|
|
Poll :: przydało ci się? |
tak |
|
78% |
[ 25 ] |
nie |
|
21% |
[ 7 ] |
|
Wszystkich Głosów : 32 |
|
Autor |
Wiadomość |
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 21:14, 13 Lis 2012 |
|
1)
-trzy frazy zaznaczasz jako poczatkowe "ptaszkiem"
-w tej co ma być pierwsza jako pierwsza w warunku wpisujesz $zmienna == 0 (oczywiście nazwa zmiennej dowolna). W wyniku $zmienna = 1
- W pozostalych dwóch wpisujesz w warunku" $zmienna ==1 && @rnd(1,2) == 1 " (w drugiej frazie tak samo, ale @rnd(1,2) == 2. W ten sposób gra po pierwszym wyświetleniu frazy nr 1 zapisze wartość zmiennej na 1. Przy kolejnym wyświetleniu nie będzie się więc mogła pierwsza fraza pojawić (niezgodność z warunkiem), tylko druga i trzecia. Funkcja @rnd wylosuje wartość z podanego przedziału (@rnd(1,2) losuje od 1 do 2), i zależnie od wyniku wyświetli jedną lub drugą frazę
2) @gold(1) odczytuje wartość złota gracza nr 1, a @setgold(x,y) ustawia wartość złota gracza x na wartość y. I tak np:
@setgold(1,@gold(1)+100) zwiększy graczowi 1 złoto o 100
3) Pełnego spisu Ci nie podam, bo jak sam widzisz podręcznik nigiego wygasł. Jak chcesz zrobić coś konkretnego a nie wiesz jak, to pisz a pomyslimy. Tutaj pytaj o rozwiązania bardziej zaawansowane, a o drobne pierdoły w dziale pytania - jeden gracz
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |