|
|
Autor |
Wiadomość |
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 12:38, 17 Cze 2013 |
|
Prace nad dodatkiem zakończone, teraz faza testów, i premiera
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 16:19, 09 Lip 2013 |
|
Po wytestowaniu dodatku zaczalem dodawac kolejne rzeczy, wiec premiera sie nieco przesunie, ale bedzie miala miejsce w tym miesiacu. Niezobowiazujaco moge powiedziec, ze powinno to nastapic za okolo tydzien.
W najnowszym dodatku postac beast mastera ulegnie zmianie:
*Punkty zycia na poziom spadna z 30 na 25
*Druga umiejetnosc (secondary summon) zostanie zastapiona nowa (nazwa jeszcze nieznana). Bedzie ona uderzala okolicznych przeciwnikow oraz przyjaciol, a takze niszczyla wszystkie aktywne summony. Bedzie to dosc podobne do umiejetnosci raining stones, tyle ze obrazenia zostana zadane natychmiastowo. Beda jednak mniejsze, oraz pozbawione efektu spowolnienia przeciwnikow obecnego w raining stones przez wszechobecne golemy. Obrazenia beda zalezne od koloru przeciwnika. Najwieksze beda dla przeciwnikow czarnych oraz sojusznikow, srednie dla przeciwnikow pomaranczowych, i male dla fioletowych. Umiejetnosc bedzie dosc mocna, i bedzie miala maly cooldown, bedzie jednak zabierala 2 materialy przy kazdym uzyciu.
*Cooldown pierwszej umiejetnosci (summon minion) zostanie zmniejszony
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Śro 0:11, 10 Lip 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
KariamusKu
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 8:15, 16 Lip 2013 |
|
Będę czekać na 5.0
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 10:47, 18 Lip 2013 |
|
Na wstępie dziękuję graczowi KariamusKu za pomoc w testach. Mamy kolejne zmiany:
poprawione błędy:
*skrzynia w forcie orków na burning lands nie znikała
*zadanie z tartaku Old Woman się nie usuwało po wykonaniu
*występowały zacięcia w umiejętności regeneracji
*błędna treść konwersacji na poziomach 5+
*poprawione opisy klas i umiejetnosci na starcie mapy
usprawnienia:
*dodane opcje wyjdź i powrót u trenerów, w sklepach klasowych, i w atutach
*po wymaksowaniu atutów podstawowych lub pobocznych znika nam ta opcja w konwersacji
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 11:29, 19 Lip 2013 |
|
Mapka poszla juz do wydawcy, lada chwila bedzie dostepna do pobrania
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KariamusKu
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 18:10, 21 Lip 2013 |
|
WoD 5.0 - to bardzo wciągająca rzecz. Już grałem w WoDa kiedyś (wersja gdy były tylko 4 domki na początku), zostawiło to ogromne wyrażenie, dziwiłem się - jak z RTS można zrobić RPG?! Firefly w to włożył wieele trudu. Spodobało się wszystko - sklepy, potwory, historia, boss'owie, wybór postaci, atuty, zdolności specjalne (wszystkiego nie wymienię - bo tam było Wszystko co potrzebne RPG ). Wady WoDa - to błędy w grze, których nie było dużo, no i Możliwe dość wysoki poziom trudności (jak dla mnie jest w sam raz). Także jego wada - zabiera dużo czasu, trzeba dużo siedzieć aby przejść mapę do końca (gdzieś 8h grając na turbo)
Ogólna Ocena - Wyżej niż Wspaniale, 11/10
Polecam WSZYSTKIM (miłośnikom Tzar'a, RPG, RTS, szczególnie twórcom map, oraz wszystkim innym )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 11:17, 24 Lip 2013 |
|
WoD ukazuje się w podwójnej premierze! Po skończeniu dodatku East Point Stories miałem ochotę porobić coś jeszcze, i wycisnąć resztkę możliwości z mapy. I tak powstał ostatni, piąty dodatek: midnight. Co dodaje? Zgodnie z tytułem wprowadza rolę dnia i nocy do gry. Mamy lokację którą można zwiedzać tylko nocą, dodatkowe gospody w których można spać do rana, oraz małą zmianę u nieumarłych - szkielety i duchy potężne i czempioni są słabsi za dnia, a silniejsi nocą. Poza tym dodatek zawiera trzy lochy (czyli takie budowle z murów jak np nawiedzony dwór), i quest do każdego z nich. Mamy takie lochy:
1. świątynia słońca w górach, na poziom około 5
2. świątynia księżyca którą można zwiedzać tylko nocą, na południowym zboczu lake mountain. Poziom około 10
3. kopiec grzebalny - najdłuższy loch zawierający złożony system dźwigni i drzwi, w stylu old schoolowych gier rpg. Jest na wybrzeżu, na poziom około 13. Po jego przejściu otwiera się połączenie między wybrzeżem a eastern avenue
Mamy też starą krasnoludzką bramę między polami śmierci a górami, którą można otworzyć, i związany z tym quest.
Poza tym są rozmaite poprawki, i drobne zmiany. Jest to już ostatni duży dodatek do mapy, bo stare zmienne zaczynają się psuć itd. W razie potrzeb powstaną jednak kolejne patche z poprawkami.
