Autor |
Wiadomość |
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 13:58, 31 Maj 2010 |
|
Mam dylemat. Które menu lepsze?? Czy może w ogóle zmienić koncepcje??
|
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Bohun dnia Pon 14:13, 31 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Bimbol
Straż Miejska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 890
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisarzowice Płeć:
|
Wysłany:
Pon 15:17, 31 Maj 2010 |
|
Jak tak spojrzeć to lepsze by było to drugie, gdyż trochę się różni i lepiej wygląda
Tak trzymaj
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kosetka
Naczelnik
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany:
Śro 17:19, 02 Cze 2010 |
|
To tak, kilka spraw :p
1. Musisz cos zrobic z Thumbs.db. Tworza sie w kazdym folderze i zabieraja dodatkowe miejsce w Twoim modzie, ktory i tak jest o wiele za duzy.
Wylaczenie Thumbs.db:
Panel Sterowania -> Opcje Folderu -> Widok -> zaznacz - nie buforuj miniatur.
2. Twoje pliki nie muszą nosić nazwy images.wdt i v101.wdt. Nawet nie powinny miec takich nazw. Tzar czyta wszystkie pliki *.wdt, ktore znajduja sie w folderze Packs. Tak wiec mozesz nadac im dowolna nazwe, najlepiej jakas, ktora wiaze sie z nazwą modu ^^
Dodatkowo powiem (nie jestem pewny i nie chce mi sie tego sprawdzac), ze w jednym pliku *.wdt moga byc zawarte wszystkie pliki z folderu Packs i gra bedzie dzialala.
3. Skoro juz masz inna nazwe plikow niz images.wdt i v101.wdt to mozesz usunac w tym nowym pliku, w ktorym masz zmienioną grafike (ekrany menu, ikonki, itp.) wszystkie foldery i pliki, ktorych nie ruszales. Tzar wczyta je z images.wdt, a nowa grafike z tego Twojego moda. Dzieki temu Mod bedzie zajmowal kilka razy mniej miejsca niz teraz, bo te 115mb to strasznie duzo.
4. Skoro juz robisz ten mod i dajesz wersje beta, to mozesz dopisac w Local.wdt ->Local -> Strings.ini na samym poczatku w Version, ze jest to wersja beta czegos tam stworzona przez kogos:
version = Mod by Kosetka ### Beta 0.0.0.1 - 31.05.2010 Wersja
Zostawiajac na koncu Wersja, zeby po wejsciu do gry bylo wiadome, ze to 1.13b 23.09.09 to jej wersja, a nie jakis Twoj dopisek zwiazany z modem
5. Mam nadzieje, ze zmienisz tez te okienka w multi :p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 11:46, 03 Cze 2010 |
|
Wielkie dzięki:D Na pewno skorzystam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Krzesimir
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzywin Płeć:
|
Wysłany:
Nie 22:47, 06 Cze 2010 |
|
Ja Wam powiem tak odnośnie wagi tego modu.
Co to niby jest 115 MB? Przecież to jest malutko. Ja nie wiem, czy Wy gier nie ściągacie(Crysis, FarCry 2 itd), czy jakiś modów większych(Matto4 itd), programów(Photoshop full wszystkie podprogramy)? Hm? Czego tutaj się czepiać... przyzwyczailiście się do tych kilobajtowych mapek i tak jest, lenistwo po prostu.
Mod jest dobry. +
Co do tego czytania nowego archiwum, to o ile pamiętam dobrze to coś takiego robiłem i musiałem edytować plik jakiś tekstowy żeby działało. Ale to tylko taki bajer, bo nie pamiętam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kosetka
Naczelnik
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany:
Pon 14:55, 07 Cze 2010 |
|
ale po co sciagac 115+MB skoro ten mod moze miec 30MB? Nie dosc, ze bedzie szybciej w przypadku wolniejszych netow to jeszcze zaoszczedzi sie te pare MB w przypadku limitu transferu.
