Autor |
Wiadomość |
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 14:48, 20 Sie 2009 |
|
WoD 6.1 Midnight - Linki:
Link 2: [link widoczny dla zalogowanych]
Robiłem już wieele map tego typu, od paru lat się tym zajmuje, jednak tą robię bardziej nastawioną na ciekawą walkę, niż na fabułę. Daję wersję demo, nie ma jeszcze żadnego wprowadzenia w fabułe, i dialogi są dosyć umowne, ale jak mówiłem, nastawiam się bardziej na taki hack n slash niż rpg.
Demo zawiera:
3obszary (początkowy, droga do miasta, bagno)
9respowisk potworów
4questy, w tym jeden (z otworzeniem drogi) jeszcze nie dokończony, konwersacja się zaczyna nawet jak nie ma nas w okolicy - to poprawie oczywiście
3bohaterów do wyboru, różniących się.. uwaga uwaga - zdolnościami specjalnymi! Tak, są zdolności specjalne, narazie po jednej dla każdego bohatera (Beast Master - summon minon, Barbarian - Rage, Warrior - healing). Osiągnąć można narazie 5 poziom (poziomy też się inaczej zdobywa, nie jak w normalnej grze!)
Generalnie daje to jako zapowiedź tego, nad czym pracuje, no i licze na jakieś sugestie. A przede wszystkim powiedzcie, co sądzicie o takim pomyśle na bohatera, umiejętności i levele? Grać!
Aha, zapomniałem - jako trzeci atut przy tworzeniu postaci bierzcie stoneskin - zapomniałem dodać kontynuacji konwersacji z innych atutów:/
UWAGA: Zapraszam do tematu o finalnej wersji mapy: http://www.tzar.fora.pl/mapy-firefly,184/wings-of-darkness-rpg-4-0-book-of-taliesyn,4790.html
|
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Śro 12:53, 24 Lip 2013, w całości zmieniany 10 razy
|
|
|
|
|
|
Qarter
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bystrzyca Kłodzka Płeć:
|
Wysłany:
Czw 15:04, 20 Sie 2009 |
|
Świetny pomysłm ale zabijaja mnieza każdym razemna samym poczatku, tam jest jakis taki super ekstra szkielet co mnie zabija xd
Popraw to (chyba ze ja jakis noob jestem i nie potrafie). Pozatym zmien serwer bo na wyslijto usuwaja po 7 dniach, w dziale replaye masz poradnik. Zyczę powodzenia, i oby to powstalo.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 15:07, 20 Sie 2009 |
|
Tam są takie 3 szkielety normalne, ich nie tykaj na początku, tylko znajdź 5 takich co mają 5hp, potem załatwiaj potwory w "jaskini", i dopiero te szkielety (bo to jest respowisko, nie mogłem ich osłabić). A kim grałeś?
EDIT: Odkryłem jeden błąd: nie ustawiłem obszaru jednego respowiska orków, więc jak sie je zabije, to odnawiają sięprzy naszych domach, i niszczą je, i nie mamy jak uaktywniać zdolności specjalnych. Dzisiaj wrzucę kolejną wersję, będzie w niej miasto, tam sklepy dla każdej klasy, nauczyciele (będzie można ulepszyć umiejętność 1, i poznać 2), jeszcze jeden obszar z potworkami, jak zdąże to nowy quest, tawerna i sklep z magicznymi księgami. Jednak prosze żebyście pisali jak coś znajdziecie błędnego, to od razu to poprawie:)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Czw 15:49, 20 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 21:09, 20 Sie 2009 |
|
Uwaga! Daję kolejną wersję: wyslijto (.) pl/plik/eu5zslzoka
Changelog:
*6 nowych respowisk
*Poprawiony respawn orków
*poprawiony respawn duchów
*Zacząłem robić miasto, narazie tylko zarysy głównych ulic
*W mieście są nauczyciele, mogą ulepszyć zdolność 1, i nauczyć 2, ale nie zrobiłem jeszcze nauczyciela dla warriora!!
