|
|
Autor |
Wiadomość |
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 16:41, 28 Mar 2010 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dodaję linka do dema które było zrobione specjalnie dla moderatorów(nie patrzcie na nazwę, nie miałem kiedy zmienić). Wrzucam, ponieważ już na 100% ta mapa nie zostanie użyta w kampanii, a idealnie przedstawia jak mniej więcej będą wyglądały miasta w SATO. Mapka jest zrobiona jeszcze zanim zrobiłem jakiekolwiek modyfikacje w grze, więc będzie normalnie działać z normalną wersją patcha. Części grywalnej jest praktycznie 0, więc nie nastawiajcie się na to. Demo ma za zadanie tylko pokazać styl terenu.
Hmm... nie wiem za bardzo jak to nazwać. Może zmiany w grze specjalnie pod kampanie SATO. To co widać na screenie to działający zmieniony teren i skrzynia jako item. Wszystka działa poprawnie i w edytorze i w TZARZe. Zanim zostanie opublikowana kampania, będzie można poprubować swoich sił ze zmienionymi terenami i itemkami w wersji finalnej mojego modu (można go znaleźć tutaj). Będzie on wypuszczony w dwóch wersjach. Ze zmienionym tylko i wyłącznie ogólnym wyglądem, oraz w wersji rozbudowanej dla maperów, która posłuży w tworzeniu jeszcze bardziej rozbudowanych kampanii.
Kolejne zmiany. Tym razem jednak zupełnie z innej beczki. Jest to menu postaci(a przynajmniej jego zarys) do którego będzie można wejść podczas gry. Zamierzam dać tam Ekwipunek, mapę, plecak i umiejętności. Menu jest jak na razie w fazie testów, jednak to co widać jest screenem, zrobionym podczas gry.
Wrzucam screena z wersji poprawionej. Dodany został ekwipunek i usunąłem "bąble" prowadzące do postaci.
Ostatnie dwa screeny pokazują, jak menu prezentuje się z moim modem(menu jest wtedy nieaktywne).
I kolejna modyfikacja przy wykorzystaniu edytora i zmiany kilku plików. Nie działa jednak w 100%, znaczy skrzynia otwarta czasem pojawia się w innym miejscu niż skrzynia którą otwieramy. Czemu tak się dzieje?? Bo Tzar to Tzar i nic na to nie poradzę. I tak nieźle, że w ogóle ten pomysł wypalił.
Kolejne info na temat SATO. Tym razem jest to wstępny projekt mapy świata(mapa pewnie jeszcze nieraz zmieni swój wygląd), po którym gracz będzie mógł się poruszać. Dla ułatwienia (jeżeli się uda) zostanie w grze dodana opcja kamieni teleportacyjnych do poszczególnych miast. Kamienie będzie można kupić, znaleźć lub ukraść w poszczególnych miastach. Samych map będzie więcej niż samych miast. Miasta jeszcze nie mają nazw, jeżeli ktoś ma pomysł na nazwę któregoś z nich to proszę na PW. Wszystkie propozycje zostaną rozpatrzone. Mapę będzie można zobaczyć w każdym momencie gry po wejściu w menu postaci.
Poprawiłem link z downloadem do demo, teraz prowadzi prosto do ściągnięcia pliku.
I kolejna nowość. Tym razem są to nowe jednostki(jeszcze nie testowane) które w kampanii będą pełnić rolę bohaterów, a przynajmniej ich część.
To co widać na pierwszym screenie jest to montaż grafik, aby porównać wielkość jednostek, myślę, że nieźle wypadają.
Kolejne trzy grafiki przedstawiają, poszczególne "klatki" postaci
Grafiki zostały wyciągnięte z gry Devils and Demons(gra java na telefon).
Kampania otrzyma również nową ścieżkę dźwiękowa, którą wrzucę w najbliższym czasie.
<----------------------------------------------------------------->
Muszę tu posprzątać kiedyś, bo niezły burdel się robi.
<----------------------------------------------------------------->
ACHTUNG ACHTUNG
Już mogę powiedzieć z pełną odpowiedzialnością, iż udało mi się (i to naprawdę działa) podmienić część "klatek" postaci, dokładniej chłopa arabskiego. Jeszcze długa droga przed pełnym działaniem jednostki, ale to co udało mi się zrobić, potwierdza tylko teorie którą starałem się rozpracować. Wielkie dzięki Krzesimir za udostępnienie programów i motywację do działania(chodzi tu o kamień gutemberga). Przedstawiam wam screena z gry z podmienioną postacią. Jak na razie działają tylko te klatki w których jednostka stoi.
Trawa na mapie jest szara, bo mieszałem w terenach, w ostatecznej wersji postaram się to naprawić.
|
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Bohun dnia Czw 21:44, 15 Lip 2010, w całości zmieniany 39 razy
|
|
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Nie 16:58, 28 Mar 2010 |
|
Daruj, ale bardzo proszę - dopisz jakiś tekst. Sam obrazek nie jest wystarczający, by mówić o zapowiedzi...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Nie 18:02, 28 Mar 2010 |
|
Żeby jeszcze coś na nim było oprócz tytułu... Choć z tegoż właśnie tytułu domyślam się, że będzie to w jakże popularnych wśród twórców kampanii klimatach azjatyckich.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ethelion
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 8:36, 30 Mar 2010 |
|
Gedeon napisał: |
Żeby jeszcze coś na nim było oprócz tytułu... Choć z tegoż właśnie tytułu domyślam się, że będzie to w jakże popularnych wśród twórców kampanii klimatach azjatyckich. |
Mi to wygląda na coś w stylu elfickim
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Wto 14:33, 30 Mar 2010 |
|
Elfickim? Raczej japońskim. Także zgadzam się bardziej znacznie z Gedeonem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Sob 11:39, 03 Kwi 2010 |
|
Post pod postem, ale proszę analizować daty.
Proszę Państwa, jeżeli ta kampania będzie taka, jak próbka, którą dostałem od twórcy, to możemy mieć najzwyczajniej w świecie przełom. Powstaje nam kampania o zupełnie nowej jakości i naprawdę mam nadzieję, że twórcy starczy samozaparcia i ją skończy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kimczi2000
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Z Teleśnicy Płeć:
|
Wysłany:
Śro 6:05, 14 Kwi 2010 |
|
A takie pytanko do autora kampanii:
Kiedy wyjdzie kampania (tak na oko)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 15:31, 14 Kwi 2010 |
|
Szczerze i bez owijania w bawełnę muszę stwierdzić, że nie wiem. Może to być za miesiąc a może być za rok. W zależności od tego jak będę stał z czasem i weną. Jednak na pocieszenie powiem, że pierwsza (i penie nie ostatnia) wersja demonstracyjna będzie dostępna już wkrótce.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 17:03, 02 Maj 2010 |
|
UWAGA!
Pierwsze demo już gotowe.
Można je ściągnąć klikając na baner który jest pod każdym z moich postów.
Lub klikając na jednego z braci w pierwszym poście. Oceniajcie, a jeżeli znajdziecie jakieś błędy to piszcie.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bohun dnia Nie 17:43, 02 Maj 2010, w całości zmieniany 5 razy
|
|
|
|
Zymek
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany:
Nie 21:00, 02 Maj 2010 |
|
grałem i muszę przyznać, że widać, że włożono w to sporo pracy. Naprawdę świetne. Jednak czy rozmiar tego projektu, aby nie jest zbyt wielki? Jeśli zrobisz już więcej kampanii, będzie świetnie. wyłapałem chyba tylko jedną literówkę... Poza tym nie wiem na ile orientujesz się w ezoteryce, ale zrobiłeś z kamieni czarny pentagram (odwrócony). Co do kreatora postaci to wszystko wyszło naprawdę fajnie.
Gdybym miał to co, co zrobiłeś ocenić... no cóż... zrób więcej, wtedy ocenię w skali, oczywiście w skali którą używam dla zaawansowanych kampanii. hehe
Z wielką chęcią zagram w pełną wersję
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 21:51, 02 Maj 2010 |
|
Tak wiem, że to czarny pentagram. Stwierdziłem, że będzie idealnie pasował. Tak klimatycznie. Zresztą nieźle się namęczyłem z układaniem go aby był równy. Możliwe, że go zmienię w ostatecznej wersji ale wątpię. Chyba, że Na prawdę komuś to będzie jakoś gigantycznie przeszkadzać, to zrobię wersje z białym albo z czymś innym.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zymek
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany:
Nie 22:22, 02 Maj 2010 |
|
mnie to nie przeszkadza, ale dałeś graczowi wybór być złym lub dobrym. no, chyba, że bractwo tych magów jest złe ale oczywiście ja tylko mówię, niczego się nie czepiam, pamiętaj, że to twoja historia i to jak ją zrobisz zależy tylko od ciebie.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zymek dnia Nie 22:22, 02 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 20:14, 03 Maj 2010 |
|
Nowy wygląd tematu. Mam nadzieję, że przypadnie do gustu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Pon 20:37, 03 Maj 2010 |
|
Nooo, naprawdę jestem pod wrażeniem. Co prawda, na razie nie ma zbyt dużo do zagrania Ale to co zobaczyłem daje nadzieję na naprawdę świetną kampanię. Mroczny klimat, ciekawe pomysły i dbałosć o szczegóły (choć jeden ortograf wyłapałem - bodajże ,,wrucić"). Jedyne o co się boję, to że może Ci nie starczyć determinacji na dokończenie tak rozbudowanego projektu. Czego rzecz jasna nie życzę.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 19:44, 06 Maj 2010 |
|
Mam pewien pomysł na zrewolucjonizowanie tzarowych kampanii. Pomyślałem, że warto się tym podzielić z tzarowiczami. Oto system małych mapek, tworzących jedną wielką. Już wyjaśnieniam o co dokładnie mi chodzi.
Daję wersję 1.0.
[link widoczny dla zalogowanych]
Myślę, że dzięki temu będzie można obejść takie ograniczenia jak na przykład ilość widocznych obiektów na mapie, albo konwersacji.
Pracuję nad wersją 2.0 w której postać będzie się pokazywała mniej więcej w tym samym miejscu, w którym zniknęła w poprzedniej mapie.
W wersji 3.0 (pod warunkiem, że będzie działać system 2.0) doprowadzę do tego, że będzie się pojawiał praktycznie w tym samym miejscu w którym doszedł do krawędzi.
Piszę o tym tutaj ponieważ ten system zostanie użyty w tej kampanii.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bohun dnia Czw 20:00, 06 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |