Autor |
Wiadomość |
Obieżyświat
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 18:27, 15 Maj 2006 |
|
oto moje dwie pierwsze mapy z kampani pt. Kampania przeciwko potworom. Mapy są moze jeszcze troche niedopracowane ale liczy się całokształt. [link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Pon 19:52, 15 Maj 2006 |
|
Ogólne wrażenie to już mówiłem na kanale, a teraz konkretne uwagi:
- pewna powtarzalność elementów, np. drzewa, krzyże albo jeziorka lawy na pierwszej mapce; sądzę, że ciekawiej by wyglądało jakby różne elementy danego typu obok siebie były ustawiane, zamiast takich samych
- w drugiej mapce na początku konnica jedzie o wiele szybciej niż mag, więc gdy dojedzie do bramy i jest tam ta konwersacja, to mag daleko w tyle zostaje; może ustawić ich na odwrót? Jeśli mag będzie szedł przodem to przyblokuje konnicę
- nie wiem czy to błąd czy zamierzony efekt, ale na początku drugiej misji ekran pozostaje zablokowany tylko przez chwilę, więc można zmienić rozkaz dla jednostek zanim dotrą do bramy; jeśli tak ma być, to wtedy naturalnie nie poprzedni punkt traci swe znaczenie, bo nie można zakładać, że gracz dwoma jednostkami naraz podejdzie (chyba, że zrobić właśnie taką regułę)
- chłopi, którzy pojawiają się po odrzuceniu propozycji pomocy w drugiej mapce, no właśnie pojawiają się tak znikąd; może albo niech ci z pól zejdą i przyłączą się do gracza, albo niech się przynajmniej pojawią wokół zamku (tak jakby z niego wyszli)
- w obu mapkach może wartoby dodać jakąś konwersację kończącą, tzn. aby gdy zniszczony zostanie zamek zła (mapa 1) lub zebrany miecz elfów (mapa 2), to wtedy główny bohater coś jeszcze powiedział, i dopiero koniec
i na koniec, nie sprawdzałem niestandardowych rozwiązań, ale jeśli ich nie ma to trzebaby przewidzieć, że gracz np może pójść od razu do elfów nie rozmawiając z królem, itp.
No, to tyle, ogólnie rzecz biorąc to tak jak powiedziałem, mapka 1 jeszcze trochę pracy wymaga moim zdaniem, ale druga bardzo fajnie sie prezentuje :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Obieżyświat
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 19:59, 15 Maj 2006 |
|
Dziękuje za opinie na temat mojej kampani i radę, poprawię oczywiącie wszytkie błędy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jacops
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Debica Płeć:
|
Wysłany:
Wto 17:36, 16 Maj 2006 |
|
Plusy:
a) Pierwsza Mapka:
- Ładnie zrobiłeś teren (chodzi mi o trawe), złączyłeś skały + trawę i ziemię, ładny wynik wyszedł, sam musze takie cos zrobic w własnej kampanii .
- Ładnie Ci wyszły jeziora, czy morza (sam niewiem co to jest ).
- Wielkim plusem jest dla mnie to, ze chciało Ci sie zrobic taką wielką mapę (Prawdziwy Świat, czy Ogromna), a i tak gracz chodzi tylko po jednej drugiej jej .
b) Druga Mapka:
- Ładnie zrobione tereny.
- Pięknie udomowiłeś Królestwo Jasno-niebieskich.
- Ładnie podkreśliłeś drogi i widziałem gdzie czeba isć .
Minusy:
a) Pierwsza Mapka:
- Drzewa są bardzo gęsto ułożone.
- Krzyże są bardzo blisko siebie ułożone, czebabyło chociaz powklejac pare innych styli krzyżów.
- Zadużo technologii (łatwo można było wygrac z potworami mając wszystko pod swoją ręką).
- Koło Zamku Zła powinny być Baszty (najlepiej Rakietowe).
- Niektóre potwory (najlepiej Orki) powinni patrolować okolice przed drewnianym murem w innych wypadku biorę sobie Strzelców, zabijam przez mur Golemy i psuję Drewnianą Bramę (podchwytliwe ).
b) Druga Mapka:
- Na samym końcy, gdzie czebabyło zabić Dżina, to na początku myslalem, ze miałem z nim porozmawiać i da mi ten Miecz Elfów, a on zaczal mnie atakowac i prawie zabił, by mi Morisa.
- Drzewa są bardzo gęsto ułożone.
Pytanie:
Dlaczego w obydwóch mapach zrobiłeś na połnocno-wschodnim terytorium domki czerwonych?
Oceny:
1 Mapka: 7/10
2 Mapka: 8/10
A jak sie wogole robi to, ze są dwie konwersacje do wyboru?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Wto 18:41, 16 Maj 2006 |
|
A właśnie, też się zastanawiałem po co te domki, przypuszczam, że żeby gracz czerwony nie przegrywał? Jeśli tak to zamiast tego możesz dać w regule z warunkiem 1 akcję "zmień status gracza" i tam wybrać dla czerwonego "gracz nie może przegrać".
A odnośnie dwóch opcji w konwersacji do wyboru: jeśli chcesz żeby po frazie nr1 były np. opcje "tak" i "nie" to tworzysz frazy, nazwijmy je 2a i 2b, i w jednej piszesz "tak", w drugiej "nie", a potem we frazie nr 1 jako kontynuacje wybierasz 2a i 2b.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Obieżyświat
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 15:26, 17 Maj 2006 |
|
Oto te same mapki, ale poprawione, może nie wszystko ale najważniejsze rzeczy. są.http://rapidshare.de/files/20684032/Kampania_preciwko_potworom.wcm.html
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mihalo
Dołączył: 01 Sty 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 18:53, 18 Maj 2006 |
|
wrzuć na coś innego niz rapidshare bo nie moge ściągnąc.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Obieżyświat
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 19:16, 18 Maj 2006 |
|
Dlatego że
mihalo ma problemy ze ściąganiem z rapid to zamieszczam tu
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Sob 19:17, 20 Maj 2006 |
|
Mapki bardzo ładne. Fabuła spoko i dajaca się rozbudowac na wiele wątków Super pomysł z elfami i bardzo ładne krajobrazy, widać że poswięciłeś im troche czasu. Ale moim zdaniem jest jedno rzecz która mógłbys zmienic, otóż, widziałeś moja kampanie i widziałeś herosów, którzy zdobywali doświadczenie i z nim przechodzili z jednej misji do drugiej A u ciebie kolor herosów nie rózni się od zwykłych jednostek jak w prawie wszystkich lepszych kampaniach, nie zdobywają oni doświadczenia, a powinni, by w przyszłosci stac się głównym punktem armii gracza, a co do maga mam jeszcze jedno zastrzeżenie, nie dysponuje on żadnymi czarami
,a powinien przynajmniej moim zdaniem.
Ocena ogólna +7/10.
Trochę popracuj jeszce nad edytorem i wyrazeniami a będzie 10/10
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Obieżyświat
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 19:21, 20 Maj 2006 |
|
Właśnie te wyrażenia i te bardziej skomplikowane rzeczy to moja największa słabość.
Dzięki za ocene i czy mółbyś jak inni forumowicze bardziej określić rzeczy do poprawki?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Sob 19:31, 20 Maj 2006 |
|
Bardziej??????? OK. Chodzi o to zeby bohaterowie byli "osobnym graczem" nie posiadającym SI i całkowicie kontrolowanym prze drugiego gracza tego który gra w kampanie. Oraz żeby bohaterowie zdobywali doswiadczenie, przechodzili z nim z misji do misji, a no i zeby mag miał jakies czary. Jeśli chcesz to zrobic wchodzisz na własciwosci gracza którym sa boharerowie i w badania poczatkowych zaznaczasz KULTURYSTYKA i NAUKA - żeby zdobywali doswiadczenie, a odnośnie czarów maga to np. PIORUN. Jak czegoś nie rozumiesz to kontakt na GG lub PW.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Obieżyświat
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 11:07, 21 Maj 2006 |
|
Wielkie dzięki za rade
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Pon 18:04, 28 Sie 2006 |
|
może mi ktos powiedziec jak ściagnać kampanie zemsta krasnali??!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DeadMAN
Naczelnik
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych Płeć:
|
Wysłany:
Pon 19:00, 28 Sie 2006 |
|
Linka masz na samej górze... Jesli nie znalazles to masz tutaj [link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Obieżyświat
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 17:00, 03 Gru 2006 |
|
Mineło wiele miesięcy a mojej kampani nie ma i nie wime czy powstanie. Prace ustały bo zabrakło zapału. Muszę teraz znależć te mapy które robiłem poskładać do folderu i zabrać ostro do roboty, problem w tym ze dawno nie robłem reguł w edytorze. Mam nadzieje że kampanie zrobie, ale nie chce nic mówć.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|