|
|
Autor |
Wiadomość |
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 19:49, 14 Mar 2010 |
|
Rusza praca nad Wings Of Darkness 2.0! Będzie to podstawowa mapa, z usuniętymi paroma błędami, oraz sporym dodatkiem - Hunting Enemies. W dodatku, po osiągnięciu poziomu 10, gracz będzie miał okazję wykonać duży quest, który w efekcie da mu nową umiejętność. Quest będzie opowiadał o pewnej sekcie, która stara się przywrócić do życia legendarnego wojownika. Przed graczem zostanie postawione zadanie zlokalizowania, i zlikwidowania sekty, po czym pokonanie przywołanego władcy ciemności. Zadanie będzie kilku częściowe, będzie dość trudne, podobnie jak cała mapa. Po jego wykonaniu bohater gracza otrzyma umiejętność Judgement - Wzywa władcę Ciemności, który zabija Twoich wrogów. Jeżeli zabraknie ich w okolicy - zacznie atakować Ciebie. Znika po upływie 30 sekund, cooldown 25minut. Oprócz tego w nowej wersji mapy, między innymi następujące zmiany:
*Specjalne potwory, które można zabić za sporą ilość doświadczenia, i skarbów (nie są specjalnie mocne)
*Losowo wypadające mikstury, materiały, i dodatkowa kasa z potworów (rzadko)
*Najemnik Mnich zamieniony na szamana - statystyki bez zmian, ma zdolność Healing Wave - leczy wszystkim do 150hp
*Możliwość kupowania błogosławieństw - cena jeszcze nie została ustalona. Dają np dodatkowy 1punkt doświadczenia za każdego zabitego wroga, zwiększenie szansy na wypadnięcie dodatkowych skarbów, zwiększenie zysku z lokaty (o tym niżej)
*W banku można umieścić 10 000gp na lokatę, co daje 100gp co 10 minut, po kupieniu błogosławieństwa 150. Kasę można w każdej chwili wypłacić spowrotem
Do tego inne dodatkowe questy i dodatki. Będę w tym temacie pisał o planowanych zmianach itd. Zachęcam do komentowania, i dawania własnych sugestii
WoD 6.1 Midnight - Linki:
Link 2: [link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Śro 12:53, 24 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Nie 19:57, 14 Mar 2010 |
|
Bardzo cenię Twoją pracę ale ta nasza arena tzarowa jest to dość skromna więc rzeszy fanów to nie będziesz miał
forum istnieje głównie dzięki graczom online nie maperom, może stworzenie gry na współpracę kilku graczy będzie lepszym pomysłem?
dziwi mnie też małe poparcie dla Twojej pracy od osób które bardziej interesują się takimi gotowymi mapami.
Poprzednia mapa to majstersztyk, mistrzostwo tzara ale przemyśl to co napisałem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 20:14, 14 Mar 2010 |
|
Nie robię mapy dla innych, robię ją dla siebie. Zawsze robiłem mapy rpg, coraz lepsze, aż zrobiłem WOD. Byłem dumny ze swojego dzieła, postanowiłem się nim podzielić. Nie spotkało się ze zbyt dużym zainteresowaniem - trudno. Nawet jeżeli tylko jedna jedyna osoba jest zainteresowana graniem w nowsze wersje, to warto je zamieszczać
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
maciek
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Nie 20:23, 14 Mar 2010 |
|
Robię je dla siebie...Rób dla ludzi!Zyskasz uznanie i zachęcisz ludzi.Zrób chociaż jedną Multi i zobaczysz czy odniesie sukces czy nie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 20:31, 14 Mar 2010 |
|
Mapa dla dwóch graczy również niedługo się ukaże, taka prosta, ale ją również robię dla siebie i brata. Nie zamierzam robić map tak, żeby podobały się innym, mają podobać się mi, i sprawiać mi przyjemność podczas tworzenia. A jak komuś się spodoba, to tym lepiej. Powiedz, co by Ci sprawiło większą satysfakcję, zrobienie kolejnej fajnej mapy do multi, czy naprawdę wyjątkowej mapy rpg?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
maciek
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Nie 20:44, 14 Mar 2010 |
|
najpierw multi potem rpg!zrob ankiete xD
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 20:45, 14 Mar 2010 |
|
Już zacząłem robić dodatek do WODa, więc najpierw się nim zajmę, ew w przerwach będę tworzył multi
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Nie 20:54, 14 Mar 2010 |
|
Szczerze to chyba powinieneś się rozejrzeć za jakąś inną sceną, bo tutaj ogrom Twojej pracy i umiejętności się mogą zmarnować. Jest wiele gier, do których mody cieszą się popularnością (bo nawiasem mówiąc, to co zrobiłęś tak bardzo nagina i rozwija tzara, że należałoby to raczej zwać modem niż kolejną mapą).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 20:56, 14 Mar 2010 |
|
wiem że wiele gier daje większe mozliwości, ale bardzo lubię tworzyć w tzarze, i idzie mi to całkiem nieźle
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Nie 22:36, 14 Mar 2010 |
|
Niewątpliwie, przecież nie o to mi chodziło...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Davax
Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 19:38, 15 Mar 2010 |
|
Nigdy tylko 2 graczy obserwowało twoje postępy. Po prostu niektórzy grają a nie udzielają się .
