Autor |
Wiadomość |
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 18:10, 07 Lip 2010 |
|
Jako że nie mogę zrobić WoD 3.0, zabieram się za projekt nastawiony bardziej na fabułę, jednak zachowując to, co w WoD najlepsze. Kampania będzie składała się z 4 aktów, fabuła będzie dość zawiła. Jest to kontynuacja Wings Of Darkness - kampania będzie opowiadała o losach naszej postaci, po tragicznej śmierci na wyspie mistrza... tyle że już po drugiej stronie.
(wprowadzenie dla tych, co znają zakończenie WoDa) - Kapitan East Point odkrywa przyczynę Twojej śmierci, oraz spisek głowy państwa. Postanawia dokończyć twoje dzieło, zaprowadzić ład w krainach. Postanawia cię wskrzesić, aby wraz z tobą obalić króla - lecz nie wiedzieć czemu, magia zawodzi. Okazuje się, że za zabicie pół boga, nawet złego, czeka cię kara. Musisz sam opuścić piekło, i inkarnować się ponownie w odpowiednim momencie, i uratować swoje własne życie
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Czw 19:16, 17 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Śro 18:46, 07 Lip 2010 |
|
System z WoDa+lepsza fabuła=miód.
Tylko błagam, przeproś się z ojczystym językiem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 18:56, 07 Lip 2010 |
|
Doobra, skoro nalegasz:)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zymek
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany:
Śro 19:07, 07 Lip 2010 |
|
a będzie można liczyć na lepszy teren i imiona bohaterów? jeśli dobrze pamiętam, to były to moim zdaniem największe minusy w twoim mapach, mimo, że system jest jak najbardziej godny pochwały i uznania
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 19:25, 07 Lip 2010 |
|
Spoko Zymek, z dedykacją dla Ciebie:)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Reedian
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa Płeć:
|
Wysłany:
Śro 22:10, 07 Lip 2010 |
|
Mówiąc akt masz na myśli... ...co? Kampanię z 4 misjami, czy 4 akty na jednej mapie?
Jeśli się nie mylę to jak zastosujesz kampanię to będziesz miał do dyspozycji o wiele więcej reguł, dzięki którym mógłbyś podzielić WoD na np. II części, a następnie wprowadzić tam brakujące reguły które miałeś w planach. Przy podziale znalazł byś także miejsce na pomysły które Ci podsuwałem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 22:23, 07 Lip 2010 |
|
Nie wiem jeszcze czy to będzie 1 czy więcej map, ale rozgrywka będzie krótsza niż wod, więc i więcej rozwiązań zmieszczę A WoD to już temat zamknięty, tylko wrzucę wersję z poprawkami (błędy które znalazłeś) i magią ognia.
Poza tym gratuluję, jesteś najlepszym graczem w WoDa - najskuteczniej rozwinąłeś najemników itd
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Śro 22:25, 07 Lip 2010 |
|
Hehe... Czy również u Was w tym temacie pokazują się reklamy ,,sprawdź kiedy umrzesz" i śmierć z kosą? Bo u mnie tak ładnie się wpisuje w temat.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zymek
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany:
Śro 22:44, 07 Lip 2010 |
|
Polecam ci firefly abyś zrobił tą kampanię na 4 większych mapach. duży świat, teren dopracowany etc.
Dzięki temu lepiej rozplanujesz akcję, fabułę. Przynajmniej tak myślę.
Ale decyzja zależy od ciebie ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 23:19, 07 Lip 2010 |
|
Hehe, co do fabuły, to pierwsza mapa to będzie piekło, druga to świat poniżej tego z WoD (ale na północy będzie już np stolica i Coast Village, więc będzie można zwiedzić obszary znane z WoD (a południe mapy do WoDa wyszło mi chyba nieźle. Zymek, teren na lewo od East point, czyli tego fortu nad jeziorem, chyba wyszedł, nie?)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zymek
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany:
Śro 23:34, 07 Lip 2010 |
|
jeśli dobrze patrzę w edytorze ten teren to całkiem niezły. (chodzi ci o tego ogra i golema? na zachód od tej żółtej osady przy jeziorze?)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 23:36, 07 Lip 2010 |
|
Tak, ten, i sąsiadujący na lewo (następny). Oraz forteca ogrów na południowy zachód od ogra i golema (też żółta)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zymek
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany:
Śro 23:46, 07 Lip 2010 |
|
tak. twierdza orków jest dość klimatyczna ;] w tych okolicach mógłbym się przyczepić jedynie do okolic wulkanu, ale po namyśle, nie ma tutaj żadnej skazy. w tym miejscu teren jest ok.
Jednak pierwsze miasto na które się natykamy w grze pozostawia trochę do życzenia, zaś pierwszy fort trochę drażni jak jest otoczony tymi drzewkami. Można też użyć jako płotu drogowskazów
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Reedian
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa Płeć:
|
Wysłany:
Czw 21:42, 08 Lip 2010 |
|
Heh dziękuję Firefly za komplementy
Teraz mi się przypomniało, zrób na każdej mapie różnorodność przeciwników (nie chodzi mi tu o champion, potężny itp) tylko o różne typy przeciwników i jeśli by się dało to możliwość rzucania u magów jakiś zaklęć (nie koniecznie ofensywnych). Gra robiła się dość monotonna ponieważ cały czas się walczyło z tego samego typu przeciwnikami, a potężni i championi nie byli jednostkami o o wiele silniejszymi - wydaje mi się, że spowodowała to mała ilość hp.
Kolejną moją propozycją jest byś połączył te mapy jedna z druga by nie tracić w kolejnej części swojej rozwiniętej postaci, byś wprowadził jedynie w każdej mapie ogranicznik zdobytego doświadczenia np. że postać nie może awansować powyżej 10 lvl.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Czw 22:07, 08 Lip 2010 |
|
Cytat: |
Kolejną moją propozycją jest byś połączył te mapy jedna z druga by nie tracić w kolejnej części swojej rozwiniętej postaci, byś wprowadził jedynie w każdej mapie ogranicznik zdobytego doświadczenia np. że postać nie może awansować powyżej 10 lvl.
|
Niekoniecznie, przecieć można uzależnić zdobyte poziomy i umeijętności od zmiennych globalnych, które przechodzą do następnych misji jak najbardziej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|