Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 "Obrona Katedry" z Efektami specjalnymi. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Davax



Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 104 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:55, 12 Kwi 2010 Powrót do góry

To że na poziomie normalnym cię nie atakował komputer to jest mój przypadkowy błąd. Zaraz znajdę przyczynę i ją naprawie.

Ataki z różnych stron o różnym czasie są główną ideą tej mapy. O tym głównie myślałem robiąc tą mapę. Chodzi tu głównie żebyś nie mógł się przygotować na atak grając 2 raz Wink. Normalne ataki są co 1 - 5 minuty.

Mapy nie zamierzam zmieniać na MP ponieważ jest za skomplikowana. Praca nie była by warta zachodu. Choć tutaj wszystko się da Smile

Uważam że pomysły na mapę są wyczerpane. W mapie Są:
1. 4 strony ataków
2. 3 poziomy trudności
3. Losowanie czasu ataku
4. Krótki poradnik,
5. Surowce generowane za pomocą warunku istnienia budynku
6. Przy niektórych atakach efekty specjalne
7. Końcowy atak bosów z na który poziom trudności ma mały wpływ
8. I jeszcze możliwość zmiany poziomu trudności podczas gry!


Powiedz mi masz jakiś jeszcze pomysł na rozwinięcie mapy? Kolejne ataki wykluczam ponieważ na poziomie 3 zamek po wszystkich atakach ma zniszczone większość systemów obronnych. To nie jest mapa/kampania tak jak wielka WOD. To jest tylko mała mapa....
Mogę ją tylko poprawiać. Np. dodać graficzkę, rozbudować teksty... Very Happy


Dzięki za taką ocene pomimo tego błędu co zrobiłem ;(


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Series



Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: o tym wiesz?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:25, 12 Kwi 2010 Powrót do góry

Mapka ekstra najgorzej z tym ostatnim atakiem i z dzinami eheh.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zumaru



Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:48, 14 Kwi 2010 Powrót do góry

No muszę przyznać ze cięzko wymyślić jeszcze jakieś sensowne rozwinięcie mapy ale za to do poprawy jest naprawde dużo (wiem ze sie czepiam o drobnostki xD) wymieniam:
-Na poziomie najtrudniejszym (chodzi o poziom 3) zdaje mi sie ze pierwszy atak nie jest losowy. xd Zawsze atakują w tamtą kopalnie na początku tak ze niema szans ją obronić.
-Podczas ataku na wschodnia bramę (tam przy tartaku) satrapy pojawiają sie automatycznie w bazie. o.O
-Ataki są zbyt duże i praktycznie skoro niewiem skąd zaatakują niemam żadnych szans obronić farmy, kopalni mostu czy czegoś innego nawet jeśli bym to przewidział i stworzyl taka duzą armie i wysłał ją tam gdzie akurat zaatakuja to i tak bym tego nie wybronił gdyż wojska pojawiają sie tak centralnie w miejsce z budynkami ze niema szans by przy okazji walcząc z twoimi jednostkami nieponiszczyli budowli... gdyby było dużo małych ataków zamiast jednego wielkiego w jedno miejsce sądze ze mapa była by o 30% lepsza niż jest ale wiem ze to by było strasznie dużo roboty (może nawet tyle co zrobienie nowej mapy od zera) ze myśle ze mozesz dac tym ważnym budynkom typu farma czy kopalnia duuużo hp z 10 tysiecy by była szansa odzyskania zawsze to cos...
-Zamek dziurawy jak sito to akurat niejest bład ani nie dopatrzenie lecz przydałoby sie to zmienić gdyż wszystkie jednostki zaczynaja przez te dziury łucznicy zaczynaja wychodzić itd.
-Smoki to już niewiem czy nazwać błędem czy nie bo są zrobione celowo ale niewiem czy celowo bez problemu potrafia pozbawić zamek całej armi i praktycznie w ciagu 3 minut go przejąć...

