Autor |
Wiadomość |
Lewy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 12:41, 27 Sie 2010 |
|
to wszystko zależy od taktyki obu graczy i dyspozycji
w grze wszystko sie moze zdarzyć,trzeba uwzględnic takie rzeczy jak położenie,sojusznicy,wrogowie,wspólne,złoża itd.
Nie jest powiedziane że niedoświadczony arab padnie od niedoświadczonego euro/azjaty bo to jest śmieszne
Piorun:to co piszesz jest śmieszne,przeczytaj mój post i pomyśl,w grze wygląda to całkiem inaczej
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Pią 12:59, 27 Sie 2010 |
|
Cytat: |
Nie jest powiedziane że niedoświadczony arab padnie od niedoświadczonego euro/azjaty bo to jest śmieszne |
Tylko prawdopodobieństwo oceniamy. Newbie, który nie panuje dobrze nad krowami, wystawi na czas na tyle duże wojsko żeby odeprzeć wytrenowane samy i łuki konne azjaty? A u Azjaty wystarczy tylko pól nawalić.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Pią 15:05, 27 Sie 2010 |
|
Jeśli chodzi o spore uproszczenie to zgadzam się z Piorunem, jeśli chodzi o gry solowe, bo jeśli chodzi o większe rozgrywki to np. team samych europejczyków lub samych azjatów ma spore problemy na równym poziomie, ale koniec konców jest ciekawie.
Jeśli chodzi o newbie arabów, to dlatego im najgorzej idzie gdyż zazwyczaj późno mają GW, budują GK bo inni tak robią a nie wiedzą o wzbogaceniu rudy, grają z łukami konnymi mającymi 6 ataku, jak robią magie to walną 20 deszczy w jedno miejsce i takie inne rzeczy które uczy się z czasem. Do tego arabem trza mieć jako takie micro mocne "eko-krowy" sporo róznych rzeczy które jest trudniejsze niż trenowanie armi na manekinach. Bez urazy dla pozostałych nacji;p
Fatk taknet takie było założenie arab nie dla newbie, możesz mnie za to nielubieć ale taka była koncepcja i nawet jakoś to wyszło. Jak kogoś treniuje to arab jest ostatnią nacją treningową, gdy widze że padawan już sporo umie.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Li Mu Bai dnia Pią 15:07, 27 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Matello
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany:
Pią 15:23, 27 Sie 2010 |
|
Li Mu Bai napisał: |
Fatk taknet takie było założenie arab nie dla newbie, możesz mnie za to nielubieć ale taka była koncepcja i nawet jakoś to wyszło. Jak kogoś treniuje to arab jest ostatnią nacją treningową |
Czyli jak ktoś lubi arabów to musi zmienić na kogoś innego? Jak mówiłem - uważam to za "chore". Nie znoszę takich koncepcji jak "Graj X,Y,Z bo A i C są dla 'pro'", tym bardziej , że nie spotykam się z nią po raz pierwszy Jak dla mnie "równowaga" jest wtedy, gdy każdym można wygrywać na początku, będąc "nowym", jak i "starym" wyjadaczem. Swoją drogą równowaga w tzarze istniała bez patchy, więc nie wiem po co one zostały wprowadzone, zmienił się tylko styl gry. To jest też minusem tzara MP - schematy. Gracze stosujący "mieszane" taktyki są skazani na klęskę. Przynajmniej kiedyś tak było, nie wiem jak jest teraz. No i podtrzymuje zdanie, że "początkowa słabość arabów" może odpychać ludzi od gry tą rasą, takie coś nie powinno mieć miejsca...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Pią 15:35, 27 Sie 2010 |
|
Cytat: |
No i podtrzymuje zdanie, że "początkowa słabość arabów" może odpychać ludzi od gry tą rasą, takie coś nie powinno mieć miejsca... |
Nikt nikomu nic nie kazuje. Jeśli jakiś gracz od początku bedzie grał arabami i 20 razy przegra a potem wygra jedną partie to smak tego zwycięstwa będzie większy niż dziesięciu zwycięstw pozostałymi nacjami.
Według mnie jak ktoś ma jaja to się nie zniechęci "początkową słabością" tej nacji, tylko bedzie brał przyklad z najlepszych. na 1.12a arab był niemiłosiernie słaby a jednak pare ludzi nauczyło się nim grać. Do gry MP wole jednego gracza z jajami, niż 10 płaczacych dzieci neo .
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Li Mu Bai dnia Pią 15:37, 27 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Matello
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany:
Pią 16:40, 27 Sie 2010 |
|
Li Mu Bai napisał: |
Według mnie jak ktoś ma jaja to się nie zniechęci "początkową słabością" tej nacji, tylko bedzie brał przyklad z najlepszych. |
Ja mam właśnie taki zamiar po powrocie do gry po dłuuugiej przerwie, jednak nie będzie to przyjemne, jednak spróbować można. Jak dla mnie koniec tematu, wszystko wyjaśnione, reszta "wyjdzie w praniu" ;P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Pią 17:54, 27 Sie 2010 |
|
A ja ci powiem tak. Przestań żyć w świecie ciemnoty, chorych wspomnień i teorii spiskowych.
