|
|
Autor |
Wiadomość |
Cyrek
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 1:30, 14 Cze 2010 |
|
Witajcie :d
Chciałbym wam udostępnić moją mapkę którą robiłem dzięki Zacnemy który mnie zainspirował i z niewielką pomocą Danze. Mapka nie jest ukończona - nie jestem pewny czy już da się ją przejść czy nie. Mapka w założeniach miała wyglądać inaczej - ale jak wiadomo tzar ma dużo błędów. A że mapka jest przeznaczona do gry 2 humon players vs 6 computer players to wiele opcji po prostu nie działa na mp. Mapka pod 1.13b w innych wersjach an 100% będą bugi typu 65khp; 65kattack/def;
Wersja po kilku poprawkach myślę ze poziom trudności jak obrona katedry na niemożliwym:
Nie Aktualne.
Wersja Testowana z bugami:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wersja Nie Testowana, prawdopodobnie z poprawionymi bugami:
[link widoczny dla zalogowanych]
@Edit: 2010-11-04 19:41 Małe poprawki mapy.
@Edit: 2011-03-07 23:13 Prawdopodobnie fiknięte bugi.
_____________________________________________________________
Recenzja Mapy ---- Recenzujący Chidori
W skrócie
Mapa jest bardzo dobra i bardzo rozbudowana. Można sobie przyjemnie pograć z kolegą gdy ma się sporo czasy gdyż jest on niezbędny do przejścia jej. Poziom trudności jest naprawdę spory i zapewne w większości przypadków zagrać trzeba będzie parę razy.
Wideo Recenzja/[b] (Projekt Beta, wszelkie uwagi zgłaszać w odpowiednim temacie w dziale Rada do spraw Mappingu)
http://www.youtube.com/watch?v=fTWey1BsHrU
Więcej wideo na jaramsie.pl
[b]Ocena Końcowa
Teren : 8
Reguły : 9
Wkład Pracy : 9
Poziom Trudności : 10
Grywalność - 5 (Zbyt długa jak na większość graczy)
Ocena końcowa : 8/10 (Punkty 41/50)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cyrek dnia Pon 23:21, 07 Mar 2011, w całości zmieniany 11 razy
|
|
|
|
|
|
Cyrek
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 14:52, 01 Lis 2010 |
|
10 pobrań, 0 komentarzy.
@down
to zagraj sp.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cyrek dnia Wto 17:10, 02 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Pon 20:28, 01 Lis 2010 |
|
Ech, bym odpisał to samo co Jiomixowi... nie pisz postów tylko po to, żeby ponarzekać, że nikt nie pisze.
Chętnie bym zagrał w Twoją mapę i ją zrecenzował, ale nie gram mp. Poproś jakichś znajomych, żeby z Tobą zagrali na tej mapce i potem zrecenzowali.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SOBD^Chidori
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 0:12, 04 Lis 2010 |
|
Dodano recenzję mapy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Cyrek
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 19:29, 04 Lis 2010 |
|
Jednostki nabierają skila wraz z rozwojem gry. Ja z Zacnym doszedłem do 4 przeciwnika, zdaje się 1:17 minuta była kiedy internet mi się wyłączył. A co do tego że jak bohater pada to dalej sie gra toczy to nie było, ale pamiętam że dodawałem, cóż... widocznie ta wersja mapy zaginęła. A znowu jeżeli chodzi o złoto - i tak jest go za mało. Do 10 minuty wypadało by zraszować najsilniejszego tzn. fioletowego do tego najlepiej krucjatą. Do 30 minuty trzeba mieć z 10 magów od strony pomarańczowego inaczej będzie trudno^^. A co do wspólnych to chodziło oto że 1 robi farmy 2 rąbie drewno(oszczędność złota). Nie wiem czy zważyliście ale mury mają 300 życia, aby zapobiec bunkrowania się^^. Moby przestają się respić po zniszczeniu odpowiedniej budowli, ale gdy komp sobie zbuduje ta budowle moby znowu się zaczną respić. Ogólnie w 30 minucie bez 250/250 hero armi niema szans na wygraną, nie wiem czy nawet z tą armią przeciw fioletowemu były by szanse. Ogólnie wszystko wg. mnie zostało przemyślane bardzo pomógł mi zacny. Między innymi wytłumaczył mi podstawy myślenia podczas robienia regół.
@edit:
Dlaczego za teren tylko 8? Przydało by się 1 zdaniowe uzasadnienie. Nie żebym miał jakieś pretensje, wręcz ciesze się że ktoś ocenił moją mapę po takim czasie.
@edit2:
Co do konia to jak pisałem mapa miała mieć fajną fabułę, ale multi player nie pozwala.
@edit3:
Ważni są kapłani i leczenie bez tego też jest ciężko ;d
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cyrek dnia Czw 20:14, 04 Lis 2010, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
Reqin
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pomorze Płeć:
|
Wysłany:
Sob 21:28, 22 Sty 2011 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Natknęliśmy się na trudną mapkę i tutaj wielki ukłon w stronę Cyrka, zazwyczaj są to mapki, które przechodzi się ze znudzeniem w 30min, tutaj trwała gra półtorej godziny.
