Autor |
Wiadomość |
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 19:29, 25 Sie 2009 |
|
Dzieki, faktycznie nie działało nauczanie second summon, poprawiłem. Bardzo niedługo kolejną wersję wrzucę, jest sporo zmian!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
SOBD^Chidori
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 14:11, 27 Sie 2009 |
|
A kiedy mniej więcej będzie kolejna wersja? I czy będą niej już wszystkie 3 umiejętność postaci czy nie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 16:34, 27 Sie 2009 |
|
W następnej wersji (może nawet dzisiaj wieczorem jak mi się uda) będzie można zdobyć już 20 poziom, będą ulepszenia umiejętności 1 i 2 na trzeci poziom (na 13lvl), ale epickich umiejętności jeszcze nie będzie, bo na nie będą questy, a to trochę więcej roboty
EDIT: No i jest! Kolejna wersja! Swoją drogą dwa razy więcej zajmuje niz tamta:P
Changelog:
*ulepszenia umiejętności na 13 poziomie
*20lvl (uwaga - atuty na 20 poziomie nie działają jeszcze)
*nowe sklepy
*pierwsze dwa questy w gildii łowców nagród (w mieście)
*respowisko nietoperzy w obszarze początkowym
*Summon Beast Mastera nie niszczy sie, jak przekroczy odległość 8 pól od właściciela, tylko do niego wraca. Odległość zmniejszona do 5 pól
*Nowe obszary - idąc od obszaru z bandytami są to kolejno: Northern Moutains (krasnoludy i golemy), Badlands (mocni bandyci, golemy, mocne szkielety, mocny duch), Badlands Caverns (mocne krasnoludy, mocne golemy, boss na końcu). Uwaga - Badlands i Badlands Caverns to obszary na wysoki poziom, i dobry sprzęt, potwory są tam naprawdę mocne. Boss ma bardzo dużo życia, ale średni atak, uważać na niego.
*Nowe sklepy - pamiętajcie, że budynki gracza jasnoniebieski to sklepy (nie wszystko jeszcze działa) - te w okolicy trenera klasy, są tylko dla danej klasy! Oprócz sklepów w mieście dodałem gildię łowców nagród (questy na zabijanie potworów za kasę, narazie są tylko 2), oraz sklep w wiosce na Badlans - są tam księgi inne niz dostępne w mieście. UWAGA: Kupując w mieście księgę "niewidzialność" kupujesz tak naprawdę hipnozę (bo jednak nie ma ksiąg niewidzialności, jest jakiś błąd w tłumaczeniu). W konwersacji zaraz to poprawię, ale juz nie chce mi się teraz:P No to grać i pisać!
LINK [link widoczny dla zalogowanych]
Aha, jeszcze jedno: Poziomy 5-20 zdobywa sięteraz bardzo szybko, to zostanie zmienione, ale narazie tak mi się łatwiej wszystko testuje itd
UWAGA znalazłem błąd w respawnie golemów - otwórzcie mapę w edytorze, znajdźcie akcję respawn29, i przełączcie z gracza 7 na 8
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Czw 19:38, 27 Sie 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Czw 20:13, 27 Sie 2009 |
|
Zagrałem, spróbowałem Warriorem, no i muszę bardzo pochwalić autorów.
Krótko:
Plusy:
+Bardzo oryginalny pomysł, niespotykany dotąd w Tzarze
+Świetne zgranie reguł, dobrze jest zrobione z tymi umiejętnościami i ogólnie, nie znalazłem większych wad w części czysto technicznej :]
Minusy:
-Słabo zrobiłeś teren. Głównie nie spodobały mi się: las 100%-owy, czy to w całości ziemne podłoże w niektórych miejscach, a także ogólne niedopracowanie niektórych elementów. To są jednak szczegóły . Ale gdybyś i nimi się zajął przedstawiało by się to świetnie. Zajmij się także miastem, bo te mury jakoś mi nie pasują, takie ciągłe i niewkomponowane w nic ;P
-"Król 1", "Król 2"... to jest niedociągnięcie. Wstaw nazwy tych grup mobów czy npc, to będzie wyglądało lepiej.
-Bo ja wiem czego się tu przyczepić jeszcze? Wstaw ikonki u npc z którymi się gada, będzie to taki fajny szczegół
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 20:30, 27 Sie 2009 |
|
Autor jest jeden:P Króli i miasto poprawię, to dopiero demo jest:P A co do drzew, to niestety, taki zamysł na mapę
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 11:28, 06 Wrz 2009 |
|
Informuję, że prace nad mapą oczywiście ciągle trwają, i niedługo pojawi się kolejna wersja. A w niej - 3 nowe obszary, gildia najemników, tawerna, skrzynie (tak, ze złotem itd), zdolność items crafting, nowe questy, Vodoo Longue (takie nietypowe usługi), i może jeszcze w tej wersji drugie miasteczko
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 16:45, 06 Wrz 2009 |
|
Jest, najnowsza wersja!
Polecam zagrać, nawet jeżeli próbowałeś poprzednich wersji - zmiany są spore.
Changelog:
*ok 60 nowych respowisk!
