Autor |
Wiadomość |
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Śro 5:50, 19 Kwi 2006 |
|
Hmm, pomóc to chętnie bym pomógł, choć nie wiem ile czasu byłbym w stanie poświęcić, bo aktualnie inne sprawy trochę mnie pochłaniają.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Wto 22:10, 11 Lip 2006 |
|
Ponieważ w ostatnim czasie byłem pod ciężkim ostrzałem powtarzających się pytań o podstawy tworzenia reguł, wziąłem się w końcu za pisanie instrukcji do reguł i wszystkiego co z tym związane. Póki co jest to raczej zbiór różnych myśli, które wpadały mi do głowy, z czasem niewątpliwie się to posegreguje i ulepszy.
Pewnym kłopotem jest ustalenie zakresu opisywanych elementów. Tzn. na przykład same wydarzenia i akcje są opisane w instrukcji do edytora, która już gdzieś była zamieszczona na forum (choć nie jestem pewien czy wszystkie sa tam omówione). I nie wiem czy dołączyć to jako dodatek do tej instrukcji, czy tylko zawrzeć informację o tym gdzie szukać tych informacji.
Na razie mam ogólny opis krok po kroku tworzenia reguły, wyjaśnienie znaczenia zmiennych, funkcji i operatorów arytmetycznych i logicznych, listę znanych zmiennych i funkcji z ich opisami.
Chcę jeszcze dodać opis tworzenia konwersacji krok po kroku, słownik pojęć związanych z edytorem i przykładowe realizacje częstych efektów (np. konwersacja gdy jednostka podejdzie do innej). I tutaj mam 2 prośby do innych forumowiczów - jeśli macie jakieś pomysły na te często pojawiające się pytania o różne efekty lub znajdziecie takie pytania na forum to dajcie znać, żeby można było umieścić to w tej instrukcji. Po drugie jeśli są chętni do pomocy w pisaniu tej instrukcji, to też dajcie znać, wyślę wam to co na razie napisałem (niestety na razie moja strona padła i nie mogę wrzucić tego na serwer) i będziemy dyskutować o dalszych modyfikacjach (najlepiej by było na IRCu albo GG :>). KZW - rzuciłeś pierwszy ten pomysł, więc mam nadzieję, że będę mógł coś na ciebie zrzucić?
Z góry dziękuję za wszelką pomoc
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KrzysztofZW
Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 842
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 11:26, 12 Lip 2006 |
|
Przypomniał sobie
Ok. Możesz na mnie w czymś liczyć
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
aragorn
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ... i po co ?
|
Wysłany:
Czw 12:52, 13 Lip 2006 |
|
Hmmm ... aż dziwne że wcześniej nie trafiłem na ten temat ...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Czw 7:57, 20 Lip 2006 |
|
Mam pytanie - czy konieczne jest robienie opisów warunków i akcji w naszej instrukcji? Sprawdziłem opisy w oryginalnej instrukcji zamieszczonej na początku tego tematu i są tam opisane wszystkie warunki i wszystkie akcje oprócz akcji "opóźnij", więc powiedziałbym, że nie ma sensu pisać drugi raz tego samego. Chyba, że tamte opisy są niewystarczająco zrozumiałe?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KrzysztofZW
Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 842
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 9:00, 20 Lip 2006 |
|
Na pewno ktoś Ci odpowie:
Wszyscy są mili i chętni do rozmowy(jak np. an niektórych kanałach IRC )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Pon 12:49, 14 Sie 2006 |
|
Wersja 1.0 Instrukcji do Edytora map zostaje uznana za ukończoną. Nacisk został w niej położony głównie na tworzenie reguł i konwersacji, zakładając, że podstawowe funkcje edytora (opisane w instrukcji, którą Viltharis zamieścił na początku tego tematu) są znane.
Pobrać można ją [link widoczny dla zalogowanych] lub obejrzeć [link widoczny dla zalogowanych] (z tego co pamiętam, to wersja spakowana nie jest najnowsza, ostatnie drobne poprawki były wprowadzane tylko do wersji html).
Wszelkie komentarze, uwagi, spostrzeżenia i sugestie odnośnie dalszych jej ulepszeń proszę pisać poniżej.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Nigi dnia Sob 11:28, 31 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Obieżyświat
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 13:09, 14 Sie 2006 |
|
O taki poradnik napweno chodziło wielu graczom
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KrzysztofZW
Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 842
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 14:07, 14 Sie 2006 |
|
Dla takiej instrukcji badź pewny Nigi, że dopiszę dział o muzyce i dźwiękach... kiedyś
Postaram się jak najszybciej
PS - założ osobny temat o tej instrukcji
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Pon 17:18, 14 Sie 2006 |
|
Mhmmm, ciekaw jestem ilucyfrowy będzie wtedy numer wersji instrukcji
PS - zgodnie z życzeniem, założyłem oddzielny temat, tylko co z moim powyższym postem? Bo teraz to trochę on się dubluje, a znowu bez niego to poniższe będą bez sensu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
JOJOSS
Dołączył: 22 Lip 2006
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany:
Wto 19:04, 15 Sie 2006 |
|
KrzysztofZW jak bedziegotowa z dzwiekiem to Prosze załuz nowego posta i Wrzuc ją tam bo niewiem jak moge dodoac jakiś dzwięk ??--Napisz na gg
Pozro:!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jarnass
Dołączył: 15 Sie 2006
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany:
Śro 7:44, 16 Sie 2006 |
|
Aha długo czekałem na jakaś instrukcje az sam na nia wpadłem !! a ktos mi napisz gdzie jest za insttrukjca ????
//
Post bezsensowny
Nigi, po prostu będę kasować posty poniżej tej odp. komentujące Twoją instrukcje, a użytkownicy będą dostawać ostrzeżenia
Przecież sam Nigi napisał, gdzie należy komentować jego kampanię, po to powstał właśnie tamten temat
WUM
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Tremor
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany:
Sob 8:36, 17 Lut 2007 |
|
ja tam nic nie kapuje jeśli ktoś mi powie jak mam zrobić tryb aby goście gadali to mówicie na gg 1944811
Sciągnołem
Ururuchomiłęm
pszeczytalem i...
I poprostu nic nie kapuje bo jest głupi jak na 10 latka
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VeemSiS
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krakowa
|
Wysłany:
Pią 18:06, 09 Mar 2007 |
|
Post pod postem bez sensu używaj opcji zmień
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
tunczyk
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 12:05, 30 Sie 2007 |
|
candelobjects, gdy jest ustawiona na zero, nie pozwala niszczyć obiektów naciskając klawisz delete
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|