Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Nieoficjalny mod do TZARA "Karczma u Cesarza" Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Bohun



Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:58, 31 Maj 2010 Powrót do góry

Mam dylemat. Które menu lepsze?? Czy może w ogóle zmienić koncepcje??
Image Image


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Bohun dnia Pon 14:13, 31 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Bimbol
Straż Miejska


Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 890 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisarzowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:17, 31 Maj 2010 Powrót do góry

Jak tak spojrzeć to lepsze by było to drugie, gdyż trochę się różni i lepiej wygląda Wink
Tak trzymaj Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kosetka
Naczelnik


Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:19, 02 Cze 2010 Powrót do góry

To tak, kilka spraw :p

1. Musisz cos zrobic z Thumbs.db. Tworza sie w kazdym folderze i zabieraja dodatkowe miejsce w Twoim modzie, ktory i tak jest o wiele za duzy.
Wylaczenie Thumbs.db:
Panel Sterowania -> Opcje Folderu -> Widok -> zaznacz - nie buforuj miniatur.

2. Twoje pliki nie muszą nosić nazwy images.wdt i v101.wdt. Nawet nie powinny miec takich nazw. Tzar czyta wszystkie pliki *.wdt, ktore znajduja sie w folderze Packs. Tak wiec mozesz nadac im dowolna nazwe, najlepiej jakas, ktora wiaze sie z nazwą modu ^^
Dodatkowo powiem (nie jestem pewny i nie chce mi sie tego sprawdzac), ze w jednym pliku *.wdt moga byc zawarte wszystkie pliki z folderu Packs i gra bedzie dzialala.

3. Skoro juz masz inna nazwe plikow niz images.wdt i v101.wdt to mozesz usunac w tym nowym pliku, w ktorym masz zmienioną grafike (ekrany menu, ikonki, itp.) wszystkie foldery i pliki, ktorych nie ruszales. Tzar wczyta je z images.wdt, a nowa grafike z tego Twojego moda. Dzieki temu Mod bedzie zajmowal kilka razy mniej miejsca niz teraz, bo te 115mb to strasznie duzo.

4. Skoro juz robisz ten mod i dajesz wersje beta, to mozesz dopisac w Local.wdt ->Local -> Strings.ini na samym poczatku w Version, ze jest to wersja beta czegos tam stworzona przez kogos:

version = Mod by Kosetka ### Beta 0.0.0.1 - 31.05.2010 Wersja

Zostawiajac na koncu Wersja, zeby po wejsciu do gry bylo wiadome, ze to 1.13b 23.09.09 to jej wersja, a nie jakis Twoj dopisek zwiazany z modem

5. Mam nadzieje, ze zmienisz tez te okienka w multi :p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bohun



Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:46, 03 Cze 2010 Powrót do góry

Wielkie dzięki:D Na pewno skorzystam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Krzesimir



Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 529 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzywin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:47, 06 Cze 2010 Powrót do góry

Ja Wam powiem tak odnośnie wagi tego modu.
Co to niby jest 115 MB? Przecież to jest malutko. Ja nie wiem, czy Wy gier nie ściągacie(Crysis, FarCry 2 itd), czy jakiś modów większych(Matto4 itd), programów(Photoshop full wszystkie podprogramy)? Hm? Czego tutaj się czepiać... przyzwyczailiście się do tych kilobajtowych mapek i tak jest, lenistwo po prostu.

Mod jest dobry. +

Co do tego czytania nowego archiwum, to o ile pamiętam dobrze to coś takiego robiłem i musiałem edytować plik jakiś tekstowy żeby działało. Ale to tylko taki bajer, bo nie pamiętam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kosetka
Naczelnik


Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:55, 07 Cze 2010 Powrót do góry

ale po co sciagac 115+MB skoro ten mod moze miec 30MB? Nie dosc, ze bedzie szybciej w przypadku wolniejszych netow to jeszcze zaoszczedzi sie te pare MB w przypadku limitu transferu.

I nie porownuj gier typu Crysis i Far Cry 2 do starej strategii. Tzar zajmuje okolo 230MB, a Crysis 12GB. Tak wiec mod do pierwszej gry, ktory ma 115MB to bardzo duzo, natomiast do drugiej to faktycznie jest malutko.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bohun



Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:12, 08 Cze 2010 Powrót do góry

I kolejny screen. Tym razem wybór mapy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sithmon



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 271 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Nikądś.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:51, 29 Cze 2010 Powrót do góry

Bardzo fajny mod Laughing
Ocenie to krótko strasznie mi się podoba skończ go proszę wyjdzie z tego coś nie bywałego. Przynajmniej ja tak sądzę Wink .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Turbo



Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 718 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: się wziąłeś?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:51, 03 Lip 2010 Powrót do góry

Mordo, narazie projekt bardzo mi sie podoba. Słuchaj dało by rade, aby pozmieniać lub bardziej wyostrzyc kolory graczy? Naprawic bardziej mini-mapke, aby gold byl jak dla mnie bardziej widoczny:). Zmieniaj chłopie jak najwiecej sie da:D Będziem doradzac:) ! Pochwała!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
SOBD^Chidori



Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 277 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:06, 06 Lip 2010 Powrót do góry

Brawo Very Happy , może w końcu nieco ten tzar się ożywi ;p ciekawi mnie czy mapy które robię będą działać pod tego moda (raczej powinny ) .

EDIT :

Pobrałem, I ZROBIŁO NA MNIE OGROMNE WRAŻENIE! Naprawdę su;er, pomimo ze parę nowych ikonek jest podczas gry ale już wyglądają świetnie, na prawdę znacznie przyjemniej będzie grać w tzara jak już skończysz moda Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SOBD^Chidori dnia Wto 16:14, 06 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Bohun



Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:13, 06 Lip 2010 Powrót do góry

Będą. Znaczy pod wersję bez podmienionych innych dziwnych rzeczy(czytaj mój temat z kampanią SATO). Ogólnie będą wypuszczone dwie wersje tego modu. Wersja dla maperów, z podmienionymi różnymi dziwnymi rzeczami, dające nowe możliwości w kampaniach i drugi, z podmienionymi tylko i wyłącznie grafikami ze wszystkich menu. Jak na razie prace są tymczasowo wstrzymane, ale powinny niedługo dalej ruszyć(już i tak niewiele mi zostało rzeczy do zrobienia).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
SOBD^Chidori



Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 277 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:15, 06 Lip 2010 Powrót do góry

myślę ze 1 wersja bardziej mi się spodoba bo im więcej możliwość dla maperów tym lepiej dla mnie Smile a i 1 menu wygląda ładniej ;p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ethelion



Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 252 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:11, 10 Lip 2010 Powrót do góry

WoW ładnie :O a jakieś nowe jednostki umiałbyś wprowadzić? Very Happy


Ewentualnie wraz z modem wydaj kampanie do moda, świetne według mnie połączenie Wink (nie chodzi mi tylko o SATO)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ethelion dnia Sob 14:12, 10 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Bohun



Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:24, 10 Lip 2010 Powrót do góry

Jednostki nowe będą, ale niestety zajmą miejsce starych. Będą trzy nowe jednostki, ale wykorzystam do ich zrobienia większej liczby, ponieważ chcę zrobić tak aby jedna postać mogła korzystać z trzech, albo czterech rodzai broni(jeszcze nie wiem ilu). Z miecza, topora, łuku albo kuszy(może jeszcze kostur, ale to się zobaczy i pewnie będe musiał wybierać pomiędzy łukiem a kuszą). Więc na dwie z trzech jednostek które chce wprowadzić będę musiał poświęcić po 4 jednostki na każdą, i to nie jakiekolwiek jednostki, tylko takie które się podobną bronią posługują. Trzecią będzie mag, do którego mam tylko kostur.


Pod SATO możliwe, że zrobię specjalny mod graficzny, czyli, aby zagrać w kampanie, będzie trzeba albo ściągnąć wszystkie modyfikacje+kampanie, albo(myślę, że tak będzie wygodniej) specjalnie zmodyfikowaną grę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bohun dnia Sob 14:24, 10 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Bohun



Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:37, 12 Paź 2010 Powrót do góry

Prace wznowione.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)