Autor |
Wiadomość |
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Sob 0:48, 09 Kwi 2011 |
|
Jak sama nazwa wskazuje konkurs jest o medale. Ale tu tkwi taki mały szkopół, bo medale nie są do wygranie ale do 'obsadzenia' w nowym programie do statystyk. W programie będzie troszek na wzór hiszpański 6 medali, tylko to nie będzie wyglądać ot tak: [link widoczny dla zalogowanych] tylko kazdy medal będzei za inne osiągnięcie. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły na obsadzenie medali niech wali śmiało, może akurat jego pomysł wieźniemy pod uwage;) Jaka jest korzyść wymierna? po prostu satysfakcja ze będzie się widzieć medal 'własnego autorstwa' w programie do statystyk.
Póki co po luźnych przemyśleniach lista medali prezentuje sie następująco:
Taktyk - złoty medal militarny za nalepsze saty (100+UK)/(100+UL)
Dewastator - brązowy medal militarny za najwększą liczbe zabitych jednostek
Strateg złoty medal Eko za najlepszy stosunek Ukint KIled/Złoto wydobyte
Eko-Master srebny eko - za najlepsze statystyki ekonomiczne
Tyran - srebny medal eko za najwiecej wydobytych surowców (bez fooda) na jednego wieśniaka
Zachęcam do przemysleń i oczywiscie dzieleni się tymi sensowniejszymi;)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Li Mu Bai dnia Sob 0:49, 09 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Santorr
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 23:59, 09 Kwi 2011 |
|
Ja bym proponował odznaczenie: Architekt za ilosc wybudowanych budynków;D
Albo moze tez byc medal za najwięcej technologi;D
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kosetka
Naczelnik
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany:
Nie 12:36, 10 Kwi 2011 |
|
Santorr napisał: |
Ja bym proponował odznaczenie: Architekt za ilosc wybudowanych budynków;D
|
Wygra osoba uzywajaca "murkwoania". To samo ze zniszconymi budynkami, wiec odpada.
Santorr napisał: |
Albo moze tez byc medal za najwięcej technologi;D
|
Tego nie ma w pliku game.txt, ani w syncX.log, wiec rowniez odpada.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Nie 12:57, 10 Kwi 2011 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu są statystyki które można wykorzystać. Można zgłaszać ich kombinacje ich kombinacje albo funcje z nimi powiązane
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
maciek
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Nie 17:33, 10 Kwi 2011 |
|
Drwal - na pozyskiwanie drewna.
Brutal - za zadane obrażenia.
Zabójca - zabite jednostki.
Kupiec - za złoto z handlu.
To tylko propozycje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gaara
Naczelnik
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk Płeć:
|
Wysłany:
Nie 19:50, 10 Kwi 2011 |
|
Wiedziałem, że na Maćka można liczyć. Ja myślałem o jakimś bunkrowniku - ilość zbudowanych baszt odniesiona do najlepszego ratio jednostki zabite/stracone.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 22:13, 10 Kwi 2011 |
|
A może stosunek ilości wydobytego złota przez stracone jednostki własne? Czyli kto najlepiej na tej wojnie wyszedł, bo się wzbogacił, a i poddanych wielu nie stracił
Edit: Albo kto miał najwytrzymalsze/najlepiej leczone jednostki, czyli ilość otrzymanych obrażeń, przez ilość straconych jednostek
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Nie 22:33, 10 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Pon 13:16, 11 Kwi 2011 |
|
Niegłupie:) ino trza jakąś chwitliwą nazwe do tego i mogłoby być
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kosetka
Naczelnik
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany:
Pon 13:36, 11 Kwi 2011 |
|
Co do edita Firefly. Moze first aid jako nazwe? Oraz nie wiem czy nie zapomnieliscie, ale przy treningu zwiekszaja sie obrazenia zadane i otrzymane. Tak wiec arab najwiecej traci, a azjata zyskuje dzieki medycynie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Reqin
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pomorze Płeć:
|
Wysłany:
Pon 16:50, 11 Kwi 2011 |
|
Kolonizator- za największą ilość pożywienia dzieloną na liczbę wieśniaków,
Handlarz- za najwięcej wymienionych i zhandlowanych surowców,
Konkwistador- za najwięcej zadanych obrażeń+zabitych jednostek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kosetka
Naczelnik
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany:
Pon 17:18, 11 Kwi 2011 |
|
Reqin napisał: |
Kolonizator- za największą ilość pożywienia dzieloną na liczbę wieśniaków,
|
Azja ma najwiecej wieskow i najmniej pozywienia, wiec odpada.
Reqin napisał: |
Handlarz- za najwięcej wymienionych i zhandlowanych surowców,
|
Nie w kazdej grze sie tego uzywa, wiec o medalu decydowalby czynnik losowy.
Reqin napisał: |
Konkwistador- za najwięcej zadanych obrażeń+zabitych jednostek
|
Wygra "ofiara" murkwoania.
maciek napisał: |
Drwal - na pozyskiwanie drewna.
|
Azjata ma kilka razy wiecej drewna niz pozostale nacje.
maciek napisał: |
Brutal - za zadane obrażenia.
|
Rowniez wygra "ofiara" murkowania.
maciek napisał: |
Zabójca - zabite jednostki.
|
<edit> ajć, mój blad xdxd </edit>
maciek napisał: |
Kupiec - za złoto z handlu.
|
Nie w kazdej grze jest handel, wiec decyduje czynnik losowy.
firefly napisał: |
A może stosunek ilości wydobytego złota przez stracone jednostki własne? Czyli kto najlepiej na tej wojnie wyszedł, bo się wzbogacił, a i poddanych wielu nie stracił |
Arab ze wzbogaceniem mialby duza przewage nad resztą nacji.
gaara napisał: |
Ja myślałem o jakimś bunkrowniku - ilość zbudowanych baszt odniesiona do najlepszego ratio jednostki zabite/stracone. |
To ma sens, ale w niektorych grach nie sa budowane zadne wieze/baszty. W takim przypadku decydowalby znowu czynnik losowy.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kosetka dnia Pon 17:20, 11 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|