Co się podobało:
*wysoki poziom trudności,
*zmniejszone hp murku,
*zmniejszony atak kapłanów,
*supertrudne golemy, mesjasz i wieżyczki u czerwonego,
*urozmaicony teren, który pozwalał na różnoraką obronę,
*ciekawe przedmioty u siebie jak i u wrogów, jak i na wyspie z smokiem,
*wiele respawnów mobków bez których mapka byłaby o wiele łatwiejsza,
Co się nie podobało:
*pewna schematyczność,
*te same rasy wrogów i sojuszników,
*teren wszak urozmaicony, ale brakowało mi pustyni i zimy
*wady w obronie przeciwników chociaż czerwony sprawił nam niemały kłopot z swoimi wieżyczkami i murkiem, które się odradzały,
*schematyczność obrony przeciwnika np. do pomarańczowego prowadziła droga wypełniona rakietówkami, które szybko załatwiłem smokami,
*gdyby nie dało się od razu rozbić jednego z przeciwników lub nawet 2 czy 3 gra toczyłaby się o wiele dłużej,
Więcej nie mogę sobie przypomnieć, tutaj ocena:
Teren:8,5/10
Reguły:10/10
Poziom trudności:9/10
Pomysł:9/10
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Reqin dnia Sob 21:30, 22 Sty 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Cyrek
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 14:05, 23 Sty 2011 |
|
Mam nadzieje ze nie męczyłeś się z czerwonym? tzn wiesz ze szło się przez góry? Nie wiem skąd wziąłeś smoki, pewnie podkopałeś;d No cóż wszystkie chwyt dozwolone;d Ale teraz zmniejszę damg i hp smoką królestwa 6 bo 1 nawet byś gma nie wybudował;d
Dzięki że ktoś zagrał i skomentował to już 3 osoba, drugą osobą była osoba z sieci poprosiłem ją o zagranie, nie dała rady mówił że tylko obrona jest możliwa.
@Edit1: na jakim pachu graliście? Bo na 1.13b przegrywacie w 11min;d albo macie inną wersje mapy i dlatego te niedogodności, jak możesz daj jeszcze swoją wersje mapy. Bo przy demkach z mapy gotowej są potrzebne reguły.
@Edit2:
Cytat: |
*teren wszak urozmaicony, ale brakowało mi pustyni i zimy |
Chciałbym;d
Cytat: |
*wady w obronie przeciwników chociaż czerwony sprawił nam niemały kłopot z swoimi wieżyczkami i murkiem, które się odradzały, |
Mapa i tak jest trudna... Gdybym dowalił mega resp kiedy już niszczymy przeciwnika mogło by to skutkować niemożliwą do odparcia kontrą.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cyrek dnia Nie 17:46, 23 Sty 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
maciek
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Nie 14:24, 23 Sty 2011 |
|
Nie umiem grać w takie mapy.Pierwszy raz spotkałem żeby moi ludzie rozproszyli się,i robili to co się im podoba.Tak robili moi sojusznicy,owszem,ale nie własna armia i wieśniacy.Dziwna mapa.
+ za muzykę
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Reqin
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pomorze Płeć:
|
Wysłany:
Nie 18:04, 23 Sty 2011 |
|
Maćku, nie wygrasz tego grając z komputerem w sojuszu, musisz mieć ludzkiego towarzysza i niezłe zgranie. Niestety grałem bez głośników, nie słyszałem muzyki.
Do gry podchodziliśmy 3 razy, poprzednio zwykle kończyło się na golemach, były zbyt mocne. Jednak ostatnim razem wyszkoliłem kapłanów, którzy w większości byli herosami i golemy nie stanowiły problemu. Widziałeś sprytny pomysł na bramę? To kolejny plus, gdy przeciwnik przechodził przez bramę został zamrożony przez maga i na bramie postawiliśmy wieżę, w taki sposób dało się wejść. Każdą gildię można było podkopać, ja akurat wybrałem gildię magów, więc smoki to kwestia chwili. Patrząc teraz na replay poszłoby nam dużo lepiej za kolejnym razem, mimo iż wygraliśmy to w słabym stylu.
Oto link do wersji mapki, w którą graliśmy, a graliśmy na patchu 1,13b z kuzynem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czekamy na kolejne równie trudne mapki, które możemy przejść, najlepiej na 2 graczy w sojuszu.
Popraw również mały błąd. Otóż gdy bohater ma połowę hp włącza się intro i pojawiają czarne pasy i góry i dole ekranu. Kilka razy mi i kuzynowi w ciągu gry takie pasy się pojawiły i za dwoma razami te pasy zostały do następnego intro. Tak więc nie mogliśmy wykonywać żadnych komend oprócz poruszania wojskiem. To było lekkie utrudnienie.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Reqin dnia Nie 18:12, 23 Sty 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
maciek
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Nie 18:50, 23 Sty 2011 |
|
Mnie golemy i jakaś brama nie obchodzą.Mi się armia rozlazła i upadła.Zaczęli atakować innych.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Cyrek
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 23:28, 07 Mar 2011 |
|
Siemka, fiksłem dzisiaj jakieś tam bugi na mapie, nie znam więcej temacie mały bonus, moja 1 mapka nie dokończona:
[link widoczny dla zalogowanych]
A tu changelog:
-Usunięte błędy z ekranem jak w kinie.
-Zabicie myślenia u graczy, tzn usuniecie smoków.
Nie sprawdzałem, link do fixa u góry.
Mam zamiar w tym tygodniu zrobić małą odskocznie od moich co weekendowych zajęć, i będę coś kombinował z mp 1 vs 1 na czas. Bądź coś na styl obrony katedry na 2 graczy.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cyrek dnia Pon 23:31, 07 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |