Autor |
Wiadomość |
Hudy
Naczelnik
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa Płeć:
|
Wysłany:
Pon 17:33, 08 Gru 2008 |
|
Oo za przeproszenie zajefajny pomysł z tą balista ! Co do tego złoza Kamil mozna by tez zrobic tak jak mówisz takze super pomysł aby jego wydobywanie było trudniejsze Ale dzieki tej Baliscie wiele osób powinno walczyc o to złoze wiedzac, ze maja taka super i wogóle fajnaBaliste na obronie Mysle sobie tak aby zrobic takie koło z urwisek do tego złota (taka ala góra) kiedyś cos takiego pamiętam z misji.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Pon 17:34, 08 Gru 2008 |
|
Zmieniłem zdanie co do złoża, bo mam odrębny pomysł jeśli o nie chodzi ;P
W najbliższym czasie postaram się go przedstawić ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hudy
Naczelnik
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa Płeć:
|
Wysłany:
Pon 17:50, 08 Gru 2008 |
|
Ok w takim razie juz nie zawracam głowy bo juz jest sporo pomysłów co do pierwszej mapki xD Kolejne beda juz do nowej mapki dlatego.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Pon 18:10, 08 Gru 2008 |
|
Nie lepiej w bazie zrobić coś na modłe ostatniej misji w kampanii?? 4 baszty rabietowe otoczone murem i moę 2 normalne po 5000hp i wszystko by było gitaruśne
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Li Mu Bai dnia Pon 18:14, 08 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Pon 22:23, 08 Gru 2008 |
|
Informuję, że mapa jest już na ukończeniu.
Jutro planuję wydać wersję testową, którą umieszczę w tym temacie, myślę, że stopień dopracowania mapy będzie dostateczny i wersja finalna będzie zwierała tylko nieliczne zmiany w stosunku do bety
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hudy
Naczelnik
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa Płeć:
|
Wysłany:
Pon 23:23, 08 Gru 2008 |
|
Kamil znalazłem małego buga, ze tak powiem ;( A mianowicie za zabijanie swoich jednostek dostaje się pkt. Za zabicie jednej swojej jednostki dostaje sie 2 pkt a co za tym idzie bardziej opłaca sie zabijac własne jednostki niz walczyc o lokacje specjalne ;( Oczywiscie wiem, ze to beta (wersja testowa) i dlatego o tym pisze bo zdajem sobie sprawe, ze to poprawisz xD
Pozdrówka
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mazur3k
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 522
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: HollyŁódź Płeć:
|
Wysłany:
Pon 23:45, 08 Gru 2008 |
|
Albo po prostu wprowadzi się kolejna zasadę- zakaz zabijania własnych jednostek , taki żarcik ;P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Wto 17:46, 09 Gru 2008 |
|
Hudy napisał: |
Kamil znalazłem małego buga, ze tak powiem ;( A mianowicie za zabijanie swoich jednostek dostaje się pkt. Za zabicie jednej swojej jednostki dostaje sie 2 pkt a co za tym idzie bardziej opłaca sie zabijac własne jednostki niz walczyc o lokacje specjalne ;( Oczywiscie wiem, ze to beta (wersja testowa) i dlatego o tym pisze bo zdajem sobie sprawe, ze to poprawisz xD
Pozdrówka |
Cóż, tego nie naprawię, ale nie popadajmy w idiotyczne skrajności, żeby zabijać własne jednostki dla punktów, w takim wypadku najwyżej po prostu będzie się grało z ekspo i mgłą, żeby widzieć, jak by przypadkiem jakiś idiota zaczął swoje jednostki zabijać.
Natomiast zablokuję Balisty Hudego tak by sam gracz nie mógł nimi sterować.
I za tego buga sądź Haemimont, bo ja niestety nic do niego nie mam.
Cóż, mapa jest dla graczy, jeśli oni uznają, że nie jest im potrzebna bo wolą oszukiwać to już ich indywidualna sprawa, tyle, że robię tę mapę dla rozrywki, a nie po to, żeby znów powstały nowe opcje do oszustw.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Blademan
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BIESZCZADERY Płeć:
|
Wysłany:
Wto 18:49, 09 Gru 2008 |
|
Tak sie składa , że nawet w normalnych grach zdarza się zabijac jednostki , żeby do limitu dobic lepszymi jednostkami. Ale bez tego też się można obejsc;P oby za krowy nam nie dodawało
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Wto 19:55, 09 Gru 2008 |
|
Wersja 1.0 już do pobrania - oto link: [link widoczny dla zalogowanych]
Mapę należy wkleić do katalogu maps w głównym katalogu Tzara.
Wszystkie błędy i niedopracowania oraz uwagi proszę zgłaszać w tym temacie
Blademan napisał: |
Tak sie składa , że nawet w normalnych grach zdarza się zabijac jednostki , żeby do limitu dobic lepszymi jednostkami. Ale bez tego też się można obejsc;P oby za krowy nam nie dodawało |
Kolejny, który nie wie, a mówi, punkty zyskuje się tylko za ręczne zabijanie własnych jednostek, nie za deletowanie... ^^
Dlatego podkreślam, że to idiotyzm.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Śro 22:40, 10 Gru 2008 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
W środku znajdziecie już najnowszą wersję mapy z usuniętymi błędami, zanim zaczniecie grę proszę zapoznać się z Readme.
Myślę, że jest to jak na razie ostateczna wersja i dalsze zmiany nie będą konieczne
Miłej gry!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ShadowDG
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DG Płeć:
|
Wysłany:
Wto 15:24, 07 Kwi 2009 |
|
Ciekawa mapka Postaraliście/postarałeś się ^^
To teraz czekamy na kolejną mapkę online
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qarter
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bystrzyca Kłodzka Płeć:
|
Wysłany:
Śro 13:02, 08 Kwi 2009 |
|
Shadow czy ty musisz odkopywać stare tematy? zobacz na datę ostatniego postu, już kolejny raz widzę te twoje durnowate, nie wnoszące nic do tematu posty. jeszcze raz a bedzie ost, narazie ostrzeżenie słowne
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Śro 13:52, 08 Kwi 2009 |
|
Cytat: |
To teraz czekamy na kolejną mapkę online Smile |
No to zadajmy sobie pytanie, czy ktoś w to w ogóle grał? Bo mam wrażenie, że nie, albo z raz.. To po co robić kolejną taką mapę, skoro ktoś się napracował i nikt nie ocenił jej nawet(aż do teraz, ale to nie to :/). Sam uważam że mapa jest dobra, ale czy granie jej powyżej 5 razy nie wiem czy ma sens, bowiem zawsze będziemy wiadomo w tym samym miejscu itp. - może nadejść monotonność.
@Qarter
Taka mała rada: jak kogoś upominasz, Edytuj jego post i tam pisz, bo takim sposobem niby go ostrzegasz robiąc równocześnie kolejny nic nie wnoszący post.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Śro 18:00, 08 Kwi 2009 |
|
Ciekawe postawy zacni modzi... Może akurat Shadow dobrze czyni odświeżając to co dobre a zapomniane? Gdyby Kamil nie zaprzestał gry chwile po tym jak ta mape uczynił mysle że byłoby sporo gier na tej mapce rozegranych. Sam zagrałem kilka razy (z czego raz nawet udało sie 15 minut )
@Piorum czynisz to samo co Twój przedmówca.. w sumie ja chyba też
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|