|
|
Autor |
Wiadomość |
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 14:43, 01 Kwi 2010 |
|
WoD 6.1 Midnight - Linki:
Link 2: [link widoczny dla zalogowanych]
Ledwie świat uwolnił się z oblicza wojny, między dwoma najpotężniejszymi państwami, a znowu pokryły go chmury śmierci. Mistrz, zesłany przez bogów, w odpowiedzi na modlitwy o pokój, spełnił swoje zadanie. Pomógł Kazimierzowi II pokonać Federację Islandzką, i wygrać wojnę. Lecz po śmierci Króla, z niewiadomych przyczyn zwrócił się przeciwko światu. Przywoływane przez niego potwory zaatakowały kontynent. Co zrobisz w tym świecie? Czy podejmiesz się zadania skompletowania starożytnego zwoju, i udasz się na pielgrzymkę do opuszczonego opactwa? A może zniszczysz potworną machinę orków, zamieniającą schwytanych ludzi w szkielety? Zaczniesz zarabiać na handlu? Odkryjesz mroczny sekret tego świata? Wszystko zależy od ciebie!
*ponad 40 rozbudowanych zadań, w tym 30 pobocznych
*220 respowisk potworów
*zdobywaj poziomy, używaj zdolności specjalnych, kupuj najemników, i walcz!
*możliwość wielokierunkowego rozwoju bohatera, w tym 3 całkiem różne klasy
*wpływ zadań pobocznych na główną fabułę
*fabuła odsłanająca swe sekrety w czasie gry
*możliwość podróżowania statkiem lub latającym dywanem
*dziesiątki sklepów i punktów usługowych
*23 zróżnicowane obszary
*wysoki poziom trudności
*dziesiątki przedmiotów, i unikalnych bossów
Oraz changelog w porównaniu do poprzedniej wersji
*Najemnik Mnich zamieniony na szamana - statystyki bez zmian, ma zdolność Healing Wave - leczy graczowi, i unikalnym najemnikom do 150hp
*Możliwość kupowania błogosławieństw -w gospodzie, 2500gp każde. Jedno daje +1exp za co drugiego zabitego potwora, drugie +10gp za każdego zabitego potwora. Działają od momentu kupienia!
*Ogr stojący na lewo od East Point. Gdy do niego podejdziesz, zacznie z Tobą rozmawiać, po czym Cię zaatakuje. Jest mniej więcej podobnie silny jak golem, ale warty dużo expa i złota
*Trzy losowe skarby, mogące wypaść z wrogów (złożone z kasy, potionów i materiałów)
*W okienku konsoli (czyli poprostu wiadomości w rogu), pojawia się informacja, ile doświadczenia dostaliśmy za wykonanie zadania, lub zabicie wroga, oraz licznik questowy. Odlicza zabijane potwory, których wymaga zadanie, przez co teraz już wiesz, ile jeszcze zostało. Dodatkowo w konsoli pojawia się informacja o ew znalezieniu skarbu (patrz punkt wyżej)
*Zmniejszeniu ulegnie liczba orków do zabicia, przy wykonywaniu zadania Black Iron (II) z 50 do 30
*Powolną regenerację życia najemników - nieużyteczną w walce, ale żeby jednak się leczyli. U orka wynosi 2hp/10sec, u mnicha jej w ogole nie ma (on ma zdolność leczenia), pozostali mają 1hp/8sec
*Trochę przedmiotów porozrzucanych po mapie (niewiele, raczej niestrzeżone, tylko rozrzucone z dala od interesujących miejsc. Są to głównie księgi)
*Mocny bonus za znalezienie wszystkich skrzynek
*Budynki gracza Miasto i Usługi są niezniszczalne
*W mieście jest gość, mówiący nam gdzie znajdziemy bossów (odkrywa kawałki mapy)
*Wydłużony czas działania umiejętności POWERSLAVE, z 2 do 1,5 sekund, co rozwiązuje problem "niewykorzystania" zdolności, jaki się nieraz zdarzał
*Poprawki kosmetyczne, dodałem ludzi w stolicy i Coast Village, oraz trochę śmieci tu i tam
*Utrudniona ostatnia część zadania Black Iron - punkt wydobywczy jest teraz dużo większy, i wygląda dużo lepiej
*Poprawki w konwersacjach, usunięte kilka literówek
*Naprawiona umiejętność RAGE poziomu 3 i 4, już nie występują błędy w mijaniu umiejętności
*Po wykonaniu wszystkich zadań z serii RISING w mieście, możemy porozmawiać z wieśniakiem w porcie, dowiadujemy się trochę o świecie, i dostajemy nową umiejętność:
*Umiejętność JUDGEMENT, przywołuje dość mocnego władce ciemności na 30 sekund, cooldown 30 minut
*Dodatkowe skrzynki rozmieszczone na mapie (fort orków na Burning Lands, we wrogiej części East Point, przy jednostce wydobywczej (ujawnia się podczas zadania Black Iron), dwie w Badlands Caverns)
|
Post został pochwalony 2 razy
Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Śro 12:53, 24 Lip 2013, w całości zmieniany 7 razy
|
|
|
|
|
|
Mashromallow
Dołączył: 26 Kwi 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: nie pamiętam ;/ Płeć:
|
Wysłany:
Śro 20:16, 07 Kwi 2010 |
|
firefly napisał: |
*Wydłużony czas działania umiejętności POWERSLAVE, z 2 do 1,5 sekund |
hahah ;D
fajny dodatek do genialnego RPG, przejde to cale ;] zobaczysz ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 20:27, 07 Kwi 2010 |
|
Ok, trzymam za słowo:D Zdawaj relacje na bierząco tutaj, bo ciekaw jestem:D Kim grasz?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Cyrek
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 15:03, 16 Kwi 2010 |
|
Ja grałem "łucznikiem" bo jest najlepszy, jednak po kilku dedach odechciało mi się. Powinno być kilka żyć.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 19:36, 02 Cze 2010 |
|
I jak, przeszedł ktoś może?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Cyrek
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 21:35, 02 Cze 2010 |
|
bez kodów nie, monotonne strasznie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Santorr
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 14:20, 21 Cze 2010 |
|
Może ktoś wrzucić mapkę bo chętnie bym zagrał ale linki wygasły...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 16:29, 21 Cze 2010 |
|
Jak wygasły jak działa??
[link widoczny dla zalogowanych]
Działa tyko mają dzisiaj problemy na wyślijto.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bohun dnia Pon 20:03, 21 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Santorr
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 1:45, 26 Cze 2010 |
|
Ściągnąłem sobie i chyba od testu nie usunąłeś miksturki która daje 111 ataku obrony i duuuuuuuużo HP xD
PS nie bd się zagłębiał już dziś w tą gre ale jak otworzyłem w edytorze to dech zaparła mapka;) A ilość regół i akcji to już w ogóe daje 15/10
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Santorr dnia Sob 1:51, 26 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Reedian
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa Płeć:
|
Wysłany:
Pon 18:32, 28 Cze 2010 |
|
Bawiłem się jak na razie każdą klasą i staram się przejść grę Beast Masterem co prawda HEALING, BLESSED SHIELD warriora bije na głowę jego summony.
Parę błędów jak dotychczas znalezionych:
*miksturka na początku gry dająca 111atk/def i dużo hp
*możliwość zguby najemników ponieważ nie odkrywają oni mgły, ani mapki
*możliwość straty ptk umiejętności po wymaxowaniu wszystkich atutów głównych wchodząc jeszcze raz w atuty główne
*postać traci atak i obronę wraz ze wzrostem poziomu o.O
*czasami podczas kupna przedmiotu w "domku" swojej profesji ów przedmiot się nie pojawia
Jak na razie tyle znalezionych błędów. Jeżeli chcesz bym Ci je zgłaszał na bieżąco pisz do mnie na gg ^.^
Ocena ogólna 10/10
P.s: Nie dawno wróciłem do Tzara i nie sądziłem, że ktokolwiek gra jeszcze w tą grę
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 19:51, 28 Cze 2010 |
|
Cześć, pisz o błędach tutaj, to je poprawie w kolejnej wersji:)
Beast Master ma potężne umiejętności na 20 poziomie, ale generalnie nim jest najtrudniej.
Mikstury faktycznie nie usunąłem
Atak i obrona generalnie powoli rosną wraz z poziomem (bez atutów), ale czasami może być taki efekt, ze z poziomu na poziom spadnie:/
Który przedmiot Ci sie nie pojawił? Bo ja tego nie spotkałem:)
Najemników akurat specjalnie tak ustawiłem, żeby nie dało się np załadować im ksiąg deszczu ognia, i samobójcze ataki na potwory - w ten sposób jest efekt jakby najemnicy rzeczywiście musieli podróżować wraz z naszym bohaterem
Co do punktów atutu słuszna uwaga:)
Dzięki za info:)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Reedian
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa Płeć:
|
Wysłany:
Pon 20:17, 28 Cze 2010 |
|
Nie pojawiła mi się jedna tarcza na dziesiąty poziom (u Beastmastera).
Znalazłem dwa kolejne błędy:
*Zadanie podczas którego mamy zabić 20 potężnych szkieletów w liczniku pokazuje 1/30, 2/30 itd a powinno być 1/20,2/20 itd, czyż nie ?
*Wieśniak który z nami udaje się do Easter Port (czy jakoś tak, zapomniałem nazwy) ma god mode i nie ginie od Ronina
Jak na razie mam 18 lvl, udało mi się pokonać bossa golemów przy czym zmieniłem zdanie na temat summonów duchów ^^ Gdyby nie one nie byłbym wstanie przeczekać cooldowna na mikstury, i dłużej musiałbym bić bossa. Dodam też, że zabiłem go bez najemników (zginęli mi przy potężnym golemie).
Teraz jestem w Easter Point i poświęciłem wszystkie pieniążki na ulepszanie najemników w koszarach (teraz nie można ich stracić xD).
EDIT:
Jak patrzyłem na reguły w edytorze to co niektóre poziomy było wpisane -1 atk,def więc możliwe, że się pomyliłeś i zamiast + dałeś -
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Reedian dnia Pon 20:19, 28 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 0:33, 29 Cze 2010 |
|
To przy kasie jestes, a raczej byles:) Jakich najemników uzywasz? I skoro masz 18 poziom, to mozesz ulepszyc summony na krasnoludy, sa bardziej wytrzymale. Generalnie summony sa po to, zeby beast master mogl spokojnie strzelac:p Odloz sobie 50 tys, bedzie Ci potem potrzeba. Oraz 200 materiałów, i jeden magiczny materiał. Dzieki za opis bledow, przydadza sie:)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Reedian
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa Płeć:
|
Wysłany:
Wto 12:08, 29 Cze 2010 |
|
Jak na razie błąd który znalazłem to HEALING WAVE. Oczywiście ulecza najemników i summony, ale w przypadku domków (od skilli) i summonów otrzymują one przy osiągnięciu maksymalnego poziomu ciągle hp. Przy moich krasnoludach wygląda to teraz mnie więcej tak: 1500/900 hp, a domki i tartaki tez maja przekroczony limit
Używam wszystkich unikalnych najemników + 2 krasnale wszystko naspeedowane poprzez koszary :>
Jak na razie jestem po misji z koszarami i muszę się udać na Lake Moutain, z 1.0 wiem, że tam od cholery golemów jest, więc bez klątwy na respa się nie obejdzie. Przydała by się klątwa w Eastern Point, bo tak to trzeba pływać
EDIT:
Zakończyłem misję z zabiciem Djina na Lake Moutain i wystąpił kolejny błąd, a mianowicie po otrzymaniu 400exp awansowałem odrazu z 18lvl na 20. Ogółem mam już 3 ptk do tyłu xD.
Jeszcze pytanie ode mnie, na czym polega Reading Runes, bo nie znalazłem żadnego zastosowania tego.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Reedian dnia Wto 13:21, 29 Cze 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 12:42, 29 Cze 2010 |
|
Hehe no to powodzenia. Co do błędu w healing wave to wiem, nim się już zająłem. I używasz wszystkch unikalnych? Ich jest 5
EDIT:
ten błąd z poziomami tez znam, zdaje się że najpierw z 18 awansujesz znowu na 18, a potem na 20:D A reading runes w końcu wywaliłem, tyle że zapomniałem wyrzucić z konwersacji... Ale myślę że w kolejnej wersji dodam tą umiejętność
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Wto 12:47, 29 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |