Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Medale Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Li Mu Bai



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:48, 09 Kwi 2011 Powrót do góry

Jak sama nazwa wskazuje konkurs jest o medale. Ale tu tkwi taki mały szkopół, bo medale nie są do wygranie ale do 'obsadzenia' w nowym programie do statystyk. W programie będzie troszek na wzór hiszpański 6 medali, tylko to nie będzie wyglądać ot tak: [link widoczny dla zalogowanych] tylko kazdy medal będzei za inne osiągnięcie. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły na obsadzenie medali niech wali śmiało, może akurat jego pomysł wieźniemy pod uwage;) Jaka jest korzyść wymierna? po prostu satysfakcja ze będzie się widzieć medal 'własnego autorstwa' w programie do statystyk.

Póki co po luźnych przemyśleniach lista medali prezentuje sie następująco:


Taktyk - złoty medal militarny za nalepsze saty (100+UK)/(100+UL)
Dewastator - brązowy medal militarny za najwększą liczbe zabitych jednostek
Strateg złoty medal Eko za najlepszy stosunek Ukint KIled/Złoto wydobyte
Eko-Master srebny eko - za najlepsze statystyki ekonomiczne
Tyran - srebny medal eko za najwiecej wydobytych surowców (bez fooda) na jednego wieśniaka


Zachęcam do przemysleń i oczywiscie dzieleni się tymi sensowniejszymi;)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Li Mu Bai dnia Sob 0:49, 09 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Santorr



Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:59, 09 Kwi 2011 Powrót do góry

Ja bym proponował odznaczenie: Architekt za ilosc wybudowanych budynków;D
Albo moze tez byc medal za najwięcej technologi;D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kosetka
Naczelnik


Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:36, 10 Kwi 2011 Powrót do góry

Santorr napisał:
Ja bym proponował odznaczenie: Architekt za ilosc wybudowanych budynków;D


Wygra osoba uzywajaca "murkwoania". To samo ze zniszconymi budynkami, wiec odpada.

Santorr napisał:
Albo moze tez byc medal za najwięcej technologi;D


Tego nie ma w pliku game.txt, ani w syncX.log, wiec rowniez odpada.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Li Mu Bai



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:57, 10 Kwi 2011 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]

Tu są statystyki które można wykorzystać. Można zgłaszać ich kombinacje ich kombinacje albo funcje z nimi powiązane


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
maciek



Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 642 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:33, 10 Kwi 2011 Powrót do góry

Drwal - na pozyskiwanie drewna.
Brutal - za zadane obrażenia.
Zabójca - zabite jednostki.
Kupiec - za złoto z handlu.

To tylko propozycje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
gaara
Naczelnik


Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:50, 10 Kwi 2011 Powrót do góry

Wiedziałem, że na Maćka można liczyć. Ja myślałem o jakimś bunkrowniku - ilość zbudowanych baszt odniesiona do najlepszego ratio jednostki zabite/stracone.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:13, 10 Kwi 2011 Powrót do góry

A może stosunek ilości wydobytego złota przez stracone jednostki własne? Czyli kto najlepiej na tej wojnie wyszedł, bo się wzbogacił, a i poddanych wielu nie straciłRazz

Edit: Albo kto miał najwytrzymalsze/najlepiej leczone jednostki, czyli ilość otrzymanych obrażeń, przez ilość straconych jednostek


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Nie 22:33, 10 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Li Mu Bai



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:16, 11 Kwi 2011 Powrót do góry

Niegłupie:) ino trza jakąś chwitliwą nazwe do tego i mogłoby byćSmile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kosetka
Naczelnik


Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:36, 11 Kwi 2011 Powrót do góry

Co do edita Firefly. Moze first aid jako nazwe? Oraz nie wiem czy nie zapomnieliscie, ale przy treningu zwiekszaja sie obrazenia zadane i otrzymane. Tak wiec arab najwiecej traci, a azjata zyskuje dzieki medycynie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Reqin



Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 386 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pomorze
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:50, 11 Kwi 2011 Powrót do góry

Kolonizator- za największą ilość pożywienia dzieloną na liczbę wieśniaków,
Handlarz- za najwięcej wymienionych i zhandlowanych surowców,
Konkwistador- za najwięcej zadanych obrażeń+zabitych jednostek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kosetka
Naczelnik


Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:18, 11 Kwi 2011 Powrót do góry

Reqin napisał:
Kolonizator- za największą ilość pożywienia dzieloną na liczbę wieśniaków,

Azja ma najwiecej wieskow i najmniej pozywienia, wiec odpada.

Reqin napisał:
Handlarz- za najwięcej wymienionych i zhandlowanych surowców,

Nie w kazdej grze sie tego uzywa, wiec o medalu decydowalby czynnik losowy.

Reqin napisał:
Konkwistador- za najwięcej zadanych obrażeń+zabitych jednostek

Wygra "ofiara" murkwoania.

maciek napisał:
Drwal - na pozyskiwanie drewna.

Azjata ma kilka razy wiecej drewna niz pozostale nacje.

maciek napisał:
Brutal - za zadane obrażenia.

Rowniez wygra "ofiara" murkowania.

maciek napisał:
Zabójca - zabite jednostki.

<edit> ajć, mój blad xdxd </edit>

maciek napisał:
Kupiec - za złoto z handlu.

Nie w kazdej grze jest handel, wiec decyduje czynnik losowy.

firefly napisał:
A może stosunek ilości wydobytego złota przez stracone jednostki własne? Czyli kto najlepiej na tej wojnie wyszedł, bo się wzbogacił, a i poddanych wielu nie straciłRazz

Arab ze wzbogaceniem mialby duza przewage nad resztą nacji.

gaara napisał:
Ja myślałem o jakimś bunkrowniku - ilość zbudowanych baszt odniesiona do najlepszego ratio jednostki zabite/stracone.

To ma sens, ale w niektorych grach nie sa budowane zadne wieze/baszty. W takim przypadku decydowalby znowu czynnik losowy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kosetka dnia Pon 17:20, 11 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)