I nie porownuj gier typu Crysis i Far Cry 2 do starej strategii. Tzar zajmuje okolo 230MB, a Crysis 12GB. Tak wiec mod do pierwszej gry, ktory ma 115MB to bardzo duzo, natomiast do drugiej to faktycznie jest malutko.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 22:12, 08 Cze 2010 |
|
I kolejny screen. Tym razem wybór mapy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sithmon
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Nikądś. Płeć:
|
Wysłany:
Wto 13:51, 29 Cze 2010 |
|
Bardzo fajny mod
Ocenie to krótko strasznie mi się podoba skończ go proszę wyjdzie z tego coś nie bywałego. Przynajmniej ja tak sądzę .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Turbo
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 718
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: się wziąłeś? Płeć:
|
Wysłany:
Sob 21:51, 03 Lip 2010 |
|
Mordo, narazie projekt bardzo mi sie podoba. Słuchaj dało by rade, aby pozmieniać lub bardziej wyostrzyc kolory graczy? Naprawic bardziej mini-mapke, aby gold byl jak dla mnie bardziej widoczny:). Zmieniaj chłopie jak najwiecej sie da:D Będziem doradzac:) ! Pochwała!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SOBD^Chidori
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 16:06, 06 Lip 2010 |
|
Brawo , może w końcu nieco ten tzar się ożywi ;p ciekawi mnie czy mapy które robię będą działać pod tego moda (raczej powinny ) .
EDIT :
Pobrałem, I ZROBIŁO NA MNIE OGROMNE WRAŻENIE! Naprawdę su;er, pomimo ze parę nowych ikonek jest podczas gry ale już wyglądają świetnie, na prawdę znacznie przyjemniej będzie grać w tzara jak już skończysz moda
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SOBD^Chidori dnia Wto 16:14, 06 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 16:13, 06 Lip 2010 |
|
Będą. Znaczy pod wersję bez podmienionych innych dziwnych rzeczy(czytaj mój temat z kampanią SATO). Ogólnie będą wypuszczone dwie wersje tego modu. Wersja dla maperów, z podmienionymi różnymi dziwnymi rzeczami, dające nowe możliwości w kampaniach i drugi, z podmienionymi tylko i wyłącznie grafikami ze wszystkich menu. Jak na razie prace są tymczasowo wstrzymane, ale powinny niedługo dalej ruszyć(już i tak niewiele mi zostało rzeczy do zrobienia).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SOBD^Chidori
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 16:15, 06 Lip 2010 |
|
myślę ze 1 wersja bardziej mi się spodoba bo im więcej możliwość dla maperów tym lepiej dla mnie a i 1 menu wygląda ładniej ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ethelion
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 14:11, 10 Lip 2010 |
|
WoW ładnie :O a jakieś nowe jednostki umiałbyś wprowadzić?
Ewentualnie wraz z modem wydaj kampanie do moda, świetne według mnie połączenie (nie chodzi mi tylko o SATO)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ethelion dnia Sob 14:12, 10 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 14:24, 10 Lip 2010 |
|
Jednostki nowe będą, ale niestety zajmą miejsce starych. Będą trzy nowe jednostki, ale wykorzystam do ich zrobienia większej liczby, ponieważ chcę zrobić tak aby jedna postać mogła korzystać z trzech, albo czterech rodzai broni(jeszcze nie wiem ilu). Z miecza, topora, łuku albo kuszy(może jeszcze kostur, ale to się zobaczy i pewnie będe musiał wybierać pomiędzy łukiem a kuszą). Więc na dwie z trzech jednostek które chce wprowadzić będę musiał poświęcić po 4 jednostki na każdą, i to nie jakiekolwiek jednostki, tylko takie które się podobną bronią posługują. Trzecią będzie mag, do którego mam tylko kostur.
Pod SATO możliwe, że zrobię specjalny mod graficzny, czyli, aby zagrać w kampanie, będzie trzeba albo ściągnąć wszystkie modyfikacje+kampanie, albo(myślę, że tak będzie wygodniej) specjalnie zmodyfikowaną grę.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bohun dnia Sob 14:24, 10 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 19:37, 12 Paź 2010 |
|
Prace wznowione.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|