Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Wings Of Darkness (rpg) 8.0 Remastered Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:34, 18 Paź 2013 Powrót do góry

Dziękuję za istotną poprawkęWink

w nowej wersji dojdzie też 6 nowych zwojów (jednorazowe czary), będą one mniej nastawione na walkę, a bardziej na... spryt! Oto one:

*Polimorfia - pozwala na 15 minut zmienić klasę na dowolną inną. Mamy wtedy dostępne umiejętności pierwszą i drugą, oraz wszelkie inne prawa danej klasy (dostęp do trenera i sklepu)
*Bogactwo - na 30 sekund dostajemy ogromny kredyt - 25 000gp. Nie jest on oprocentowany. Pozwala nam to zrobić szybkie, wielkie zakupy.
*Ukrycie - przez 45 sekund lub do momentu zaatakowania wroga nieprzyjaciel nie będzie atakował bohatera. Można się więc przekraść itd
*Zatrzymanie - na 5 minut zatrzymuje respawny
*Trująca chmura - zadaje potężne obrażenia przeciwnikom dookoła, jednak tylko czarnym


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:27, 01 Lis 2013 Powrót do góry

Zamieszczam link do wersji 6.32, niestety ze względu na brak czasu związany z pracą nie mogłem mapki w całości wytestować. Nowa klasa działa, pozostałe chyba też nie zostały zepsute, wszystko powinno być ok. Jeżeli traficie na jakieś błędy to bardzo proszę o info.

LINK [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azja



Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 487 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:46, 02 Lis 2013 Powrót do góry

najpierw to kto wgl to pobiera...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:29, 02 Lis 2013 Powrót do góry

1072 pobrania od początku roku


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:37, 30 Cze 2014 Powrót do góry

Wielkimi krokami zbliża się coś, czego się nie spodziewałem po ostatnim odkryciu kolejnych limitów edytora - Wod 7.0! Tak jest, znów udało się obejść limity, i dodać conieco do poprzedniej wersji - i tak powstał (albo powstaje) szósty dodatek - Dungeons. Zgodnie z tytułem skupi się on na dodaniu nowych lochów oraz związanych z nimi questów. Dodatkowo szereg innych zmian, oraz "naprawa" niestabilnego dotychczas minidodatku midnight plus. Zmiany będą prezentować się następująco:

*Loch "Kopiec Grzebalny" powiększony o ~50%, dodano nową skrzynię z przedmiotem:
*Róg kapitana morgana, zwiększa o 5hp przyrost życia za zdobycie poziomu

*Nowy loch - Gildia Smoków. Będzie to brew nazwie niezbyt silna (na około 5 poziom) organizacja przestępcza. W lochu skrzynia, mini boss, oraz quest

*Nowy loch na poziom ~10-12 - Laboratorium szalonego Erica. Posiada nowy quest, skrzynię, oraz kilka eliksirów podnoszących statystyki

*Nowy loch - studnia czasu. Jest to loch który może zostać otwarty dopiero po znalezieniu specjalnego klucza. Posiada swoje zadanie. Wewnątrz lochu poza zwykłą walką czekają nas też proste zagadki - jest to loch inspirowany nieco takimi kreacjami podziemi jak indiana jones, tomb rider etc - starozytne ruiny z pulapkami. Na końcu lochu czeka nas opcjonalna nagroda w postaci klepsydry wieczności: jest to klepsydra złożona w studni czasu przez pierwszych bogów w momencie powstania świata. Dba ona o równowagę w upływie czasu, stawiając jasną granicę między przyszłością a przeszłością. Gracz zabierając ją zyskuje zdolność dowolnego kontrolowania czasu - może zmieniać pory dnia bez żadnych cooldownów. Jednak jej podniesienie wywoła chwilowe zaburzenia w upływie czasu...


EDIT:

*Nowy mega loch: Kopalnie Snergla. Około 60% badlands caverns ulegnie przebudowaniu na w/w lochy. Będą to najtrudniejsze i największe lochy w grze, w których znajdywać się będą krasnoludzkie sztolnie, oraz skarbiec Snergle'a. Będzie tam system dźwigni podobny do tego w kopcu grzebalnym.

*Będzie możliwość rozwinięcia trzech podstawowych atutów (bez regeneracji) na 12 poziom, zamiast 8


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Śro 20:53, 02 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:08, 16 Lip 2014 Powrót do góry

Prace nad dodatkiem trwają, obecnie przechodzi on pierwsze testy. Jak wyraża się mój tester: "Dodatek wiele wnosi (chyba najwięcej od hunting enemies), nareszcie już od około 5 poziomu dostępny jest szeroki wybór zadań oraz lochów. W poprzednich wersjach nie było wielu zadań na poziomy poniżej 10, i gra do tego momentu wyglądała zawsze niemal tak samo, co było moim zdaniem największym minusem dla osób grających w mapkę kilkukrotnie. Teraz to wrażenie znikło. W zasadzie mnogość zadań i rzeczy które chciałem kupić czy zrobić stanowiła dla mnie szok, co wybrać, gdzie iść, tyle możliwości. Nowe artefakty fajnie wpasowują się w dotychczas dostępny arsenał, i powodują że uzbrojenie bohatera można podciągnąć pod własny styl gry."

Data premiery: 2 sierpnia 2014


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:35, 02 Sie 2014 Powrót do góry

WoD 7.0 juz jest:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azja



Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 487 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:12, 02 Sie 2014 Powrót do góry

monolog ;3


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ardwin



Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Sob 18:24, 02 Sie 2014 Powrót do góry

świetna robota stary, na pewno zagram


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Test602



Dołączył: 13 Gru 2020
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:07, 01 Sie 2021 Powrót do góry

znalazłem błąd w mapie którego prawdopodobnie nie będzie dało się naprawić. Otóż jeżeli wypełnimy misję zabicia szkieletów zanim weźniemy tego questa z gildii łowców (o ile dobrze pamiętam) to gra się kompletnie glitchuje.
Nie tylko nie można oddać zadania, ale również wszelkie informacje, które powinny przerywać tymczasowo grę i się wyświetlać są puste.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Test602 dnia Nie 0:10, 01 Sie 2021, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)