Autor |
Wiadomość |
Matello
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany:
Śro 14:27, 18 Sie 2010 |
|
Rozdział I - Bohater Południa
Główny bohater : Abramzi
Historia : Historia zawarta jest w ekranie opowieści po uruchomieniu gry
Przypuszczana premiera : ??
Ilość misji :
? (I rozdział)
? (II rozdział)
? (III rozdział)
Planowana trudność :
Rozdział I - ?
Rozdział II - ?
Rozdział III - ?
Postępy :
1 misja = 100%
2 misja = 100%
3 misja = 45,65% (Aktualizacja 28 Października)
Zalecany patch :
Brak, zalecana jest podstawowa wersja gry.
Prolog
[link widoczny dla zalogowanych]
Prace idą : Prace zostały zawieszone na czas nieokreślony, gdyby zachodziły jakieś zmiany w mapie poinformuję o tym w tym temacie (patrz pkt. "Postępy). Powodem są błędy w edytorze. Tworzenie kampanii było z początku przyjemnością, ale jak odkryłem jak denny i zbugowany potrafi być edytor tzar'a, tworzenie kampanii stało się katorgą (przykładowo akcja się wywołuje mimo tego, iż nie wszystkie wymagane warunki są spełnione), dopóki tego nie uda mi się naprawić prace nie ruszą z miejsca, nie będę rezygnował z poszczególnych misji z powodu błędów edytora.
-------------------------------------------------
---Informacja dotyczące prologu & kampanii---
*Bohater może regenerować swoje życie spożywając żywność, robi to automatycznie gdy ubędzie mu HP. Szybkość regeneracji to 5hp/10s, koszt tylu punktów to 2 racje prowiantu. Jest to balans między ładowaniem HP a jedzeniem postaci, ponieważ to pierwsze jest zbyt łatwe, a to drugie zbyt uciążliwe, połączone w jedność będą przyjemnym dodatkiem.
-Pamiętaj, że bohater nie musi jeść, gdy nie będzie miał żywności, po prostu nie będzie się regenerowało HP
Czekam na oceny !
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Matello dnia Czw 8:31, 28 Paź 2010, w całości zmieniany 52 razy
|
|
|
|
|
|
Sithmon
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Nikądś. Płeć:
|
Wysłany:
Śro 16:44, 18 Sie 2010 |
|
Witam, zagrałem ale dość szybko skończyłem grę gdyż:
Po konwersacji z satrapą (początkową) poszedłem jak kazał do drwala, po rozmowie z nim wyskoczył mi błąd - tam gdzie w czasie gry online. lun zmieniania szybkości gry. Miał on taki tekst: "Expresison: Assingnig value to const/function"
Potem gdy idę zabić niedźwiedzię mapka się wyłącza ( ; w pewnej chwil ; )
Dlatego musiałem tak szybko skończyć grę .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Matello
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany:
Śro 16:51, 18 Sie 2010 |
|
Link zaktualizowany, ale to nie ten błąd był powodem wyłączenia się gry, sam nie wiem co to było, gdyż ja testowałem ją kilkadziesiąt razy i nigdy nie miałem żadnych problemów.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Matello dnia Śro 16:57, 18 Sie 2010, w całości zmieniany 5 razy
|
|
|
|
Sithmon
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Nikądś. Płeć:
|
Wysłany:
Śro 17:00, 18 Sie 2010 |
|
Może powodem była muzyczka w mieście? Nie wiem, ale mogę na razie powiedzieć że zrobiłeś świetny teren . A w konwersacji zauważyłem jeden błąd.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Matello
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany:
Śro 17:03, 18 Sie 2010 |
|
A prolog na poprawionym linku dalej się wyłącza czy już nie?
/
I jeszcze jedno, jaki błąd? Wszystko analizowałem po 10 razy i sprawdzałem błędy wszystkie w mozilli (prawie wszystkie wypowiedzi z konwersacji zostały przez nią przepuszczone)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zymek
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany:
Śro 20:11, 18 Sie 2010 |
|
Prolog jest dobry. Przydałoby ci się więcej ikonek. No i muzyczka. Aby w ogóle zagrać w tą mapkę musiałem usunąć ją za pomocą edytora, bo inaczej wyłączało Tzara. Ale fajna była.
Teren: nie było co oceniać, ale te 5/10 masz, jeśli to nie jest kampania RPG, jeśli zaś jest, to niżej.
Fabuła: no cóż. Na razie nie wiadomo. Zobaczy się w przyszłości.
Muzyka: Fajna, ale powoduje błędy w grze, więc zamiast niej, zainwestuj w grafikę i twórz ikonki.
Sam prolog niewiele mówi o kampanii, chyba, że jedyne, co główny bohater będzie robił to pomaganie wioskom i miasteczkom. Mam nadzieję, że historia się rozkręci.