*Dodałem "miksturę testera" - jeżeli nie możesz sobie poradzić, a chcesz tylko pooglądać mapę itd, możesz jej użyć, ale nie radzę, zabija całą przyjemność gry
*Jeden nowy obszar
*2 zdolności: POVERSLAVE dla Barbariana, i SECONDARY SUMMON dla beast mastera
*Ulepszenia umiejętności 1
Niestety nie zdążyłem zrobić więcej, i dalej mozna zdobyć tylko 5lvl.
W następnej wersji pojawić się powinny: kolejne sklepy w mieście, nauczyciel dla warriora, nowy obszar, karczma, i oczywiście poprawie wszelkie błędy jakie wykryjecie:) Więc pomagać mi i testować!
Aha, nie poprawiłem jeszcze konwersacji z tworzeniem postaci, nadal jako ostatni atut należy brać stoneskin. Poza tym we wprowadzeniu jest pare błędów (np bohater nie dostaje 5hp/lvl, tylko: Beast Master 10, Warrior 30, Barbarian 40, oraz nie 3 punkty atutów, tylko 2). Funkcja robienia przedmiotów i czytania run jeszcze nie została zaimplementowana, więc na 5poziomie bierzcie atut live drain, albo coś z podstawowych. Testujcie i mówcie o napotkanych błędach/sugestiach/opiniach
EDIT: Coś nikt nie pisze o żadnych sugestiach ani opiniach:( Znalazłem jeden błąd z respowiskiem orków, który został już poprawiony, i naprawiłem zdolność Secondary Summon, która dotąd nie działała. Oprócz tego zamierzam o połowę osłabić atuty Regeneration i Life Draining, bo przy obu ulepszonych na maksa postać regenerowała 7hp/sekundę, i za każdego zabitego wroga dostawała 40hp, więc życie jej prawie nie schodziło. Wersja z w/w ulepszeniami prawdopodobnie jeszcze dzisiaj! Testować, dawać sugestie itd:P
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Pią 14:42, 21 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
NoobSaibotek
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z kontowni Płeć:
|
Wysłany:
Pią 18:23, 21 Sie 2009 |
|
Pomysł ekstra! Jednak napotkałem pare błędów. Np tam jest jeden szkielet w drzewach ukryty. Tylko Beast Masterem go mogę zabić. Dalej idę do kapitana i tylko RAZ mi się pojawiła konwersacja! I chyba tylko tyle zrobiłeś? Ja żadnego miasta nie widziałem. Zaraz ściągnę nowszą wersję
A ten szkielet beast mastera jest trochę za silny. Ja bym dał wydarzenie *obiekt istnieje* i tam zaznaczasz szkieleta z królestwa drugiego. Następnie regułę *Ustaw właściwości obiektu*, oczywiście tam zaznaczasz szkieleta z królestwa 2 i dałbym następujące zmienne.
$health = 15
$maxhealth = 15
$attack = 3
$maxhealth = $health
Bez tego "$maxhealth = $health" będzie reguła działała jak god mode;/ Oczywiście efekt nie będzie najlepszy, ale szkielet i tak będzie mógł być zniszczony. Do tego szkielet nie znika po 2 minutach. Tam w tej regule z pojawieniem się wystarczy dać opóźnij, a następnie twoją regułę summon_destr (czy coś takiego)
Pomysł zajebisty i wykonanie trudne. Życzę ci szczęścia!
Cytat: |
Coś nikt nie pisze o żadnych sugestiach ani opiniach:( |
Ehh, to ci Tzarowicze jedni Chyba już im się żyć odechciewa
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SOBD^Chidori
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 0:33, 22 Sie 2009 |
|
Brawo. To jest świetne. Zapewne wiele osób powie "teren do bani" ale nie ja!. Mamy podobne zainteresowania w mapkach także dla mnie liczy się walka , fabuła a teren mam gdzieś. tworzyłem kiedyś coś podobnego leczy na innej podstawie. Mogłeś wybrać tylko 1 hero ale po formacie straciłem. Jestem maperem i dobrze wiem ile trzeba czasu na zrobienie zwykłem mapy, a tą mapę zapewne wiele trudu i pracy. Chłopie podziwiam cie, nie sądziłem ze coś takiego jest możliwe Czekam na następne części. Następne brawo za danie samuraja To moja ulubiona jednostka w grze (tzar i w realu jako wojownik starożytny ) także teraz w tej mapie. Osobie która lubi wbić się miedzy wrogów przydadzą się takie umiejętności jak jego (mówię o sobie ) Jesteś od teraz moim idolem mapowym ^^. Powinni ci niezwłocznie po wykonany tej mapy zrobić własny temat.
Moje sugestie :
1- Tego szkieleta co siedzi w lesie na początku daj do reszty, musiałem sam to zrobić w edytorze bo inaczej wariorem nie przeszedł bym dalej
2 - dobrze by było jak byś dał temu "Niby" magowi manę i aby potem jak stanie się potężniejszy jakieś czary.
3 - Możesz też dać gdzieś dalej smoka. Takiego przypakowanego co trzeba będzie go na wysokim LV pokonać, albo dać gdzieś smoka,golema i dżina i takie 3 bosy, każdy bos gdzie indziej
4 - Jeśli chcesz fajnie by było mieć jeszcze kogoś, jakiegoś wojaka co potem się do ciebie dołącza czy coś. Może być np słaby i jak zginie pojawia się w mieście
5 - Wiem ze dałeś sojusz botom z potworami ale to śmiesznie wygląda jak idą za mną szkielety czy coś i nikt mi mi pomaga, dlatego może w mieście wieże jakieś powinien ci zawsze pomóc, i żeby miały sporo HP
6- może lecz nie koniecznie możesz zrobić 2 kraje?? Nie wiem na czym ma polegać fabuła tej mapy dlatego tylko daje taką propozycje
7 - Fajnie by było móc kupić sobie fort jako dom, np w jednym mieście masz fort i za odpowiednią sumę możesz go kupić i masz chatę ^^ a gdzieś zamek jako Villa a z zamkiem pola i Wieśki,domy i wieś/wsie i stajesz się lordem, to by było coś.wtedy marz własnych wojaków np co bronią ci posiadłości.
8 - Fajnie to wygląda jak goście na początku w garnizonie walą w powietrze xD może niech przed nimi stoi jakiś instruktor czy coś co ich trenuje bo nie każdy może się domyślić ze oni niby tak trenują, chyba ze tam miały być kukły xD
Jeśli czegoś nie rozumiesz co tu napisałem, chcesz żebym rozwinął lub sprostował napisz : 12288464
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SOBD^Chidori dnia Sob 0:35, 22 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
NoobSaibotek
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z kontowni Płeć:
|
Wysłany:
Sob 10:45, 22 Sie 2009 |
|
Cytat: |
2 - dobrze by było jak byś dał temu "Niby" magowi manę i aby potem jak stanie się potężniejszy jakieś czary |
Hehe, fajny pomysł. Da sie jeszcze zrobić, aby się regenerowała Będzie efekt jakby to naprawde był mag!
Cytat: |
5 - Wiem ze dałeś sojusz botom z potworami ale to śmiesznie wygląda jak idą za mną szkielety czy coś i nikt mi mi pomaga, dlatego może w mieście wieże jakieś powinien ci zawsze pomóc, i żeby miały sporo HP |
Za łatwe by było.
Cytat: |
Brawo. To jest świetne. Zapewne wiele osób powie "teren do bani" ale nie ja!. Mamy podobne zainteresowania w mapkach także dla mnie liczy się walka , fabuła a teren mam gdzieś. |
Tak samo uważam
Cytat: |
tworzyłem kiedyś coś podobnego leczy na innej podstawie |
A ja chciałem zrobić kampanie o pokemonach!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Danielos von Krausos
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo Płeć:
|
Wysłany:
Sob 15:10, 22 Sie 2009 |
|
A więc, już na początku wydawało mi się, że będzie ciekawie. I było ciekawie, pomysł bardzo dobry, jednak trochę niewykorzystany - błagam, na przyszłość rób takie mapki, ale z ciekawą fabułą i wtedy będzie miodzio. Ale to chyba tylko demo, więc mam nadzieję, że będzie lepiej.
A więc po kolei...
