Autor |
Wiadomość |
Yasiek
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 17:52, 04 Sty 2008 |
|
Mapa stworzona przez użytkownika, który zwykle robi mapę tak: Wszystkie królestwa włączone, swoje królestwo oddzielone wodą, oni sie pozabijają, buduje most, i zabija. Czyli robi mapy "na odwal sie". Z tą mapą sie starałem i powiedzcie mi Co mam poprawić, Co dorobić, co usunąć. Ty reguł, konwersacji i innych takich nie umiem robić. Proszę o OSTRA jak chili krytykę
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
=Crash=
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z przed komputera Płeć:
|
Wysłany:
Pią 18:27, 04 Sty 2008 |
|
Hmm... zaskoczył mnie dwie rzeczy, to że sojusznicy tak szybko i to że podczas budowy wojska leci na mnie cała armia. Jakimś fartem udało mi się długo wytrzymać, ale nie za długo bo nasłali na mnie armię magów którzy zniszczyli moje wojsko piorunami(arabscy magowie?). Zdziwiłem się jak zobaczyłem że jedna z jednostek natury nazywa się Terminator
Dużo się napracowałem, ale nie pomyślałem o tym, że wróg z taką ilością koszar jest w dosłownie chwili budować armię. Za jednym razem budowało się u nich min. 10 jednostek.
Plansza nie spodobała mi się za bardzo. Da się jedynie wygrać kiedy użyje się troszkę kodów...
To było tak:
spokojnie robiłem wieśniaków i małą armię, patrzą na kolejne napisy Piotruś Pan został pokonany itd...
Mam 10 piechurów, patrzę, a tu leci na mnie cała armia. Zdołałem ją odeprzeć moimi wieśniakami
Nie miałem już pożywienia, a tu magowie. Broniłem się ile się dało, kolejne fale... jak zniszczyli mi prawie wszystko to wpisałem kilka razy kod na mesjasza bo się wkurzyłem.
Nie chciało mi niszczyć już armię wroga.
Do tego nawet 7 mesjaszami było dość ciężko niszczyć kolejne fale. Podczas ataku zostało mi ich po chwili 4 i już mi się odechciało grać...
Plansza jest za pusta, wróg z początku jest za mocny i plansza jest "kwadratowa" drzewa są ustawione idealnie równo...
Nie ocenię tej mapki bo byłaby zbyt mała ocena, a co do reguł to mam nadzieję że ktoś da linka do poradnika, bo ja z nich nie korzystam Uczę się na własnych błędach i myślę, ale trzeba się trochę przy tym namyśleć i nasprawdzać, żeby odkryć edytor samodzielnie.
O w tym temacie jest mały poradnik do pobrania
http://www.tzar.fora.pl/mapy-patche,15/instrukcja-tworzenia-regul-i-konwersacji-w-edytorze,530.html
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez =Crash= dnia Pią 18:35, 04 Sty 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Yasiek
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 19:06, 04 Sty 2008 |
|
Zauważ że grałeś na trudnym. Z tymi piorunami u arabów to taki malutki błąd zrobiłem - Są arabami ale wszystko inne z europy. Drzew nie wiedziałem gdzie dać to dałem do góry, ale można też zrobić, że żeby dostac sie do ludzi pustyni trzeba zrobić sobie droge(Gęstość lasu = 100%) Co do tego terminatora: nie wiedziałem jak nazwać to mi sie pan "Arnold "Szwarcenegger"" Przypomniał. Sojusznicy tak szybko są bo te ataki... 3 sojuszników = plagiat z kampanii Tzara:) Zaraz sie te błędy poprawi i zamieszcze link
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
=Crash=
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z przed komputera Płeć:
|
Wysłany:
Pią 19:09, 04 Sty 2008 |
|
Nie mówiłem że aż tak źle, a na łatwym było tak samo
Żebyś nie mówił jak grałem na łatwym to powiem od razu że porobiłem coś w edytorze.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez =Crash= dnia Pią 19:13, 04 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Yasiek
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 19:23, 04 Sty 2008 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Proszę - Gęstość drzew 100%, Początkowe jednostki, teraz chyba bedzie łatwiejszy wróg. A tak na marginesie - Jaki jest kod na mesjasze?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
=Crash=
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z przed komputera Płeć:
|
Wysłany:
Pią 19:25, 04 Sty 2008 |
|
hmspawn messiah
Tylko że wtedy płacisz za niego 2000 złota(czy coś takiego)
Teraz lepiej, przynajmniej nie nawalają mnie na początku magowie
Ale mam jedno pytanie-czy miało być tak że twoi sojusznicy się nawalają
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez =Crash= dnia Pią 22:31, 04 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gruta
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódz Płeć:
|
Wysłany:
Pią 22:27, 04 Sty 2008 |
|
Fajna mapa całkiem trudna tylko czemu to są ludzie pustyni a gra się euro możesz mi to wytłumaczyć ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Yasiek
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 12:44, 05 Sty 2008 |
|
eee... z tymi sojusznikami to sie coś porobiło... A "araboeuropejczyko" to nie wiem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|