Autor |
Wiadomość |
landrynek
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 22:20, 10 Sty 2014 |
|
Witajcie!
Jak wiecie robie (lub staram się robić) mapy do Tzara, ale niestety skończyły mi się pomysły, Mam więc pytanie, czy ktoś mógłby wymyślić ciekawy temat na mapę/kampanię?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
SiR ViT
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany:
Sob 14:51, 11 Sty 2014 |
|
Właściwie pomysł to najtrudniejsza rzecz, gdybym go miał to ym sam zrobił mape.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
landrynek
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 17:39, 11 Sty 2014 |
|
Wymyśliłem pomysł, ale że firefly dał mi lepszy, to możesz wziąść mój dorzucę do niego 3 pierwsze mapy kampanii
Henryk blady pradziadek króla Roana władca małej wioski trafia na okazję stworzenia imperium
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DeadMAN
Naczelnik
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych Płeć:
|
Wysłany:
Pią 12:18, 17 Sty 2014 |
|
Kiedyś o tym pisałem i znalazło się
DeadMAN napisał: |
Żeby stworzyć dobrą kampanię, grywalną kampanię to należy patrzyć na kilka aspektów:
1. Historia musi być pewnym zaskoczeniem dla gracza, by nie pomyślał: "O kolejna historia o mężnym rycerzy, ja to już znam"
2. Częste zwroty akcji. By zaskoczyć gracza czymś nie spodziewanym.
3. Zagadkowość. Im mniej potencjalny gracz wie o zakończeniu historii, tym bardziej chcę się dowiedzieć.
Czyli co z tego wynika?
Tworzenie kampanii na podstawie książek ogólnie znanych jest bez sensu, gdyż jedynym aspektem, który może zaciekawić gracza to: "Ciekawe jak rozwiązał sprawę danego zagadnienia."
No i pozostaje motywacja Twórcy, ale to jest różnie. Zależy od tego jak Twórca się identyfikuje z dana historią.
Ja stworzyłem co najmniej 30 map i najbardziej wiem, że najbardziej demotywującym problemem jest niestabilność edytora.
Życzę powodzenia w kampanii. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Đrain
Naczelnik
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Asgard Płeć:
|
Wysłany:
Pią 14:07, 17 Sty 2014 |
|
WTF DEADMAN
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jakiesnumerki
Dołączył: 21 Gru 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 16:06, 17 Sty 2014 |
|
Zgadza sie, niestabilnosc edytora to zmora!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
maciek
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Pią 18:16, 17 Sty 2014 |
|
DeadMAN powrócił 2 posty w ciągu roku, co za aktywność
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rikeanoke19
Dołączył: 16 Maj 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świebodzin
|
Wysłany:
Pią 19:35, 16 Maj 2014 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|