Poll :: Jak się podobało? |
Kiepskie |
|
13% |
[ 5 ] |
Średnie |
|
15% |
[ 6 ] |
Dobre |
|
71% |
[ 27 ] |
|
Wszystkich Głosów : 38 |
|
Autor |
Wiadomość |
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Pią 22:12, 15 Paź 2010 |
|
Sorry, że piszę posta pod postem. Co jakiś czas dostaję na pw wiadomości, że w drugiej mapce jest błąd. Chodzi o ten błąd:
[link widoczny dla zalogowanych]
1. Jak uniknąć tego błędu, piszę w pierwszym poście.
2. Zacznij mapę od początku i wpisz kody na eksplorację. Wtedy na mapce nie wystąpi błąd.
3. Ten błąd występuje u niektórych osób.
4. Może ten sposób jest dziwny, ale sprawdzony. Działa on także na innych mapkach, innych mapperów, na których występuje ów błąd. Ostatnio odkryłem, że podobne rozwiązanie owego problemu stosuje się takze za granicą.
http://www.tzar.fora.pl/kampanie-uzytkownikow,29/adventure-tzar-campaing-spanish,268.html
Tutaj jakiś Hiszpan radzi, żeby wpisać kody przed przejściem jego mapki, coby uniknąć błędu.
Ten błąd i konieczność wpisania kodu w mojej kampanii występuje jedynie w drugiej mapce.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Nie 11:33, 17 Paź 2010 |
|
Niestety, błąd raz mi wyskoczył nawet po wpisaniu hmreveal i hmnofog.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Nie 14:41, 17 Paź 2010 |
|
Tak? Do tej pory z tego, co mówiłeś, uważałem żę jesteś jedną z osób, którym nie wyskakuje w ogóle... Tym niemniej na pewno w jakiś sposób wpływa on na zmniejszenie częstotliwości błędu:
1. Sprawdziłem empirycznie. Testowałem mapę innemu mapperowi. Wystąpił ów błąd. Wczytałem grę. Błąd wystąpił w tym samym momencie (,,przekroczenie masy krytycznej" ). Wczytałem jeszcze raz. Wpisałem kody - i błąd już nie występował.
2. W temacie, który podałem, jakiś cudzoziemiec pisze, aby grać w jego mapę na tych kodach, bo inaczej będą błędy. Co znaczy, że nie tylko mnie coś skłoniło do tego pomysłu.
Zatem - nie wiem czemu to działa, ale działa. Może nie zawsze - ale jednak.
W ogóle może to głupie... Ale mam wrażenie, że ten błąd ma coś wspólnego z murami.
1. Na tej mapie jest miasto otoczone murami.
2. Mapa, którą testowałem, była labiryntem z murów.
3. Ktoś pisał, że w mapie Sarkaza ten błąd mu wyskoczył, kiedy wchodził do miasta przez bramę (mniej więcej).
4. Są mapki na któych jest dużo wiecej obiektów (np. WoD) ale murów jest malutko - i błąd nie wyskakuje.
Poza tym, od Chidoriego dowiedziałem się, że czasem wyłaczenie Direct Draw w konfiguracji eliminuje błędy ,,techniczne" (czyli nie bugi twórcy, tylko takie systemowe, że wyskakuje jakiś komunikat i mapa się nie chce wczytać, albo co) w mapach, w któych jest dużo ikon.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gedeon dnia Nie 14:45, 17 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Pon 14:37, 18 Paź 2010 |
|
No, bo nie wyskakiwał mi ów błąd, dopiero później zaczął i właśnie raz po wpisaniu kodów, ale myślę, że to raczej przypadek.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sithmon
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Nikądś. Płeć:
|
Wysłany:
Pią 11:39, 22 Paź 2010 |
|
Gedeon napisał: |
A jak grałeś na starym kompie, to zapewne w starą wersją. Polecam nową
Dzięki za ocenę tudzież życzenia. Owszem, są w planie następne choć nie wiem czy wygospodaruję czas na coś twórczego |
Spoko, spróbuje coś zrobić aby zagrać w najnowszą, co do ów błędu mi on nie wystąpił bo nie wyeksplorowałem całej mapy ale tylko do gości do których musiałem chodzić (znalazłem ich położenie w edytorze) . Sorki odpowiedział bym wcześnie , ale byłem w szpitalu.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sithmon dnia Pią 11:43, 22 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Pią 18:12, 22 Paź 2010 |
|
Hmm, jak zwykle nie do końca rozumiem, co masz na myśli, ale niech będzie...
A cóż Ci się stało Szymonie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sithmon
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Nikądś. Płeć:
|
Wysłany:
Sob 8:23, 23 Paź 2010 |
|
Heh, wykończony jestem po tym całym leżeniu w Koperniku
Cóż mi się stało?
Heh, zapalenie moszny w tym najądrza kiedy tam przyjechałem (o 22:30) to nadawałem się na blok operacyjny, jednak udało się bez operacji antybiotykami. I kroplówkami (NAcI) leżałem od środy po poprzedniego tygodnia a w środę wypuścili mnie na przepustkę (to jest vos takiego, że wypuszczają Cię do domu ale nadal twoja karta jest w szpitalu, i jesteś nadal jesteś pacjentem szpitala) wczoraj byłem na kontroli, i mnie wypisali.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Sorki za taki spam ale chciałeś się dowiedzieć. To proszę .
A coś do tematu jeszcze zapomniałem powiedzieć:
Świetny pomysł z kanałami w drugiej mapce, i fajne ikony, oryginalne .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Sob 15:04, 23 Paź 2010 |
|
Uhm. Zatem życzę powrotu do zdrowia.
Ten sam patent co w kanałach zastosowałem w kilku innych mapkach. Co ciekawe, kiedy na początku robiłem podziemia za pomocą murów, nie urwisk - nieodmnienie występował ten błąd ,,handle". Co znowuż sugeruje, że mury w jakiś pokrętny sposób zwiększają ryzyko jego wystąpienia
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sithmon
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Nikądś. Płeć:
|
Wysłany:
Sob 15:31, 23 Paź 2010 |
|
Pamiętam kiedyś, że mój kolega, zrobił mapkę podobnież postawił tam tyle murów, że mapka na samym początku gry pokazywała błąd, ale później gdy się tak klikało i uszkadzało myszkę błąd znikał. A co do kodów hmreveal+hmnofog to jak mówiłeś Gedeon one dają rezultaty i błąd znika, niestety przy niektórych błędach systemowych jakie powoduje Tzar niestety niszczy to instrukcję: {4i84-5IR8-98420-8530}) Ostatnio grzebie trochę w tych instrukcjach i plikach, inf. i ini. oraz plikach cabinet. (cab.) więc trochę się na tym znam.
,,Gedeon@:
Uhm. Zatem życzę powrotu do zdrowia.''
,,Sithmon@:
Dzięki.''
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Sob 15:41, 23 Paź 2010 |
|
Niszczy myszkę? Zapewne....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sithmon
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Nikądś. Płeć:
|
Wysłany:
Sob 15:44, 23 Paź 2010 |
|
Żebyś wiedział miał myszkę za 100 zł i przez ciągłe klikanie na ten błąd odpadł klawisz i mycha na śmieci .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kosetka
Naczelnik
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany:
Sob 15:52, 23 Paź 2010 |
|
Sithmon napisał: |
Ostatnio grzebie trochę w tych instrukcjach i plikach, inf. i ini. oraz plikach cabinet. (cab.) więc trochę się na tym znam. |
AjĆć AjĆć
Skoro sie troche na tym znasz, to kropka przed rozszerzeniem, a nie po.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 15:13, 01 Lis 2010 |
|
Udało mi się przejść Miałem problmy z przechodzeniem między mapkami, bo się wtedy wyłączał tzar, więc w sumie każdą mapkę przeszedłem dwa razy (raz normalnie, potem się tzar wywalał, więc od nowa na god mode). Historia bardzo mi się spodobała, zwłaszcza końcówka. Z tym księciem było akurat dość wiadome, że będzie zły, chociaż spodziewałem się, że sprzymierzy się z liszem, a on stworzył trzeci obóz Przez chwile czułem się rozczarowany, gdy po jednej misji nie miałem przycisku 'dalej', ale zagrałem od nowa, i był Kampania wciągająca, i długa. Obszary niektóre były dość fajne, niektóre brzydkie. Najmniej mi się podobał obszar, w którym odbijaliśmy miasto mając do pomocy chłopów.Za to chyba najlepszą częścią gry, był początkowy obszar w mieście. Dużo fajnych "zadań', zwłaszcza podobało mi się to z kapłanem, mówiącym coś w stylu "czasami wydaje mi się, że słyszę, jak drapią w swoje trumny" - to było fane i klimatyczne! Kolejny plus za dużo "dodatków", czyli np te zadania dające jakieś małe bonusy, i inne takie. Duży plus za dialogi, i same charaktery drużyny - coś wspaniałego:) Trochę jak w baldur's gate:) A i bardzo ciekawa była historia tej starożytej cywilizacji (na pustyni), oraz zadanie z wieśniakiem prowadzącym nas na cmetarz. Plusy mógłbym tak wymieniać i wymieniać, więc przejdę do minusów
- Kilka błędów z konwersacjami, np zaczynam misję następną po tej z krasnoludami, jest tekst że wysłałem zwiadowcę. podchodzi krasnolud, i nic nie mówi. Myślałem, że w takim razie sam mam go wysłać, więc idę nim na północ. Zabijają go potwory. I po chwili tekst "dziękujemy cośtam cośtam"
- Jak w misji z krasnoludami musiałem bronić tunelu, to wrogowie nie szli w moją stronę, tylko stali, więc właściwie to ja ich atakowałem, nie oni mnie:P
Generalnie daję 9/10, o było super, ale mogło być lepiej jeżeli chodzi o teren i inne drobiazgi:)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Pon 20:23, 01 Lis 2010 |
|
Dzięki.
Tylko na litość, nie spoileruj
Owszem, lekko się wzorowałem na baldurze z tymi gadkami w drużynie. Zawsze w grach tej firmy podobało mi się, że postacie z drużyny nie są tylko dodatkową parą rąk do trzymania broni, ale ujmijmy to ,,mają swoje życie".
Ech, chyba tych ,,drobiazgów"poprawiać już nie będę... Generalnie z grubsza gra, (chyba) wyeliminowałem już wszystkie poważne błędy, które uniemożliwiały przejście misji/mapy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
maciek
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Pon 22:30, 20 Gru 2010 |
|
sorry za odkop.W tej kampanii(2.3 pobrana z [link widoczny dla zalogowanych] ) w trzeciej mapie(kanały) jest napisane "Not enough free unsyned objects handles!".Aha,dałem hmreveal i hmnofog.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|