*trzy nowe obszary
*nowa osada
*opcja pływania statkiem
*gildia najemników
*Vodoo Longue (rózne nietypowe usługi)
*13 skrzyń do zebrania (z róznymi przedmiotami i złotem)
*items crafting (narazie tylko bronie i tarcze)
*gospoda (pijąc tam, możesz dowiedzieć się ciekawych rzeczy - szansa 1/7)
*pare poprawek w stosunku do wersji poprzedniej
Uwaga - dalej nie działają umiejętności na level 20. No to grać!
download: [link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Nie 16:53, 06 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
NoobSaibotek
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z kontowni Płeć:
|
Wysłany:
Pon 15:55, 07 Wrz 2009 |
|
Kurcze, tak bardzo bym chciał zagrać, ale mam problemy z kartą graficzną ;/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 19:52, 16 Wrz 2009 |
|
Od czasu poprzedniej wersji, pojawiły się 4 nowe obszary, 50 respowisk, 6 skrzynek, kilka questów... No i przede wszystkim pojawia się, i pojawiać się będzie sporo nowych budynków użytkowych. W planach: Katedra (wskrzeszanie najemników), Bank (kredyty na procent), dwie-trzy inne gildie najemników, Alchemik - tworzenie mikstur ( o tym dalej), transport powietrzny między dwoma miastami, sklep z materiałami do items craftingu, agencja nieruchomości - można kupić dom w kazdym z 3 miast, sklep z miksturami, wielki sklep z ksiegami magicznymi, trener podnoszacy staty najemników, i jasnowidz odkrywający całą mapę Mikstury zrobiłem tak jak umiejętności, że klikamy domek. Mikstura leczy do 200hp, może być użyta co 30 sekund. Kosztuje 500gp lub 3 materiały. Jest liczona jako jedzenie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 19:43, 14 Paź 2009 |
|
Siema, znowu ja, kolejne relacje z pracy:P
1.Narazie nie robiłem nowych obszarów, bo mam problemy z robieniem urwisk:/ Edytor ciągle się przy tym wiesza. Zająłem sie za to regułami w rozmaitej formie
2.Zmieniłem całkowicie system doświadczenia. Dotychczas działało to mniej więcej tak (omówię zdobywanie poziomu z 0 na 1):
reguła: jeżeli postać ma poziom jeden, to ustawia poziom na zero, i dodaje + 1 do zmiennej $level.
reguła: jeżeli zmienna level równa się ileśtam, to ustawia poziom na 1, i potem tak samo w kółko.
Teraz wyłączę w ogóle umiejętność nauki, za to za każdego zabitego potwora przyznawana będzie pewna ilość doświadczenia (czyli każdy zniszczony potwór zwiększa o ileś zmienną level). Dzięki temu opłacalne będzie niszczenie mocnych potworów, poza tym potwory zniszczone przez najemników również dodawały będą doświadczenie, podobnie potwory zniszczone księgami itd.
3. Dodałem już "zarys" trzeciego miasta, czyli postawiłem sklepy, i zrobiłem lotnisko, umożliwające bezpieczny i szybki transport dywanem. Trasa: miasto I, miasto III, cena biletu: 1000gp
4. Dodaje już umiejętności na poziom 20, połowa już podłączona (po jednej dla każdej klasy narazie)
5. Zmieniłem ilość pż na poziom doświadczenia dla każdej klasy (dotychczas beasmaster 10hp, warrior 30hp barbarian 40hp; Teraz beastmaster 30hp, warrior 45hp, barbarian 60hp)
6. Napiszę obszerny game manual (w formie zwojów, żeby zawsze były łatwo dostępne)
To tyle, jakieś pytania? Jeżeli znajdą się jacyś zainteresowani, mogę wrzucić jeszcze jedną wersję mapy przed finalną
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Danielos von Krausos
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo Płeć:
|
Wysłany:
Śro 21:39, 14 Paź 2009 |
|
firefly napisał: |
1.Narazie nie robiłem nowych obszarów, bo mam problemy z robieniem urwisk:/ Edytor ciągle się przy tym wiesza. Zająłem sie za to regułami w rozmaitej formie |
To dość normalne przy dużej ilości urwisk. Chyba jedyną na to metodą jest bardzo częste zapisywanie, więc... (o dziwo, gdy ciągle zapisuję wtedy prawie w ogóle nie się nie zawiesza, ale nie wiem jak u innych)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
NoobSaibotek
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z kontowni Płeć:
|
Wysłany:
Czw 15:55, 15 Paź 2009 |
|
Nom, niedługo będę komp miał w pełni dobry, więc czekam! Tylko się nie poddaj przed finałem!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 20:31, 15 Paź 2009 |
|
Narazie coś nie mam weny do robienia obszarów, więc robie inne rzeczy, które wcześniej zostawiłem na później. Wplatam questy, podłączam sklepy, umiejętności itd. Także prace idą Ciągle do przodu, już stosunkowo niewiele mi zostało. Kilka obszarów, trochę questów, jeden sklep, jeden unikalny najemnik, kilka umiejętności, i finalna walka:P Postaram się jeszcze sporo dodać, zanim kompa złożysz, i wtedy zamieszczę ostatnią nie finalną wersję
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hudy
Naczelnik
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa Płeć:
|
Wysłany:
Czw 22:55, 15 Paź 2009 |
|
już nie mogę sie doczekać xD Bardzo lubię RPGi
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mordka
Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 9:57, 16 Paź 2009 |
|
Zapowiada się ciekawie. Sama też lubię RPG'i i może wkońcu pogram w coś normalnego. ; >
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|