Autor |
Wiadomość |
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 22:07, 27 Maj 2007 |
|
Karawana ma tą samą prędkośc co karaka, ale latający dywan faktycznie ma inną, no to 6-ta prędkość.
A ogóle to przeprowadziłem testy i wyszły mi następujące prędkości:
1 niedźwiedzia
2 katapulty(katapulty, balisty, ciężkie katapulty)
3 piechura(większość tego co piechotą chodzi)
4 golema(też galeona)
5 kawalerii(w tym dżinna)
6 karaki(łodzie rybacki, karawany)
7 dywanu
8 smoka(nietoperze, orły)
Może ktoś znajdzie jeszcze jakieś prędkości
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
DeadMAN
Naczelnik
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych Płeć:
|
Wysłany:
Pon 7:10, 28 Maj 2007 |
|
Atak - ilosc energii zabranej przy ataku
Obrona - zmniejsza atak wroga
Zasieg - zasieg ataku
Energia - zywotnosc jednostki
Mana - magiczne zasoby jednostki
Wzrok - zasieg pola widzenia
Ruch - ilosc pol na sekunde
Europejczycy:
Nazwa Atak Obrona Zasięg Energia Mana Wzrok Ruch
wieśniak 5 0 1 50 0 5 1.54
piechur 6 3 1 65 0 5 1.54
łucznik 5 0 7 50 0 10 1.54
wiekiernik 8 0 1 120 0 5 1.54
pikinier 8 4 1 75 0 5 1.54
strzelec 6 2 13 50 0 18 1.54
rycerz 12 6 1 120 0 5 2.86
krzyżowiec 14 8 1 180 0 5 2.86
kapłan 20 0 19 60 100 21 1.54
szpieg 20 0 1 50 0 12 1.54
mag 5 0 11 60 100 15 1.54
karawana 0 0 0 350 0 7 2.50
Arabowie:
Nazwa Atak Obrona Zasięg Energia Mana Wzrok Ruch
wieśniak 5 0 1 50 0 5 1.54
piechur 6 1 1 50 0 5 1.54
łucznik 5 0 7 50 0 10 1.54
pikinier 6 2 1 75 0 5 1.54
satrapa 8 0 1 120 0 5 1.54
c. konnica 10 4 1 90 0 5 2.86
łucznik konny 6 2 8 75 0 12 2.86
woj. dżihadu 10 2 1 75 0 5 1.54
kapłan 20 0 19 60 100 21 1.54
szpieg 20 0 1 50 0 12 1.54
mag 8 0 11 60 100 15 1.54
karawana 0 0 0 150 0 5 1.54
janczar 18 4 1 130 0 5 2.86
Azjaci:
Nazwa Atak Obrona Zasięg Energia Mana Wzrok Ruch
wieśniak 5 0 1 50 0 5 1.54
ronin 7 0 1 45 0 5 1.54
łucznik 5 0 7 50 0 10 1.54
samuraj 10 4 1 90 0 6 1.54
łucznik konny 7 0 8 75 0 12 2.86
samuraj konny 14 4 1 160 0 5 2.86
rydwan 4 3 1 180 0 5 2.86
ninja 12 5 1 90 0 10 2.86
kapłan 10 10 1 120 100 21 1.54
mnich 6 6 1 90 0 5 1.54
mag 8 0 11 60 100 15 1.54
Wspólne:
Nazwa Atak Obrona Zasięg Energia Mana Wzrok Ruch
galeon 35 0 14 1200 0 16 1.54
fregata 18 0 12 700 0 14 2.00
karaka 10 0 10 300 0 12 2.86
lodź rybacka 1 0 0 50 0 12 2.00
latający dywan 0 0 0 90 0 8 4.00
katapulta 10 0 18 110 0 20 1.33
ciężka katapulta 125 0 23 250 0 26 1.33
balista 60 0 14 75 0 16 1.33
mesjasz 50 10 19 1000 1000 26 1.54
Potwory:
Nazwa Atak Obrona Zasięg Energia Mana Wzrok Ruch
krowa 0 0 0 80 0 3 1.00
niedźwiedź 8 0 1 70 0 3 1.00
nietoperz 3 0 1 20 0 10 5.00
smok 25 0 1 300 0 12 5.00
kamienny golem 25 3 1 400 0 10 2.00
ork 18 2 1 75 0 5 1.54
krasnolud 7 7 1 120 0 3 1.54
dzin 20 5 1 300 0 8 2.86