I dużo dużo innych od razu mówie ze te "błędy" które wymieniłęm dotyczą poziomu 3 bo niewiem jak jest z pozostałymi ale myśle ze jest podobnie... Wiem ze wymieniłem bardzo dużo rzeczy i zapewne niebedzie ci się chciało ich poprawiać jednak jesli będziesz miał czas to fajnie by było jakbyś stopniowo to poprawiał. =)

Teraz pora na rozbudowe mapy... nie wiele tu mam do powiedzenia bo naprawde cięzko jest coś jeszcze wymyslić:
-Najważniejsze WARSZTAT!!! Czemu niema warsztatu i balist niemożna robić? :<
-Drobne wsparcia czyli np. ze dochodzi ci co jakis czas 5 konnych w jakimś miejscu albo coś myślę ze to by bardzo uatrakcyjniło grę mimo swojej prostoty.
-Więęęęcej drewna... w grzę dostaje się za mało drewna a uważam że tworzenie np. wież albo statków (i tych nieszczęsnych balist o ile wprowadzisz warsztat) wprowadziło by (o ile wprowadzisz więcej drewna bo z tym co się dostaje to za dużo zdziałać sie nieda) wiele "strategi" w tą mape gdyż ustawianie wież w odpowiednich miejscach (bądź balist) jest baardzo strategiczne ^ ^. Inne zdanie mam o kamieniu którego bardzo dobrze ze jest mało ponieważ kamienne mury bądź wieże altyrerijskie są za mocne ^ ^.

Co do mp to miałem na myśli zrobienie obrony katedry na dwóch graczy atakujący może być nadal komputer i po prostu zrobić drugiego gracza i dać wspólne surowce... wiem ze pewnie wydaje sie to tylko takie latwe a tak naprawde jest to nie wykonalne badź bardzo trudne. ^ ^

Nie wiem czy da rade tak zrobić ale mógłbyś dać tą mape do edytowania? Wiem że o dużo proszę ale sądze ze jakbyś wprowadził tą mape do edycji innych osób mapy robione przez innych graczy by bardzo zyskały na jakości bo masz tam masę ciekawych akcji? Sam bym chętnie zrobił mapę podobną do twojej lecz nie potrafię za bardzo tych surowców zrobić i tego by chlopi mogli budować tylko niektóre rzeczy.

Dziękuje ze chciało ci się czytać moje wypracowanie. ^ ^


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Davax



Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 104 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:05, 15 Kwi 2010 Powrót do góry

"-Na poziomie najtrudniejszym (chodzi o poziom 3) zdaje mi sie ze pierwszy atak nie jest losowy. xd Zawsze atakują w tamtą kopalnie na początku tak ze niema szans ją obronić. "

Poziom trudności nie ma nic spólnego z losowaniem pozycji ataku. Masz po prostu pecha ;D.

"-Podczas ataku na wschodnia bramę (tam przy tartaku) satrapy pojawiają sie automatycznie w bazie. o.O "

To takie utrudnienie w poziomie 3. Jednostki wroga pojawiają się na branie blokując ją. Taka niespodzianka. A te 6 czy 9 saparatów przy zamkniętej bramie to nic przy 50 która wejdzie przez kawałek muru który zostanie "wysadzony" Very Happy

"-Ataki są zbyt duże i praktycznie skoro niewiem skąd zaatakują niemam żadnych szans obronić farmy, kopalni mostu czy czegoś innego nawet jeśli bym to przewidział i stworzyl taka duzą armie i wysłał ją tam gdzie akurat zaatakuja to i tak bym tego nie wybronił gdyż wojska pojawiają sie tak centralnie w miejsce z budynkami ze niema szans by przy okazji walcząc z twoimi jednostkami nieponiszczyli budowli."

A co ty myślałeś wybierając poziom trudności "niemożliwy" ??? Synek nie ma tak łatwo Razz. Wojska kompa pojawiają się tak blisko ponieważ przy poziomie Normalnym komp robił bardzo "niecelne" ataki.

" mozesz dac tym ważnym budynkom typu farma czy kopalnia duuużo hp z 10 tysiecy by była szansa odzyskania zawsze to cos... "

Ważne budynki znajdujące się poza Zamkiem zostały już umocnione. 10k HP nie dam.

"-Zamek dziurawy jak sito to akurat niejest bład ani nie dopatrzenie lecz przydałoby sie to zmienić gdyż wszystkie jednostki zaczynaja przez te dziury łucznicy zaczynaja wychodzić itd. "

Te "dziury" są specjalnie żeby głupi komp nie dał się zablokować przez zwykłą bramę.

