Autor |
Wiadomość |
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 20:17, 11 Mar 2011 |
|
[link widoczny dla zalogowanych] <- link do wersji z rozszerzeniem
Wikingowie wyruszyli na północ ze swojej zniszczonej wioski. Planowali dotrzeć do stolicy, jednak nie docenili zagrożeń, jakie czychają w puszczy. Gdy zostało ich już tylko dwóch...
Przedstawiam demo mojego nowego, dużego projektu. Wykorzystuje nowszy system walki, niż ten w WoD, i tym razem fabuła będzie poprowadzona dużo lepiej. Co zawiera nowy system walki:
*zamiast umiejętności przypisanych do klasy postaci, mamy trzy drzewka umiejętności:
Każda umiejętność może być ulepszona na maksymalnie 5 poziom. Strzałki określają czego wymaga dana umiejętność, a level po lewej stronie oznacza minimalny poziom postaci. Punkty do umiejętności otrzymujemy co poziom, oraz za niektóre zadania
*Wszystkie umiejętności oraz mikstury obsługiwane są za pomocą jednego domku
*Ilość złota z potworów jest losowa
*Będziemy używali tylko jednego miecza, i jednej tarczy
*Duża liczba użytkowych przedmiotów, jak np zwoje z WoD 3.14
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Sob 11:46, 24 Lis 2012, w całości zmieniany 13 razy
|
|
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Pią 23:59, 11 Mar 2011 |
|
Ok, dołączyłem ludzi z drugiej wioski i jak sądze na tym koniec?
Mapa się zapowiada świetnie. Co do technikaliów, to ufam, że wszystko będzie dobrze, a teksty też są super.
Zastrzeżenia :
- Ja nie widziałem domku od umiejętności...
- dodawaj duże ikony postaciom, żeby się wyświetlały w dialogach, to wspomaga klimat.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 0:09, 12 Mar 2011 |
|
Domek jest, górny lewy róg. Teraz go nieco przesunę, bo w 80% przykrywa go menu:P Duże ikony - właśnie się zastanawiałem czy je dać
Ps. Koniec jest kawałeczek dalej, tj wracamy do Haema (wioska jest już nieco większa), on mówi że wyboduwano także port, i że możemy płynąć na wyspy Morgana
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Sob 0:12, 12 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Sob 0:14, 12 Mar 2011 |
|
Dawaj, absolutnie. Podwyższają klimat, to raz, po drugie utrzymują ład w konwersacji, gdzie jest kilka osób (wiadomo, co kto mówi - niby można to pisać, ale jednak obraz przemawia łatwiej do swiadomości).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 15:37, 12 Mar 2011 |
|
Kolejne zmiany w systemie:
*żeby podnieść skrzynkę, wystarczy pod nią podejść
*Będzie tylko jeden miecz, i jedna tarcza (do zrobienia samodzielnie, obie tylko +1), będzie można wykonać za materialy szereg zabiegów ulepszających, będzie można również znaleźć kilka magicznych run, do umieszczenia w broni lub tarczy. Items crafting pozwoli nam również tworzyć różne mikstury, trzy różne zbroje (nie wchodzą w skład ekwipunku, poprostu obrona rośnie), i księgi
*Będzie dużo przedmiotów wchodzących w skład ekwipunku, dających różne efekty. Między innymi zwoje, jak w WoDzie
*Drewno będzie oznaczało inne mikstury, tylko jescze nie zdecydowałem jakie konkretnie:P Najprawdopodobniej będą to bardzo drogie mikstury odnowy - leczą 100%hp, kasują wszystkie cooldowny
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Sob 15:58, 12 Mar 2011 |
|
Dobry pomysł z jednym mieczem i tarczą i ich ulepszaniem. Śmieszne jest, jak bohater walczy naraz 6 mieczami, jakby był hinduskim bóstwem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 16:25, 12 Mar 2011 |
|
Co do dużych ikonek, to dam je ważnym postacią. Nie chcę, żeby na koniec mapa ważyła 100mb
EDIT: Uznałem że tamto demo za mało mówiło o mapie, więc wsadzam nowe: [link widoczny dla zalogowanych]
Około 30 minut gry, maksymalnie 9 poziom można zdobyć.
Zadania jakie można wykonać:
przyłączenie jednej wioski
odnalezienie wraku
zdobycie amuletu i pokonanie szkieletow
zabicie kolekcjonera języków
rozwiązanie konfliktu między druidem a kłusownikami
dwa zadania w gildii łowców nagród (szkielety i orkowie)
Jedyne zadanie jakiego nie można wykonać, a da się je zdobyć, to "Dalekie osady".
Wyspy morgana, a konkretnie miasto, jest bardzo puste, zabuduję je na koniec, jak zrobie wszystkie użytkowe budynki
A i działają wszystkie umiejętności, jakie można zdobyć. Osobiście polecam pierwsze 4 punkty wsadzić w leczenie, później jeden w szał, i dalej w przywołanie
EDIT2: Nie wiem dlaczego, ale nie działa ekran opowieści jeden. Po rozmowie z najstarszym powinien pokazać się tekst, że możemy u Haema szkolić wojowników, którzy będą nam pomagać. Można to zrobić raz na godzinę
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Sob 21:40, 12 Mar 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 18:11, 13 Mar 2011 |
|
*prawdopodobnie pieniądze będą odgrywały mniejszą rolę w grze, będzie też ich mniej. Kupić będzie można tylko księgi, materiały, bilety na statek, oraz różne magiczne dodatki u szamanów
*będzie sporo mniej opcji w mieście, jako że to będzie jednak typowy rpg, a nie hack n slash jak WoD. pozostaną jednak te najważniejsze: sklep z księgami, port, kuźnia do items craftingu, kościół o działaniu takim, jak vodoo longue, gildia łowców nagród. Mikstury (dwa rodzaje) można będzie dostać u szamanów, którzy nie będą rozlokowani w mieście, tylko w puszczy (będą dwaj, jeden już jest w demie, jednak nie można z nim handlować)
*będzie mniej zadań pobocznych (narazie w planach jest , za to linia fabularna będzie obejmowała ich sporo
*Jak można zauważyć w demie, te trudniejsze zadania mają w nawiasie podany sugerowany level, na którym należy je robić. Ma to za zadanie pomóc graczowi w określeniu, czy już może próbować, czy też nie
Generalnie gra będzie dużo bardziej liniowa, niż WoD. Będzie można od czasu do czasu zrobić sobie przerwę od głównej linii fabularnej, i zrobić jakieś dodatkowe zadania, jednak nie będzie już tej całkowitej wolności z WoDa, gdzie robimy co chcemy, a jak mamy ochotę, to i fabułę pchniemy dalej. Wynika to nie z mojego zamysłu, tylko z konstrukcji świata. W WoDzie mieliśmy pokazane centrum kraju, w którym toczy się wojna z potworami mistrza. Było sporo osad, itd. Tutaj mamy przedstawiony teren daleko na południe, od tego w WoD. Jest to teren niemal stuprocentowo dziki, ślady bytności człowieka są tu niewielkie. Za to postaram się wynagrodzić te wady ciekawą linią fabularną, świetnie dopracowanym rozwojem postaci, i przemyślanym światem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
RasQura
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany:
Pią 19:40, 18 Mar 2011 |
|
Bardzo fajne demko (grałem w pierwsze) ładny teren , będzie fabuła i tu lepiej od woda i ogólnie fajnie się zapowiada. no i będzie fabuła
sory ,że takie to nie składne itp
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 20:57, 23 Mar 2011 |
|
Nowa zmiana w stosunku do systemu z WoD: Towarzysz unikalny (narazie jest 1) z czasem zdobywa poziomy (maks 5). Na wybranych poziomach otrzymuje zdolności specjalne. Np towarzysz którego zrobiłem na drugim poziomie otrzymuje regeneracje, na trzecim Pazury Niedźwiedzia. +20 ataku na 30 sekund. Aktywuje się ona automatycznie, gdy życie towarzysza spadnie poniżej 700, w okolicy są wrogowie, i w okolicy nie ma duchów. No i cooldown 5 minut
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Śro 21:08, 23 Mar 2011 |
|
Dobry pomysł. Będzie jeden do wyboru na raz, czy tylu ilu gracz zgromadzi?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 22:35, 23 Mar 2011 |
|
Będą zwykli wojownicy, których można rekrutować raz na godzinę w wiosce - ich siła i ilość zależy od rozwoju osady. Będą też towarzysze dołączający się w czasie gry, narazie jest jeden, przyłącza się podczas przyłączania jednej z wiosek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 17:00, 29 Mar 2011 |
|
W mapie do dyspozycji będą dostępne cztery tryby rozgrywki. Dzięki nim będzie można mieć większy wpływ na rozwój postaci. Wybór trybu rozgrywki nie wpływa na wygląd postaci, umiejętności etc, jednak pozwala zachwiać nieco równowagę, jaką posiadamy w trybie standardowym. I tak np jeżeli chcemy grać postacią zabijającą wrogów nim zdążą się zorientować, że ktoś ich atakuje - wybieramy tryb samuraja. Jednak kosztuje nas to sporo punktów umiejętności, oraz wolniejszy rozwój Hp. Generalnie więc używając specjalnych trybów rozgrywki, możemy osiągnąć wyższą skuteczność bojową naszej postaci, jednak trzeba odpowiednio przemyśleć jej rozwój, aby popracować nad wadami każdego trybu. Oto dostępne tryby:
Wiking: Wszystko normalnie jak było, polecany dla osób, które nie miały styczności z systemem walki z moich map
Wojownik:
Minusy:
*Regeneracja pochodząca z atutów "Regeneracja" działa jedynie, gdy w pobliżu znajduje się wróg
Plusy:
*Dodatkowe 10hp/poziom doświadczenia
*Dodatkowe trzy punkty umiejętności, do rozdania na początku rozgrywki
Opis: Grając tym trybem polecam dodać kilka punktów do mistrzostwa w regeneracji (mistrzostwo w regeneracji, oraz nadludzka moc dają regenerację niezależnie od wybranego trybu rozgrywki).
Samuraj
Minusy:
*Przyrost hp pomniejszony o 15/poziom
*Traci pięć punktów umiejętności (nie są one przyznawane po zdobyciu poziomu 1-5)
Plusy:
*Dodatkowy 1punkt ataku/poziom
Opis: Grając w tym trybie postać posiada dużo wyższy atak, niż normalnie, jednak jest dużo wrażliwsza na ciosy. Warto zwiększyć Mistrzostwo w obronie, oraz oba leczenia
Templariusz
Minusy:
*Przyrost ataku zmniejszony o 1/poziom
Plusy:
*Przyrost życia zwiększony o 10/poziom
*Dodatkowy punkt obrony co trzeci poziom (na poziomach 3,6,9,12,15,18,20)
*Dodatkowy jeden punkt umiejętności na początku rozgrywki
Opis: W tym trybie postać jest bardzo odporna na ciosy, jednak jej atak jest niewielki. Warto maksymalnie rozwinąć mistrzostwo w walce, oraz używać naprzemiennie szału oraz nadludzkiej mocy
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Wto 17:03, 29 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Wto 19:08, 29 Mar 2011 |
|
Samuraj do wikingów nie pasuje. Proponowałbym go zastąpić berserkerem - to jest postać zakorzeniona w skandynawskiej kulturze, a pasuje do opisanych cech (mniej życia, mniej umiejętności, za to wyższy atak -bo to wojownik walczący w szale bojowym, więc nie dba ani o ochronę, ani jakieś zaawansowane taktyki).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 19:14, 29 Mar 2011 |
|
Ale nazywając tryby gry chodziło mi bardziej o styl gry gracza, niż o nazwę klasy czy coś
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|