Autor |
Wiadomość |
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 14:16, 09 Lis 2006 |
|
Przeprowadziłem kilka testów i rzeczywiście z tą konnicą Arabów wygląda nieźle, jeździectwo rzeczywiście daje +2 do ataku i +1 do obrony konnym jednostkom Arabów oprócz janczarów a po jeździectwie z farmy łucznik konny Arabów jest tańszy od azajatyckiego. Widać zmienili sporo w patchu.
To chyba mnie nakłoni do opracowania nowej taktyki na Arabach A rydwan kosztuje 200 drewna i 150 żywności, a żadnego 300 w kuźni to ja nie rozróżniam. Co ciekawe po wynalezeniu jeździectwa z farmy zmniejsza się też koszt jednostek konnych innych nacji, więc jak następnym razem ukradnę zamek arabski to to wynajdę, wcześniej nie przyszło mi to do głowy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Dariusz I
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z krainy Tzara ;]
|
Wysłany:
Pon 8:13, 12 Lut 2007 |
|
Arabowie mają bardziej zróżnicowaną armie niż Azjaci czy Europejczycy. Powiem tak arabowie w każdej formie jednostki czy to konna czy piesza łuczników. Takimi jednostkami mogą szybko zaatakować troche osłabić wroga wrócić i wciągnąć wroga w większą kabałe. Dlatego arabowie mają u mnie plusa za to. Mają też drugiego za te ich sklepy czarnej magii czy jakoś tak. arabowie moga sobie stworzyć armie której nic nie pokona dzięki miksturką ataku i obrony. Dlatego właśnie lubię arabów.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
by_shok
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 12:12, 13 Lut 2007 |
|
Pamiętaj, że Arabski mag ma deszcz meteorytów, a tym można zrobic "kuku". Trzeba trochę nimi pograc aby dojśc do wprawy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sherman
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radzionków
|
Wysłany:
Śro 11:21, 21 Lut 2007 |
|
Bardzo fajnie sie gra Arabami przeciwko Azjatom, Konnica arabska potrafi wyrządzić im niezłe szkody. Jedynie Ninja konny wygrywa 1v1 z Ciezką konnicą arabską
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
by_shok
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 12:38, 21 Lut 2007 |
|
Ninja konny!? Chyba Samuraj konny
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DeadMAN
Naczelnik
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych Płeć:
|
Wysłany:
Śro 14:37, 21 Lut 2007 |
|
Ninja potrafi pokonać Konnice Jak i Samuraj Konny.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sherman
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radzionków
|
Wysłany:
Czw 15:49, 22 Lut 2007 |
|
Ta moj bład chodziło o samuraja konnego
Ninja i Samuraj konny wygrywa z ciezka konnica Arabów.
Plusem jest to ze wystarczy wybudowac u Arabów koszary i stajnie i mozna trenowac te jednostki
PS.
W wersji 1.1 opracowanie Janczara kosztuje 600 złota, po opracowaniu ujeżdzania na farmie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lukasch89
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany:
Pią 17:30, 06 Kwi 2007 |
|
Popieram, również uwielbiam arabów. Mają super jazde no i ten warsztat magów. Aha, dywany też są fajne, szczególnie ataki na tyły wroga
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Sob 19:35, 26 Maj 2007 |
|
Co do pierwszego postu dead'a-przecież ty zawsze grasz azjatami(no, czasem euro )
Nie czytałem wszystkich postów, bo mi się nie chcialo ale na podstawie niektórych typu-,,najlepsi są arabowie'' mówię, że nie macie racji. Każda nacja jest dobra, zależy od gracza. Ake jeśli chcecie walczyć na zalety i wady to prosze bardzo
1.Arabowie nie mają strachów na wróble
2.Jednostki mają gorsze od euro;dużo im nie daje mnogość rodzajów wojowników w koszarach.
3.Dżiny są w sumie kiepskie;wolno się poruszają i walą
4.Pikinierzy są szajscy-nie są odporni na strzały
5.inne
Podobne wady mają inne rasy; przez to wszystkie rasy są mocne i zarazem słabe;takie same
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Matello
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany:
Nie 6:04, 27 Maj 2007 |
|
Piorun, sam nie umie czytać dat postów Ale skoro dead gra teraz azją to chyba jakiś czas upłyną od kiedy pisał ten post?
Co do wad i zalet, które wymieniłeś :
1.To racja
2.tu już zupełnie sie nie zgadzam
3.wolno? widziałeś kiedyś jak "zapieprzają" kamienne golemy
Aha i nie są potężni nie wiem jak, ale tworzą się szybciej od kamiennych golemów i smoków Którzy zresztą w boju im chyba nie dorównają, jak mówiłem przez szybkość tworzenia dzinów
4.Nie są szajscy, mają wade przez ciebie wymienianą, ale na konnice są dobrzy
5.
To co napisałeś na końcu posta jest prawdą, ale jedni wolą arabów,drudzy azjatów. Nie zmienisz ich postanowień
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 8:18, 27 Maj 2007 |
|
Przestańcie wreszcie szerzyć herezje na temat magicznych jednostek! W tej grze są tylko 3 prędkości: prędkość piechoty(tą poruszają się golemy), prędkość kawaleryjna(tą poruszają się dżinny) i prędkość lotnicza(tą poruszają się jednostki latające, czyli też smoki). Więc nie mówcie, że golemy są wolne, bo poruszają się w tym samym tempie co ronin, a dżinny w tym samym tempie co krzyżowiec. I jakby ktoś nie zauważył, to przy rzucaniu każdego czaru podawany jest na dole ekranu jego koszt, np przy czarze utwórz kamiennego golema napisane jest, że kosztuje to 120 złota i 600 many. Dżinn również kosztuje 600 many, więc robi się tyle samo czasu! Ale dżinn kosztuje 80 złota, a i tak moim zdaniem powinien kosztować 60. Na smoka natomiast musimy wydać 800 many, ale biorąc pod uwagę technologię koncentracji czas przyzywania smoka skraca się prawie 3-krotnie
A niektóre jednostki Arabów są w istocie gorsze od europejskich(słabszy piechur, słabszy pikinier, słabszy kapłan) i z tego względu grając na Arabach nie należy stawiać na podstawowe jednostki walcząc z Europejczykiem, bo zgniecie cię na miazgę nie wspominając o możliwości bardzo wzmacniającego treningu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
King Paweł
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 20:16, 27 Maj 2007 |
|
Jest jeszcze prędkość niedźwiedziowa jeśli się nie myle
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DeadMAN
Naczelnik
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych Płeć:
|
Wysłany:
Nie 21:09, 27 Maj 2007 |
|
Linear napisał: |
...golemy są wolne, bo poruszają się w tym samym tempie co ronin,.. |
Golemy poruszają się szybciej od piechoty, ale wolniej od kawalerii to jest jedna z niewielu jednostek, która ma własną szybkość poruszania się. Porusza się z szybkością Karaki czy Łodzi Rybackiej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 21:16, 27 Maj 2007 |
|
Faktycznie. Wobec tego mamy 5-tą prędkość w grze - golemową
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DeadMAN
Naczelnik
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych Płeć:
|
Wysłany:
Nie 21:22, 27 Maj 2007 |
|
Jeśli chcesz wyliczać to jest jeszcze prędkość karawany...
I jeszcze Latający dywan bo jest on nieco wolniejszy od smoka czy nietoperza.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|