duch 8 0 1 60 0 5 2.66
szkielet 4 0 1 40 0 5 1.54
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KrzysztofZW
Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 842
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 14:19, 28 Maj 2007 |
|
Deadman - prośba - zrób może jakąś podstronkę w HTMLu i umieść to w tabelkach, aby te dane były bardziej czytelne.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ybza
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 14:34, 17 Cze 2007 |
|
wy non-stop gadacie o kukłach dla euro i azji i że wytrenowane jednostki pokonają "zwykłych" żołnierzy arabskich. zapominając że są elixiry na expa za 300 złota robisz taki i już masz. poza tym elixiry nie przestają działać po 8 expie np. krzyżowiec wytrenowany na "8" nie pokona janczara napojonego expem na 14 (hero) i jak ma sie nieskończone złoża złota to wtedy nawet piechur pokona krzyżowca w starciu 1v1. potrzeba tylko czasu.
a co do magii to z księgi zaklęć robi sie wsparcie 50 gacków 10 smoków itp. i już tylko iść i zmiażdżyć wroga (nietoperki są extra przeciw wojskom)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Pon 7:46, 18 Cze 2007 |
|
Taa, tyle że co do tych eliksirów jest taki bug
Nawet jak bedziesz miał eliksir dla jednostki +100 poziomów to jej tylko 1 przybędzie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
marikaTzarFan
Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: z PiSu
|
Wysłany:
Pią 19:25, 29 Cze 2007 |
|
Ja tam wole Euro bo maja ciezkie katapulty i strzelcow
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marikaTzarFan dnia Sob 7:51, 30 Cze 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Pią 20:43, 29 Cze 2007 |
|
Kamil Kania napisał: |
Taa, tyle że co do tych eliksirów jest taki bug :)
Nawet jak bedziesz miał eliksir dla jednostki +100 poziomów to jej tylko 1 przybędzie :wink: |
To nie jest do końca bug, tylko nieprecyzyjne oznaczenie. Eliksiry doświadczenia nie dodają poziomów doświadczenia jednostce, tylko dodają samo doświadczenie. +100 oznacza 100 punktów doświadczenia, a nie 100 poziomów. A ilość punktów doświadczenia potrzebnych na kolejny poziom oczywiście jest uzależniona od odkryć i aktualnego poziomu jednostki. No a poza tym przy zyskiwaniu poziomu doświadczenia nadmiarowe punkty doświadczenia są usuwane, przez co właśnie maksymalnie można zyskać 1 poziom naraz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sherman
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radzionków
|
Wysłany:
Nie 12:19, 29 Lip 2007 |
|
Instalowałem niedawno Tzara, pewien czas grałem w wersji 1.1 "podstawowej handlowej" odkryłem coś ciekawego:
Otóż grając Arabami gdy odkryjemy ujeżdżanie na farmie, technologia odkrycia Janczara kosztuje tylko 600 złota w gildi wojowników.
PS.
Co do odpowiedzi na post po mnie. Wiem ale przeciez nie będe zakąldał nowego tamatu na forum, a tu najbardziej pasuje tego typu ciekawostka
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sherman dnia Śro 13:39, 01 Sie 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
RevaN
Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z nikąd
|
Wysłany:
Nie 20:28, 29 Lip 2007 |
|
Świetnie, szkoda, że to jest nieprzydatne na najnowszym patchu i nijak ma się do tematu. Wiem, że zachowuje się po części jak mod, ale nie dobrze mi się robi, gdy widzę offtop.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Danielos von Krausos
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo Płeć:
|
Wysłany:
Pon 10:19, 03 Wrz 2007 |
|
czego wu chcecie? Wszystkie co do ostatniej rasy się równoważą! Bo inaczej nie ma sensu jak tylko jedna jest dobra to po co istnieją te dwie inne? gr... Arabowie mają warsztat Magów, Janczarów i wieśnuiaków w zamienjacych się w Dżihadu i Ognisty deszcz, Euro mają Wyprawe krzyża, Pików i wiele innych przewilejów a Azjaci Smoki, Nnje szybko odnawiaj,aca sie mana i wiele innych. Wszytskie wymienone ale nie tylko te maja tylko wyznaczona rasa i druga jej nie może mieć a każda z nich jest dobra w swym rodzaju więc nie wiem jak możecie osądzać kto jest lepszy. Kto jest lepszy można osądzać tylko z wyglądu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 11:12, 03 Wrz 2007 |
|
Gorzka prawda jest taka, że to Europejczycy są najlepszą nacją. W Tzarze są niezrównoważone rasy, co jest jedną z licznych wad tej gry. Choć Azjaci czy Arabowie mogą być dobrym uzupełnieniem dla europejskich sojuszników, główną siłą każdej drużyny i gry pozostają właśnie oni.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Danielos von Krausos
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo Płeć:
|
Wysłany:
Pon 14:29, 03 Wrz 2007 |
|
nie no przecież każda rasa ma coś czego inna rasa nie ma i to ich równoważy. Załuszmy że taka zalta to talent. Nie ważne ile masz talentów ale to jakie one są i w jaki sposób ich używasz. To że Euro są najlepsi to się wydaje ponieważ są oni pierwszą rasą która kmierujemy w grze i to jest przywyczajenie. To jest moje zdanie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
LuCeK
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Radom
|
Wysłany:
Pon 15:11, 03 Wrz 2007 |
|
Może tobie się tak tylko wydaje że euro są najlepsi bo widzimy ich na początku w grze. Ale taka jest prawda że jednak oni są najlepsi, (przynajmniej tak mi się wydaję). Chociaż gdyby nie mieli wyprawy krzyżowej, to każdy by ich rozwalał.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Danielos von Krausos
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo Płeć:
|
Wysłany:
Pon 15:17, 03 Wrz 2007 |
|
tak myślisz?? Ano to powiedz czy Euro mają najlepszy czar ofensywny "ognisty desz"? Czy Euro mają najszybszy środek transportu"Latający dywan"?Czy Euro mają najlepszego potwora do ofensywy"Smoka"? Czy Europejczycy mają biednych ludzi zamieniających się w groźną piechotę czyl,i wieśniak w Dżihadu?
NIE!
Euro wcale nie są najlepsi. To fakt i będe o ten fakt walczyć. Euro wiele rzeczy które są najlepsze nie mają!!Tylko Krzyżowcy są wielką zaletą Euro!
P.S. Ah Cześć co by było gdyby wszyscy ludzie mieli wspólne zdanie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 15:34, 03 Wrz 2007 |
|
Takie są realia gry online. Arabowie nie mają treningu a ich piechota jest słaba. Tak odbiegają od Europejczyków pod tym względem, że nawet ogniste deszcze ich nie ratują. Wiem z doświadczenia. Środków transportu to się w ogóle nie używa. Azjaci mają cienkich roninów, a na to co mają dobre, czyli samurajów konnych i pieszych, nie ma żywności, żeby mieć ich wystarczająco dużo. Brak krów jest przekleństwem Azjatów. I żadne ninja ani smoki nie uratują twojej azjatyckiej dupy przed 250/250 podtrenowane euro...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|