 |
|
Autor |
Wiadomość |
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Wto 19:25, 29 Mar 2011 |
 |
No ale mimo wszystko po co wybierać dziwną nazwę, jak można pasującą No ale rzecz jasna zrobisz, jak chcesz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 11:57, 10 Kwi 2011 |
 |
Pare informacji nt przedmiotów oraz items craftingu
Zrezygnowałem całkowicie z mieczyi tarcz, items crafting będzie poprawiał nasz bazowy atak i obronę. Będą cztery ulepszenia pancerza (+do obrony i maks hp), oraz oręża (+atak).
Artefakty magiczne będzie można znaleźć, bądź kupić u szamanów. Będą one miały formę zwoju, i będą dawały bonusy innego typu. Oto jak narazie wymyślone artefakty:
Totem leczenia (do kupienia u szamana nr1) - sprawia, że czar leczenie grupowe, leczy najemników nie unikalnych w 100% (normalnie w ogóle na nich nie działa. Cena to 5 000gp
Magiczna runa (do kupienia u szamana nr1) - po zamontowaniu w broni zwiększa atak o 2punkty. Cena to 3 000gp
Jabłko wiedzy (do kupienia u szamana nr1) - po zjedzeniu go otrzymujemy dodatkowy punkt umiejętności. Cena 3 000gp
Latarnia wiecznego dnia (otrzymujemy ją po wykonaniu zadania dla szamana nr1) - pozwala znacznie osłabić pewną grupkę silnych szkieletów, ot przedmiot questowy
Buty trupa (do znalezienia) - Gdy są noszone, zwiększają efekt atutu Life draining o 5hp/zabity potwór. Do działania wymagają conajmniej jednego punktu tego atutu
Hełm spopielenia (jeszcze nie wiem czy do kupienia, czy znalezienia) - noszony na głowie zadaje stale obrażenia przeciwnikom dookoła nas
Serce Kapitana Morgana (zdobywane w zadaniu) - Po jego zjedzeniu (a jakże) otrzymujemy wybraną premię. Albo bonus do ataku i hp, albo jeden punkt umiejętności
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Nie 13:06, 10 Kwi 2011 |
 |
Proponuję, żebyś te wszystkie informacje wrzucał w jednym miejscu (np. edytuj pierwszy post) albo wrzucaj je do jakiegoś pliku, żeby stworzyć instrukcję. Wtedy będzie poręczniej dla graczy, bo jak temat się rozrośnie ciężko będzie znależć te dane.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 13:53, 10 Kwi 2011 |
 |
tutaj piszę tylko o wybranych nowościach w stosunku do poprzednich moich map. Sama mapka będzie dostępna w paczce razem z drzewkiem umiejętności wraz z opisami, oraz innymi informacjami potrzebnymi do gry
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 19:59, 16 Kwi 2011 |
 |
prace wstrzymane do czasu odnalezienia testera
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 15:49, 08 Maj 2011 |
 |
Specjalne podziękowania dla Reediana za testy, prace nad mapką trwają dalej, jednak z uwagi na zbliżającą się sesję są dość powolne. Przy dobrych wiatrach mapka wyjdzie w wersji 1.0 jeszcze w tym miesiącu, razem z przeżyć zimę.
EDIT: Postanowiłem napisać opisy do artefaktów, co o nich myślicie?
Kościane buty
Ten przykład niezwykłego kunsztu magów dalekiego południa z pozoru wygląda jak zwyczajne buty. Jednak ozdobione są one szczątkami pradawnego zwierzęcia, zwanego Kagazarottem. Legenda głosi, że kości Kagazarotta kryją w sobie moc nekromancji. Buty które znalazłeś pochodzą sprzed ponad dwustu lat, i zostały stworzone na specjalne zamówienie anonimowego rycerza. Przy ich pomocy chciał pokonać nękających krainy nieumarłych. Po otrzymaniu butów rycerz zniknął, i stało się jasne, że był zwykłym oszustem. Pomimo intensywnych poszukiwań, butów ani właściciela nie odnaleziono.
Kościane buty zapewniają noszącemu je bohaterowi zwiększoną skuteczność atutu Life draining o 5hp/zabity potwór. Do swojego działania wymagają conajmniej jednego punktu tego atutu
Hełm spopielenia
Historia hełmu spopielenia sięga daleko dalej niż historia królestwa. Kiedy świat zamieszkiwały jedynie dzikie plemiona, zło pozostawało bezkarne. Taki świat był idealnym miejscem dla zabójców, szaleńców i gwałcicieli. Nikogo nie powinno więc dziwić istnienie Diabła. Oczywiście był to tylko pseudonim pewnego szalonego mordercy, jednak ówcześni ludzie wieżyli, że jest on wcieleniem najstraszniejszego z bogów. Zabijał on swe ofiary w wyjątkowo okrutny sposób. Atakował przy pomocy pałki, by ogłuszyć ofiarę. Następnie wiązał ją, i czekał aż odzyska przytomność. Gdy schwytany nieszczęśnik otworzył oczy, Diabeł podpalał go. Ogień trawił ciało wrzeszczącego męczennika, a Diabeł zanosił się dzikim śmiechem. Hełm spopielenia jest wydrążoną czaszką Diabła, który zginął w niejasnych okolicznościach.
