Autor |
Wiadomość |
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Nie 11:50, 27 Maj 2007 |
|
Kampania jest moją luźną fantazję na temat, co by było gdyby w roku 476 Imperium Rzymskie zamiast upaść, zaczęłoby odzyskiwać swoją potęgę. Jak mówię - jest to LUŹNA fantazja więc wiele realiów może się nie zgadzać, tym bardziej, że wątki fantastyczne tez będą. No ale w końcu chodzi o zabawę, nie o analizy historyczne.
Bohaterowie:
1. Marcus Hataniusz Malleus - młody imperialny oficer gwardii cesarskiej. Zdolny strategi i jak się okazuje, także polityk. Opętany wizją odrodzenia Imperium... za wszelką cenę.
2. Odoaker - barbarzyński najemnik, herszt dużej kompanii. Gdy Rzym nie wywiązał się ze swoich zobowiązań postanowił sam zainkasować nagrodę... w Rzymie. Czy jednak naprawdę dobicie Imperium opłaci mu się bardziej niż... dołączenie do niego?
3. Gajusz Polibiusz - legat (generał) armii Imperium. Stary weteran, który z chęcią dołączył do Rekonwisty Hataniusza.
4. Romulus Augustulus - małoletni Imperator, który odziedziczył tron, gdy Odoaker zabił jego ojca. Musi się sprzymierzyć z dawnymi wrogami. Marionetka w ręku doradców i wodzów, która jednak w końcu kiedys dorośnie...
5. Nikifor Lachanides - dawno zmarły bizantyjski strateg, wskrzeszony przez tajemniczą sektę - za życia zdradzony przez swego Cesarza, po śmierci upomina się o swoją zemstę.
5. Okton - starszy wiekiem kapłan, niegdyś żołnierz Imperium. Staje na czele wieśniaków walczących z bandytami - już wkrótce będzie stał na czele armii fanatyków.
Planowana ilość epizodów - 3.
Planowana ilośc map w epizodzie - ok. 12.
Prolog epizodu I - Rekonkwista, do sciągnięcia ze strony [link widoczny dla zalogowanych] Zawiera 3 mapki, w tym jeden przerywnik. Mapki sa dość proste, ale ,,im dalej w las tym więcej drzew".
Dziękuję Deadmanowi i Mihalo, którzy dopomogli mi zrozumieć edytor, a takze wszystkim osobom, które udostępniły wizerunki bohaterów w dziale ,,grafika".
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gedeon dnia Nie 19:49, 27 Maj 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Tremor
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany:
Nie 11:59, 27 Maj 2007 |
|
Wow.Nieźle się zapowiada.Rób swą kampanie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VeemSiS
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krakowa
|
Wysłany:
Nie 13:05, 27 Maj 2007 |
|
Gadeon napisał: |
Planowana ilośc misji w epizodzie - ok. 12. |
Chodzi chyba o ilośc map. Tak?
///
Rzeczywiście zapowiada sie świetnie. Czy masz juz którąś ukończoną?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zymek
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany:
Nie 18:01, 27 Maj 2007 |
|
przyznam, że mimo pewnych minusów, prolog był znośny. radze jednak popracować nad ukształtowaniem terenu popracuj też nad innymi misjami, niż rozmowy lub zarzynaniem w pień wrogów. a tak, to nieźle zrobione ;]
PS. nie wypowiedziałem sie na temat pomysłowości fabuły i bohaterów. Co do fabuły to nieźle zaplanowałeś, zaś bohaterowie również są świetnie przedstawieni. Mówię to głównie pod kątem kampanii historii. Ciężko moim zdaniem taka zrobić...
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zymek dnia Nie 20:14, 27 Maj 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
wester
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 18:57, 27 Maj 2007 |
|
Przedstawienie bohaterów naprawdę świetne. Widać że masz talent do tego typu rzeczy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Nie 19:47, 27 Maj 2007 |
|
Abrakadabra - tak, jasne chodzi o ilość map, poprawię, żeby nie było wątpliwości. A co do ukończonychc map - podałem w opisie, że prolog jest do ściągnięcia ze stronki Michalo.
Wester - przedstawienie bohaterów przyszło łatwo, bo kampania rozgrywa się w realiach powieści, którą piszę.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Serono
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 13:10, 28 Maj 2007 |
|
Zapowiada się ciekawie, ale prolog mógł być dużo lepszy!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zymek
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany:
Pon 13:19, 28 Maj 2007 |
|
Serono, to i tak dobra kampania, a przynajmniej jedna z lepszych z poziomu średniego (u mnie istnieje 5 poziomów kryterium , ta zasługuje na 3+. Na pocieszenie powiem, że moja kampania to poziom 4-, deadmana 4 )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Pon 13:32, 28 Maj 2007 |
|
Pewnie, że mógł być dużo lepszy - zawsze może być lepiej. Mam andzieję, że kolejne mapki wyjdą mi lepiej - te trzy mapy z prologu to były 3 pierwsze mapy z regułam, które zrobiłem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Quigo
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 891
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet Płeć:
|
Wysłany:
Pon 13:59, 28 Maj 2007 |
|
E tam, prolog palce lizać! No, może trochę to ukształtowanie terenu, ale wszystko pięknie. Tak z 9+/10 Prolog.
Ech, twoja Zymek powiem ci że zasługuje na 5- w tej twojej skali, zaś Deadmana Epizod || najwyżej 4-, a najlepsza to Książe Gorin (Co do słowa 'Gorin' To nie jestem pewien że tek się pisze) 5+.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qarter
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bystrzyca Kłodzka Płeć:
|
Wysłany:
Pon 14:10, 28 Maj 2007 |
|
bardzo dobra ja nie widzę żadnych minusów
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zymek
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany:
Pon 14:55, 28 Maj 2007 |
|
Quigo: książę Gorin, miał wg mnie najlepszą fabułę. I miał niezłe wykonanie, ciekawa akcja i w ogóle taki klimacik... Oczywiście była to fabuła typu pełno-strategiczna ale i tak było spoko.
A oto moje kryteria:
1. Tą ocenę dostają najgorsze mapy, autor próbuje robić regułki.
2. Autor umie spleść jako taką konwersację oraz regułkę. Fabuła mapy jest słaba, bądź niezbyt dobra (chodzi o takie tam szczegóły).
3. Autor tworzy mapę z konwersacjami, regułami co najmniej poziomu średniego (czyli poznaje warunki typu: wynik konwersacji, wydarzenia...) Autor ma już pewne pojęcie jak zrobić barwną fabułę, choć nie zawsze mu w tym wychodzi. WAŻNE: nie zostawia w okienku królestwa graczy o tytule np. ''król 1'' - to denerwuje.
4. Autor tworzy konwersacje złożone (również z możliwościami wyboru itd.), wszystkie akcje z reguł są używane poprawnie (wyjątkiem może być: czas, wyrażenie), umiejętność zaplanowania dobrej fabuły, umiejętność tworzenia ciekawego terenu. WAŻNE: nie zostawia w okienku królestwa graczy o tytule np. ''król 1'' - to denerwuje, wyłącza/włącza SI.
5. Autor tworzy konwersacje złożone (również z możliwościami wyboru itd.), wszystkie akcje z reguł są używane poprawnie, umie obsłużyć się czasem w grze, clockiem, zna sie na wyrażeniach i zmiennych, (przykładem jest 1 mapa niedokończonej kampanii Nigiego, gdzie jest np. motyw z targiem...). Autor tworzy ciekawą fabułę. Tworzy też ciekawy teren. Konwersacje nie posiadają błędów ortograficznych lub są one słabo zauważalne. WAŻNE: nie zostawia w okienku królestwa graczy o tytule np. ''król 1'' - to denerwuje, wyłącza/włącza SI.
PS. Co do tych ukształtowań terenu - proponuję robić je losowo, a następnie przekształcać tak, aby pasowały do tego co chcecie zrobić - tak będzie łatwiej...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Śro 18:52, 30 Maj 2007 |
|
Quigo, kawasaki, dzięki za tak dobre oceny - ale 9+ to chyba moim zdaniem lekka przesada
W pełni zgadzam się z negatywnymi opiniami na temat mojego terenu - to chyba moja największa bolączka. Na pocieszenie dodam, że w wersji finalnej postaram się poprawić odrobinę teren także w tych już zamieszczonych mapkach.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Serono
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 7:40, 31 Maj 2007 |
|
to dobrze mi chodzilo o wlasnie teren bo nie lubie patrzec na ousta trawe bez drzew karzakow, a jak musi juz byc to dodaje kampkie traw, maienie, scmieci czasem i moze pnie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
marikaTzarFan
Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: z PiSu
|
Wysłany:
Pon 14:42, 11 Cze 2007 |
|
myslisz ze co Twoja kampania jest moze ciekawa ale ja nie umiem robic konserwacjii, a i jeszcze jedno MOJA KAMPANIA MA AKCJE
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|