Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Klan LS (Leśne ludki) Czterech graczy Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Baq



Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:20, 12 Sty 2008 Powrót do góry

Zapraszamy wszystkich do wyzywania nas na pojednynki , czterech doswiadczonych graczy i fanow Tzara odpowie na kazde wyzwanie!!

email : [link widoczny dla zalogowanych]
gg:6103069

Laczymy sie przez hamachi ,lubimy grac na limicie populacji 50 albo na 100.

Marhefa
Bąq
KuchDzik
Gago


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Baq dnia Sob 13:26, 12 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
KuleshoV



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:23, 12 Sty 2008 Powrót do góry

Gra na limicie 50 czy 100 to czysta abstrakcja >.>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Trivium



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wałcz // Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:50, 12 Sty 2008 Powrót do góry

50 + to ja mam chlopow ; s


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Draco



Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 448 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Sob 21:38, 12 Sty 2008 Powrót do góry

Jakbys grał na limicie np: 100 to bys miał mniej niz 50 chłopów, jak by limit był 1000 to bys sie chwalił ze masz 200+ chłopów.

Czy gra na innych ustawieniach musi byc od razu krytykowana ??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Draco dnia Sob 21:40, 12 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:39, 12 Sty 2008 Powrót do góry

Jeżeli ktoś tu nawiązuje do ustawień gry to ja minimalnie zaofftopuję i się zapytam dlaczego gramy na początkowych 400?

Przecież właśnie dlatego pierwsze 13 min nic się ciekawego nie dzieje...

A co do limitu to jednak mimo wszystko 200 najbardziej chyba wszystkim odpowiada Razz

Lepsze sceny batalistyczne ;D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:16, 12 Sty 2008 Powrót do góry

Ale to właśnie o tych 13 minut zależy reszta gry.. Słaby gracz będzie miał gównianą gospodarkę, a dobrego będzie stać na dużo rzeczy, będzie miał dużo krów, więcej wieśków przy kopalniach i takie tam...

Po za tym tak grano już zawsze i naprawdę bardzo trudno było by teraz grać tak..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:24, 13 Sty 2008 Powrót do góry

piorun napisał:
Ale to właśnie o tych 13 minut zależy reszta gry..


No właśnie od tych 13 minut, szkoda, że nie od 5 Wink Po co tracić tyle na żmudnej, nudnej rozbudowie?


piorun napisał:
Słaby gracz będzie miał gównianą gospodarkę, a dobrego będzie stać na dużo rzeczy, będzie miał dużo krów, więcej wieśków przy kopalniach i takie tam...


Pheh... Słaby gracz? Jeżeli gracz jest słaby to bez względu na ilość surowców na starcie pójdzie mu do kitu Wink
To nie zmieni umiejętności i różnicy poziomów graczy, przyspieszy tylko grę Wink Każdy inaczej rozdysponuje to co ma, i w każdym przypadku skutki będą inne Wink

A nikt nie będzie się bawił przez 13 minut Smile
W 10-13 minucie każdy już rozpocznie produkcję na maxa i zacznie się gra, tak jak to ma miejsce w obecnie minucie 16-18 Wink

Tylko strata czasu...

piorun napisał:
Po za tym tak grano już zawsze i naprawdę bardzo trudno było by teraz grać tak..


I to kolejny przykład, że twój informator pochodzi z Marsa Wink
Jeszcze rok temu spokojnie można było zagrać na dużych początkowych Wink

Bardzo trudno?
Po 2-3 grach każdy przyzwoity gracz wpadł by w rytm...

Zresztą kolejnym plusem tego jest to, że można próbować zaczynać na baaardzo wiele sposobów, każdy będzie mógł mieć indywidualny sposób rozbudowy, nie będzie już aż tak utartych schematów, a początek gry będzie można dużo bardziej optymalizować Smile


Po co tracić 13 minut na żmudnej i nudnej rozbudowie, skoro można w tej minucie już zacząć grać na maxa Wink

Wiem, że taka zmiana może wam się wydawać nie do pomyślenia, a może trzeba by coś takiego wypróbować...
Skoro ostatnio tzara nawiedziło już tyle zmian, to co to z różnica jedna zmiana mniej czy więcej Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KuleshoV



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:29, 13 Sty 2008 Powrót do góry

Myślę, że ilość początkowych surowców zależy tylko i wyłącznie od przyzwyczajenia, bo nie powiesz, że tych (1500?) jednostek każdego surowca pomoże słabemu graczowi w optymalnej rozbudowie, zwłaszcza, że inny przeciwnik również będzie w nie zaopatrzony.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:46, 13 Sty 2008 Powrót do góry

Cytat:
piorun napisał:
Po za tym tak grano już zawsze i naprawdę bardzo trudno było by teraz grać tak..


I to kolejny przykład, że twój informator pochodzi z Marsa Wink
Jeszcze rok temu spokojnie można było zagrać na dużych początkowych Wink

Bardzo trudno?
Po 2-3 grach każdy przyzwoity gracz wpadł by w rytm...

Zresztą kolejnym plusem tego jest to, że można próbować zaczynać na baaardzo wiele sposobów, każdy będzie mógł mieć indywidualny sposób rozbudowy, nie będzie już aż tak utartych schematów, a początek gry będzie można dużo bardziej optymalizować Smile


Po co tracić 13 minut na żmudnej i nudnej rozbudowie, skoro można w tej minucie już zacząć grać na maxa Wink

Wiem, że taka zmiana może wam się wydawać nie do pomyślenia, a może trzeba by coś takiego wypróbować...
Skoro ostatnio tzara nawiedziło już tyle zmian, to co to z różnica jedna zmiana mniej czy więcej Razz


Oj wiesz, łatwiej to powiedzieć niż zrobić. Tak już się przyzwyczailiśmy i tak gramy, trudno było by przekonać wszystkich aby grali właśnie tak :/. W twoich słowach jest też dużo racji, bo zawsze trzeba próbować czegoś nowego. Ale trza by popróbować kilka razy: czy bardziej opłacało by się najpierw nastawiać dużo pól, czy może parę tartaków, czy też może od razu magazyny i koszary?

Choć trza by to kiedyś wypróbować..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:15, 13 Sty 2008 Powrót do góry

To tylko propozycja urozmajcenia gry i zwiększenia grywalności Smile

logiczne, że nikt od razu nie odstąpi od starych schematów i przyzwyczajeń, które głównie przejęliśmy od hiszpanów, bo kiedyś jak już mówiłem grało się również na dużych początkowych Wink

Ale uważam, ze powinniśmy kiedyś spróbować zagrać na większych początkowych bo to gwarantuje powiew świeżości w tzarze Wink

Chcę jeszcze tylko napomknąć, że w tej chwili role się zmieniły i dziś świat hiszpańskiego tzara jest uzależniony od świata tzara polskiego, że tak to ujmę Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
King Paweł



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:42, 13 Sty 2008 Powrót do góry

Ja jestem za


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KrzysztofZW



Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 842 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 14:32, 13 Sty 2008 Powrót do góry

Zanim Linear zaczął grać online w Tzara nie do pomyślenia było, że gra może się toczyć na innych surowcach początkowych niż Dużo, a szybko gry inna od Szybkiej to była kompletna herezja - normalna uważana było za totalne zmulenie i brak umiejętności gry, a gracza takiego uważano za nooba jako że wolniej działa i musi wszystko wolniej robić...

Nie do pomyślenia jest dla mnie, ile to się zmieniło Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
SOBD^Fugiel



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 279 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło/obecnie Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:18, 14 Sty 2008 Powrót do góry

Cytat:
Oj wiesz, łatwiej to powiedzieć niż zrobić. Tak już się przyzwyczailiśmy i tak gramy, trudno było by przekonać wszystkich aby grali właśnie tak :/. W twoich słowach jest też dużo racji, bo zawsze trzeba próbować czegoś nowego. Ale trza by popróbować kilka razy: czy bardziej opłacało by się najpierw nastawiać dużo pól, czy może parę tartaków, czy też może od razu magazyny i koszary?

Choć trza by to kiedyś wypróbować..



W tym przypadku prosiłbym o to, żebyś mówił za siebie Piorunie. Ja jestem wręcz dumny z tego, że zdecydowana większość mojego klanu potrafi grać na wszystkich trybach gry w Tzarze(deatchmatch i jego sur.początkowe też).

Przecież gra ma dużo możliwości.... wyspy... jeziora... zima... pustynia, wielkość mapy, wrota itp...

Dlaczego (prawie)nikt nie chce grać inaczej niż sur.pocz. normalnie, mapa sucha i hiszpańskie zasady?

Tak jak powiedziałem. Gra ma dużo możliwości i powinniśmy z tego korzystać...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:45, 14 Sty 2008 Powrót do góry

Ekhem, to ty mów za siebie Wink.

Na małych surowcach początkowych grać umiem, bardzo często gram na mapach z wodą, ale cóż, skoro ludzie jednak wolą nudną suchą? Gram na wszystkich typach mapy, co to typu terenu to zazwyczaj na sawannie, czasem na lecie i pustyni, na zimie rzadziej, bo trochę dla oka nieprzyjemna jak na mój gust. Na dużych surowcach początkowych rzadko grałem, bo nie miałem na takie gry okazji.

Ps. Na Deatchmatchu to każdy grać potrafi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KuleshoV



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:02, 14 Sty 2008 Powrót do góry

W mojej opinii jak już ma być woda, to niech tej wody będzie dużo.
Bo po co takie jeziora? Żeby rybki łowić? Bitew morskich też nie będzie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)