Hełm spopielenia zapewnia doskonałą magiczną ochronę przed słabszymi przeciwnikami. Noś go na głowie, a wszyscy przeciwnicy w odległości 1 od Ciebie, otrzymywać będą 10 obrażeń / sekundę
Pierścień śmierci
Ten masywny, hematytowy pierścień ozdobiony jest trzema niewielkimi diamentami. Widoczne na nim oznaczenia jasno wskazują miejsce jego wytworzenia: Korona Północy. Pierścień ten stworzono dla lepszej ochrony świata przed złem. Zaklęta w nim magia miała pozwolić każdemu, nawet typowemu rolnikowi, uśmiercenie dowolnej istoty. Pierścień schowano głęboko w sanktuarium Korony Północy. Teraz jest tu, więc zapewne miasto upadło.
Używając tego pierścienia, możesz zabić dowolnego przeciwnika. Aby użyć przedmiotu użyj konsoli postaci. Następnie zaznacz postać, która ma zostać zabita. Pierścień może być użyty jedynie w walce. Posiada trzy ładunki
Szmaragdowy płaszcz
Szmaragdowy płaszcz znaleziono wiele lat temu w kopalni diamentów. Górnicy pracujący na sporej głębokości trafili na niego przy rozbijaniu jednej ze ścian. Nikt nie potrafi wyjaśnić jak płaszcz znalazł się głęboko pod ziemią, między skałami. Nieliczni, którzy próbowali rozwiązać zagadkę płaszcza mówią, że pochodzi on z czasów, gdy ziemię zamieszkiwali nie ludzie a bogowie - płaszcz ma być pozostałością po wojnie bogów, po której jedni zamieszkali magiczny ogród, a drudzy świat podziemia, pozostawiając ziemię terenem neutralnym.
Moc płaszcza ujawnia się, gdy nasze życie spadnie poniżej 30% wartości maksymalnej. Wtedy płaszcz
zamienia się w szmaragdowego kolosa, broniącego nas. Kolos nie znika z upływem czasu, jednak nie może być w żaden sposób leczony. Magiczna energia z płaszcza leczy nasze rany w 100%.
Zwój cierniowej tarczy
Zwój cierniowej tarczy został stworzony przez zuchwałego maga, chcącego pokonać bogów, i wykraść ich tajemnice. Wiedział, że moc bogów jest nieskończenie wielka, więc postanowił skierować ją przeciwko nim samym. I właśnie takie zadanie miał spełnić ten zwój. Plan był dobry, ale nigdy nie został spełniony. Ot, całkiem przypadkiem, na chatę maga spadł płonący kamień...
Aktywuj zwój używając konsoli, a pobliscy przeciwnicy przez 40 sekund będą otrzymywać obrażenia równe ich atakowi (co 2 sekundy)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Nie 16:26, 08 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
BADminio
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 18:05, 08 Maj 2011 |
 |
Opisy są lepsze niż w WODzie ;D Wg. mnie fajnie napisałeś... najbardziej spodobał mi się płaszcz (chętnie bym założył) i kościane buty.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 18:17, 14 Maj 2011 |
 |
[link widoczny dla zalogowanych] < - wersja z dodatkiem
Oto ukończona wersja 1.0b
Nie przeszła kompletnych testów po jej ukończeniu. Jedyny test odbył się na mapie w 90% ukończonej - poprawiłem wykryte wtedy błędy. Niemniej mogą wystąpić komplikacje w umiejętnościach na 15 poziom, oraz z niektórymi artefaktami - o wszystkim proszę pisać.
Gwarantuję, że niemal wszystko w mapie działa, tj wszystkie zadania, no i oczywiście jest możliwość przejścia mapy. Całość zapakowana w plik rar, zawierający trochę plików tekstowych, między innymi opisy trybów gry, umiejętności itd. Warto zajrzeć przed grą
EDIT: Wersja poprawiona
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Sob 11:46, 24 Lis 2012, w całości zmieniany 10 razy
|
|
 |
 |
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 17:14, 15 Maj 2011 |
 |
widzę, że edytor pousuwał mi część reguł:/ Proszę na razie nie ściągać, naprawię to
EDIT: Ok, poprawiłem wszystko, co znalazłem. Jeżeli by coś nie działało, proszę o wiadomość
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Nie 19:30, 15 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Santorr
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 21:36, 15 Maj 2011 |
 |
2 bledy ktore znalazlem:
'atudy dodatkowe' przy dodawaniu pkt umiejetnosci
i przy rozmowie z klusownikami na wyspach morgana w miescie przy gospodzie jedna fraza do wyboru ma zrodlo druga nie.
Mapka holernie trudna bym musial poexpic troche zeby dostac sie do wiosek. Ide sobie ide a tu 2 smoki i ded ;D tak samo orkami w wiosce wyzej ;D ciezko bedzie przejsc mapke. Teren w stylu WoD'a jaknajbardziej mi sie podoba. Tak mi sie wydaje ze reg hp nie dziala.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 21:48, 15 Maj 2011 |
 |
w jakim trybie grasz?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Santorr
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 22:24, 15 Maj 2011 |
 |
Wiking ;D
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 22:31, 15 Maj 2011 |
 |
to regeneracja na pewno działa, reguły itd wszystko się zgadza
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Santorr
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 8:26, 16 Maj 2011 |
 |
to że sie zgadza w regułach to jedno a to czy działa to drugie;D nie zapominaj ze to edytor do tzara jest;) jeszcze zobacze pozniej bo zaraz jade na obserwacje mojej nogi;D
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |