|
|
Autor |
Wiadomość |
Rekty
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki Płeć:
|
Wysłany:
Śro 14:36, 21 Lis 2012 |
|
jako ze moge dodac sobie teraz spokojnie mapke bez zaczepek ze strony Gedeona to postanowilem, ze po 2 latach ją wrzuce na forum.
Mapa jest przeznaczona tylko i wylacznie do GRY MULTI.
zacytuje sobie opis wziety z mapy :
Stary kontynent zagrozony, padaja kolejno miasta : DeWu, ByFy, SOBDow, eS-Gie, ECer, eMeR oraz AaK
Ostatnim cywilizowanym miastem broniacym sie jeszcze w Europie zostalo NyNy pod przywodztwem nn^team,
To wlasnie na jego polach rozegra sie bitwa o nasz kontynent, o Europe !!
Czy azjatyckie hordy wspierane przez rzadnych krwi arabow przelamia opor ostatnim obroncom ?
jak widac po wstepie bierzemy udzial w bitwie pomiedzy arab + azja vs euro.
z racji tego ze trudno bylo o reguly, by te dzialaly na multi playerze prosi sie aby nie przesuwac wojsk obrony. tzn, miasto jest podzielone na trzy linie obrony.
linia pierwsza to jednostki bedace na pierwszym froncie, oddziela je woda od pozostalej czesci miasta.
linia druga to obszar od wody do krzyzowcow, ktorzy stoja przed schronem nn teamu.
linia trzecia to krzyzowcy, ktory sie wlaczaja do bitwy dopiero wtedy, gdy pierwsze dwie linie padna.
po przejsciu wszystkich lini obrony znika mur, ktory oddziela nn team od miasta i pozwala mu walczyc.
co do strategii podboju twierdzy... juz nieraz mi udawadniano na hamachi w grze, ze mimo doskonalego terenu i ulozenia wojsk obrony przy odrobinie rozwagi i wspolpracy oddzialow wrogiej armi mozna przy minimalnych stratach zdobyc pierwsza linie.
male bonusy hmm np : ksiegi, przedmioty, ludzie z gor ( krasnale, orki, duchy-motyw zaciagiety z Powrotu Krola z Wlady Pierscieni ) statki, dywany, wiesniaki we wrogich armiach, ninja, przerobionie chlopakow z innych klanow na wieskow np bf doi krowy. sa to uciekinierzy szukajacy schronienia w NyNy miescie. jako, ze DW zachowalo sily witalne to biora udzial w obronie twierdzy.
gra straci sens jesli obronca zlamie moja mysl walki i zesle wszystkie oddzialy z trzech lini do murow.
moja gra wyglada tak, ze nie cofam wojsk z pierwszej lini gdy ta rozpada sie, maja walczyc do konca, tak jak elfy w Dwoch Wiezach gdy mur eksplodowal, zaden nie uciekl. boj to boj na smierc i zycie. Pod Kircholmem mimo przewagi 1:3 polska husaria tez nie uciekla, lecz odniosla zwyciestwo tracac... " z czego tylko 13 husarzy " !! nie ma tchorzostwa, odwrotow. Robcie tak by kazdy oddzial zadal wrogu jak najwiecej strat.
wazna uwaga dla obroncy, prosi sie o zaznaczenia N ( trzymaj pozycji ) na swoich oddzialach, bo inaczej sie rozejda i zrobia luki w lini co utrudni Wam walke.
Gracze na mapie : 4 !
1 to host, host to obronca
2 to azjata
3 to arab
4 to komputer, ewentualnie gracz do pomocy sterowania obrona, bez czwartego gracza nie ma muru, co odziela rade nn od miasta ( mur zrobiony po to, by nikt nie dal mesjaszy na front, krol Teoden tez walczyl jako ostatni w Dwoch Wiezach )
wiem, ze czesto przytaczam Wladce Pierscieni ale to na podstawie tego filmu moge wam przedstawic moja koncepcje mapy, bo mysle ze ten film znaja wszyscy i skojarza fakty.
male conieco z podboju ze strony Rafaela to : desant piechurami na piki, masowe leczenie z wykorzystaniem kapci azjatyckich.
myslec myslec myslec i co najwazniejsze wspolpraca obu nacji.
!! prepare to fight !!
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rekty dnia Pią 21:13, 30 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 16:47, 21 Lis 2012 |
|
Cytat: |
Pod Kircholmem mimo przewagi 1:3 polska husaria tez nie uciekla, lecz odniosla zwyciestwo tracac... " z czego tylko 13 husarzy " !! nie ma tchorzostwa, odwrotow. Robcie tak by kazdy oddzial zadal wrogu jak najwiecej strat. |
Myślisz, że jak w średniowieczu czy w którym tam okresie jakaś jazda ruszyła na 3 razy większe oddziały wroga to mieli w głowach tępe, ślepe, bezmyślne "byle nie uciec" czy też może ci ludzie po prostu doskonale wiedzieli, że mogą roznieść przeciwnika w pył i wskutek prostej znajomości swoich umiejętności podjęli walkę?
taka mała dygresja z mojej strony
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rafael
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 23:57, 21 Lis 2012 |
|
Na moje śmierć za dezercje robiła swoje, a człowiek skupiał się podczas walki na tym jak przeżyć. A całą propagandę bohaterstwa i honoru zostawcie w lekturach szkolnych. No i oczywiście adrenalina robi swoje .
Rady Ataku :
-Bardzo dobrze jest pozabijać kapłanów przeciwnika których jest dużo i ostrożnie pojedynczymimagami robić pogrom w głupio stojącym wojsku przeciwnika.
-Co do nalotu to dywany wiecie o co chodzi. (Nalot dywanowy moja specjalność w 1 min 1 linia padła przy minimalnych stratach )
-Użyć kapłanów bo magowie euro skutecznie wykończą połowę twojej armii w wąskich przejściach, dać azji stery i dać im z 3 kapci bo Azja ma przesrane z magami.
-Zabijać przede wszystkim strzelców
-Eliminować hero przeciwnika czyli strzelców po 100 ataku kraść artefakty itp.
-A i należy pamiętać o dobrym ustawieniu armii to 70% sukcesu (u Azji zapewnia przebicie przez 1 linię w około 1-3 min zależy jak wykombinujesz )
-Zostawić z 40 pików araba na krucjatę.
-Zniszczyć jak najszybciej gospody (Jak przeciwnik ich użyje to masz przesrane bo surki ma pod dostatkiem )
-Na wywabić mesjaszy z kryjówki nie pchać się do nich bo w wąskim przejściu mają przewagę dlatego należy ich osaczyć minimalnie z 2 stron, oczywiście garę(kapłana) zabijamy 1 potem mesjasze.
-Odbić Goldy przeciwnika i zacząć kopać aby móc rekrutować najemników
-Myśleć
Rady obrony :
-Wykorzystywać topografię terenu (wąskie przejścia) i zasięg strzelców
-Orientować się w tym co się dzieje (Jak ktoś umie to w 2 min będzie po 1 lini obrony)
-Jeśli gdzieś linia padła zasypać ją aby nie wdarli się do środka bo wybiją szybko strzelców.
-Myśleć
A i podział na linie to 1 wszystko przed rzeką, 2 to wszystko co zostało oprócz krucjaty (chini), 3 Krucjata (chini) + wszystko co zostało, 4 jak zabiją chiniego i przejmą ten magiczny krąg to pozostaje rada NN.
ps. Wiem po nocy to się rozpisuję
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rekty
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki Płeć:
|
Wysłany:
Czw 11:56, 22 Lis 2012 |
|
Linear napisał: |
czy też może ci ludzie po prostu doskonale wiedzieli, że mogą roznieść przeciwnika w pył i wskutek prostej znajomości swoich umiejętności podjęli walkę?
|
o wlasnie tak to mialem ujac, pogubilem sie w pisowni.
poprostu krzyze maja rozniesc wroga w drobny mak.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rekty
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki Płeć:
|
Wysłany:
Nie 1:52, 16 Gru 2012 |
|
najlepsza mapa ever!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Đrain
Naczelnik
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Asgard Płeć:
|
Wysłany:
Nie 2:38, 16 Gru 2012 |
|
YEAH !
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rekty
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki Płeć:
|
Wysłany:
Śro 0:10, 11 Cze 2014 |
|
ej, pogra ktos ze mna w to ??
zaintaluje hamachi i mozna pyknac,
prosze
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
FatalError
Dołączył: 24 Gru 2013
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 16:41, 25 Cze 2014 |
|
ja mogę zagrać a jak się pokażesz na sieci to pewnie nie jeden będzie chciał xD
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |