Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Armageddon - mapa MP Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Pią 18:28, 01 Paź 2010 Powrót do góry

Mapa do gry multiplayer (na upartego można i single, ale komp gra wyjątkowo niemrawo).
Dwie drużyny - 3 na 3. Każdy z graczy posiada po 15 koszar każdej z nacji (razem 45) oraz stajnię. Każdy gracz ma limit ustawiony na 300, wszystkie technologie, oraz od groma surowców. Teren bardzo ubogi, aby nie przeszkadzał w meritum rozgrywki - czyli bitwie na środku mapy.

Zapraszam do ściągania i proszę o opinie.

WERSJA 2
- HP stajni zwiększone do 4000
- każdy gracz dostał 3 kościoły i 1 klasztor
- odrobinę zmniejszone pole bitwy.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Gedeon dnia Nie 17:58, 03 Paź 2010, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
Mazur3k



Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 522 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: HollyŁódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:58, 01 Paź 2010 Powrót do góry

Mapa całkiem ciekawa w swojej prostocie ;]. Myślę ,że przydałoby się dorzucić tak z 2 gildie magów, kościół i zmniejszyć mapę z giganta na ogrom. Wielkość mapy daje naprawdę dużą przewagę obrońcom, bo ich posiłki prawie od razu lądują na froncie, a agresor ma z tym problem. I przy okazji zwiększyła by się znacznie dynamika gry.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kosetka
Naczelnik


Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:08, 01 Paź 2010 Powrót do góry

Repek z naszej gry :p
[link widoczny dla zalogowanych]

Fakt, ze moglby byc jakies koscioly/klasztory. Magii nie widze w takiej grze ;D Stajnie wiecej hp, mapka mniejsza i mozna grac.

A ta stajnia gracza po lewej na dole za bardzo oslonieta jest wulkanem, co powoduje, ze mozna ja zaatakowac tylko z gory, wiec latwo jest ja bronic Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Hudy
Naczelnik


Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:25, 01 Paź 2010 Powrót do góry

Jak widać rozegraliśmy grę na tej mapie. Stajnia gra tu główne skrzypce. Dzięki stajni ma się konnice, która na tak wielkiej mapie nadaje dynamiki. Konnica jest w stanie szybko zrównać ilości jednostek podczas ataku. Gorzej jak się straci stajnie, która ma 800 (?) hp. Jeden z dolnych graczy (ten po lewej) ma przewagę, ponieważ jego stajnie można zaatakować tylko od góry. Od lewej strony owa stajnia jest zasłonięta wulkanem, a od prawej koszarami. Ogólnie mapka jest w miarę dobra, ale byłaby lepsza gdyby nie to niedopatrzenie. Dodatkowo można każdemu dać ze 4 obmurowane kościoły. Odnośnie magii, to bym był przeciwny dodaniu jej do tej mapy. Jest to fajna mapka do gry wojsko na wojsko, bez magii. Właśnie o coś takiego mi chodziło Wink

Co do gry, to w 48 (?) min zaczęło mi strasznie mulić grę. Nie wiem co było tego powodem, ale kursor mi się przesuwał z miejsca na miejsce całkiem długo. Doprowadziło to do tego, że musiałem skończyć zabawę nieco wcześniej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mazur3k



Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 522 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: HollyŁódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:48, 01 Paź 2010 Powrót do góry

I życzę powodzenia w niszczeniu koszar przeciwnika bez konnicy ;].


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Pią 23:29, 01 Paź 2010 Powrót do góry

OK. Wrzuciłem drugą wersję, nieco zmian wedle zgłoszonych uwag.
Nie zmieniłem rozmiaru mapy, bo wszystko bym musiał robić od początku.
Natomiast odrobinę przesunęłem linie frontu. Nie jest to jakaś miażdząca zmiana - tym niemniej jest.
Poza tym, zwiększyłem hp stajni.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kosetka
Naczelnik


Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:47, 02 Paź 2010 Powrót do góry

Niestety zawsze po rozpoczeciu gry nie wczytuje nam ostatniej osoby - gracza szostego. Tak bylo wczoraj w wersji pierwszej Armageddonu i jest tak rowniez w drugiej wersji. Moze, gdyby dodac gracza siodmego - komputerowego, niebedzie takiego problemu?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Sob 12:53, 02 Paź 2010 Powrót do góry

.......
Czasem mnie ten edytor rozwala. Niektóre bugi są naprawdę z d... wzięte...
Zobaczymy. Zaraz dodam tego gracza.

EDIT

OK. Dodałem gracza komputerowego (czarnego). Jak można, to zerknijcie czy teraz ok.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gedeon dnia Sob 13:05, 02 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kosetka
Naczelnik


Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:03, 02 Paź 2010 Powrót do góry

Dalej to samo. Wywalal ostatnia osobe, przy wlaczonym/wylaczonym slocie a takze, gdy damy tam gracza komputerowego. Moze daj tego piechura graczowi pomaranczowemu, a nie szaremu. Przy grze na ustawieniach mapy nie ma mozliwosci zmian koloru, wiec gracz siodmy ma kolor pomaranczowy, nie szary.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kosetka dnia Sob 14:04, 02 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Sob 15:29, 02 Paź 2010 Powrót do góry

Zaraz... Wywala ostatnią osobę, czyli powinno wywalić komputer, gdyż to on jest szary.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kosetka
Naczelnik


Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:23, 02 Paź 2010 Powrót do góry

Ale nam niestety wywala ostatnia osobe "żywą" - szostego gracza, a nie gracza komputerowego :/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Sob 17:39, 02 Paź 2010 Powrót do góry

OK. Teraz 6 gracz jest jasnoniebieski. Mam nadzieję, że to coś da.
Sorry, za kłopot, no ale chyva widzicie, że to jest dość... dziwny błąd i nie moja to wina.
A w ogóle - ludzie czytajcie posty w temacie. Pisze, że jest błąd, to po co ściągacie? Very Happy

Wersja z jasnoniebieskim - [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gedeon dnia Nie 18:04, 03 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Li Mu Bai



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:41, 03 Paź 2010 Powrót do góry

sorki nie zauważyłem tego tematu wcześniej;d 6-tego gracza nie wczytywało prawdopodobnie bo był mamły bład w regule.
Cytat:
akcja A006: @setpoplimit(7,400)


Tak swoją droga robie coś nat wzór i dzieki za pą własnie regułe. Miałbym prosbe jakbyś znalazł Gedeonie chwile czasu i napisał mi na gg (ja twojego nie mam)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Li Mu Bai dnia Nie 16:42, 03 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Nie 20:31, 03 Paź 2010 Powrót do góry

O 7 chodzi... Nie... W regułach gracze mają stałe numery, wedle kolorów, więc pomarańcz zawsze jest 7 niezależnienie od liczby graczy. Ale - zmieniłem 6 gracza tak aby miał 6 kolor i numerek (czyli jasny niebieski). A nuż to coś da?
Aczkolwiek dziękuję za przyjrzenie się ,,bebechom" mapki tudzież życzę powodzenia przy tworzeniu Twojej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gedeon dnia Nie 20:35, 03 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)