Autor |
Wiadomość |
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 12:10, 20 Lis 2010 |
|
Okna w tzarze można przesuwać...
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bohun dnia Sob 20:26, 20 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
SteReO
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krapkowice,Edinburgh Płeć:
|
Wysłany:
Nie 0:25, 21 Lis 2010 |
|
bardzo fajnie jest pare niedociagniec ale reszta git
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sithmon
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Nikądś. Płeć:
|
Wysłany:
Nie 0:37, 21 Lis 2010 |
|
Aha, wiesz Bohun na tyle rozwinięty w tym nie jestem, jeszcze tam nie grzebałem, bo nie mam na to czasu . ale skoro można przesuwać to ja się nic nie odzywam. Powodzenia przy dalszych pracach!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kosetka
Naczelnik
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany:
Nie 12:21, 21 Lis 2010 |
|
Sithmon napisał: |
Aha, wiesz Bohun na tyle rozwinięty w tym nie jestem, jeszcze tam nie grzebałem, bo nie mam na to czasu . ale skoro można przesuwać to ja się nic nie odzywam. Powodzenia przy dalszych pracach! |
Niepotrafisz kliknac na okienko panelu dyplomacji w grze i przeciagnac je na bok? Chociaz faktycznie, podczas gry to zabiera mnostwa czasu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 19:03, 23 Lis 2010 |
|
Kolejne testy okien.
Jak ktoś ma jakieś sugestie, to zapraszam do dyskusji.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bohun dnia Wto 19:06, 23 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Davax
Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 23:09, 24 Lis 2010 |
|
Ten pergamin "Przenieś surowce" jest z czarnym obramowanie. Szczególnie na śniegu wrzuca mi się w oczy ten kontrast. Jeśli możesz to usuń to.
Tak poza tym: Great job!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 23:32, 24 Lis 2010 |
|
szczerze ci powiem, że z tym czarnym obramowaniem wygląda lepiej niż bez... niestety... pracuje nadal na wygładzeniem tego jakoś... dużo łatwiej by było, jakby tzar ogarniał przezrocza:P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Reqin
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pomorze Płeć:
|
Wysłany:
Czw 15:32, 25 Lis 2010 |
|
Nie dobrze, że występują 2 typy okien, zwłaszcza tak skontrastowanych - okno dyplomacji ciemne- okno trybutu jasne.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Reqin dnia Czw 15:32, 25 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
maciek
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Sob 22:06, 27 Lis 2010 |
|
A wiadomo kiedy wyjdzie wersja 1.0?I jak korzystać z wersji 0.7?Pobrałem ale nie wiem do jakiego folderu to dać.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 23:11, 27 Lis 2010 |
|
Pewnie zostanie to z trybutu. Jak już pisałem jest to test i jak na razie nieźle się zapowiada. Jeszcze może się dużo zmienić w międzyczasie:P
Premiera 1.0 będzie... hmmm... Nie mam zielonego pojęcia:P Może za dwa miesiące, a może za rok:P
A instrukcje do używania moda powinieneś znaleźć na pierwszej stronie tematu.
Jak nie ma, to wrzucasz plik .wdt do folderu packs i powinien działać.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
maciek
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Pon 15:22, 20 Gru 2010 |
|
W maju pisałeś, że premiera wersji 1.0 będzie za dwa tygodnie(czyli w czerwcu).PS będzie wersja ze starym kursorem z Tzara?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maciek dnia Pon 15:28, 20 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 18:47, 20 Gru 2010 |
|
Bo wtedy miałem kupę czasu na pracę nad nim. Teraz staram się znaleźć go trochę,ale średnio mi to wychodzi:P
Tak będzie ze starym kursorem... To też gdzieś pisałem...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ethelion
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 18:54, 31 Sty 2011 |
|
No cóż dawno się nie odzywał autor w tym temacie(zresztą ja dawno na forum ^^), a chciałbym wiedzieć czy pracę nadal są w toku. Pierwsze wrażenia na temat moda są naprawdę imponujące, czekam na dokończenie moda.
Pamiętam także twoją niedokończoną kampanię SATO. Wiem że chciałeś stworzyć specjalny system ekwipunku. Jeżeli by twoja kampania SATO została ukończona, mógłbyś w jakiś sposób podzielić się tym systemem którym stworzyłeś w SATO (Nie wiem specjalny edytor?) Dzięki temu Tzar może wstąpić w nową erę ORPG
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ethelion dnia Pon 19:01, 31 Sty 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 21:47, 31 Sty 2011 |
|
Tymczasowo nie mam za wiele czasu na siedzenie w bebechach tzara, ale w żadnej mierze żaden z projektów nie jest zaniechany, ani porzucony. Z czasem krucho, bo nauka i praca... Do dokończenia modu zostało już naprawdę niewiele(w porównaniu do tego co już jest zrobione) i właśnie to mnie najbardziej denerwuje:P, że nawet na przeedytowanie tych kilku grafik czasu znaleźć nie mogę... Trochę się boję, że projekty dalej ruszą dopiero koło wakacji... Będę się starał za wszelką cenę wcześniej, ale nie wiem co z tego wyjdzie. Dzięki za pamięć i proszę o cierpliwość.
Ps. System z SATO jeszcze nie jest gotowy... Pierwotnie miał być opulikowany razem z premierą samej kampanii, ale coś mi się wydaje, że to jeszcze trochę potrwa, dlatego też system wraz z instrukcją rozpowszechnię gdy tylko będzie w wersji, że tak to nazwę grywalnej:P. Będzie on najprawdopodobniej w formie czystej mapy(nie licząc oczywiście rzeczy niezbędnych, czyli między innymi właśnie całego systemu ekwipunku) razem ze wszystkimi niezbędnymi regułami i konwersacjami + specjalnie zmodowana wersja tzara + dokładna instrukcja korzystania z systemu tak, aby nic nie popsuć
Pps: Jak coś bez sensu, to sory, ale jest puźno i nie chce mi się czytać tego co napisałem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
franino122
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 16:14, 11 Lut 2012 |
|
Czekamy Czekamy:D
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|