"-Smoki to już niewiem czy nazwać błędem czy nie bo są zrobione celowo ale niewiem czy celowo bez problemu potrafia pozbawić zamek całej armi i praktycznie w ciagu 3 minut go przejąć..."

Wiesz Tzar mimo że jest starą grą to ma różne bonusy w walce jednostek. Zrób sobie kapłanów oni będą leczyć, błogosławić i niszczyć wszystkie magiczne ścierwa. Wink Kapłan pokona smoka paroma strzałami.

"-Więęęęcej drewna... w grzę dostaje się za mało drewna a uważam że tworzenie np. wież albo statków (i tych nieszczęsnych balist o ile wprowadzisz warsztat) wprowadziło by (o ile wprowadzisz więcej drewna bo z tym co się dostaje to za dużo zdziałać sie nieda) wiele "strategi" w tą mape gdyż ustawianie wież w odpowiednich miejscach (bądź balist) jest baardzo strategiczne ^ ^."

Strategia jest to pokonywanie problemów. Drewna nie dałem żeby właśnie zablokować te możliwość spamowanie wieżami. Masz ograniczone możliwości umacniania zamku. I dlatego nie ma Balist. Zresztą trudno było by je przemieszczać. Zamek jest bardzo ciasny.

"Co do mp to miałem na myśli zrobienie obrony katedry na dwóch graczy atakujący może być nadal komputer i po prostu zrobić drugiego gracza i dać wspólne surowce... wiem ze pewnie wydaje sie to tylko takie latwe a tak naprawde jest to nie wykonalne badź bardzo trudne. ^ ^"

Nie wiem czy konwersacje będą działały w MP. Zresztą losowanie może zrobić dużo problemów. A ilość generowanych jednostek doprowadzi do desynchronizacji. Oto co powiem...

---------------------------------------



PS .Masz tu moją mape do MP. zagraj z kolegą i oceń Smile

http://www.tzar.fora.pl/mapy-patche,15/wazna-jest-tylko-taktka-bitwa,3126.html
W SP zawsze się wygrywa ponieważ jednostek jest równo a komp dowodzi jak dowodzi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Davax dnia Czw 16:11, 15 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Sithmon



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 271 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Nikądś.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 7:31, 30 Maj 2010 Powrót do góry

A więc ja też się wypowiem :
+Ładny teren
+Dużo akcji
+Zrobione poziomy
+Fajny pomysł z pomocą

-Po co robiłeś góry nie mogłeś zrobić złóż złota.
-Po co robiłeś farmy skoro nie ma koło niech pól a ni wieśniaków!

Cóż łączna ocena to 6-/10


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Cyrek



Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:55, 30 Maj 2010 Powrót do góry

Jedynym minusem jest to ze mapka jest "mała" co psuje kilka rzeczy np 300 wojska kolo katedry strasznie się miesza tzn ciężko sterować na tak małym obszarze, później za mało populacji... jak rozwala domki. Przeszedłem na trudnym z 220 wojska pod koniec na 120... brak domów ;d

Trzeba szybko dowództwo zrobić i dużo szczelców i kapłanów armia szczelców z 11lv i kapłanów którzy ich lecza z medytacja to piękny widok nawet janki z 800hp giną jak muchy.

8/10

Edit:
"niema rzeczy niemożliwych"

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cyrek dnia Nie 18:49, 30 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Davax



Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 104 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:09, 03 Cze 2010 Powrót do góry

Szymon575 napisał:
A więc ja też się wypowiem :
-Po co robiłeś góry nie mogłeś zrobić złóż złota.
-Po co robiłeś farmy skoro nie ma koło niech pól a ni wieśniaków!

Cóż łączna ocena to 6-/10



Widać ty jesteś bardzo mało spostrzegawczy. Surowce są dodawane na podstawie warunku istnienia budynku. Jest budynek jest surka. nie ma budynku nie ma surki!


Chciałem tym jak najbardziej żeby to przypominało oblężenie. Jak najeźdźca zniszczy ci pola to ich nie odbudujesz jak w tzarze. Nie chciałem żeby wieśniacy coś bardzo szybko naprawiali i budowali. Dlatego jest ich tylko 3. A 3 nie może zbierać wszystkich surowców.


Cyrek faktycznie zwyciężyłeś w trybie niemożliwym Razz. I gratuluje i wiem że przegiąłem z tym opisem poziomu bo sam przechodzę ten poziom Very Happy. A w totka nie wygrywam ^^


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Davax dnia Nie 10:28, 07 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Cyrek



Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:54, 03 Cze 2010 Powrót do góry

Davax początek gry jechałem na najwolniejszym żeby wszytko zrobić jak najlepiej. Kluczem do wygranej jest szybkie zrobienie hero kaplinów którzy bieda expic nasza armie. Do ataków wykokszonych jednostek byłem praktycznie bez strat dopiero przy tych koksach zacząłem dostawać w dupę.


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
Sithmon



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 271 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Nikądś.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:53, 17 Cze 2010 Powrót do góry

Cóż tak jak Davax Napisał:
Davax napisał:
Widać ty jesteś bardzo mało spostrzegawczy. Surowce są dodawane na podstawie warunku istnienia budynku. Jest budynek jest surka. nie ma budynku nie ma surki!

Tak zauważyłem to...Ale jednak mało mnie to powaliło. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Czw 10:04, 17 Cze 2010 Powrót do góry

Człowieku, pytałeś czemu na mapie nie ma złóż, to on Ci odpowiedział! A w ogóle to gratuluję szybkiej orientacji.

Cytat:
Ale jednak mało mnie to powaliło.

A ja mam wrażenie, że owszem, powaliło Cię. I to bardzo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sithmon



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 271 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Nikądś.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:30, 17 Cze 2010 Powrót do góry

O nie wole normalne wydobywanie złóż i rozkazywanie mym jednostkom...Sam nie wiesz co co lubię a co nie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
encoder88



Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 30 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Nie 2:31, 20 Cze 2010 Powrót do góry

omg czy ja dobrze widze na screenie ?
"NAJEŹCY" ?
hahahahah toz to najdzikszy blad jaki czytalem od kiedy pamietam xd
najeźcy ahhahahahahahahahaahah ten Tzar poprawia mi humor =D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Viltharis
Naczelnik


Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:14, 20 Cze 2010 Powrót do góry

Encoder88 napisał:
omg czy ja dobrze widze na screenie ?
"NAJEŹCY" ?
hahahahah toz to najdzikszy blad jaki czytalem od kiedy pamietam xd
najeźcy ahhahahahahahahahaahah ten Tzar poprawia mi humor =D


Cóż... jakby na to nie patrzeć zaczynanie każdego zdania z małej litery, w dodatku pisanie każdego po enterze zamiast spacji, robienie odstępu między znakami zapytania a zdaniami, do których przynależą, nie stawianie kropek, ani przecinków. Nie wspomnę już o niestosowaniu polskich znaków. Zadbaj o swoją poprawność, zanim zaczniesz krytykować innych, szczególnie, że najpewniej błąd w mapie Davaxa wynika ze "zjedzenia" liter, a nie z tego, że chłopak myśli, że tak się pisze słowo "najeźdźcy".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
encoder88



Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 30 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Pon 1:35, 21 Cze 2010 Powrót do góry

a ty wiesz, co najpewniej jest powodem bledu.
nie smialem sie z davaxa tylko z bledu tak na marginesie, Panie Mądry. To ze szlifujesz kazdego posta godzinami, poprawiajac kazda kropke nie swiadczy jeszcze ze masz co przekazac. od czytania tych moralizatorskich postow mozna popasc w umyslowy stan alfa, doslownie przysypiajac jak na homilii w kosciele.
poza tym nikogo nie krytykowalem ale spoko, TY WIESZ LEPIEJ, w ogole wszystko wiesz, z czego wynikaja bledy innych , i co autor mial na mysli.
gratuluje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Pon 9:50, 21 Cze 2010 Powrót do góry

Piszesz posta na temat jednej literówki, a potem wytykasz innym moralizatorstwo? Najpierw śmiejesz się z cudzej ortografii, a kiedy ktoś wytyka Twoją, odpisujesz, że się czepia... Trochę konsekwencji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)