Autor |
Wiadomość |
Lucjan
Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Malborg Płeć:
|
Wysłany:
Pią 18:32, 03 Sty 2014 |
|
Zagrałem i: Na początku nie widziałem celu w tej grze. Musi być jasno postawiony, do czego dążymy co chcemy otrzymać. Fajnie by było jakby jakąś postać można spotkać więcej niż raz. Jakby była zakrojona fabuła, główny wątek. Jakby wszystkie misje poboczne miały jakiś skutek w późniejszym czasie, nawiązywało do głównego wątku czy postać z pobocznego wątku występowała później. Moje obserwacje będę pisał po kolei jak je zauważyłem.
*zaznacz wyraźnie, które budynki i którzy bohaterowie mogą z nami 'rozmawiać' lub daj im większe pole, w którym mogą 'zaczepić',
*kupuję w domku krokusy, które dają kasę, a na polu sieję ziemniaki, które dają pożywienie,
*jeżeli kupiłem w domku dwa razy cebulę to mogłem zasiać tylko raz, 'druga' cebula gdzieś przepadła, a z nią kasa
*po podejściu do domku/manekina i innych budynków pojawia się konwersacja, a po jej wyłączeniu pojawia się kolejny raz i kolejny, w końcu przestaje, ale jest to wkurzające i męczące
*ćwiczenie siły nic nie daje(a zabiera pieniądze), dodam tylko, że już byłem konnym jeźdźcem,
*nie odkryłem konwersacji przy gospodzie(nie wiem czy ma być),
*opcja budowania przy farmie nic nie daje(a może mam za mało kasy 1500)[uważam, że powinny być dostępne wszystkie opcje, a przy braku odpowiednich materiałów konwersacja przecząca]
*przy konwersacji z rycerzem od szkolenia powinna być opcja zamknij tak samo jak przy wieży koło krowy i przy wszystkich innych,
*nie wiem kiedy pojawiła mi się możliwość ulepszenia u kowala(ale zdecydowanie zbyt późno), ulepszenie zbroi dodaje chyba +1 do ataku,
*tak samo jak u góry(pojawiły mi się opcje kupowania przy farmie przy złocie około 2500 a czas gry 3h), trochę późno no i brak cen przy ich nazwie,
*podróże statkiem są sympatyczne, szkoda, że następują tak późno(a może tylko u mnie?)
*zagadki na wyspie śmierci bardzo ciekawa gram na trybie turbo i 30sekund minęły zanim zdążyłem anulować turbo, wczytałem i zagrałem normalnie, w tej zagadce nie ma w ogóle licznika(od razu się przegrywa),
*powiedz o co chodzi z tym, że chomik gra na ukulele, ponieważ sarna kaszalot, nie rozumiem wcale a wcale, chyba gram już w Twoją mapkę zbyt długo... na dzisiaj kończę!
*mógłbyś dodać więcej opcji do siania i kupno od razu 6-ciu krów
*można pozostawić jednego bohatera, który będzie odklepywał 'sianie' i 'statki handlowe' kiedy my jesteśmy poza wyspą(jakiś pracownik czy ktoś taki).
Fajna mapka, na początku bardzo mało możliwości i duużo czekania, ale gra się rozkręca, jest trochę miejsca na myślenie(zagadki). Można przyznać, że jest długa i monotonna czasami, ale nadrabia(przynajmniej u mnie) zagadkami. Niedługo przejdę dalej, a nóż odkryję coś innego?
Jak rozwiązać nudę na początku?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
landrynek
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 19:54, 03 Sty 2014 |
|
hmm to tak:
w domku za złoto kupuje się tylko niewolników, budynki są za drewno, czyli materiały budowlane
błąd z cebulami: zaraz naprawię i razem z kilkoma innymi poprawkami wrzucę do 2 dni (mam teraz trochę napięty grafik )
krokusy - ziemniaki xD tak, zauważyłem ten błąd niejednokrotnie, ale zawsze zapominałem go poprawić xD
3 zagadka to było nawiązanie do wypowiedzi postaci z bajki "pingwiny z madakaskaru" "chomik gra na ukulele ponieważ sarna kaszalot" umieściłem je z 1 powodu Maciek napisał je w odpowiedzi do tego tematu, więc chciałem sprawdzić, czy ktokolwik czyta odpowiedzi
Co do kowala : miecz daje 1 ataku zbrojua 1 obrony
miecz kosztuje 50 stali (kamien) a zbroja 100 stali (kamien)
wymiany to:
400 J - 200 złt
100 K - 100 złt
200 D - 200 złt.
200 złt - 200 J
400 złt - 100 K
200 złt - 100 D
(wykonuje się od lewej do prawej, tam gdzie złoto jest pierwsze, jest sprzedarz)
Ogólna fabuła to będzie dodatek, nie bez powodu mapa nazywa się LoaP II 1.0 a nie po prostu LoaP II.
Nuda na początku? tak, spotkałem się z tym, ale będzie taki jakby samouczek, który da pewien profit
EDIT: ćwiczenie siły zwiększa limit ataku i obrony ( podstawowy to 5, czylu że nie mozesz ukepszyć broni/zbroi więcej niż 5 razy ) limit ataku i obrony nie jest liczony razem, obu możesz mieć tyle samo.
EDTI2: Z powodu na pewną kwestię, łączę limit ataku i obrony, zmusi to gracza do mądrego wybierania między jednym, a drugim, ponadto planuję dodać wieże strażnicze, ponieważ wszystkie jednostki da się kite-ować, a wieże nie Jak ja to przechodziłem, to chyba raz zostałem uderzony
Co do nudy: Zwiększam koszty roślin ( a więc także profit ) co sprawi, że w początkowych stadiach gry, mniej się na stoicie Jednakowoż nie mam pomysłów na fabułę, jakieś sugestie?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez landrynek dnia Sob 9:17, 04 Sty 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
landrynek
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 13:06, 06 Sty 2014 |
|
Mam nadzieję, że wybaczycie double posta @_@
Naprawiłem wymienione przez Ciebie błędy Lucian, dziękuję za sugestie, wykorzystałem większość
Dzisiaj wieczorem, po dodaniu pewnego smaczku na start, załaduję mapę, ulepszoną o dodatek Kraina bezokoliczników (macie jakiś lepszy pomysł na nazwę? )
Miłego święta Trzech Króli
EDIT:
Uwaga, zapada zmrok i wszystkie światłą gasną, oprócz komputerów tych, co na moją mapę czakają.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak sprawdzić ilość pobrań na "wyslijto.pl"?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez landrynek dnia Śro 13:41, 08 Sty 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
LizarD
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Wto 17:37, 22 Kwi 2014 |
|
BOSHE
Dajcie na mediafire albo cos nietakiegos bo na wyslijto all sie samo kasuje ...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
landrynek
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 1:48, 25 Kwi 2014 |
|
Jeżeli chcesz pobrac to dzisiaj, o rozsadnej godzinie, postaram sie to wystawic (patrz czas posta)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
LizarD
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Pią 19:35, 25 Kwi 2014 |
|
Mapa ze sie wyraze "zajebista"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rikeanoke19
Dołączył: 16 Maj 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świebodzin
|
Wysłany:
Pią 19:36, 16 Maj 2014 |
|
dokładnie!!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Test602
Dołączył: 13 Gru 2020
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 0:59, 14 Gru 2020 |
|
ma ktos jeszcze tę mapkę? Chciałbym w nią zagrac
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|