Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Arabowie są THE BEST - dyskusja odnośnie nacji Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 14:16, 09 Lis 2006 Powrót do góry

Przeprowadziłem kilka testów i rzeczywiście z tą konnicą Arabów wygląda nieźle, jeździectwo rzeczywiście daje +2 do ataku i +1 do obrony konnym jednostkom Arabów oprócz janczarów a po jeździectwie z farmy łucznik konny Arabów jest tańszy od azajatyckiego. Widać zmienili sporo w patchu.
To chyba mnie nakłoni do opracowania nowej taktyki na Arabach Very Happy A rydwan kosztuje 200 drewna i 150 żywności, a żadnego 300 w kuźni to ja nie rozróżniam. Co ciekawe po wynalezeniu jeździectwa z farmy zmniejsza się też koszt jednostek konnych innych nacji, więc jak następnym razem ukradnę zamek arabski to to wynajdę, wcześniej nie przyszło mi to do głowy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dariusz I



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z krainy Tzara ;]

PostWysłany: Pon 8:13, 12 Lut 2007 Powrót do góry

Arabowie mają bardziej zróżnicowaną armie niż Azjaci czy Europejczycy. Powiem tak arabowie w każdej formie jednostki czy to konna czy piesza łuczników. Takimi jednostkami mogą szybko zaatakować troche osłabić wroga wrócić i wciągnąć wroga w większą kabałe. Dlatego arabowie mają u mnie plusa za to. Mają też drugiego za te ich sklepy czarnej magii czy jakoś tak. arabowie moga sobie stworzyć armie której nic nie pokona dzięki miksturką ataku i obrony. Dlatego właśnie lubię arabów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
by_shok



Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 128 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:12, 13 Lut 2007 Powrót do góry

Pamiętaj, że Arabski mag ma deszcz meteorytów, a tym można zrobic "kuku". Trzeba trochę nimi pograc aby dojśc do wprawy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sherman



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 33 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radzionków

PostWysłany: Śro 11:21, 21 Lut 2007 Powrót do góry

Bardzo fajnie sie gra Arabami przeciwko Azjatom, Konnica arabska potrafi wyrządzić im niezłe szkody. Jedynie Ninja konny wygrywa 1v1 z Ciezką konnicą arabską Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
by_shok



Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 128 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 12:38, 21 Lut 2007 Powrót do góry

Ninja konny!? Chyba Samuraj konny Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DeadMAN
Naczelnik


Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:37, 21 Lut 2007 Powrót do góry

Ninja potrafi pokonać Konnice Smile Jak i Samuraj Konny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sherman



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 33 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radzionków

PostWysłany: Czw 15:49, 22 Lut 2007 Powrót do góry

Ta moj bład chodziło o samuraja konnego Confused
Ninja i Samuraj konny wygrywa z ciezka konnica Arabów.
Plusem jest to ze wystarczy wybudowac u Arabów koszary i stajnie i mozna trenowac te jednostki Smile
PS.
W wersji 1.1 opracowanie Janczara kosztuje 600 złota, po opracowaniu ujeżdzania na farmie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lukasch89



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pią 17:30, 06 Kwi 2007 Powrót do góry

Popieram, również uwielbiam arabów. Mają super jazde no i ten warsztat magów. Aha, dywany też są fajne, szczególnie ataki na tyły wroga Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:35, 26 Maj 2007 Powrót do góry

Co do pierwszego postu dead'a-przecież ty zawsze grasz azjatami(no, czasem euro Smile )
Nie czytałem wszystkich postów, bo mi się nie chcialo Very Happy ale na podstawie niektórych typu-,,najlepsi są arabowie'' mówię, że nie macie racji. Każda nacja jest dobra, zależy od gracza. Ake jeśli chcecie walczyć na zalety i wady to prosze bardzo Wink

1.Arabowie nie mają strachów na wróble
2.Jednostki mają gorsze od euro;dużo im nie daje mnogość rodzajów wojowników w koszarach.
3.Dżiny są w sumie kiepskie;wolno się poruszają i walą
4.Pikinierzy są szajscy-nie są odporni na strzały
5.inne



Podobne wady mają inne rasy; przez to wszystkie rasy są mocne i zarazem słabe;takie same


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Matello



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 236 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Nie 6:04, 27 Maj 2007 Powrót do góry

Piorun, sam nie umie czytać dat postów Rolling Eyes Ale skoro dead gra teraz azją to chyba jakiś czas upłyną od kiedy pisał ten post?
Co do wad i zalet, które wymieniłeś :
1.To racja
2.tu już zupełnie sie nie zgadzam
3.wolno? widziałeś kiedyś jak "zapieprzają" kamienne golemy Question Wink
Aha i nie są potężni nie wiem jak, ale tworzą się szybciej od kamiennych golemów i smoków Cool Którzy zresztą w boju im chyba nie dorównają, jak mówiłem przez szybkość tworzenia dzinów
4.Nie są szajscy, mają wade przez ciebie wymienianą, ale na konnice są dobrzy
5. Question

To co napisałeś na końcu posta jest prawdą, ale jedni wolą arabów,drudzy azjatów. Nie zmienisz ich postanowień Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 8:18, 27 Maj 2007 Powrót do góry

Przestańcie wreszcie szerzyć herezje na temat magicznych jednostek! W tej grze są tylko 3 prędkości: prędkość piechoty(tą poruszają się golemy), prędkość kawaleryjna(tą poruszają się dżinny) i prędkość lotnicza(tą poruszają się jednostki latające, czyli też smoki). Więc nie mówcie, że golemy są wolne, bo poruszają się w tym samym tempie co ronin, a dżinny w tym samym tempie co krzyżowiec. I jakby ktoś nie zauważył, to przy rzucaniu każdego czaru podawany jest na dole ekranu jego koszt, np przy czarze utwórz kamiennego golema napisane jest, że kosztuje to 120 złota i 600 many. Dżinn również kosztuje 600 many, więc robi się tyle samo czasu! Ale dżinn kosztuje 80 złota, a i tak moim zdaniem powinien kosztować 60. Na smoka natomiast musimy wydać 800 many, ale biorąc pod uwagę technologię koncentracji czas przyzywania smoka skraca się prawie 3-krotnie

A niektóre jednostki Arabów są w istocie gorsze od europejskich(słabszy piechur, słabszy pikinier, słabszy kapłan) i z tego względu grając na Arabach nie należy stawiać na podstawowe jednostki walcząc z Europejczykiem, bo zgniecie cię na miazgę nie wspominając o możliwości bardzo wzmacniającego treningu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
King Paweł



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:16, 27 Maj 2007 Powrót do góry

Jest jeszcze prędkość niedźwiedziowa jeśli się nie myle Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DeadMAN
Naczelnik


Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:09, 27 Maj 2007 Powrót do góry

Linear napisał:
...golemy są wolne, bo poruszają się w tym samym tempie co ronin,..


Golemy poruszają się szybciej od piechoty, ale wolniej od kawalerii to jest jedna z niewielu jednostek, która ma własną szybkość poruszania się. Porusza się z szybkością Karaki czy Łodzi Rybackiej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 21:16, 27 Maj 2007 Powrót do góry

Faktycznie. Wobec tego mamy 5-tą prędkość w grze - golemową Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DeadMAN
Naczelnik


Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:22, 27 Maj 2007 Powrót do góry

Jeśli chcesz wyliczać to jest jeszcze prędkość karawany...

I jeszcze Latający dywan bo jest on nieco wolniejszy od smoka czy nietoperza.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)