Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Arabowie są THE BEST - dyskusja odnośnie nacji Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Haos



Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 290 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Korfantow
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:02, 29 Gru 2008 Powrót do góry

pff nie piki arabskie niemaja premi obronnej przeciw strzałą wiec go*** zrobią mass strzelcow miazdzy taka skadanke luki konne + piki ;/ arabami trzeba grac taktycznie z sława i po problemie xD jako ze arabowie nie maja treningu a maja wzbogacanie rudy to raczej taktyka janczarzy + luki konne + miecho z gospod jest najlepsze przeciw kazdej nacji xD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:14, 29 Gru 2008 Powrót do góry

Katapulty kontra Statki +400%

Katapulty kontra Budynki +400%

Katapulty kontra Wieże +600%

Katapulty kontra Katapulty i Balisty +400%

Katapulty kontra Mury +900%

Samurajowie kontra Jednostki konne +50%

Ronin kontra pikinierzy europejscy, łucznicy i strzelcy +225%

Ronin kontra wieśniacy +100%

Piechurzy(Euro i Arab) kontra pikinierzy europejscy, łucznicy i strzelcy +150%

Satrapa kontra samuraj +50%

Satrapa kontra wieśniak +200%

Pikinier(Euro i Arab) kontra jednostki konne +500%

Wiekiernik kontra machiny oblężnicze +150%

Ataki strzeleckie kontra smoki +100%

Ataki strzeleckie kontra nietoperze +100%

Ataki strzeleckie kontra pikinier europejski -75%

Ataki strzeleckie kontra rydwan -25%

Ataki strzeleckie kontra ciężka kawaleria(krzyżowiec, janczar, samuraj konny) -40%

Ataki strzeleckie kontra samuraj -15%

Mag kontra kapłan +400%

Kapłan kontra mag +300%

Kapłan kontra magiczne potwory +100%

Jednostki walczące w zwarciu (oprócz kapłana azjatyckiego) kontra nietoperze -20%

Jednostki walczące w zwarciu (oprócz kapłana azjatyckiego) kontra smoki -50%

Golemy kontra budynki +100%

Krasnoludy kontra budynki +400%

Magiczne potwory kontra kapłan azjatycki -90%

Konnica walcząca w zwarciu kontra łucznik, strzelec +50%

Mnich kontra satrapa +50%

Samuraj konny kontra janczar +65%

Jednostki walczące mieczem kontra piechur europejski -20%

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Więc z powyższej listy wynika, że nikt nie ma premii do piki arabskiej.. Więc TEORETYCZNIE piki + łuki konne to może być świetna armia.. ale ja wam radzę sprawdzić w praktyce co to będzie warte Very Happy.

Ale zawsze się trafi ktoś do kogo nikt nie ma premii... Euro też ma wiekiera, do którego nikt nie ma premii...
..a Azja ma takich roninów, na których też nie ma żadnego haka Very HappyVery Happy.

W ogóle ta lista zawiera wiele interesujących informacji o których przeciętny Tzarowicz pewnie pojęcia nie ma.. zapraszam do lektury.

Ps. W nazwie tematu - "dyskusja odnośnie nacji" - chodzi o konkretną nację(Arabowie), do dyskusji, czy też wszystkie nacje? Lepiej o wszystkich już - niepotrzebne komplikacje Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Li Mu Bai



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:32, 29 Gru 2008 Powrót do góry

Tatkyka piki + łuki konne nie sprawdzi sie przeciw piką euro miesku i strelcą która to mieszanka jest najczęściej używane przez euro. Taka mieszanka rówiez nie sprawdzi sie przeci azjacie z i po pratycznie w wiekszości gier. Pika arabska to bardzo dobra jednostka ale gdy przeciwnik nie tworzy masy jazdy to nie mozna na ów pice opierac swej armi. Araby choć na 14:00 ustepują nieco azjatom to i tak są groźni lecz tylko w rekach dobrych graczy. azja noob zjedzie bez problemu araba nooba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sarkaz



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 592 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:36, 30 Gru 2008 Powrót do góry

Może i Arabia jest silna ale ja osobiście nie mogę do tej rasy przyzwyczaić chociaż jak gram na singlu to przyznam że dobra jest szczególnie jak jadę w Dżihad.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ardwin



Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 14:55, 30 Gru 2008 Powrót do góry

ja z powodzeniem uzywam pik, lukow przeciw innemu arabowi ^^
obrony maja na tyle duzo ,ze przyjmuja ciosy a luki robia swoje

na azjate satrapi + luki

na eurosa piechurzy/piki/luki

trzeba szybko postawic meczet ktory daje blogo a dzichad zastepuje nam cala piechote(chyba ,ze ktos massuje jazde)

uwazam ,ze meczet jako drugi jest lepszy od gw gdyz dla kazdej jednostki moze dac 3 atk wiecej...do 20 nawet 30min mzona grac na samych koszarach(tylko trzeba "troche" ich zbudowac)

dla mnie w gw arabow jedyna sensowna technologia jest jezdziectwo...kultura i zdobywanie doswiadczenia srednio sie przydaje i tez nie jestem wielkim fanem janczarow ;d


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ardwin dnia Wto 14:58, 30 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Axis



Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:06, 30 Gru 2008 Powrót do góry

A Mi podczas rodzinnych zagrywek (często 2vs2,3vs3-gdy zejdzie się dalsza :p) utarła się taktyka iż Ja zajmuję się tylko gospodarką (Często będąc Arabami)a Sojusznik tylko Militarią (Wspólne surowce).Jak na rodzinne partyjki to bardzo przyjemna gra Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sarkaz



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 592 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:12, 30 Gru 2008 Powrót do góry

Ardwin napisał:
zdobywanie doswiadczenia srednio sie przydaje i tez nie jestem wielkim fanem janczarow ;d


Wg. mnie doświadczenie to ważna rzecz chociaż Arabia nie ma manekinów więc trudniej o zdobycie wyższego poziomu.
Za to Janczarzy to jest bardzo silna jednostka mi tam się podobają ;D Ale trochę racji też jest w tym że w Arabii nie warto inwestować w gildie Wojowników.
No chyba że się rekrutuję armie z gospody.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:10, 30 Gru 2008 Powrót do góry

W Arabii trzeba inwestować w Gildie Wojowników. Bez jeździectwa i reszty technologii konni nie są jacyś specjalnie groźni.

Ardwin, jeździectwo jedyna sensowna technologia? Hahaha, myślałem, że każdy szanujący się gracz poznał już potęgę najemników Rolling Eyes....
A janczarzy też są świetni - potężny atak, na Azjatów bardzo skuteczni. Długo się robi i jest drogi, ale za jakość się płaci. Tym razem mamy bardzo wysoką jakość. Kulturystyka i sztuka wojny też nie jest zła - zawsze wzmacnia trochę armię, a każdy dobry gracz będzie uciekał konnymi łukami kiedy padnie mięso armatnie, więc ci mogą na prawdę nabić trochę levela.

Zresztą u Araba jest obowiązek stawiania wszystkich gildii poza GM jak nie gramy na magię.. Tyle złota ma się marnować?

A armia oszczepy + łuki konne to dość cienka armia. Azjatom wystarczy na to zwykła mieszanina samuraj + łuki, gdy przeciwnik ma satrapów do tego dodajemy mnichów... których olewają widzę wszyscy Rolling Eyes.

A euros na oszczep + łuk konny robi pika + wiekier + strzelec i pozamiatane Laughing.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ardwin



Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 21:11, 30 Gru 2008 Powrót do góry

piorun napisał:

Ardwin, jeździectwo jedyna sensowna technologia? Hahaha, myślałem, że każdy szanujący się gracz poznał już potęgę najemników Rolling Eyes....


