Autor |
Wiadomość |
J. M. Sower
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 11:57, 26 Lip 2013 |
|
Na razie nie. no chyba, że liczyć azjatyckiego łucznika z zieloną skórą - moja pierwsza przerobiona animacja ;P.
Jak zrobię skrzynię to dam znać.
Wracając do mapy, to jednak przydaje się spojrzeć gdzie jest jaki poziom trudności .
Mam małe pytanko. Czy droga do fortu orków ma coś wspólnego z tą zablokowaną lokacją na południu Pól śmierci? Bo nie widzę innego przejścia.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez J. M. Sower dnia Pią 12:02, 26 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 12:05, 26 Lip 2013 |
|
Nie, przejście jest w prawym górnym rogu obszaru nieco ukryte w drzewach.
Ta lokacja zamknieta to krypty zwiazane z pewnym zadaniem
Co do animacji, to zrob na razie skrzynie, a z animacjami jednostek to przemysle co i jak by pasowalo
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
J. M. Sower
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 12:55, 26 Lip 2013 |
|
Skrzynię już zrobiłem i mam już w grze , tylko muszę przesłać całą paczkę images.wdt, a to trochę potrwa z moim netem ;p.
Zrobiłem ją na podstawie grafiki skrzyni z HoMM III i grafiki kamienia z Tzara - musiałem ją prawie narysować sam gdyż kąt pod jakim się wszystko widzi w obu grach się różni.
No to czekam aż się prześle.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 14:17, 26 Lip 2013 |
|
Ok, to czekam
A dalbys rade zrobic do konca animacje ogra z BG1? On by mi sie widzial w WoDzie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
J. M. Sower
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 16:05, 26 Lip 2013 |
|
Oto plik - należy zrobić kopię zapasową oryginału i po prostu wkleić mój, pliki .wdt znajdują się w folderze Packs.
[link widoczny dla zalogowanych]
Coś mi komp szwankuje i nie wiem czy nie mam wirusa. Praca nad ogrem może więc zostać czasami odstawiona. Włączę skan i porobię kopie zapasowe ważnych plików. Jak mnie nie będzie trochę dłużej na forum to znaczy, że moje przeczucia się sprawdziły. Mam nadzieje, że się mylę, a jak nie to chociaż, że wirus będzie słaby. Jak pobierzesz to sobie sprawdź czy nie jest zarażone. Swoją drogą to podczas włączania Tzara wyskakuje mi komunikat o braku płyty, a jak kliknę kontynuuj to gra się odpala.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez J. M. Sower dnia Pią 16:06, 26 Lip 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 16:18, 26 Lip 2013 |
|
No to niezłe numery
Dodam jeszcze, że możesz jak chcesz zrobić własnego moda do Tzara pod kątem WoDa, i go mogę jeżeli chcesz dorzucić do paczki z zaznaczeniem że to modyfikacja opcjonalna Twojego autorstwa. I tam możesz pozmieniać grafiki itd wg uznania
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
J. M. Sower
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 19:41, 26 Lip 2013 |
|
Moje działania nic nie dały i chyba będę musiał sobie zrobić za jakiś czas formatowanie systemu. Generalnie, nieraz mi się komp przycina i jak wchodzę na te forum to jedna przeglądarka wysyła ostrzeżenia przez antywirusa, a druga nie pozwala się logować. Dziwne ale póki co nie przeszkadza w pracy na kompie.
Pobrałeś to? Wydaje mi się, że plik jest czysty. No i te skrzynie dużo lepiej wyglądają w grze .
Co do samej mapy, to przeszedłem następny kawałek i jestem na poziomie średnim. Ci towarzysze nieraz się przydają ale generalnie to najlepiej się czuję siekąc w pojedynkę bo warrior z regeneracją, eliksirami, leczeniem i life drain to rzecz nie zawodna. Nie muszę się po prostu wtedy o nikogo martwić .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 20:10, 26 Lip 2013 |
|
No, drużyne to raczej na trudniejsze misje sie bierze Tak pobrałem, fajowo wygląda.