Jak można pieprzyć że "schematy" to zło, 1.10 był najlepsiejszym patchem w historii, a Arabów się udupia po to, żebyś ty nie umiał rozwalać Lancelota swoją najukochańszą nacją.
Gadanie z Tobą przypomina mi rozmowę z moją babcią, która sądzi, że Tusk to agent podesłany by zniszczyć Polskę, niczym Lenin podesłany by zniszczyć Rosję.
Zdejmij w końcu te klapki z oczu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lorys
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 18:22, 27 Sie 2010 |
|
Według mnie zamiast nerfić magię, trzeba było po prostu dać na maga 20 jednostek populacji. Wtedy 10 magów = 200 popularcji i w ten sposób jest mała szansa by mag doszedł, chyba ze w rumorze walki albo pod osłoną kilku dzinów uda mu się zabić te pare-parenascie jednostek przeciwnika. W ten sposób nie można byłoby opierać całej taktyki na magii. Dla mnie taka koncepcja byłaby lepsza. Ewentualna kwestia do omówienia to jednostki populacji maga, może być 5-15.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lorys dnia Pią 18:25, 27 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Pią 19:00, 27 Sie 2010 |
|
Problem w tym, że coś takiego nie jest możliwe do zrobienia. Żadna jednostka w tzarze nie zajmuje więcej niż 1 populacji.
Po za tym, hero robiony arabskim warsztatem magów, zajmował by tylko 1 populacji, i by zamiatał wszystko.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Reqin
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pomorze Płeć:
|
Wysłany:
Wto 19:45, 12 Paź 2010 |
|
Instalacja tzara powinna wyglądać tak?:
1. ściągnięcie i instalacja pełnej wersji z stron.
2. ściągnięcie instalacja i nadpisanie patcha 1,13b?
Pewna osoba ma problem z tzarem i po chwili gry wyskakuje brak synchronizacji gry. Nie wiemy jak temu zaradzić.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gaara
Naczelnik
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk Płeć:
|
Wysłany:
Wto 19:50, 12 Paź 2010 |
|
Przecież na każdym kroku masz tłuczone jak to trzeba zrobić. Wejdź sobie na moją stronkę [link widoczny dla zalogowanych] i sprawdź jak to się robi.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 21:44, 08 Mar 2011 |
|
Ja wprawdzie nie gram przez neta, więc jestem totalnie początkującym, ale z kompem najlepiej mi się gra arabami (wbrew temu co mówicie). Szybki atak na wroga ciężką konnicą, zwłaszcza jak się na farmie obniży koszty produkcji, to fajna sprawa;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gaara
Naczelnik
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk Płeć:
|
Wysłany:
Wto 21:56, 08 Mar 2011 |
|
Grając z zasadami Arab jest najtrudniejszą, ale i najsilniejszą nacją, gdyż oferuje największe możliwości. Mass ck to dobra i uniwersalna taktyka w grze bez zasad.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hadzik
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Korfantów Płeć:
|
Wysłany:
Pon 20:02, 22 Sie 2011 |
|
co do tego patcha :
Podoba mi się to :
Nie ma już masówek, każda masówka jest do obrony oczywiście każda weźmy w cudzysłów . Mieszanie jednostek ma znaczenie i to bardzo wielkie
Co mi się nie podoba :
1. Azja zdecydowanie Azja, zawsze Azjaci kojarzyli się z szybkimi atakami- rushami, teraz jest to nie możliwe Azja w 14 minucie ma może limit ale jest to limit nie większy niż 100 jednostek bojowych Azja średnio do 14 minuty osiągnie 17-22 może 25 k żywności z czego Euro Arab - 30-50, wystarczy zbudować koszary w 10 minucie zrobić trochę woja 4-6 gospód pod frontem i Azja nie wyrobi w foodem. Myślę że jak by Azja miała z pola 14 bądź 15 fooda od 7,8 minuty mogła by się przeciwstawić a po 14 mogła by też powalczyć . Takie gdybanie
2. Euro jest jedno co mi się nie podoba jednostki a dokładnie ich premie : Piechur ma premie do pikiniera, do łucznika, do strzelca jest to bardzo nie halo Euro zwalcza Euro rośnie tu znaczenie gospód, bodajże tylko piechur ma premie do dżichadu ,
i tak będę grać ojro co by sie nie działo
3. Arab nie podoba mi się to Arab jest w stanie zrobić 200 w 15 minucie i mieć z 50 krów jak ma z nim walczyć Azjata? Nie da rady, w 14 minucie ma również 2 gildie i to jest normalnie u większości graczy rzadko kiedy Azja lub Euro ma 2 gildie w 14, do tego technologie obniżające koszt w farmie nie wiem jak to się nazywa jeździectwo z tego co pamiętam, usunąć to jeździectwo i będzie git
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Medavoj
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 20:06, 22 Sie 2011 |
|
Ujeżdżanie koszt 500 obniża koszty produkcji konnych
Fakt jak by łuk konny był za 100fooda spowolniło by to początkowy rozwój araba ; )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|