Autor |
Wiadomość |
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 22:51, 02 Mar 2011 |
|
Druga mapa strategiczna ze świata WoD. Podobna do mapy Operacja: Ściana Lasu, tyle że naszym celem jest zniszczenie trzech fortec wroga. Mamy na to godzinę, grać możemy tylko konnicą (piechota się nie sprawdza w takiej grze na czas). Przejąć możemy dwa budynki, fort i koszary generujące roninów. Mapa ma średni-wysoki poziom trudności (nieregulowany). Cennik taki sam jak w poprzedniej mapie, są również jednostki bonusowe
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Pon 14:36, 07 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Mtiasor
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Na Ulicy Z Komputerem Płeć:
|
Wysłany:
Czw 21:22, 03 Mar 2011 |
|
Pokazuje się mi konwersacja i na tym koniec... Mam 1 wieże i tyle. Chyba masz jakiś błąd:/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 21:25, 03 Mar 2011 |
|
tak jak pisałem, system jak w mapie operacja: ściana lasu, więc w skrócie: masz jako surowiec złoto (samo przyrasta), oraz drewno (za niszczenie wrogów). Za złoto można kupić jednostki, za drewno te trzy przy ognisku, czyli potwory. Aby kupić jakąś jednostkę, trzeba na nią kliknąć (są tam na plaży ustawione). Jednostki za złoto mają limit populacji 7, katapulty 3, a potwory nie mają. szkielet kosztuje 3 drewna, ork 8, smok 50. Krzyżowiec 1200, samuraj konny 1000, rycerz 800, c.k 600, katapulta 800, rydwan i łucznik koło 700, ale nie pamiętam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mtiasor
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Na Ulicy Z Komputerem Płeć:
|
Wysłany:
Nie 13:16, 06 Mar 2011 |
|
Klikam i klikam, i dalej nic... Może trzeba jakoś specjalnie kliknąć albo coś innego?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Nie 16:06, 06 Mar 2011 |
|
U mnie też nie ten tego.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 14:36, 07 Mar 2011 |
|
Poprawione [link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Pon 20:55, 07 Mar 2011 |
|
Ok przeszedłem (niestety, zapomniałem mierzyć czas).
Troszkę było stresujące manewrowanie katapultami w ciasnych przejściach.
Spoko, ale chyba poprzednia ,,operacja" jednak była fajniejsza.
Acha, pokonałem Obrońcę, ale nie było zwycięstwa.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 21:04, 07 Mar 2011 |
|
hmm warunek zwycięstwa na pewno zrobiłem, i aż tego nie testowałem, bo to taka trywialna sprawa:P Zaraz sprawdzę
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 15:18, 17 Gru 2012 |
|
Mapa być może nawet dziś ukaże się w wersji online dla 2 lub 3 graczy:
wersja dla dwóch:
-niebieski gracz dowodzi konnicą, ma limit 7 jednostek każdego typu (poza katapultami)
-zielony gracz dowodzi piechotą, ma limit 14 jednostek każdego typu (poza magiem, balistą i karawaną)
-gracz czerwony (bot) dostaje o 150% więcej jednostek niż w wersji single player
-obaj gracze dostają po 1 drewna (punkty specjalne) za każdego zabitego wroga
-zadaniem graczy jest wspólne zniszczenie trzech posterunków wroga nim minie godzina
-po zajęciu pierwszego punktu obaj gracze otrzymują fort
-po zajęciu drugiego posterunku obaj gracze co 20 sekund otrzymują gratisowego ronina
-obaj gracze posiadają komplet technologii z kuźni oraz wszystkie technologie związane ze zdobywaniem doświadczenia
-gracz zielony posiada czary: piorun, zamrożenie, nietoperz
wersja dla trzech:
-wszystko jak wyżej, tyle że czerwony gracz też jest człowiekiem. Ma za zadanie utrzymać przynajmniej jeden posterunek aż minie godzina. Jednostki gracza czerwonego spawnuja sie automatycznie, w takiej samej ilości i częstotliwości jak w wersji dla dwóch graczy
-gracz czerwony nie posiada żadnych technologii, posiada więc słabsze lecz liczniejsze wojsko, oraz baszty przy posterunkach
Cennik(dla wszystkich wersji mapy):
Konnica:
Krzyżowiec - 900gp
Samuraj konny - 1000gp
Rycerz - 800gp
Rydwan - 700gp
Łucznik konny (azja) - 800gp
Ciężka konnica - 600gp
Katapulta - 800gp (max 4)
Piechota:
Samuraj - 550gp
Pikinier (euro) - 750gp
Satrapa - 400gp
Mag (euro) - 2000gp (max 3)
Strzelec - 650gp
Balista - 800gp (max 5)
Karawana - 400gp (max 3)
Jednostki specjalne (za drewno):
Szkielet - 3 d
Ork - 8 d
Ciężka katapulta - 30 d
Smok - 45 d
Jednostki kupujemy klikając na nie. Należy uważać, aby kupować tylko swoje jednostki: Górny panel z konnicą, i górny panel z jednostkami specjalnymi jest dla gracza niebieskiego. Dolny panel z piechotą, i dolny panel z jednostkami specjalnymi jest dla gracza zielonego.
Gracze zielony i niebieski otrzymują 40gp na sekundę, do maksymalnego poziomu 10 000gp
Wszystkie jednostki służące do kupna (te w panelach) posiadają 10 000 hp, aby uniknąć przypadkowego ich zniszczenia
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Pon 16:18, 17 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
LizarD
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Sob 12:26, 05 Kwi 2014 |
|
Odnowisz link prosze
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|