Ardwin napisał:


uwazam ,ze meczet jako drugi jest lepszy od gw gdyz dla kazdej jednostki moze dac 3 atk wiecej...do 20 nawet 30min mzona grac na samych koszarach(tylko trzeba "troche" ich zbudowac)


pocwicz czytanie ze zrozumieniem

pzdr

edit: ja zawsze sadzilem ,ze janczarzy sa na euro nie azjatow thx za info


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ardwin dnia Wto 21:18, 30 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:28, 30 Gru 2008 Powrót do góry

Aha, no rzeczywiście był tam pewien związek z gospodami w tym zdaniu.

Janczarzy są lepsi na Azjatów, bo Azjaci mają tylko samów którzy jako tako nadają się na konnych. A u euro nieodłącznych elementem armii są piki, które o ile są wytrenowane zatrzymają janów.. Euro może też robić więcej najemników od Azji.. Ale janczarzy tak właściwie na każdą nacje są dobrzy ale w szczególności na azję.

PS. Cholera, coś się nie postarałem z tym rushem rycków, bez większych problemów odparłeś Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piorun dnia Wto 21:29, 30 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Ardwin



Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 21:37, 30 Gru 2008 Powrót do góry

raczej na xxx strzelcow, a samuraje konni i piesi maja na nie premie i moga walczyc z kazda inna jednostak w przeciwienstwe do pik Wink

edit: co do ryckow...troche malo ich bylo Very Happy

trzeba dobrze ustawic koszary tak by samuraje walczyli 1vs1 a lucznicy konni zyskuja wtedy kilka razy ^^


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ardwin dnia Wto 22:12, 30 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Li Mu Bai



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:05, 30 Gru 2008 Powrót do góry

Troche tu błedów rzeczowych. moim skromnym zdaniem janczar o wiele lepiej spisuje się przeciw euro z przyczyn które podał Adrwin (Samki konne i piesze są podstawą azji a piki euro już niekoniecznie) aczkolwiek przeciw azji też jest wielce przydatny tylko trza wiedzieć wiedy go uzyć.
Według mnie arabowie są leeko słabsi od euro i wyraźnie słabsie od azji. jednakże przewaga azji znacznie topnieje wraz z upłynieciem 30 minuty, nie chodzi mi o przewage w foodzie ale w złocie. janczar jest jedyna jednostką arabów która ma odporność na strzały, więc nie ubliżałbym jego przydatności na polu walki. łuki konne do których za bardzo nie jestem przekonany sprawdzają sie tylko w niektórych przypadkach i na pro graczy napewno nie poskutkują. Według mnie najlepsza armią araba jest miesznka łuki konne janczar dźihad pika.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Axis



Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:09, 30 Gru 2008 Powrót do góry

Czy Armia Janczarzy + Łucznicy Konni To absolutne Samobójstwo czy jest może jakiś sposób na ich wykorzystanie?(Np atak od na domy/farmy[chociaż nie wiem czy to dozwolone])


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Turbo



Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 718 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: się wziąłeś?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:37, 31 Gru 2008 Powrót do góry

atak byłby dobry na azjate ,tylko od razu powinieneś mu gospódki rozwalić , aby nie mógł pików narobić, wtedy byś go nieźle pojechał Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:13, 31 Gru 2008 Powrót do góry

Jak dla mnie w walce Arab vs. Azja wygrywa raczej Arab, przecież Arabowie mają więcej jedzenia, złota i drewna na balisty. Mają też satrapów, dobrą jednostkę na samy. Azjaci mogą mieć przewagę ale w czasie od ok. 15 minuty kiedy mają już GW jak i Shaolin dzięki czemu mogą postawić jakiś silniejszy opór liczniejszym wojskom Araba. Ale główne znaczenie ma tu przypadek komu trafią się jakie sury, pozycja, oraz czy będziemy w formie do grania, czy nie Wink.

A samuraj konny wcale taki świetny nie jest. Najczęściej jest go w armii nie więcej niż 45 i ma do janczarów tylko 65% premii.. zaś pikinierzy mają aż 500%.

A o łukach konnych też się wypowiem - w każdej armii potrzeba jednostki strzelającej, a łuk konny raczej wygrywa ze zwykłym więc..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)