Pomysł - to z tymi zdolnościami, poziomami itp. wg mnie świetne, więc mógłbym tu dać nawet 10/10.
Teren - Ekhem, zacznijmy od zacytowania Chidoriego...
Chidori napisał: |
także dla mnie liczy się walka , fabuła a teren mam gdzieś. |
I niesłusznie. Teren jest też bardzo ważny - tworzy klimat gry, jeśli teren jest kwadratowy i brzydki to i gry się odechciewa. Z pewnością każdy mapper chce, by jego mapy były przyjemne i grywalne, a dobry teren jest jednym z warunków, by tak było.
A teraz wracając do terenu mapy - do bani nie był. Powalający w żadnym wypadku też nie, teren można robić o wiele lepszy i bardziej urozmaicony, ale mimo wszystko na tym dało się grać, więc źle nie było. 5-/10
Fabuła - mehehe, fabuły to tu w sumie nie było (albo ja coś źle zrobiłem), więc dałbym za to bardzo niską ocenę, ale jednak, wiedząc, że taki był zamiar autora, nie zrobię tego. A więc ocena za fabułę nie będzie wliczana do całości.
Poziom trudności - nie wiem, gdzie tu jakieś problemy, ale poziom trudności był dla mnie denny. Mój beast master rzucił się na chyba ponad pięćdziesięciu orków, a oni mu nawet połowy życia nie zabrali. Poziom był więc w moim mniemaniu do kitu, dam 2/10. Jeśli coś jest w tym nie tak, proszę mnie oświecić.
Reguły - nie ma co, było bardzo dobrze. Wyłapałem tylko, że zanim doszedłem na bagna, to tam już wcześniej orkowie się odnawiali i zastałem ich tam prawie sto. Poza tym, było dobrze, dobre 8+/10.
Zadania - nie było ich zbyt wiele, były liniowe i toporne, ale mimo wszystko fajne. Nie ma się tu za bardzo co rozpisywać, więc dam 7-/10.
Ogółem - 7/10. Byłoby 6+, ale zawyżyłem, bo naprawdę jest to oryginalny pomysł w Tzarze i tylko tak dalej. Pomysł i sprawy techniczne wyszły Ci bardzo dobrze, z fabułą trochę gorzej, to jest chyba tylko mapka wiecznej siekanki. :/ Na przyszłość rób mapki z lepszą fabułą (i terenem, napisz do mnie na gg to mogę Ci pomóc), to będzie to coś czego chyba Tzar nie widział. Jak na początek to Ci gratuluję. :>
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Danielos von Krausos dnia Sob 15:14, 22 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
SOBD^Chidori
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 16:20, 22 Sie 2009 |
|
Cytat: |
I niesłusznie. Teren jest też bardzo ważny - tworzy klimat gry, jeśli teren jest kwadratowy i brzydki to i gry się odechciewa. Z pewnością każdy mapper chce, by jego mapy były przyjemne i grywalne, a dobry teren jest jednym z warunków, by tak było. |
Danielos ty tak masz ze się gry odechciewa ja nie mam tak ani trochę. Ale zapewne teren będzie lepszy, jedyne co mi sie w nim nie podobało to zasypana droga, dziwnie wygląda
Cytat: |
Poziom trudności - nie wiem, gdzie tu jakieś problemy, ale poziom trudności był dla mnie denny. Mój beast master rzucił się na chyba ponad pięćdziesięciu orków, a oni mu nawet połowy życia nie zabrali. Confused Poziom był więc w moim mniemaniu do kitu, dam 2/10. Jeśli coś jest w tym nie tak, proszę mnie oświecić. |
Danielos powiedz czy nie wypiłeś przypadkiem butelki co leżała obok? Bo to nie możliwe aby pokonać 50 orków tu! Butelka na początku to dla tych co nie chcą sie wysilać a tylko zwiedzić mapę
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SOBD^Chidori dnia Sob 16:22, 22 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Danielos von Krausos
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo Płeć:
|
Wysłany:
Sob 17:21, 22 Sie 2009 |
|
SOBD^Chidori napisał: |
Cytat: |
I niesłusznie. Teren jest też bardzo ważny - tworzy klimat gry, jeśli teren jest kwadratowy i brzydki to i gry się odechciewa. Z pewnością każdy mapper chce, by jego mapy były przyjemne i grywalne, a dobry teren jest jednym z warunków, by tak było. |
Danielos ty tak masz ze się gry odechciewa ja nie mam tak ani trochę. Ale zapewne teren będzie lepszy, jedyne co mi sie w nim nie podobało to zasypana droga, dziwnie wygląda
Cytat: |
Poziom trudności - nie wiem, gdzie tu jakieś problemy, ale poziom trudności był dla mnie denny. Mój beast master rzucił się na chyba ponad pięćdziesięciu orków, a oni mu nawet połowy życia nie zabrali. Confused Poziom był więc w moim mniemaniu do kitu, dam 2/10. Jeśli coś jest w tym nie tak, proszę mnie oświecić. |
Danielos powiedz czy nie wypiłeś przypadkiem butelki co leżała obok? Bo to nie możliwe aby pokonać 50 orków tu! Butelka na początku to dla tych co nie chcą sie wysilać a tylko zwiedzić mapę |
To z tym "gry się odechciewa" to nieco eufemizm był. Ale mimo wszystko, dla takiego gracza jak ja, który długo w tym siedzi (no bo Ty chyba niezbyt?), to się na rzygi zbiera, gdy widzi kwadratowy las z kwadratowym jeziorem w środku. Tak czy siak, sam przyznaj - na mapie z lepszym terenem gra się przyjemniej, czyż nie? Dodaje klimatu, większego realizmu i przyjemności, wyciąganej z gry.
A co do poziomu trudności - faktycznie, mój błąd. A więc ogólną ocenę mapy zawyżam do 8=/10, chociaż 7/10 to i tak dobra ocena.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Danielos von Krausos dnia Sob 17:22, 22 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
SOBD^Chidori
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 17:23, 22 Sie 2009 |
|
Cytat: |
To z tym "gry się odechciewa" to nieco eufemizm był. Ale mimo wszystko, dla takiego gracza jak ja, który długo w tym siedzi (no bo Ty chyba niezbyt?), to się na rzygi zbiera, gdy widzi kwadratowy las z kwadratowym jeziorem w środku. Tak czy siak, sam przyznaj - na mapie z lepszym terenem gra się przyjemniej, czyż nie? Razz Dodaje klimatu, większego realizmu i przyjemności, wyciąganej z gry. |
Grać gra sie lepiej , ale ten pomysł to i tak mnie zauroczył
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SOBD^Chidori dnia Sob 17:24, 22 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
NoobSaibotek
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z kontowni Płeć:
|
Wysłany:
Nie 10:42, 23 Sie 2009 |
|
Cytat: |
I niesłusznie. Teren jest też bardzo ważny - tworzy klimat gry, jeśli teren jest kwadratowy i brzydki to i gry się odechciewa. Z pewnością każdy mapper chce, by jego mapy były przyjemne i grywalne, a dobry teren jest jednym z warunków, by tak było. |
A wiesz co? Ja tam właśnie na takim terenem jakim robił Krzesimir i był za to chwalony, to nie przepadam. Wy oceniacie teren dobrze, gdzie ktoś dał np krzaki i różne śmieci. Zwykle taki niby dobrze zrobiony teren to część zrobiona, a większa część zakryte drzewami ;/ Aż sie rzygać chce ;/ Dlatego uważam, że w tej mapie jest dobry teren.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Danielos von Krausos
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo Płeć:
|
Wysłany:
Nie 12:04, 23 Sie 2009 |
|
NoobSaibotek napisał: |
Cytat: |
I niesłusznie. Teren jest też bardzo ważny - tworzy klimat gry, jeśli teren jest kwadratowy i brzydki to i gry się odechciewa. Z pewnością każdy mapper chce, by jego mapy były przyjemne i grywalne, a dobry teren jest jednym z warunków, by tak było. |
A wiesz co? Ja tam właśnie na takim terenem jakim robił Krzesimir i był za to chwalony, to nie przepadam. Wy oceniacie teren dobrze, gdzie ktoś dał np krzaki i różne śmieci. Zwykle taki niby dobrze zrobiony teren to część zrobiona, a większa część zakryte drzewami ;/ Aż sie rzygać chce ;/ Dlatego uważam, że w tej mapie jest dobry teren. |