Link: [link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Śro 12:46, 24 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
J. M. Sower
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 12:51, 24 Lip 2013 |
|
Czekam zniecierpliwiony, bo zagrać w Tzara w stylu RPG, to jak odkrywanie jego drugiego oblicza.
Czy to co podałeś w linku powyżej to już ta wersja z dniem i nocą?
Mam pytanie. Czy świątynia słońca i księżyca to nie czasami zaczerpnięcie z gier Might and Magic? Mogę się mylić, ale nie mogłem się powstrzymać przed zapytaniem .
Edit: Zagrałem i mogę powiedzieć, że to jest kawał świetnej roboty. Już na samym początku gra wciąga. Jedynym problemem jest to że gra się czasem wyłącza. Wydaje mi się tylko, że trochę brakuje tam kontaktu z przeciętnymi postaciami. Może wprowadzenie trochę rozmówców z dialogami nic nie wnoszącymi, dodało by mapie trochę życia, choć rozumiem, iż jest to dodatkowa robota (tak sobie tylko marudzę, jak to polak ). Generalnie pomysły użyte w mapie są bardzo fajne, jak na przykład wygląd jaskiń czy użycie skałek za skrzynie ;P . Postaram się przejść całą mapę.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez J. M. Sower dnia Śro 14:23, 24 Lip 2013, w całości zmieniany 6 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 13:04, 24 Lip 2013 |
|
Obecne linki są już aktualne.
Noo możliwe że zaczerpnięte z MiMa, ale nie do końca świadomie. Ogólnie MiMy 6-8 to częsta pozycja na moim kompie, i wiele stamtąd zaczerpnąłem, jak np styl wprowadzenia do misji (w mimie były monologi), i starałem się ogólnie oddać nieco tamten klimat
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
J. M. Sower
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 14:25, 24 Lip 2013 |
|
To pewnie dla tego mi się to tak podoba - jestem fanem serii M&M, a co do gier bez żadnych dodatkowych słów w tytule, to właśnie wymienione przez ciebie trzy części są moimi ulubionymi.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 14:28, 24 Lip 2013 |
|
No, 1-5 są już trochę za stare, a 9 to już jakieś nieporozumienie.
W świątyni księżyca można zniszczyć ołtarz tylko nocą - pomysł na to pochodzi z mima VI, jak była promocja druidów, że trzeba było w czasie pełni się gdiześ pomodlić
Grałeś w mapkę? Jak wrażenia?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
J. M. Sower
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 11:50, 25 Lip 2013 |
|
Wczoraj trochę grałem, tylko po przejściu samouczka dochodząc do miasta sobie nie zapisałem i muszę je zwiedzać jeszcze raz - crash gry potrafi zdenerwować. Swoją drogą to dość szybko można zebrać 5 pakunków, tyle że ja zawsze zwiedzam wszystkie zakamarki jakie zauważę (tak już mam jak gram w RPG-i ).
Jedno tylko moim zdaniem by się jeszcze przydało. Strażnicy atakujący napotkane potwory (najlepiej łucznicy zablokowani gdzieś w miastach aby nie mogli gonić potworów). Musieli by być jednak zablokowani jakimś skryptem (jak zwał tak zwał) a nie przeszkodą, aby poczwary mogły ich ubić. W tedy powrót do miasta z potworem na ogonie miał by jakiś sens. Nie chcę się narzucać, ale jak byś mógł i chciał to zrobić to bardzo proszę .
I jeszcze jedno, chyba postaram się przejść grę bez mapy, tak będzie o wiele ciekawiej .
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez J. M. Sower dnia Czw 12:06, 25 Lip 2013, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 20:42, 25 Lip 2013 |
|
Mapę dałem głównie żeby można było sprawdzić gdzie jest obszar wymieniony w zadaniu itd.
Z tymi strażnikami to miałem długo dylemat. Problem jest taki, że nie da się ich zablokowaćskryptem, rozkaz dla obiektu bron pozycje itd nie dziala. Nie chcialem ich murowac, bo by bylo po prostu za latwo. Nie chcialem osiagnac czegos takiego, ze gracz aby wbic pare poziomow biegnie z potworami do miasta - a w regulach nie ma mozliwosci okreslic kto zabil potwora, zeby np straznicy nie dawali expa graczowi. Wymyslilem wiec wyjscie posrednie - jedna z nagród za pakunki są wieże przy wejściach do osad
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
J. M. Sower
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 10:11, 26 Lip 2013 |
|
Dobre wyjście.
Swoją drogą, to pomyślałem dzisiaj, że mógłbym do twojej mapy zrobić paczkę z grafikami i np. zmienić wygląd kamienia na skrzynię. Oprócz tego mógłbym zastąpić jakąś jednostkę trollem (przy zastąpieniu animacji, statystyk i portretu starej jednostki edytor będzie działał dobrze). Wystarczy aby jakaś jednostka nie była używana w mapie bądź jej usunięcie/zastąpienie inną starą nie było zbyt trudne i mógłbyś jej użyć jako potwora. Proponuję trolla, gdyż jego animację mam w pełni gotową, a druga ukończona prze ze mnie jednostka, Kamienny Olbrzym ma coś tam nie dopracowane - animacja jest, ale wróg go atakuje tam gdzie go nie ma . Co ty na to?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 10:55, 26 Lip 2013 |
|
A miałbyś jakieś mniejsze jednostki? Coś w rozmiarach okołoludzkich
Skrzynie to bardzo chętnie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |