Autor |
Wiadomość |
Celiusz
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany:
Czw 21:57, 31 Maj 2007 |
|
Kampanie bedzie przedstawiac wampirzy swiat. Akcja na poczatku bedzie rozgywac sie w malej wiosce gdzie mieszka Allan razem z rodzina jednak na jego wioske napadna wampiry i przemienia jego brata w wampira jednak Allanowi udaje sie uciec i potem postanawia zemscic sie i zniszczyc te kriwiorzercze bestie wtedy wlasnie bedzie gromadzil lowcow wampirow. Ale Allan nie wie ze jego wampirzy brat szykuje wampirze wojsko aby calkowicie zniszyczyc Allana.... ajak dalej akcja sie potoczy to dowiecie sie jak ukoncze kampanie.
Oczywiscie szkoda ze w tzarze nie ma autetycznych postaci wampirow wiec role wampirow zagraja:
-szpiedzy
-ninja
-szkielety
W kampani bedzie tez wystepowal Draculla (wladca wampirow) ktorego zagra Mesjasz.
To tyle moge jeszcze dodac ze jedna mapke juz zrobilem
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Celiusz dnia Pon 16:03, 11 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Quigo
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 891
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet Płeć:
|
Wysłany:
Czw 22:29, 31 Maj 2007 |
|
Co do postaci wampirów to całkowicie pasuje szpieg i ninja. Ale szkielet jest taki... nie pasuje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wester
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 6:27, 01 Cze 2007 |
|
Mi do wampirów masuje duch. A reszta kampanii cud, miód. Tylko żeby powstała.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Tremor
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany:
Pią 7:04, 01 Cze 2007 |
|
Przyda się mesjasz.A duch pasuje do wampirów
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Pią 12:19, 01 Cze 2007 |
|
Duch może pasować, tylko z mordą zmienioną. Szkielet nie apsuje.
A na dobrą sprawę, to wampira może zagrać każda jednostka. Przecięz wampi nie musi chodzić w powłoczyśtych czarnych szatach, równie dobrze może nosić zbroję piechura czy rycerza.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Celiusz
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany:
Pią 12:56, 01 Cze 2007 |
|
no wiem ale czy bylo by to fajnie jak np. piechurzy byli by wampirami? wiekszosc jednostek ze zbroja jest zbyt pospolita a ja wybralem ninja i szpiega bo sa nietypowi i pasuja do siebie a szkielety czemu wybralem hmm... to tak sobie moze to potem jeszcze pozmieniam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VeemSiS
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krakowa
|
Wysłany:
Pią 17:03, 01 Cze 2007 |
|
a nie wpadlibyscie moze na to ze wampir jest czestow mylony z nietoperzem dostepnym w grze Tzar
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Celiusz
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany:
Pią 17:43, 01 Cze 2007 |
|
juz dawno na to wpadlem i w kampani bedzie kilka nietoperzy ale one sa niestety za slabe
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Pią 17:51, 01 Cze 2007 |
|
Oj... w kwestii wampirów ze mną musisz baaardzo uważać... Obyś tego nie schrzanił i nie przedstawił ich stereotypowo... Mam też nadzieję, że historia nie będzie tak naiwna, jak historyjka początkowa, mówiąc szczerze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Pią 18:22, 01 Cze 2007 |
|
Co z tego, że nietoperze są słabe? parametry jednotstek można zmieniać.
Ninja i złodziej pasują ze względu na swoje umijętności - ninjowskie ukrywanie się w cieniu i nagłe poderżnięcie gardła pasuje do wampira
Ale armia nianjów i szpiegów to lekkie przegięcie - a z Twojego posiu wynika, że w tym śiecie wampiry występują masowo.
Ps. w mojej kapmanii też możliwe, ze wystąpią wampiry - piszę to żeby potem nie było, że robię plagiat
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VeemSiS
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krakowa
|
Wysłany:
Pią 20:31, 01 Cze 2007 |
|
A dla niewiedzacych mozna je zmieniac masowo
w Instrukcji Nigi napisał: |
Loalizator Obiektów>>Jednostki>>>Właściwości |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Celiusz
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany:
Pią 23:51, 01 Cze 2007 |
|
a wy myslicie ze mi bedzie sie chcialo zmieniac parametry np 50 nietoperzy co fakt to fakt jak sa obok siebie te nietoperze to mozna je zaznaczyc ale jak sa w roznych miejscach porostawiane to trzeba pojedynczo klikac.
Gedeon a szpiedzy to co np. w dzien udaja zwyklego wiesniaka a w nocy wychodza z przebrania i zabijaja
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Tremor
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany:
Sob 6:38, 02 Cze 2007 |
|
Celiusz jeśli chcesz mieć na przykład obraz kobiety wampira to możesz skorzystać z działu grafika
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Danielos von Krausos
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo Płeć:
|
Wysłany:
Wto 9:28, 28 Sie 2007 |
|
ciekawie... szpiedzy i ninja OK ale przydałyby by się jeszcze nietoperze które by się potem zminiły w wampira!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Krzesimir
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzywin Płeć:
|
Wysłany:
Nie 16:06, 02 Wrz 2007 |
|
Można regułami zrobić aby nietoperz ginął (ten rozprysk ) i pojawia się szpieg
Dobry pomysł
BTW: Bardzo ciekawa zapowiedź, jeśli ta kampania będzie miała taki klimat jak w kampanii Luke (moim zdaniem ten człowiek pobił granice ,,czucia" klimatu kampanii (gry) ) to kampania będzie jedną z najlepszych. Niestety w wielu bardzo rozbudowanych kampaniach brakuje klimatu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|