Dasz radę to zrobić na szybko na moim imagesie? Bo mam zmodyfikowane menusy itd
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
J. M. Sower
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 15:37, 28 Lip 2013 |
|
Chodzi ci o zmodyfikowanie twojego archiwum? Ok, ale może pobierz program NSIS do robienia instalek. Zmniejszy rozmiar pliku nawet o 1/4 i ma intuicyjny interfejs. Instalowane pliki są standardowo wypakowywane do folderu gdzie się znajduje instalka. Wystarczy wpakować plik do ZIP'a, włączyć NSIS i kliknąć "Installer based on ZIP file", czy jakoś tak. Reszta jest już prosta.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 19:56, 28 Lip 2013 |
|
No to sie tym zajme, ale to moze jak juz bedziesz mial jakiegos potwora do wstawienia
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
J. M. Sower
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 9:11, 29 Lip 2013 |
|
Rozumiem, iż liczysz na ogra ;D. Jak go zrobię to dam znać.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez J. M. Sower dnia Pon 9:12, 29 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 16:32, 29 Lip 2013 |
|
Tak, ale jeżeli zrobisz też np swój mod graficzny pod WoDa z projektami wg uznania, to chętnie go opublikuję
EDIT: Te zmodyfikowane menusy sa jednak w innym pliku, wiec po prostu jakbys zrobil ogra to wysylaj
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Pon 17:09, 29 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 20:50, 15 Paź 2013 |
|
Opracowałem nowy minidodatek: Midnight Plus. Oto zmiany:
*Nowa postać - Król góry. Aby pomyślnie dodać ją do mapy musiałem ją zrobić na bazie ogra maga, ale posiada odmienne umiejętności itd. Wspólny jest wygląd i trener.
*Usunięcie około 20 zbędnych zmiennych, co zmniejsza częstotliwość błędów występujących czasami z niedziałaniem różnych aspektów mapy
*Respawny nieumarłych będą działać tylko nocą
Mapka musi teraz zostać wytestowana, jako że usunięte zmienne pochodziły z silnika umiejętności starych postaci. Teraz trzeba sprawdzić wszystkie skille każdej postaci, oraz przejść całą grę nowym bohaterem. Po tych czynnościach, oraz poprawieniu możliwych błędów mapka zostanie umieszczona. Nie spodziewam się w tej wersji żadnych dodatkowych questów etc.
Co do nowej postaci, to posiada takie umiejętności:
1) Cavern bats
Tworzy na 30 sekund 4 nietoperze/poziom. Jest to dość mocne, ale podlega ograniczeniom samych nietoperzy - nie moga one atakowac potworów i budynków.
2) Midnight/sunrise
Najciekawsza umiejętność zrobiona zgodnie z zasadą dodatku midnight - czyli wprowadzenia roli dnia i nocy. Ta umiejętność działa zaleznie od pory doby:
a) nocą jest to umiejętność sunrise. Wywołuje wschód słońca (przestawia czas na południe), a magiczne promienie niszczą wszelkich nieumarłych w promieniu 7 pól. Niszczy nieumarłych zwykłych + potężnych + czempionów (każdy + oznacza kolejny poziom umiejętności)
b) za dnia jest to umiejętność midnight. Powoduje ona nastanie nocy (północ), oraz uwalnia gniew umarłych. Teren w promieniu 7 pól pokrywa natychmiastowy deszcz kości, zadający obrażenia nieprzyjacielom. Jest to czar natychmiastowy, nie czasowy. Obrażenia zależne są od poziomu umiejętności i koloru przeciwnika. Jest to zdecydowanie słabsza odmiana czaru firebone strike, nie kosztuje jednak ona materiałów, oraz nie rani sojuszników.
3. Strong as a mountain - król góry posiada tylko jedną umiejętność epicką. Dodaje mu ona na minutę 350hp oraz 40 ataku.
Nowa postać posiada statystyki pomiędzy ogrem magiem a warriorem. Gra staje się bardzo zależna od pory dnia, gdyż umiejętność midnight/sunrise posiadać może zupełnie odmienny efekt. Dzięki temu nocą możemy z jej pomocą z łatwością wytłuc hordę nieumarłych, lecz nie damy rady nawet odrobinę zaszkodzić istotom żywym.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Wto 21:59, 15 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 19:20, 17 Paź 2013 |
|
W nowej wersji pojawi się pare dodatkowych rozwinięć:
*Nowa klasa postaci - Mountain King
*Zwolnienie sporej ilości zmiennych, co ogranicza błędy, i poprawia działanie mapy
*Respawny nieumarłych działają tylko nocą
*Nowe zadanie w gospodzie w mieście
*Giełda w stolicy
*Nowy artefakt - amulet mocy (zwiększa moc drugiej umiejętności)
*Nowy przedmiot - mapa skarbów
*Cztery ukryte skrzynie do znalezienia przy pomocy mapy
Premiera: 21 październik
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
maciek
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Pią 15:06, 18 Paź 2013 |
|
października*
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|