Autor |
Wiadomość |
Baq
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 13:20, 12 Sty 2008 |
|
Zapraszamy wszystkich do wyzywania nas na pojednynki , czterech doswiadczonych graczy i fanow Tzara odpowie na kazde wyzwanie!!
email : [link widoczny dla zalogowanych]
gg:6103069
Laczymy sie przez hamachi ,lubimy grac na limicie populacji 50 albo na 100.
Marhefa
Bąq
KuchDzik
Gago
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Baq dnia Sob 13:26, 12 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
KuleshoV
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 15:23, 12 Sty 2008 |
|
Gra na limicie 50 czy 100 to czysta abstrakcja >.>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Trivium
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wałcz // Szczecin Płeć:
|
Wysłany:
Sob 20:50, 12 Sty 2008 |
|
50 + to ja mam chlopow ; s
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Draco
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka
|
Wysłany:
Sob 21:38, 12 Sty 2008 |
|
Jakbys grał na limicie np: 100 to bys miał mniej niz 50 chłopów, jak by limit był 1000 to bys sie chwalił ze masz 200+ chłopów.
Czy gra na innych ustawieniach musi byc od razu krytykowana ??
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Draco dnia Sob 21:40, 12 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Sob 22:39, 12 Sty 2008 |
|
Jeżeli ktoś tu nawiązuje do ustawień gry to ja minimalnie zaofftopuję i się zapytam dlaczego gramy na początkowych 400?
Przecież właśnie dlatego pierwsze 13 min nic się ciekawego nie dzieje...
A co do limitu to jednak mimo wszystko 200 najbardziej chyba wszystkim odpowiada
Lepsze sceny batalistyczne ;D
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Sob 23:16, 12 Sty 2008 |
|
Ale to właśnie o tych 13 minut zależy reszta gry.. Słaby gracz będzie miał gównianą gospodarkę, a dobrego będzie stać na dużo rzeczy, będzie miał dużo krów, więcej wieśków przy kopalniach i takie tam...
Po za tym tak grano już zawsze i naprawdę bardzo trudno było by teraz grać tak..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Nie 11:24, 13 Sty 2008 |
|
piorun napisał: |
Ale to właśnie o tych 13 minut zależy reszta gry.. |
No właśnie od tych 13 minut, szkoda, że nie od 5 Po co tracić tyle na żmudnej, nudnej rozbudowie?
piorun napisał: |
Słaby gracz będzie miał gównianą gospodarkę, a dobrego będzie stać na dużo rzeczy, będzie miał dużo krów, więcej wieśków przy kopalniach i takie tam... |
Pheh... Słaby gracz? Jeżeli gracz jest słaby to bez względu na ilość surowców na starcie pójdzie mu do kitu
To nie zmieni umiejętności i różnicy poziomów graczy, przyspieszy tylko grę Każdy inaczej rozdysponuje to co ma, i w każdym przypadku skutki będą inne
A nikt nie będzie się bawił przez 13 minut
W 10-13 minucie każdy już rozpocznie produkcję na maxa i zacznie się gra, tak jak to ma miejsce w obecnie minucie 16-18
Tylko strata czasu...
piorun napisał: |
Po za tym tak grano już zawsze i naprawdę bardzo trudno było by teraz grać tak.. |
I to kolejny przykład, że twój informator pochodzi z Marsa
Jeszcze rok temu spokojnie można było zagrać na dużych początkowych
Bardzo trudno?
Po 2-3 grach każdy przyzwoity gracz wpadł by w rytm...
Zresztą kolejnym plusem tego jest to, że można próbować zaczynać na baaardzo wiele sposobów, każdy będzie mógł mieć indywidualny sposób rozbudowy, nie będzie już aż tak utartych schematów, a początek gry będzie można dużo bardziej optymalizować
Po co tracić 13 minut na żmudnej i nudnej rozbudowie, skoro można w tej minucie już zacząć grać na maxa
Wiem, że taka zmiana może wam się wydawać nie do pomyślenia, a może trzeba by coś takiego wypróbować...
Skoro ostatnio tzara nawiedziło już tyle zmian, to co to z różnica jedna zmiana mniej czy więcej
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KuleshoV
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 11:29, 13 Sty 2008 |
|
Myślę, że ilość początkowych surowców zależy tylko i wyłącznie od przyzwyczajenia, bo nie powiesz, że tych (1500?) jednostek każdego surowca pomoże słabemu graczowi w optymalnej rozbudowie, zwłaszcza, że inny przeciwnik również będzie w nie zaopatrzony.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Nie 11:46, 13 Sty 2008 |
|
Cytat: |
piorun napisał: |
Po za tym tak grano już zawsze i naprawdę bardzo trudno było by teraz grać tak.. |
I to kolejny przykład, że twój informator pochodzi z Marsa
Jeszcze rok temu spokojnie można było zagrać na dużych początkowych
Bardzo trudno?
Po 2-3 grach każdy przyzwoity gracz wpadł by w rytm...
Zresztą kolejnym plusem tego jest to, że można próbować zaczynać na baaardzo wiele sposobów, każdy będzie mógł mieć indywidualny sposób rozbudowy, nie będzie już aż tak utartych schematów, a początek gry będzie można dużo bardziej optymalizować
Po co tracić 13 minut na żmudnej i nudnej rozbudowie, skoro można w tej minucie już zacząć grać na maxa
Wiem, że taka zmiana może wam się wydawać nie do pomyślenia, a może trzeba by coś takiego wypróbować...
Skoro ostatnio tzara nawiedziło już tyle zmian, to co to z różnica jedna zmiana mniej czy więcej |
Oj wiesz, łatwiej to powiedzieć niż zrobić. Tak już się przyzwyczailiśmy i tak gramy, trudno było by przekonać wszystkich aby grali właśnie tak :/. W twoich słowach jest też dużo racji, bo zawsze trzeba próbować czegoś nowego. Ale trza by popróbować kilka razy: czy bardziej opłacało by się najpierw nastawiać dużo pól, czy może parę tartaków, czy też może od razu magazyny i koszary?
Choć trza by to kiedyś wypróbować..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Nie 12:15, 13 Sty 2008 |
|
To tylko propozycja urozmajcenia gry i zwiększenia grywalności
logiczne, że nikt od razu nie odstąpi od starych schematów i przyzwyczajeń, które głównie przejęliśmy od hiszpanów, bo kiedyś jak już mówiłem grało się również na dużych początkowych
Ale uważam, ze powinniśmy kiedyś spróbować zagrać na większych początkowych bo to gwarantuje powiew świeżości w tzarze
Chcę jeszcze tylko napomknąć, że w tej chwili role się zmieniły i dziś świat hiszpańskiego tzara jest uzależniony od świata tzara polskiego, że tak to ujmę
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
King Paweł
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 13:42, 13 Sty 2008 |
|
Ja jestem za
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KrzysztofZW
Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 842
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 14:32, 13 Sty 2008 |
|
Zanim Linear zaczął grać online w Tzara nie do pomyślenia było, że gra może się toczyć na innych surowcach początkowych niż Dużo, a szybko gry inna od Szybkiej to była kompletna herezja - normalna uważana było za totalne zmulenie i brak umiejętności gry, a gracza takiego uważano za nooba jako że wolniej działa i musi wszystko wolniej robić...
Nie do pomyślenia jest dla mnie, ile to się zmieniło
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SOBD^Fugiel
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło/obecnie Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Pon 15:18, 14 Sty 2008 |
|
Cytat: |
Oj wiesz, łatwiej to powiedzieć niż zrobić. Tak już się przyzwyczailiśmy i tak gramy, trudno było by przekonać wszystkich aby grali właśnie tak :/. W twoich słowach jest też dużo racji, bo zawsze trzeba próbować czegoś nowego. Ale trza by popróbować kilka razy: czy bardziej opłacało by się najpierw nastawiać dużo pól, czy może parę tartaków, czy też może od razu magazyny i koszary?
Choć trza by to kiedyś wypróbować.. |
W tym przypadku prosiłbym o to, żebyś mówił za siebie Piorunie. Ja jestem wręcz dumny z tego, że zdecydowana większość mojego klanu potrafi grać na wszystkich trybach gry w Tzarze(deatchmatch i jego sur.początkowe też).
Przecież gra ma dużo możliwości.... wyspy... jeziora... zima... pustynia, wielkość mapy, wrota itp...
Dlaczego (prawie)nikt nie chce grać inaczej niż sur.pocz. normalnie, mapa sucha i hiszpańskie zasady?
Tak jak powiedziałem. Gra ma dużo możliwości i powinniśmy z tego korzystać...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Pon 17:45, 14 Sty 2008 |
|
Ekhem, to ty mów za siebie .
Na małych surowcach początkowych grać umiem, bardzo często gram na mapach z wodą, ale cóż, skoro ludzie jednak wolą nudną suchą? Gram na wszystkich typach mapy, co to typu terenu to zazwyczaj na sawannie, czasem na lecie i pustyni, na zimie rzadziej, bo trochę dla oka nieprzyjemna jak na mój gust. Na dużych surowcach początkowych rzadko grałem, bo nie miałem na takie gry okazji.
Ps. Na Deatchmatchu to każdy grać potrafi.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KuleshoV
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 18:02, 14 Sty 2008 |
|
W mojej opinii jak już ma być woda, to niech tej wody będzie dużo.
Bo po co takie jeziora? Żeby rybki łowić? Bitew morskich też nie będzie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|