Autor |
Wiadomość |
Davax
Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 20:36, 06 Maj 2010 |
 |
A jak zrobisz by misje konwersacje i potwory się nie powtarzały. To Jest od groma pracy. Proponuje podzielenie mapy na 4 części NA PEWNO WYSTARCZY.
Ale teoretycznie to możliwe.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 20:47, 06 Maj 2010 |
 |
Mam zamiar przejść ze stwierdzenia to możliwe do czynu i zrobienia tego... Myślę że umiejętne korzystanie ze zmiennych z #, pomysły, cierpliwość i zapał(których mi nie brakuje) wystarczą do zrobienia tego...
Po każdej wykonanej misji zmieni się konkretna zmienna wymagana do aktywacji misji, co spowoduje, że misje(podobnie jak i konwersacje) nie będą się powtarzać.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bohun dnia Czw 20:48, 06 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 20:40, 15 Cze 2010 |
 |
Nowe info a propo kampanii(pierwszy post).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Cyrek
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 20:54, 15 Cze 2010 |
 |
Żeby coś dodać musisz coś usunąć? Taka mała prośba - mógłbyś dodać do edytora wszystkie możliwe czary w księgach?(do normalnego edytora nie twojego)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 21:02, 15 Cze 2010 |
 |
Niestety muszę usunąć... Na przykład skrzynia jest podmienionym kamieniem. Idę z tym pomysłem trochę w stronę WOD'a(mapka fireflay'a) znaczy on używał kamieni jako skrzyń, a ja podmieniam skrzynią kamień. Mam nadzieję, że się nie obrazi, że rozbudowałem jego pomysł. Natomiast co do czarów, to wątpię czy to jest możliwe bez kodu źródłowego, ale zawsze spróbować pogrzebać można. Gdybym miał kod źródłowy to pewnie dało by rade dodawać zamiast podmieniać. Nie posiadam kodu źródłowego = staram się operować na tym co mam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 17:47, 30 Cze 2010 |
 |
Cześć, jeżeli stałem się jakąs inspiracją, to tym lepiej:) Fajnie, że zrobiłes jakies grafiki:) Powodzenia w robieniu mapy!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Santorr
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 20:44, 30 Cze 2010 |
 |
Widzę że na tym forum jest masa osób z wielką wyobraźnią
PS możesz wrzucić przerobiony edytor żeby sobie pobrać??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 20:50, 30 Cze 2010 |
 |
To nie edytor, tylko cały Tzar jest przerabiany. Będzie dostępny dla całego forum w wersji finalnej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Śro 20:57, 30 Cze 2010 |
 |
Rozumiem, że prócz grafiki masz zamiar pozmieniać też trochę w mechanice?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 21:16, 30 Cze 2010 |
 |
Staram się. Ale to już idzie trudniej niż z grafiką. Prędzej będę kombinował z edytorem, tzn. uzyskiwał dane mechanizmy za pomocą akcji reguł i konwersacji. To menu na przykładzie oparte w większości na konwersacjach. Tło menu to po prostu umiejętnie podmieniony teren. W pierwszym poście dodałem jeszcze kilka screenów z poprawionej wersji menu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Śro 21:32, 30 Cze 2010 |
 |
No.... Naprawdę jestem pod wielkim wrażeniem! Wygląda na to, że po prostu robisz nową grę na bazie tzara.
PS. Po co są ci wieśniacy w ekwipunku? Chodzi o to, że oni dostarczają przedmioty z plecaka na aktywne pola?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 13:39, 05 Lip 2010 |
 |
Hmmm... Nie... już nie są do niczego potrzebne. Były tylko po to by mieć z kogo robić konwersacje, ale teraz konwersacje będą z terenu, a nie z jednostek. Właściwie myślałem, nad zarządzaniem ekwipunkiem za pomocą jakiejś jednostki.
Do gry zostaną dodane(jak na razie) 3 nowe jednostki. Screeny z jednostkami w pierwszym poście.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Pon 15:15, 05 Lip 2010 |
 |
No jak umiesz dodawać nowe jednostki, to przed Tzarem otwiera się całkiem nowa droga rozwoju.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 15:39, 05 Lip 2010 |
 |
Niestety nie da rady dodać jednostki. Co najwyżej podmienić. Niestety. Bez kodu gry ani rusz z dodawaniem do gry czegokolwiek. Najbardziej ubolewam nad brakiem możliwości dodawania przedmiotów. Będę musiał działać na tym co jest w oryginale, a tego jest niewiele.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Pon 16:09, 05 Lip 2010 |
 |
O. W zasadzie, to w poprzednim poście chciałem zapytać ,,to są całkiem nowe jednostki,czy podmienione" ale uznałem, że jak pisze dodane, to dodane... No nic, trudno się mówi. I tak będzie to jakiś powiew świeżości.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|