Autor |
Wiadomość |
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Pią 18:28, 01 Paź 2010 |
|
Mapa do gry multiplayer (na upartego można i single, ale komp gra wyjątkowo niemrawo).
Dwie drużyny - 3 na 3. Każdy z graczy posiada po 15 koszar każdej z nacji (razem 45) oraz stajnię. Każdy gracz ma limit ustawiony na 300, wszystkie technologie, oraz od groma surowców. Teren bardzo ubogi, aby nie przeszkadzał w meritum rozgrywki - czyli bitwie na środku mapy.
Zapraszam do ściągania i proszę o opinie.
WERSJA 2
- HP stajni zwiększone do 4000
- każdy gracz dostał 3 kościoły i 1 klasztor
- odrobinę zmniejszone pole bitwy.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Gedeon dnia Nie 17:58, 03 Paź 2010, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
|
|
Mazur3k
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 522
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: HollyŁódź Płeć:
|
Wysłany:
Pią 21:58, 01 Paź 2010 |
|
Mapa całkiem ciekawa w swojej prostocie ;]. Myślę ,że przydałoby się dorzucić tak z 2 gildie magów, kościół i zmniejszyć mapę z giganta na ogrom. Wielkość mapy daje naprawdę dużą przewagę obrońcom, bo ich posiłki prawie od razu lądują na froncie, a agresor ma z tym problem. I przy okazji zwiększyła by się znacznie dynamika gry.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kosetka
Naczelnik
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany:
Pią 22:08, 01 Paź 2010 |
|
Repek z naszej gry :p
[link widoczny dla zalogowanych]
Fakt, ze moglby byc jakies koscioly/klasztory. Magii nie widze w takiej grze ;D Stajnie wiecej hp, mapka mniejsza i mozna grac.
A ta stajnia gracza po lewej na dole za bardzo oslonieta jest wulkanem, co powoduje, ze mozna ja zaatakowac tylko z gory, wiec latwo jest ja bronic
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hudy
Naczelnik
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa Płeć:
|
Wysłany:
Pią 22:25, 01 Paź 2010 |
|
Jak widać rozegraliśmy grę na tej mapie. Stajnia gra tu główne skrzypce. Dzięki stajni ma się konnice, która na tak wielkiej mapie nadaje dynamiki. Konnica jest w stanie szybko zrównać ilości jednostek podczas ataku. Gorzej jak się straci stajnie, która ma 800 (?) hp. Jeden z dolnych graczy (ten po lewej) ma przewagę, ponieważ jego stajnie można zaatakować tylko od góry. Od lewej strony owa stajnia jest zasłonięta wulkanem, a od prawej koszarami. Ogólnie mapka jest w miarę dobra, ale byłaby lepsza gdyby nie to niedopatrzenie. Dodatkowo można każdemu dać ze 4 obmurowane kościoły. Odnośnie magii, to bym był przeciwny dodaniu jej do tej mapy. Jest to fajna mapka do gry wojsko na wojsko, bez magii. Właśnie o coś takiego mi chodziło
Co do gry, to w 48 (?) min zaczęło mi strasznie mulić grę. Nie wiem co było tego powodem, ale kursor mi się przesuwał z miejsca na miejsce całkiem długo. Doprowadziło to do tego, że musiałem skończyć zabawę nieco wcześniej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mazur3k
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 522
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: HollyŁódź Płeć:
|
Wysłany:
Pią 22:48, 01 Paź 2010 |
|
I życzę powodzenia w niszczeniu koszar przeciwnika bez konnicy ;].
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Pią 23:29, 01 Paź 2010 |
|
OK. Wrzuciłem drugą wersję, nieco zmian wedle zgłoszonych uwag.
Nie zmieniłem rozmiaru mapy, bo wszystko bym musiał robić od początku.
Natomiast odrobinę przesunęłem linie frontu. Nie jest to jakaś miażdząca zmiana - tym niemniej jest.
Poza tym, zwiększyłem hp stajni.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kosetka
Naczelnik
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany:
Sob 12:47, 02 Paź 2010 |
|
Niestety zawsze po rozpoczeciu gry nie wczytuje nam ostatniej osoby - gracza szostego. Tak bylo wczoraj w wersji pierwszej Armageddonu i jest tak rowniez w drugiej wersji. Moze, gdyby dodac gracza siodmego - komputerowego, niebedzie takiego problemu?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Sob 12:53, 02 Paź 2010 |
|
.......
Czasem mnie ten edytor rozwala. Niektóre bugi są naprawdę z d... wzięte...
Zobaczymy. Zaraz dodam tego gracza.
EDIT
OK. Dodałem gracza komputerowego (czarnego). Jak można, to zerknijcie czy teraz ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gedeon dnia Sob 13:05, 02 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Kosetka
Naczelnik
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany:
Sob 14:03, 02 Paź 2010 |
|
Dalej to samo. Wywalal ostatnia osobe, przy wlaczonym/wylaczonym slocie a takze, gdy damy tam gracza komputerowego. Moze daj tego piechura graczowi pomaranczowemu, a nie szaremu. Przy grze na ustawieniach mapy nie ma mozliwosci zmian koloru, wiec gracz siodmy ma kolor pomaranczowy, nie szary.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kosetka dnia Sob 14:04, 02 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Sob 15:29, 02 Paź 2010 |
|
Zaraz... Wywala ostatnią osobę, czyli powinno wywalić komputer, gdyż to on jest szary.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kosetka
Naczelnik
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany:
Sob 16:23, 02 Paź 2010 |
|
Ale nam niestety wywala ostatnia osobe "żywą" - szostego gracza, a nie gracza komputerowego :/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Sob 17:39, 02 Paź 2010 |
|
OK. Teraz 6 gracz jest jasnoniebieski. Mam nadzieję, że to coś da.
Sorry, za kłopot, no ale chyva widzicie, że to jest dość... dziwny błąd i nie moja to wina.
A w ogóle - ludzie czytajcie posty w temacie. Pisze, że jest błąd, to po co ściągacie?
Wersja z jasnoniebieskim - [link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gedeon dnia Nie 18:04, 03 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Nie 16:41, 03 Paź 2010 |
|
sorki nie zauważyłem tego tematu wcześniej;d 6-tego gracza nie wczytywało prawdopodobnie bo był mamły bład w regule.
Cytat: |
akcja A006: @setpoplimit(7,400)
|
Tak swoją droga robie coś nat wzór i dzieki za pą własnie regułe. Miałbym prosbe jakbyś znalazł Gedeonie chwile czasu i napisał mi na gg (ja twojego nie mam)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Li Mu Bai dnia Nie 16:42, 03 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Nie 20:31, 03 Paź 2010 |
|
O 7 chodzi... Nie... W regułach gracze mają stałe numery, wedle kolorów, więc pomarańcz zawsze jest 7 niezależnienie od liczby graczy. Ale - zmieniłem 6 gracza tak aby miał 6 kolor i numerek (czyli jasny niebieski). A nuż to coś da?
Aczkolwiek dziękuję za przyjrzenie się ,,bebechom" mapki tudzież życzę powodzenia przy tworzeniu Twojej.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gedeon dnia Nie 20:35, 03 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|