Autor |
Wiadomość |
Azja
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 21:50, 20 Gru 2013 |
 |
Chłopaki, ale historia. Był u mnie mikołaj, ale żeby dał mi prezent to musiałem pociągnąć mu pałkę - a to dla mnie jak drugi prezent!
Więc ciągnąłem dwa razy, ale to dlatego że lubię
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
maciek
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Sob 1:11, 21 Gru 2013 |
 |
A może to ja jestem firefly ? Azja – wyzywasz firefly'a od bambusów, a gdzie rosną bambusy? W Azji
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Azja
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 9:05, 21 Gru 2013 |
 |
tak wyszło IKS DEEEE
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
landrynek
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 11:23, 21 Gru 2013 |
 |
Mapa nabiera kształtów, i powoli zabieram sie za misje na początku mapy (żeby nie było tak nudno) . Więc niedługo kolejny update proszę o sugestie odnośnie nowych wysp itd. ponieważ albowiem kończą mi się pomysły
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 21:34, 21 Gru 2013 |
 |
moim trzecim kontem jest azja, na którym jestem nieogarniętym gimnazjalnym matołem, i tak między nami, to właśnie to konto jest prawdziwe
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Azja
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 21:43, 21 Gru 2013 |
 |
dobrze wiedziec
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
landrynek
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 22:20, 21 Gru 2013 |
 |
Panowie, ja tu wszystkim steruję, i niestety... Jest nas czterech! Bo ja to Maciek! teraz idzcie spać z świadomością, że was wykiwałem
Postęp prac:
-kolejna wyspa (wyspaK)
-możliwość wyboru drogi (między prawem a rabusiami)
-gwardziści miejscy w mieście, których można atakować(co spowoduje wypowiedzenie wojny). zabicie daje złoto (firefly, to wziąłem z twojej mapy "ptaki", bo za chiny ludowe bym nie wymyślił)
-"wróg mojego wroga, jest moim przyjacielem" - niedługo się dowiecie dlaczego to piszę
A oto (mam nadzieję) wyczekiwany update xD
[link widoczny dla zalogowanych]
Przed każdą wyspą dawajcie F2, ale proszę o 2 rzeczy:
1. nie zapisywać będąc już na wyspie
2.starałem się otoczyć wyspy, ale proszę nie bugować (zabijać) mobów przy pomocy statku, bo nie wszędzie da się ogrodzić.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez landrynek dnia Nie 0:01, 22 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
maciek
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Nie 17:38, 22 Gru 2013 |
 |
I was nabrałem ciołki, że umiem robić tylko kanciaste mapy bez reguł muhahahaha
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
landrynek
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 17:50, 22 Gru 2013 |
 |
Postęp prac:
-możliwość zmiany jednostki (kilka ulepszeń, aż do konnego łucznika)
-zdobycie ulepszeń w misji nie zalicza się do limitu z siły (było inaczej)
-misja z młotem władcy płomieni
jeszcze parę rzeczy zrobię i kolejny update
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
landrynek
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 19:43, 27 Gru 2013 |
 |
Przepraszam za double post @_@
Jak pisałem na początku, ktokolwiek wykaże jakiekolwiek zainteresowanie mapką, to zamieszczę ją względnie szybko
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Mazur3k
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 522
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: HollyŁódź Płeć:
|
Wysłany:
Sob 20:20, 28 Gru 2013 |
 |
To zamieszczaj waść
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
maciek
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Nie 0:30, 29 Gru 2013 |
 |
Będziemy musieli czekać do przyszłego roku?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
landrynek
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 20:52, 30 Gru 2013 |
 |
Myślałem, że nikt tak szybko nie napisze 0_0 chciałem żeby mapa była "noworoczna", ale ok. zamieszczam wersję Praktycznie zrobioną (brakuje tylko równowagi w cenach itd.)
zostawiłem miejsce na mapie, gdym miał ochotę coś dorobić
Życzę miłej gry:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jakiekolwiek pytania proszę zadawać w odpowiedziach, Mapa jest dość zawiła, jeżeli się nie wie o co chodzi, więc spodziewam się takowych.
PS: proszę o oceny, nie jestem pewien, czy będę robił jeszcze jakieś mapy, jednak konstruktywna opinia na temat, zawsze pomaga poprawić obecną mapę, i/lub podjąć decyzję odnośnie robienia nowej, jeżeli wiecie o co chcę przez to powiedzieć
UWAGA PONIŻEJ LISTA KODÓW, JEŻELI NIE CHCESZ SOBIE ZNISZCZYĆ ZABAWY, TO NIE CZYTAJ!!!! UŻYWAJ TYLKO W NAPRAWDĘ SKRAJNYCH SYTUACJACH!
Lista Kodów:
hmcalc $miecz = x ustawia atak na x
hmcalc $tarcza = x ustawia obronę na x
hmcalc $trening1 = x ustawia zdrowie na (x*20)
hmcalc $karaka = 1 tworzy karakę (jednorazowe)
hmcalc $ilgwardia = x ustawia ilość odradzanych co 2 minuty po zabiciu gwardzistów (limit jest 3 razy większy od x)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Santorr
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 17:47, 02 Sty 2014 |
 |
Eee to można zmieniać zmienne z poziomu gry? Rozwiń trochę to zagadnienie bo widze że coś mnie omineło
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
landrynek
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 15:48, 03 Sty 2014 |
 |
Robiłeś mapy, i nie znasz hmcalc? współczuję czasu testowania map
Kod hmcalc ustawia jakąś zmienną na określoną wartość
np. hmcalc $miecz = 1
to sprawia, że zmienna $miecz otrzymuję wartość 1. Co za tym idzie, wszystkie reguły, których warunkiem jest $miecz == 1 zostają aktywowane itd.
Ten kod poznałem w dziale "kody do map firefly" od tego czasu mapy testuję w 5 minut, a nie 50
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|