|
|
Autor |
Wiadomość |
draxar
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 11:08, 10 Lip 2012 |
|
Chciałem sobie zrobić kampanie do tzara i wszystko szło dobrze dopóki nie pojawił się następujący problem a mianowicie
Jest postać A i jest postać B a także postać c(my nią się poruszamy) i nie wiem jak zrobić by warunkiem rozmowy z postacią B była wpierw rozmowa z postacią A. CZyli jak podejdziemy do postaci B najpierw to nic nam nie odpowie jednak gdy najpierw pójdziemy do postaci A a potem do postaci B wtedy postać B zaczyna z nami prowadzić konwersacje
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 16:32, 10 Lip 2012 |
|
Aby łączyć ze sobą warunki używasz "&&" jaki "i", oraz "||" jako "lub". W tym wypadku robisz warunek" A && $b == 1", gdzie A to jest np obiekt w obszarze, a zmienna $b ustawia sie na 1 podczas tej poprzedniej konwersacji
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
draxar
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 18:04, 10 Lip 2012 |
|
Mógłbyś mi to jakoś uprościć żeby mi trochę było łatwiej to zrozumieć
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 1:05, 18 Lip 2012 |
|
Jest postać A i jest postać B a także postać c(my nią się poruszamy) i nie wiem jak zrobić by warunkiem rozmowy z postacią B była wpierw rozmowa z postacią A. CZyli jak podejdziemy do postaci B najpierw to nic nam nie odpowie jednak gdy najpierw pójdziemy do postaci A a potem do postaci B wtedy postać B zaczyna z nami prowadzić konwersacje
Robisz tak:
W konwersacji 1, czyli tej która ma się odbyć wczesniej, w jednej z fraz w polu wynik wpisujesz " $zmienna = 1".
Robisz regułę, i jako akcje dajesz konwersację numer 2. W polu warunek wpisujesz " $zmienna == 1 && E0001", gdzie to E0001 to jakiś tam normalny warunek który stworzyłeś. Znak "&&" łączący te dwa warunki sprawia, że aby konwersacja się zaczęła, muszą być spełnione oba naraz. I przykładowo, jeżeli zrobisz regułę, z akcją gracz wygrywa, a w warunku wpiszesz "E0001 && E0002", gdzie E0001 - obiekt A w obszarze, E0002 - obiekt B zniszczony, to gracz wygra tylko wtedy, gdy postać A znajdzie się w wybranym obszarze, a postać B będzie zabita. Inne działanie ma znak "||", słuzy on jako "albo". Gdyby go wsadzić w powyższy przykład, gracz wygrywałby gdyby postać A była w obszarze, ALBO postać B była zabita
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |