Autor |
Wiadomość |
Santorr
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 23:41, 05 Mar 2011 |
|
Mapka jest juz gotowa!
[link widoczny dla zalogowanych] -> folder tzar -> plik CBA v1.1.rar
Nowa wersja mapy. Jednak głownie do rozgrywki online bo doszły nowe jednostki a juz nie rozbudowywałem botów.
[link widoczny dla zalogowanych] -> folder tzar -> CBA-Central battle arena v2.rar
Rozegrałem już pierwszą gre on-line na niej z SG^M@RK i powiem ze fajnie było. Wersja offline tez jest. Wystarcy ustawic wieskiem na początku gry czy gramy z komputerem czy z człowiekiem.
Kolejne zmiany na mapie, dodałem ustawienia szybkosci respawnu.
CBA - krótka instrukcja:
1. Aby pokonac przeciwnika należy zburzy jego specjalną basztę altylerujską - Wieże Demona znajdującą się wgłębi jego obozu
2. Gracz 1. w prawym dolnym narożniku posiada panel, w którym na początku gry powinienen po uprzednim skonsultowaniu się z resztą graczy wybrac opcje (wyboru dokonujemy podchodząc wieśkiem do wybranego domku/baszty):
a) Pierwszym ustawieniem mozemy ustawic szybkosc respawnu jednostek u wszystkich graczy (jednorazowo na opczątku gry).
b) drugie od lewej strony na dole -> Wybór czy wiesniacy mają sie respic czy tylko pozostac ci co sie dostaje na początku. Wiesniak do tego ustawienia dostępny po wybraniu gry z wieskami. Góra z respawnem, dół bez respawnu
c)ustawienie czy gracze mają dostac wiesniaków do budowy dodatkowych fortyfikacji. Gora - tak , dół - nie
d) kolejny wiesniak służy do zaznaczenia opcji czy gra jest on-line (góra) czy off-line(dół) Wariant offline automatycznie uruchamia boty w miescu gracz 1,2 i 3.
Teraz opcje z 4 mozliwosciami wyboru kolejno od góry:
a) Jako że w tej mapie nie mozna wybrac teamów przed rozpoczęciem gry (po prostu psuje mape), mozewy wiesniakiem wybrac teamy. Nazwa dowku wskazuje wybrany wariant.
b) drugim od góry wiesniakiem wybieramy Maxlimit populacji jednostek bojowych, nazwa domostwa pokkazuje wybrany wariant (50,100,150,200)
c)Wiesniak ostatni (ten koło 4 baszt altyleryjskich) służy do wyboru HP Wieży Demona (wszystkich czterech na raz).
3. Każdy gracz posiada panel rekrutacyjny jednostek w przypisamym sobie norożniku mapy. Aby rozpocząc rekrutacje należy podejśc mnichem do wybranego domostwa (nazwa domu oznacza jednostke która będzie rekrutowana). Każda jednostka ma inny czas tworzenia!!!
4. Miłej zabawy!!!
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Santorr dnia Śro 19:56, 09 Mar 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 0:16, 06 Mar 2011 |
|
Brzmi naprawdę nieźle, jak dasz radę, to zrób wersję offline. I mogłbyś zamiast dobów dać jednostki jakie sięprod8kuje, łątwiej by bgło. Sorry za błędy, własnie mam wuieczór z piewem ij filmami
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Santorr
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 7:15, 06 Mar 2011 |
|
No w sumie masz racje z tymi jednostkami;D wersje offline tez zrobie i juz nawet mam pomysl na jakiej zasadzie bedzie dzialala.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Nie 15:50, 06 Mar 2011 |
|
Nadzieja umiera ostatnia Santorze
Powodzenia życzę.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Santorr
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 16:15, 06 Mar 2011 |
|
Mapa poszła własnie na testy do jednego z lepszych graczy, zacnego Li Mu Bai'a. Teraz tylko czekam na jego uwagi, wprowadzam je na mape i wrzucam na forum.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Santorr
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 19:12, 07 Mar 2011 |
|
Mapka juz jest, info w pierwszym poście.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Wto 19:32, 08 Mar 2011 |
|
Pograłem. Pomysł na pewno ciekawy i trzeba pokombinowąć, by zyskać przewagę... Ale jednak nie na mój gust i umiejętności.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Santorr
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 20:51, 08 Mar 2011 |
|
No tak, zapomnialem ze ty fan chodzenia wieskiem ;D ale nie frasuj sie dobry czlowieku, przyjdzie czas na ala rpg spod mojej reki:)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Wto 21:03, 08 Mar 2011 |
|
Nie jestem wrogiem strategi Bardziej chodziło o to, że tu trzeba mieć cierpliwość, żeby ostatecznie wykończyć wrogów, a to nie moja domena (a z kolei gdybym był lepszy, to być może poszłoby mi szybciej).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 21:17, 08 Mar 2011 |
|
Tak się ostatnio zastanawiałem, że przecież Santorr nie ma jakiś nadprzeciętnych umiejętności w edytorze. A mimo wszystko w każdej jego mapce coś mnie zachwyca. Gość ma po prostu dobre pomysły, i umie osiągnąć to co chce. Nawet w tej mapie wyśmiewającej rektego, bitwa z niedźwiedziami była bardzo zbilansowana przez odpowiednie posiłki w odpowiednich porach, no i co mnie najbardziej zaciekawiło, zmiennokolorowi wieśniacy. Więc pozostaje mieć nadzieję, że będziesz tworzył dalej:)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Santorr
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 20:05, 09 Mar 2011 |
|
Dodałem nową wersje mapy v2.0
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|