Niekoniecznie chodzi mi o taki teren, co zrobił Krzesimir. Po prostu chodzi mi o urozmaicenie - Krzesimir full lasu robił, ponieważ chciał stworzyć taki klimat wielkich lasów, a zawsze wygląda to mniej sztucznie niż 3/4 mapy gołe. Także wiesz, mówiąc o dobrym terenie, nie mówię o pokryciu większości mapy drzewami zmieszanymi z krzakami, tylko czymś porządniejszym. A w tej mapie nie widzę nic z dobrego terenu. Czasami las aż zbyt gęsty (ale zapewne to na potrzeby nie przełażenia przez niego), często jest dość pusto, prosto i kwadratowo.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 22:59, 23 Sie 2009 |
|
Siema! No, dzięki za wypowiedzi! Szkieletów do questa jest 6, więc i bez tego w lesie da sie przejść (przez przypadek go drzewami przykryłem, i o nim zapomniałem:P). Co do fabuły to pomysł itd mam, ale tym się jeszcze nie zajmowałem raczej. Poziom trudności - a wypiłeś przypadkiem tą miksturę? Ona jest dla mnie, do testowania, z nią jest łatwo:P Generalnie bez niej nie jest wcale tak łatwo, zwłaszcza na początku. Orków już dawno poprawiłem:P Fort owszem, będzie można kupić, to miasto to jest tylko taki zarys tego co będzie. A będzie: Gildia najemników (maksymalnie dwóch, przy czym warrior po ulepszeniu na palladyna będzie mógł ich wskrzeszać), gildia łowców nagród - będą questy na różne potworki, za kasę. Trener - za kasę można ulepszać atak i kupować atuty (raczej dla postaci na 20poziomie, czyli maksymalnym). Teraz dodałem sklepy dla każdej klasy, zrobiłem obszar "badlands", z mocnymi szkieletami itd. Co do szkieleta beast mastera, to on powinien być dość mocny, bo zauważ, że do 5 poziomu musi on wystarczyć, a jak walczysz np z bandytami czy kilkoma szkieletami, albo orkami, to zaraz Ci i tak padnie:P Robie obszary z myślą - im dalej od miasta tym trudniej. Będzie kilka lokacji łączących się z miastem, i na końcu każdej tej lokacji będzie boss (smok też), który będzie wart sporo kasy. Nowej wersji narazie nie daję, chcę dokończyć parę rzeczy jeszcze. Teren staram się robić w miarę ciekawy, ale odgradzanie drzewami niestety zostanie - cóż, to w końcu taki pomysł na mapę Zaszły zmiany jeżeli chodzi o umiejętności na 20poziom. Otóż po osiągnięciu go trener naszej klasy zleca nam questa, po którym awansujemy na klasę prestiżową, i dostaniemy jedną z dwóch umiejętności: nie podam jakie to, ale np warrior ma do wyboru Sheltering Sky (niezniszczalność na 20sekund) albo Reborn (leczy jego i najemników - jeżeli Ci są martwi, to ich wskrzesza). A, piechurzy mieli atakować powietrze, manekinów tam nie ma:P Fajnie że sie wam mapa podoba, mam nadzieję że dzięki wam, i waszym sugestiom stworzę coś niezłego:) Za niedługo kolejna wersja!
Aha: co do sojuszu to właśnie dylemat mam. Z jednej strony to faktycznie kiepsko wygląda że nikt Ci nie pomaga, ale z drugiej strony za potworki jest kasa, no i będą questy - więc nie chce żeby ktoś używał miasta do ich zabijania, tylko samemu się pofatygował Tak to ściąga orków do miasta, i bogaty się robi
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Nie 23:05, 23 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
NoobSaibotek
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z kontowni Płeć:
|
Wysłany:
Pon 16:24, 24 Sie 2009 |
|
firefly tylko popraw te cwiczenia umiejętności, bo mnie beast master nie nauczył aby przyzywać second minion ;/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|