Autor |
Wiadomość |
Sarkaz
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Pią 21:43, 23 Sty 2009 |
|
A o to [link widoczny dla zalogowanych] do mojej nowej stworzonej mapki oczywiście poprawiłem i dodałem reguły tak jak mi radziliście.
Mam nadzieje że ta jest lepsza.
Czekam na komentarze
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sarkaz dnia Pon 14:02, 31 Sie 2009, w całości zmieniany 5 razy
|
|
|
|
|
|
Krzesimir
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzywin Płeć:
|
Wysłany:
Pią 22:31, 23 Sty 2009 |
|
O dziwo nie ocenię źle, bo naprawdę mnie ta mapa rozbawiła, przynajmniej jej konwersacja! Ta pierwsza konwersacja, z tym "Tak" jest świetnie klimatyczna
Teren nadal dość badziewny, ale już podstawy konwersacji opanowałeś. Regułki myślę, że też coś lepszego mógłbyś sklecić. Ogólnie, to zarys fabuły+konwersacje+badziewny teren= 6\10
Chyba oszalałem, ale dzisiaj tylko to mnie rozbawiło :]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sarkaz
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Pią 22:43, 23 Sty 2009 |
|
Wielkie dzięki
Mam zamiar jeszcze nad tym po pracować, a później kto wie może zrobię kampanię
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Pią 22:51, 23 Sty 2009 |
|
Facet... ja gratuluję. xD Naprawdę może i nie ma tego humoru tam bardzo dużo, ale jest on naprawdę świetny. xDD Naładowałeś tego w tą chwilę na początku naprawdę dużo i choć są to dość ograne dowcipy, to jednak nadal śmieszą. Jest to plansza bardzo niedopracowana, dość prosta, średnio wyglądająca, ale humor poprawia niemal wszystko. :> Daję również 6/10. :>
PS. Ja chcę WIĘCEJ Twoich map i żeby były bardziej rozbudowane. :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Quigo
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 891
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet Płeć:
|
Wysłany:
Sob 1:47, 24 Sty 2009 |
|
Muszę przyznać, że rozśmieszyła mnie, o ile da się mnie rozśmieszyć...
Tak, posiada podstawowe reguły, konwersacje, otwarty teren. Przydało by się "Zamieszkać" fort, trochę poszerzyć i zróżnicować teren... cd. widzialności, mniejsza. Zróżnicowanie!
Dzięki kolego, bo dawno nie grałem w Tzara jako RTS'a, paradoks, bo godzinę temu pykałem w StarCraft'a...
S. Techniczne: 6/10, niewiele brakuje.
Satysfakcja: 8/10, no cóż, zadowolony jestem .
Ocena: 7+
Cd. porad na temat terenu: Patrz Tutaj. Dość prosty poradnik mojej roboty, stary ale większość pkt. jest dobra.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Sob 8:48, 24 Sty 2009 |
|
moze zabrzmie jak ignorat ale dla mnie liczy sie poz. trudnosci
mapka jest bardzo prosta...gdy do tego dochodzi brak mgly wojny juz wiedzialem ,ze krucjata + kilka katapult zalatwi sprawe przeciwnik zostal pokonany gdy stawial pierwsze koszary
tyle ode mnie...staraj sie to wywarzyc...tylko nie przegnij w druga strone ^^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fracek
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szamotuły Płeć:
|
Wysłany:
Sob 9:19, 24 Sty 2009 |
|
A mi się podoba i dam 7/10 albo moze i 8/10 . Powodzenia w innych mapach.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Krzesimir
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzywin Płeć:
|
Wysłany:
Sob 9:54, 24 Sty 2009 |
|
Quigo, w twoim poradniku jest taki jeden szkopuł którego się czepiłem, tak więc:
Quigo napisał: |
4. Las: - Tworząc między drzewami krzaki, las wtedy wygląda dużo lepiej. Najlepiej używaj opcji 'Krzaki' w ok. 30% i buduj między drzewami. Jeśli chodzi o gęstość lasu - 100%-ówek używaj jak najrzadziej, gdyż wygląda to sztucznie. Oczywiście, gdy chcesz zagrodzić przejście graczowi używaj 100%, ale tylko najcieńszą linią (Możesz tylko raz ciągnąć linię od wyznaczonego miejsca do końca miejsca które chcesz wybrać - gracz nie będzie miał szans w przejściu lasu). |
Sugeruję najpierw użycie krzaków w procentach od min. 20% gęstości do max. 70% a później zmniejszenie pędzla umieszczania drzew i dodawanie tych drzew w miejsce krzaków z gęstością max. 50% w losowe miejsca, po prostu klikanie, tak jak na screenie:
Same krzaki 50%:
Dodane sosny 30%:
Czy to nie jest mniej roboty? W sumie dodając krzaki pomiędzy drzewami na pewno nie dasz ich dużo po drugie mogą w końcu zastąpić drzewa!
Sorki za jakość screenów ale z Painta wziąłem :>
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Krzesimir dnia Sob 9:56, 24 Sty 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Armstrong
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 14:10, 28 Sty 2009 |
|
Można dać mapke na jakiś konkretny server? Przy tej już jest error.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sarkaz
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Śro 15:35, 28 Sty 2009 |
|
Armstrong napisał: |
Można dać mapke na jakiś konkretny server? Przy tej już jest error. |
Można już ściągać link jest na serwerze.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sarkaz dnia Sob 15:41, 18 Kwi 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
maciek
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Śro 18:37, 12 Sie 2009 |
|
Ciekawa mapa.Ogólnie fajna.9/10.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|