Autor |
Wiadomość |
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 19:46, 16 Sty 2011 |
|
zaraz zagram palladynem
Zagrałem, nawet dobrze szło
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Nie 20:09, 16 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 14:39, 05 Lut 2011 |
|
kiedy można się spodziewać kampanii?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Sob 17:51, 05 Lut 2011 |
|
Nie wiem. W tej chwili robię 5 mapkę - czyli część aktu III do zejścia do podziemi Mefista. Może będzie w ciągu ferii (do 14 lutego) a może nie. Generalnie planowane jest 9 map.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zymek
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany:
Pon 0:33, 07 Lut 2011 |
|
grałem, więc piszę:
barbarzyńcą było za trudno, wszystkiego nie przeszedłem.
czarodziejem było fajnie, przeszedłem całość bez większych trudności.
teren choć beznadziejny, to pomysłowo wykonany, za mało ikonek, ale z to grywalność jest lepsza.
- za mało eliksirów było, można dać więcej takich rzeczy.
- konwersacja o hrabinie pojawiła się kiedy już zbiłem hrabinę i dopiero wtedy dostałem misję, aby ją zgładzić.
- konwersacja z Orlicą pojawi się po jej śmierci, gdy bohater podejdzie bliżej...
plusem jak pisałem jest grywalność i faz na zabijanie i wbijanie leveli
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Pon 11:51, 07 Lut 2011 |
|
Ok wiem, barbarzyńca będzie nieco wzmocniony.
Co do tych konwersacji - cóż, po prostu zabiłeś, zanim panienki zdążyły do Ciebie podejść... Potraktuj to jako ich ostatnie słowa w agonii (ale jednak coś z tym zrobię).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 12:16, 07 Lut 2011 |
|
uważam, że problemem jest ilość hp. Na początku np barbarzyńca ma więcej życia niż mag, ale przy stałym przyroście hp = 5/poziom ta różnica się zaciera. Ja bym ustawił niektórym klasą dodatkowe życie/poziom, wtedy będzie lepiej. No i można pomyśleć o tych umiejętnościach specjalnych:)
Edit: Może konwersacje wywołuj zmienną program? Wtedy się aktywuje nie wcześniej, i nie później, tylko jak wróg nas zauważy. Dajesz wyrażenie do obiektu jako warunek, i wpisujesz $program == ileśtam, sprawdź dokładnie, i wpisz wartość dla akcji atakuj (liczy się już wtedy, kiedy postać chce zaatakować, i idzie w kierunku przeciwnika, czyli wtedy, gdy kogoś zauważy)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Pon 12:17, 07 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Pon 19:40, 07 Lut 2011 |
|
Tak, wiem. Barbarzyńca będzie dostawał nieco większe bonusy z questów.
Co do tego co napisałeś w edicie - nie. Jakoś coś z tym zrobię, ale na pewno nie będę tak komplikował w komsetycznej w zsadzie sprawie. Jestem zwolennikiem prostoty - między innymi gdyż jestem za głupi, żeby się bawić w takie finezyjne figle.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 11:36, 08 Lut 2011 |
|
Myślę, że to jest nawet mniej roboty, niz w przypadku robienia reguły obiekt w obszarze. Robisz tylko warunek wyrażenie do obiektu, zaznaczasz tego co ma zacząć rozmowę przed walką, i wpisujesz $program == 3
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 18:00, 16 Kwi 2011 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Oto diablo v1.0, wersja ta nie została do końca przetestowana (wedle życzenia Gedeona). Niemniej jest to niezła kampania, w którą polecam zagrać
Autorem jest oczywiście w 100% Gedeon, jednak nie zdążył jej wrzucić, przed swoim... odejściem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
franino122
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 16:00, 11 Lut 2012 |
|
Przetestuje:D
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|