Autor |
Wiadomość |
Davax
Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 22:11, 02 Lut 2010 |
|
Gracz ma za zadanie bronić miasta za wszystkich 4 stron. Każdy atak ma losowaną pozycje i obrońca może tylko zgadywać z której strony oberwie. Przed rozpoczęciem rozgrywki grający ma szanse ustalić poziom trudności. I jeśli zmieni zdanie to ma szanse w ciągu 10 minut zmienić go na inny. Z jedną pułapką o której producent nie może powiedzieć. Jak nazwa wskazuje musicie obronić katedry! Moim zdaniem ta mapa jest wyjątkowa. Sprawdźcie dlaczego!
[link widoczny dla zalogowanych]
Zmiany:
03.02.10 - Przemeblowanie w zachodniej części zamku dodanie 4 koszar i przeniesienie części manekinów, na północną "plaże".
Dodanie tymczasowego ataku ostatecznego.
Możliwość wygrania mapy włączona w 23 minucie.
06.02.10 - Kolejne drobne zmiany w architekturze, krótka podpowiedź na temat mapy. Kolejny desant. Końcowy atak bosów. Zmniejszenie produkcji pożywienia. Cominutowe przypomnienie rozkazów dla komputera. Wymyślenie nazwy. Wszyscy żołnierze przy kopalni są niebieskiego. Naprawienie wszystkich niedopatrzeń w atakach.
20.03.10 - Naprawienie poziomu trudności "niemożliwy" i parę drobnych zmian.
12.04.10 - Przez przypadek wcześniej zablokowałem grę poziomy Normalny i Trudny. Już po problemie
Przepraszam za problemy.
|
Post został pochwalony 4 razy
Ostatnio zmieniony przez Davax dnia Pią 9:02, 05 Paź 2012, w całości zmieniany 12 razy
|
|
|
|
|
|
daniel_sk16
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 22:31, 02 Lut 2010 |
|
super mapka, b. ładnie wykonana, najlepsza w jaką grałem do tej pory ;d
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sarkaz
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Śro 9:47, 03 Lut 2010 |
|
Ja powiem tak: Mapka ciekawa, długo się tłukłem
Wg. mnie mapa, która może zainteresować z powodu fajnej grywalności.
Zagrałem w mapę chyba więcej niż 3 razy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ethelion
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 12:29, 03 Lut 2010 |
|
Mapa bardzo mi się podobała zagrałem 3 razy. Najpierw na normalnym potem trudnym a potem na najtrudniejszym. I powiem ci że na najtrudniejszym ciężko było. Pokonałem ich, ale zrobiłem Last Standa przy Klasztorze Krzyżowców. Ogółem mapka bardzo fajna
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Davax
Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 12:47, 03 Lut 2010 |
|
Dzięki, długo nad nią pracowałem. Macie może jakieś sugestie?
To jest wersja beta. MAPA NIE MA ZAKOŃCZENIA tz. nie da się jej wygrać. Zamierzam dodać do mapy jeszcze parę elementów czysto funkcjonalnych. I ostateczny atak na który poziom trudności będzie miał mały efekt I mam 2 pytania:
1. Ktoś się skapnął jak są produkowane surowce?
2. Ktoś "używał" mnichów i czytał wiadomość ?
3. Ktoś ma pomysł na nazwę
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Davax dnia Śro 12:56, 03 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Ethelion
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 12:56, 03 Lut 2010 |
|
Davax napisał: |
Dzięki, długo nad nią pracowałem. Macie może jakieś sugestie?
To jest wersja beta. MAPA NIE MA ZAKOŃCZENIA tz. nie da się jej wygrać. Zamierzam dodać do mapy jeszcze parę elementów czysto funkcjonalnych. I ostateczny atak na który poziom trudności będzie miał mały efekt I mam 2 pytania:
1. Ktoś się skapnął jak są produkowane surowce?
2. Ktoś "używał" mnichów i czytał wiadomość ? |
Surowce są dawane przez reguły równomiernie?
Czytałem wiadomości "Uuuee, słabeusz"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Davax
Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 13:08, 03 Lut 2010 |
|
Ethelion napisał: |
Surowce są dawane przez reguły równomiernie? |
Surowce są dodawane na podstawie warunku istnienia budynku.Jak nie ma budynku nie ma surki. Ale najpierw trzeba się skapnąć co które jest
Cytat: |
Czytałem wiadomości "Uuuee, słabeusz" |
Szkoda tylko że nie zauważyłeś że każdy mnich ma w nazwie poziom jaki przedstawia. Ty zmieniłeś poziom gry na normalny.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Davax dnia Śro 19:07, 03 Lut 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Ethelion
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 13:33, 03 Lut 2010 |
|
To też zauważyłem ale nie widziałem o co ci chodzi
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Davax
Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 18:19, 03 Lut 2010 |
|
Pierwsze poprawki. Czekam na więcej ocen!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ethelion
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 7:48, 04 Lut 2010 |
|
No z poprawkami mapa chodzi jeszcze lepiej. Szkoda że jak jest za dużo jednostek to komp mi się przycina...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Davax
Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 12:54, 04 Lut 2010 |
|
Faktycznie, trochę przegiąłem
Ale to tymczasowe zakończenie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hudy
Naczelnik
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa Płeć:
|
Wysłany:
Pią 4:20, 05 Lut 2010 |
|
Mapa zajefajna
Zagrałem jeden jedyny raz na poziomie Trudnym i wygrałem chodź nie było łatwo, bo w około 7 min gry padli mi robotnicy przez wzgląd na to iż nie wiedziałem co się będzie działo. Gra była ciekawa dzięki temu, że nie miałem robotników od "początków" całej rozgrywki. W pewnym momencie nie dostawałem surowców co było kolejnym ciosem dla mojej fortecy Wroga pokonałem mimo iż jego oddziałów było więcej niż się spodziewałem. Wataha przeciwnika poległa, a Blue Balist Master wlicza kolejne zwycięstwo na swoje konto! Zwycięstwo dedykuję tym wszystkim balistom, które dzielnie broniły mojej katedry i całego królestwa !!!xD
Davax tu zapodaję repa z gry abyś zobaczył czy przeciwnik nie wymaga jakiś poprawek skilowych
[link widoczny dla zalogowanych] - path na którym gram to oczywiście 1.13b ze względu iż to najnowszy path jaki powstał.
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Davax
Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 17:42, 06 Lut 2010 |
|
MAPA GOTOWA
Ściągajcie i grajcie
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Davax dnia Sob 17:43, 06 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
macio2000
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Teleśnica Płeć:
|
Wysłany:
Śro 12:17, 24 Lut 2010 |
|
Super mapka grałem i na 10/10
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zumaru
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 12:48, 12 Kwi 2010 |
|
Zajefajna mapa najlepsza w jaką grałem 10/10.
Jedynym minusem dla mnie jest to (no chyba ze się mylę) to że wrodzy atakują w rożnych odstępach czasu i przez to raz jeden wygra bez problemu a drugiego rozniosą w 5 min np. mi jak grałem na normalnym przez cała grę nikt nie atakował a na koniec taki malutki atak na wschodnia bramę ze się nawet nie przebił i wygrałem. o_O
Mam pytanie czy dałbyś rade zrobić tą mapę na 2 lub więcej graczy? Pewnie się nie da ale ja się nie znam na modowaniu tej gry. ; o
Ps. Powiedz czy będziesz jeszcze ulepszał mapę. ^ ^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|