PS. Kilka błędów stylistycznych, ale literówki nie były aż tak rażące jeśli jakieś były ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zymek dnia Śro 20:13, 18 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Sithmon
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Nikądś. Płeć:
|
Wysłany:
Śro 20:45, 18 Sie 2010 |
|
Zymek napisał: |
Prolog jest dobry. Przydałoby ci się więcej ikonek. No i muzyczka. Aby w ogóle zagrać w tą mapkę musiałem usunąć ją za pomocą edytora, bo inaczej wyłączało Tzara. Ale fajna była. |
No tak ikon było mało, ale w końcu pierwsza misja to dopiero początek . Aha, to oto chodziło z wyłączaniem się mapki, dzięki za pomoc Zymek .
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sithmon dnia Śro 20:46, 18 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Matello
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany:
Śro 20:56, 18 Sie 2010 |
|
Zymek napisał: |
Prolog jest dobry. Przydałoby ci się więcej ikonek. No i muzyczka. Aby w ogóle zagrać w tą mapkę musiałem usunąć ją za pomocą edytora, bo inaczej wyłączało Tzara. Ale fajna była. |
Usunięta, a szkoda, bo nadawała klimatu. Jeszcze gdyby dało się muzykę ustawić w formacie innym niż .mid ...ehh, no trudno
Zymek napisał: |
Teren: nie było co oceniać, ale te 5/10 masz, jeśli to nie jest kampania RPG, jeśli zaś jest, to niżej. |
Tak, jest RPG, ale co do terenów, to jego jakość na pewno nie ulegnie znacznej poprawie, ba, będzie nawet mniej obiektów, bo niektóre miasta będą typowo pustynne, a na takich terenach ogólnie mało jest interesujących krajobrazów Ale postaram się coś dodać w następnych misjach
Zymek napisał: |
Muzyka: Fajna, ale powoduje błędy w grze, więc zamiast niej, zainwestuj w grafikę i twórz ikonki. |
Tak szczerze mówiąc to mi ikonka Abramzi'ego się akurat podoba
Zymek napisał: |
Sam prolog niewiele mówi o kampanii, chyba, że jedyne, co główny bohater będzie robił to pomaganie wioskom i miasteczkom. Mam nadzieję, że historia się rozkręci. |
Pierwsza część kampanii będzie opowiadać głównie o tym. Postaram się dodawać różne ciekawe misje poboczne, ale jednak główna fabułą będzie opierała się na niesieniu pomocy ludności arabskiej. Dopiero w końcowych misjach "odbiegnie od normy", będzie wstępem do drugiej części kampanii (ale do tego daleko).
Zymek napisał: |
PS. Kilka błędów stylistycznych, ale literówki nie były aż tak rażące jeśli jakieś były ;] |
Nie powinno być gdyż - jak pisałem - prawie cały tekst przeszedł przez mozillę i poprawiłem "czerwone napisy", zostają błędy stylistyczne, których niestety nie dopatrzyłem się.
//
Nowy link w downloadzie - usunięta muzyczka
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Matello dnia Śro 20:57, 18 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Zymek
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany:
Czw 0:00, 19 Sie 2010 |
|
Pustynia i zima to trudne tereny. Aby zrobić coś dobrego trzeba trochę si namęczyć. Proponuję trochę większe mapki, aby wioski nie wchodziły na granicę mapki etc.
Co do ikonek to główny bohater jst ok, ale w przyszłości mam nadzieję, że będzie się jakoś zmieniał... Poszukaj też ikon dla bohaterów pobocznych, wieśniaków, przypadkowych żołnierzy. Jeśli nie masz, to mogę wybrać część swoich i dam ci. Ponieważ luźna historia kampanii pozwala na przygody, więc zapewne będziesz potrzebował trochę tych ikonek. Ikonki mogą w prosty sposób polepszyć jakość gry. Ikonki można też dawać jako obrazki w celach misji. Kolejny plus. Przemyśl to.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sithmon
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Nikądś. Płeć:
|
Wysłany:
Czw 6:13, 19 Sie 2010 |
|
Zymek napisał: |
Matello napisał: |
Nowy link w downloadzie - usunięta muzyczka |
Pustynia i zima to trudne tereny. |
Mi mapki na zimie wychodzą na pustyni tak czasami mi wyjdzie, chyba, że się postaram .
Naprawdę szkoda tej muzyczki, słuchałem jej w edytorze naprawdę super.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sithmon dnia Czw 6:16, 19 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Matello
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany:
Czw 7:21, 19 Sie 2010 |
|
Sithmon napisał: |
Naprawdę szkoda tej muzyczki, słuchałem jej w edytorze naprawdę super. |
Zrobię wszystko, by ją uratować
Zymek napisał: |
Co do ikonek to główny bohater jst ok, ale w przyszłości mam nadzieję, że będzie się jakoś zmieniał... Poszukaj też ikon dla bohaterów pobocznych, wieśniaków, przypadkowych żołnierzy. Jeśli nie masz, to mogę wybrać część swoich i dam ci. Ponieważ luźna historia kampanii pozwala na przygody, więc zapewne będziesz potrzebował trochę tych ikonek. Ikonki mogą w prosty sposób polepszyć jakość gry. Ikonki można też dawać jako obrazki w celach misji. Kolejny plus. Przemyśl to. |
Poszukam ikonek, poszukam
Dodam je nawet do tej misji, ale to już w kampanii, ale ikonki będą się powtarzać niestety, gdyż trudno znaleźć coś dobrego do przerobienia. A czy bohater się zmieni? Możliwe, ale nie pewne.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Matello dnia Czw 7:23, 19 Sie 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Sithmon
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Nikądś. Płeć:
|
Wysłany:
Sob 20:46, 21 Sie 2010 |
|
Matello napisał: |
Sithmon napisał: |
Naprawdę szkoda tej muzyczki, słuchałem jej w edytorze naprawdę super. |
Zrobię wszystko, by ją uratować
Zymek napisał: |
Co do ikonek to główny bohater jst ok, ale w przyszłości mam nadzieję, że będzie się jakoś zmieniał... Poszukaj też ikon dla bohaterów pobocznych, wieśniaków, przypadkowych żołnierzy. Jeśli nie masz, to mogę wybrać część swoich i dam ci. Ponieważ luźna historia kampanii pozwala na przygody, więc zapewne będziesz potrzebował trochę tych ikonek. Ikonki mogą w prosty sposób polepszyć jakość gry. Ikonki można też dawać jako obrazki w celach misji. Kolejny plus. Przemyśl to. |
Poszukam ikonek, poszukam
Dodam je nawet do tej misji, ale to już w kampanii, ale ikonki będą się powtarzać niestety, gdyż trudno znaleźć coś dobrego do przerobienia. A czy bohater się zmieni? Możliwe, ale nie pewne. |
Super, ona jest bardzo fajna . Co do ikonek to rzeczywiście zrób je, to znacznie urozmaici kampanię co wiadomo. Ogólnie podoba mi się twój pomysł . Powodzenia!
Ps. Sorki, że tak późno odpowiadam :/ .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 21:10, 21 Sie 2010 |
|
Ikonki ułatwiaja identyffikacje osoby wypowiadajacej kwestie:P I nie eksperymentuj zbytnio z muzyka, bo potem nawet po jej usunieciu mapka wazy jakby muzyka wciaz w niej byla
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sithmon
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Nikądś. Płeć:
|
Wysłany:
Sob 21:51, 21 Sie 2010 |
|
Tak, zaskoczył mnie rozmiar mapki... 4.4 mb, na małej/średniej, reguł jest dużo bo 72/73 ale one zbytnio nie powiększają rozmiaru, teren wiadomo, że tak, czym bardziej "małe obiekty". Najbardziej zdenerwowało mnie to, że mapka się wyłącza... A tak chciałem w nią pograć... Cóż, cieszę się, że błąd został usunięty .
Firefly, nie tylko to robią ikony .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Matello
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany:
Nie 18:53, 22 Sie 2010 |
|
Dodaję nowy prolog, proszę o to, aby ktoś z tych co grali w poprzedni prolog zagrał i w ten i powiedział mi, który system jest lepszy, ten w tym prologu* czy tamten?
*System w obecnym prologu powoduje takie zmiany :
-Ludzie lub obiekty które mające znaczne znaczenie dla misji są zaznaczeni na pomarańczowo
-Aby porozmawiać z kimś trzeba stać obok niego oraz go zaznaczyć, chyba, że to on chce rozmawiać z nami, tzn. :
a) Abramzi chce porozmawiać z NPC "H", więc musi podejść do owego obiektu oraz go zaznaczyć
b) Obiekt "H" chce porozmawiać z Abramzi'm, więc konwersację rozpoczyna jak tylko Abramzi znajdzie się w jego obszarze
Co o tym sądzicie? Bo jak to nie jest znacznie pomocne to tego nie będę robił w przyszłych mapach i usunę w tej. Pytam, ponieważ zrobienie reguł do tej konwersacji po zaznaczeniu trochę trwa, więc wydłuża czas powstania kampanii, ale jak ma się przyjemniej grać to to zrobię. Od siebie powiem iż czasem mnie to irytuje, ale ja lubię dynamiczną grę.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Matello dnia Nie 18:53, 22 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|