"Jam nie godzien wypowiadać się w jagrze wielkim temacie" itp.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Pon 19:54, 15 Mar 2010 |
|
W zasadzie to taka super rozbudowana mapa do multi by się chyba nie sprawdziła, bo by gra trwała za długo...
Mnie najbardziej już nurtuje nie tyle fakt ogromu Twej pracy, ile inna rzecz - jak w ogóle wpadłeś na te rozwiązania? Bo co do niektórych rzeczy to naprawdę nie mam pojęcia na jakiej zasadzie funkcjonują, w życiu bym nie pomyślał, że coś takiego się tutaj da zrobić - a jednak są i działają.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 19:59, 15 Mar 2010 |
|
Możliwe że ktoś grał i się nie wypowiedział, pewnie że możliwe. Ciekawe czy ktoś w ogole przeszedł W każdym razie daję najnowszy changelog:
*Dwa błogosławieństwa do kupienia, po 2500gp: Łowca głów (+10gp za każdego zabitego potwora), oraz Pilny uczeń (+1 exp za każdego zabitego wroga)
*Ogr stojący na lewo od East Point. Gdy do niego podejdziesz, zacznie z Tobą rozmawiać, po czym Cię zaatakuje. Jest mniej więcej podobnie silny jak golem, ale warty trochę expa i złota
*Trzy losowe skarby, mogące wypaść z wrogów (złożone z kasy, potionów i materiałów
*W okienku konsoli (czyli poprostu wiadomości w rogu), pojawia się informacja, ile doświadczenia dostaliśmy za wykonanie zadania, lub zabicie wroga, oraz licznik questowy. Odlicza zabijane potwory, których wymaga zadanie, przez co teraz już wiesz, ile jeszcze zostało. Dodatkowo w konsoli pojawia się informacja o ew znalezieniu skarbu (patrz punkt wyżej)
#Zrezygnowałem z wprowadzania lokaty, byłoby to trochę bez sensu
*Zmniejszeniu ulegnie liczba orków do zabicia, przy wykonywaniu zadania Black Iron (II)
EDIT:
No wiesz, bardzo się z tą mapą napracowałem, niektóre rozwiązania wymyślałem bardzo długo, ciężko było je zrealizować. Ale zaczęło się generalnie tak, że w szkole pomyślałem sobie "Ej, jeżeli jest warunek $isselected, to można zrobić przecież przyciski! Zacząłem się tym bawić, w końcu wpadłem na pomysł zrobienia takiej mapy. Na lekcjach przez ponad pół roku rozpisywałem nowe zadania, obszary, reguły, oraz umiejętności. Potem pare dni tworzyłem levelowanie, skille i atuty. Respawny, cholerna robota - raz zrobiłem 60 naraz, i wszystkie przesunęły się o 1, że akcja mająca iść do respawnu numer 50, poszła do 51... W końcu wpadłem na pomysł pływania statkiem i latania dywanem, kolejne dni testowania i optymalizowania (no, może jeden dzień). Ale mapa bardzo mi się spodobała, więc robiłem to z przyjemnością
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Pon 20:16, 15 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Pon 21:46, 15 Mar 2010 |
|
Pól roku samego planowania... No masz samozaparcie naprawdę.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 19:58, 16 Mar 2010 |
|
Niestety, muszę zrezygnować z dodania linii fabularnej w dodatku... Poprostu okazuje się, że 66konwersacji to maks, jak dodam jedną, to mapa się wyłącza przy ładowaniu... Za to dodam masę innych ulepszeń. Oprócz poprzednio wymienionych:
*Powolną regenerację życia najemników - nieużyteczną w walce, ale żeby jednak się leczyli. Dodatkowo mnich ma zdolność healing wave, leczącą również najemników
*Błogosławieństwo do wykupienia, pozwalające przyspieszyć nieco regenerację najemników
*Trochę przedmiotów porozrzucanych po mapie (niewiele, raczej niestrzeżone, tylko rozrzucone z dala od interesujących miejsc. Są to głównie księgi)
*Mocny bonus za znalezienie wszystkich skrzynek
*Jedno lub więcej miejsce pułapkę, gdzie będą się nagle pojawiały potwory (też z respawnem)
EDIT: kolejne zmiany:
*Wydłużony czas działania umiejętności POWERSLAVE, z 2 do 3 sekund, co rozwiązuje problem "niewykożystania" zdolności, jaki się nieraz zdarzał
*Poprawki kosmetyczne, dodałem ludzi w stolicy i Coast Village, oraz trochę śmieci tu i tam
*Utrudniona ostatnia część zadania Black Iron - punkt wydobywczy jest teraz dużo większy, i wygląda dużo lepiej
*Poprawki w konwersacjach, usunięte kilka literówek
*Naprawiona umiejętność RAGE poziomu 3 i 4, już nie występują błędy w mijaniu umiejętności
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Wto 21:59, 16 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |