Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 "Światło i Ciemność" - kampania RPG Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Jak się podobało?

Kiepskie
13%
 13%  [ 5 ]
Średnie
15%
 15%  [ 6 ]
Dobre
71%
 71%  [ 27 ]
Wszystkich Głosów : 38


Autor Wiadomość
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Pią 22:12, 15 Paź 2010 Powrót do góry

Sorry, że piszę posta pod postem. Co jakiś czas dostaję na pw wiadomości, że w drugiej mapce jest błąd. Chodzi o ten błąd:
[link widoczny dla zalogowanych]
1. Jak uniknąć tego błędu, piszę w pierwszym poście.
2. Zacznij mapę od początku i wpisz kody na eksplorację. Wtedy na mapce nie wystąpi błąd.
3. Ten błąd występuje u niektórych osób.
4. Może ten sposób jest dziwny, ale sprawdzony. Działa on także na innych mapkach, innych mapperów, na których występuje ów błąd. Ostatnio odkryłem, że podobne rozwiązanie owego problemu stosuje się takze za granicą.
http://www.tzar.fora.pl/kampanie-uzytkownikow,29/adventure-tzar-campaing-spanish,268.html
Tutaj jakiś Hiszpan radzi, żeby wpisać kody przed przejściem jego mapki, coby uniknąć błędu.
Ten błąd i konieczność wpisania kodu w mojej kampanii występuje jedynie w drugiej mapce.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Viltharis
Naczelnik


Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:33, 17 Paź 2010 Powrót do góry

Niestety, błąd raz mi wyskoczył nawet po wpisaniu hmreveal i hmnofog.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Nie 14:41, 17 Paź 2010 Powrót do góry

Tak? Do tej pory z tego, co mówiłeś, uważałem żę jesteś jedną z osób, którym nie wyskakuje w ogóle... Tym niemniej na pewno w jakiś sposób wpływa on na zmniejszenie częstotliwości błędu:
1. Sprawdziłem empirycznie. Testowałem mapę innemu mapperowi. Wystąpił ów błąd. Wczytałem grę. Błąd wystąpił w tym samym momencie (,,przekroczenie masy krytycznej" Very Happy). Wczytałem jeszcze raz. Wpisałem kody - i błąd już nie występował.
2. W temacie, który podałem, jakiś cudzoziemiec pisze, aby grać w jego mapę na tych kodach, bo inaczej będą błędy. Co znaczy, że nie tylko mnie coś skłoniło do tego pomysłu.
Zatem - nie wiem czemu to działa, ale działa. Może nie zawsze - ale jednak.
W ogóle może to głupie... Ale mam wrażenie, że ten błąd ma coś wspólnego z murami.
1. Na tej mapie jest miasto otoczone murami.
2. Mapa, którą testowałem, była labiryntem z murów.
3. Ktoś pisał, że w mapie Sarkaza ten błąd mu wyskoczył, kiedy wchodził do miasta przez bramę (mniej więcej).
4. Są mapki na któych jest dużo wiecej obiektów (np. WoD) ale murów jest malutko - i błąd nie wyskakuje.

Poza tym, od Chidoriego dowiedziałem się, że czasem wyłaczenie Direct Draw w konfiguracji eliminuje błędy ,,techniczne" (czyli nie bugi twórcy, tylko takie systemowe, że wyskakuje jakiś komunikat i mapa się nie chce wczytać, albo co) w mapach, w któych jest dużo ikon.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gedeon dnia Nie 14:45, 17 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Viltharis
Naczelnik


Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:37, 18 Paź 2010 Powrót do góry

No, bo nie wyskakiwał mi ów błąd, dopiero później zaczął i właśnie raz po wpisaniu kodów, ale myślę, że to raczej przypadek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sithmon



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 271 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Nikądś.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:39, 22 Paź 2010 Powrót do góry

Gedeon napisał:
A jak grałeś na starym kompie, to zapewne w starą wersją. Polecam nową Very Happy
Dzięki za ocenę tudzież życzenia. Owszem, są w planie następne choć nie wiem czy wygospodaruję czas na coś twórczego Very Happy

Spoko, spróbuje coś zrobić aby zagrać w najnowszą, co do ów błędu mi on nie wystąpił bo nie wyeksplorowałem całej mapy ale tylko do gości do których musiałem chodzić (znalazłem ich położenie w edytorze) Very Happy . Sorki odpowiedział bym wcześnie , ale byłem w szpitalu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sithmon dnia Pią 11:43, 22 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Pią 18:12, 22 Paź 2010 Powrót do góry

Hmm, jak zwykle nie do końca rozumiem, co masz na myśli, ale niech będzie...
A cóż Ci się stało Szymonie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sithmon



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 271 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Nikądś.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:23, 23 Paź 2010 Powrót do góry

Heh, wykończony jestem po tym całym leżeniu w Koperniku
Cóż mi się stało?
Heh, zapalenie moszny w tym najądrza kiedy tam przyjechałem (o 22:30) to nadawałem się na blok operacyjny, jednak udało się bez operacji antybiotykami. I kroplówkami (NAcI) leżałem od środy po poprzedniego tygodnia a w środę wypuścili mnie na przepustkę (to jest vos takiego, że wypuszczają Cię do domu ale nadal twoja karta jest w szpitalu, i jesteś nadal jesteś pacjentem szpitala) wczoraj byłem na kontroli, i mnie wypisali.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Sorki za taki spam ale chciałeś się dowiedzieć. To proszę Very Happy .

A coś do tematu jeszcze zapomniałem powiedzieć:
Świetny pomysł z kanałami w drugiej mapce, i fajne ikony, oryginalne Smile .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Sob 15:04, 23 Paź 2010 Powrót do góry

Uhm. Zatem życzę powrotu do zdrowia.

Ten sam patent co w kanałach zastosowałem w kilku innych mapkach. Co ciekawe, kiedy na początku robiłem podziemia za pomocą murów, nie urwisk - nieodmnienie występował ten błąd ,,handle". Co znowuż sugeruje, że mury w jakiś pokrętny sposób zwiększają ryzyko jego wystąpienia Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sithmon



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 271 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Nikądś.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:31, 23 Paź 2010 Powrót do góry

Pamiętam kiedyś, że mój kolega, zrobił mapkę podobnież postawił tam tyle murów, że mapka na samym początku gry pokazywała błąd, ale później gdy się tak klikało i uszkadzało myszkę błąd znikał. A co do kodów hmreveal+hmnofog to jak mówiłeś Gedeon one dają rezultaty i błąd znika, niestety przy niektórych błędach systemowych jakie powoduje Tzar niestety niszczy to instrukcję: {4i84-5IR8-98420-8530}) Ostatnio grzebie trochę w tych instrukcjach i plikach, inf. i ini. oraz plikach cabinet. (cab.) więc trochę się na tym znam.

,,Gedeon@:
Uhm. Zatem życzę powrotu do zdrowia.''
,,Sithmon@:
Dzięki.''


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Sob 15:41, 23 Paź 2010 Powrót do góry

Niszczy myszkę? Zapewne....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sithmon



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 271 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Nikądś.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:44, 23 Paź 2010 Powrót do góry

Żebyś wiedział miał myszkę za 100 zł i przez ciągłe klikanie na ten błąd odpadł klawisz i mycha na śmieci Very Happy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kosetka
Naczelnik


Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:52, 23 Paź 2010 Powrót do góry

Sithmon napisał:
Ostatnio grzebie trochę w tych instrukcjach i plikach, inf. i ini. oraz plikach cabinet. (cab.) więc trochę się na tym znam.


AjĆć AjĆć

Skoro sie troche na tym znasz, to kropka przed rozszerzeniem, a nie po.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:13, 01 Lis 2010 Powrót do góry

Udało mi się przejśćSmile Miałem problmy z przechodzeniem między mapkami, bo się wtedy wyłączał tzar, więc w sumie każdą mapkę przeszedłem dwa razy (raz normalnie, potem się tzar wywalał, więc od nowa na god mode). Historia bardzo mi się spodobała, zwłaszcza końcówka. Z tym księciem było akurat dość wiadome, że będzie zły, chociaż spodziewałem się, że sprzymierzy się z liszem, a on stworzył trzeci obózRazz Przez chwile czułem się rozczarowany, gdy po jednej misji nie miałem przycisku 'dalej', ale zagrałem od nowa, i byłSmile Kampania wciągająca, i długa. Obszary niektóre były dość fajne, niektóre brzydkie. Najmniej mi się podobał obszar, w którym odbijaliśmy miasto mając do pomocy chłopów.Za to chyba najlepszą częścią gry, był początkowy obszar w mieście. Dużo fajnych "zadań', zwłaszcza podobało mi się to z kapłanem, mówiącym coś w stylu "czasami wydaje mi się, że słyszę, jak drapią w swoje trumny" - to było fane i klimatyczne! Kolejny plus za dużo "dodatków", czyli np te zadania dające jakieś małe bonusy, i inne takie. Duży plus za dialogi, i same charaktery drużyny - coś wspaniałego:) Trochę jak w baldur's gate:) A i bardzo ciekawa była historia tej starożytej cywilizacji (na pustyni), oraz zadanie z wieśniakiem prowadzącym nas na cmetarz. Plusy mógłbym tak wymieniać i wymieniać, więc przejdę do minusów

- Kilka błędów z konwersacjami, np zaczynam misję następną po tej z krasnoludami, jest tekst że wysłałem zwiadowcę. podchodzi krasnolud, i nic nie mówi. Myślałem, że w takim razie sam mam go wysłać, więc idę nim na północ. Zabijają go potwory. I po chwili tekst "dziękujemy cośtam cośtam"
- Jak w misji z krasnoludami musiałem bronić tunelu, to wrogowie nie szli w moją stronę, tylko stali, więc właściwie to ja ich atakowałem, nie oni mnie:P

Generalnie daję 9/10, o było super, ale mogło być lepiej jeżeli chodzi o teren i inne drobiazgi:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Pon 20:23, 01 Lis 2010 Powrót do góry

Dzięki.
Tylko na litość, nie spoileruj Very Happy

Owszem, lekko się wzorowałem na baldurze z tymi gadkami w drużynie. Zawsze w grach tej firmy podobało mi się, że postacie z drużyny nie są tylko dodatkową parą rąk do trzymania broni, ale ujmijmy to ,,mają swoje życie".

Ech, chyba tych ,,drobiazgów"poprawiać już nie będę... Generalnie z grubsza gra, (chyba) wyeliminowałem już wszystkie poważne błędy, które uniemożliwiały przejście misji/mapy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
maciek



Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 642 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:30, 20 Gru 2010 Powrót do góry

sorry za odkop.W tej kampanii(2.3 pobrana z [link widoczny dla zalogowanych] ) w trzeciej mapie(kanały) jest napisane "Not enough free unsyned objects handles!".Aha,dałem hmreveal i hmnofog.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)