Autor |
Wiadomość |
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Śro 14:08, 23 Wrz 2009 |
|
Dandi
Ardwin
Xarabek
Mario
Rekty
Li Mu Bai
Tęcza mieniła się wieloma kolorami. z wśród wszystkich tych kolorów pozostał tylko jeden. Kolor gówna
|
Post został pochwalony 2 razy
Ostatnio zmieniony przez Li Mu Bai dnia Śro 22:10, 05 Wrz 2012, w całości zmieniany 8 razy
|
|
|
|
|
|
Manolin
Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: z syberi
|
Wysłany:
Śro 18:35, 23 Wrz 2009 |
|
1.14 powinien nazywać się ten pach , gdyż niewiele ma wspólnego z 1.13a.
A ogólnie myślę że powinien się spodobać tzarowiczom. Mam nadzieję że zniknie na nim opłalność siedzenia w bazie i kampienia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 18:41, 23 Wrz 2009 |
|
Też uważam, że to jest 1.14 a nie żadne 1.13b
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KuleshoV
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 19:32, 23 Wrz 2009 |
|
Pomyślcie logicznie, jak Li mógłby nazwać ten patch "1.14", skoro nie umiał zmienić w menu z 1.13 na 1.14 >.<
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Śro 20:17, 23 Wrz 2009 |
|
nom. Jeśłi chcecie to może sie nazywać 1.14. 1.13b troche kretyńsko brzmi ale przynajmniej nie ma takiego błedu rzeczowego jakby się nazywał 1.14.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Śro 21:11, 23 Wrz 2009 |
|
1.13b kretyńsko brzmi i ja bym proponował właśnie na 1.14 zmienić nazwę tego tematu .
Swoją drogą nie jest źle, ale sądzę że jest parę błędów, np. krzyżowiec dalej będzie do kitu. No ale cóż, pogramy, zobaczymy, najwyżej zrobić się 1.14a
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Śro 22:28, 23 Wrz 2009 |
|
1.14a na pewno nie bedzie. Nie po to było robione tyle testów aby teraz coś zmieniać i wprowadzać dodatkowe zamieszanie. wszystko jest tak jak ma być, potwierdzają to gry (które przerwają 14 minut:D) Jeśli ktoś ma w osobnym folderze 1.13a to najlepiej jeśli nie chce go usuwać to chociaż spakuje aby nie było kolizji w systemie. Pliki exe są takie same wiec choć otworzysz 1.13b możę ci wczytać 1.13a. Tak więc aby uniknąc komplikacja a zarazem zostawić 1.13a do pięknych wspomniń wystarczy spakowac stara wersje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Czw 6:14, 24 Wrz 2009 |
|
w sumie dlatego patcha bliżej do 1.12 niż 1.13 ale to kosmetyka i szczegóły nie ma co się czepiać ^^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
RObInHoIO
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 14:49, 24 Wrz 2009 |
|
niech bedzie już 1.13b co to za różnica
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KuleshoV
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 14:12, 17 Paź 2009 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Tutaj tzar.exe z poprawioną datą i wersją gry od velocciego. Li uploadnij na nowo.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Vellocci
Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 20:35, 17 Paź 2009 |
|
KuleshoV napisał: |
http://www.speedyshare.com/976496327.html
Tutaj tzar.exe z poprawioną datą i wersją gry od velocciego. Li uploadnij na nowo. |
Macie ;p [link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vellocci dnia Wto 17:25, 27 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
gaara
Naczelnik
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk Płeć:
|
Wysłany:
Wto 12:16, 27 Paź 2009 |
|
Prosiłbym o reupload tego zmodifikowanego execa, a najlepiej link do paczki wraz z datą i changelogiem na mediafire. Chcę zrobić update na tzar2.xt.pl i forum haemimontu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Śro 9:16, 28 Paź 2009 |
|
Podmieniłem paczke z "exe" teraz jest gites. oba pliki exe "18.08.2008" i "23/09/09" są z sobą w pełni kompatybilne, lecz teraz w teście dla nowych wymagana jest już data 23/09/09. Dodałem changelog 1.10-1.13b jeśli komuś się chce może przetłumaczyć na angielski:P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Pią 19:03, 01 Sty 2010 |
|
Na prośbe pewnego człeka
Premie w patchu 1.13b
Baszty artyleryjskie i rakietowe :
-statki +400%
Statki :
-statki +300%
-mury +500%
-budynki +300%
-maszyny oblężnicze +200%
Katapulty :
-maszyny oblężnicze +400%
-statki +400%
-mur +900%
-wieże +600%
-reszta budynków +400%
Ronin i Arabski piechur:
-europejski pikinier +200%
-łucznicy i strzelcy +200%
-dżihad +100%
Europejski piechur:
-europejski pikinier +150%
-łucznicy i strzelcy +150%
-dżihad +100%
Samuraj :
-konnice +70%
Pikinier i oszczepnik:
-konnica +600%
Satrapa:
-maszyny oblężnicze +150%
-wieśniacy +200%
-samuraj +60%
Wiekiernik:
-maszyny oblężnicze +150%
Jendostki walczące w zwarciu:
-nietoperz -20%
-smok -50%
Jazda walcząca w zwarciu:
-piesi łucznicy +50%
Samuraj konny:
-janczar +65%
Strzały (ogólnie ujmując):
-azjatycki kapłan +50%
-smok +75%
-nietoperze +100%
-europejska pika -75%
-rydwan -50%
-janczar -40%
-krzyżowiec i samuraj konny -20%
-samuraj -15%
Jendostki poslugujące się magią i magia:
-europejski i arabski kapłan +400%
jednostki magiczne i magia:
-azjatycki kapłan -90%
Kapłani:
-magowie +300%
-jednostki magiczne +200%
Golemy:
-budynki +100%
Krasnoludy:
-budynki +400%
Wersja skrócona (parktyczna):
Katapulty :
-wieże +600%
Ronin i Arabski piechur:
-europejski pikinier +200%
-łucznicy i strzelcy +200%
-dżihad +100%
Europejski piechur:
-europejski pikinier +150%
-łucznicy i strzelcy +150%
-dżihad +100%
Samuraj :
-konnica +70%
Pikinier i oszczepnik:
-konnica +600%
Satrapa:
-samuraj +60%
Jendostki walczące w zwarciu:
-smok -50%
Jazda walcząca w zwarciu:
-piesi łucznicy +50%
Samuraj konny:
-janczar +65%
Strzały (ogólnie ujmując):
-azjatycki kapłan +50%
-smok +75%
-europejska pika -75%
-rydwan -50%
-janczar -40%
-krzyżowiec i samuraj konny -20%
-samuraj -15%
jednostki magiczne i magia:
-azjatycki kapłan -90%
Kapłani:
-magowie +300%
-jednostki magiczne +200%
|
Post został pochwalony 2 razy
Ostatnio zmieniony przez Li Mu Bai dnia Sob 14:25, 26 Mar 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Screat
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 23:04, 05 Sty 2010 |
|
Dzięki Li, bardzo pomogłeś.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|