Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 14minuta-Jak to przeżyc... Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Medavoj



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 453 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:15, 27 Lut 2009 Powrót do góry

Cóż kiedy po raz pierwszy usłyszałem że wojska arabów są słabe na początku uznałem to za bzdurę (Co ten Li wygaduje;)) ale teraz jak na to patrze to rzeczywiście miał racje kiedyś jak grałem azją znacznie łatwiej było odeprzeć atak w 14 minucie niż arabami macie jakieś pomysły jak zaradzić temu aby nie zostać zjechanym w 14 minucie? Bo fakt potem już jak ma się wszystkie gildie to arabi są mocni ale na razie start jest dla mnie przytłaczający Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Haos



Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 290 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Korfantow
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:21, 27 Lut 2009 Powrót do góry

jest opcja zrob limit 200/250 do 14 min i raczej sie obronisz postaraj sie miec drugia gildie do 14 min (GW) i jak tylko wybudujesz to opracowujesz najemnikow i stawiasz kilka gospod ;] a pozniej reszte xD jak chlop Cie atakuje to masz pewnosc ze cos znajdziesz w gospodach acha i arab dysponuje wieeeeelkimi zasobami zlota wiec i nawet na poczatku stac ciena jakies silniejsze jednostki z gospod za zloto ;p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Li Mu Bai



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:14, 27 Lut 2009 Powrót do góry

Prosiłem błagałem nie słucha... Wink Arab jest tylko dla pro i to nie jest nacja do nauki. słaby euros zjedzie słabego araba ale pro arab zjedzie pro eurosa.

Faktem jest że arab do 17 minuty ma przesrane

Arab nie ma na początku więcej złota tylko ma go dłuzej. musi szybko postawić drugą gildie najlepiej okolice 11-13 minuty. Ważne aby przed 14 minutą mieć warsztat i przynajmniej 2 balisty.

jedna opcja to robienie limitu 200 na 14:00 dla mnie mało opłacalna bo cierpi eko. zazwyczaj w 14 minucie moja armia nie przekracza 150 limitu a i tak sobie daje rade.

druga opcja to zrobienie pare pik satrap piechurów około 50-100 łuków konnch i najemnicy>jeżdziectwo>janczarzy w GW. dopóki nie ma janczarów jedziemy na gospodach zależnie co nam potrzebne a gdy mamy janczarów to już jest o wiele łatwiej.

trzecia opcja to opóźnienie budowy koszar aby postawić meczet w 10 minucie opracowanie dżihadu i błogo. pomimo późniejszej budowy koszar woja mamy pod podstatkiem dzięki wyznawcom allaha. oszczędzamy złoto i w 16 minucie stawiamy GW a wtedy jest już z górki

prawdziwy problem dla arab to ciężki limit azji (samki konne samki łuki konne) bo zwykła armia pada "aż miło" ale i na to jest sposób Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dandi



Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 510 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 16:17, 27 Lut 2009 Powrót do góry

Jaki wykład:P

A ja CI powiem ze pro euro zjedzie pro araba:) tylko trza kombinowac.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
King Paweł



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:30, 27 Lut 2009 Powrót do góry

Arabowie to bardzo dobra nacja do rusha, szczególnie przeciwko azjacie. Atak w 14 minucie satrapami, pikami i łukami konnymi zabija azjatę, albo sprawia, iż traci on tyle armii, iż jest na stranej pozycji. Wiem o tym zarówno ja jak i ty Li Wink

Co do opóźniania budowy koszar, to ja zawsze mam kamień na drugą i 3 gildie Wink

Arab faktycznie ma cienko w minutach kiedy nie ma jeszcze wszystkiego opracowanego jednak bronić może się zawsze dobrze. Moje ataki padały nawet na słabych graczach, ale i ataki pro przeciwników padają pod arabskimi murami dzięki najemnikom Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
GodSmack



Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:41, 27 Lut 2009 Powrót do góry

Wiem ja go jade w 14 minucie 200/200 i dlatego to przezywa a go jade zwykłymi łucznikami i piechurami jak na 1.11 Arabów zostaw profesionalistą.....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Medavoj



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 453 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:18, 27 Lut 2009 Powrót do góry

GodSmack napisał:
Wiem ja go jade w 14 minucie 200/200 i dlatego to przezywa a go jade zwykłymi łucznikami i piechurami jak na 1.11 Arabów zostaw profesionalistą.....


Odezwał sięprofesjonalista o-0

Jeszcze raz mnie wkurzysz i wstawię repka z dzisiejszej gry(God mnie błagał żebym nie wstawiałale jeszcze siezastanowie;P) jak cie takie 2 noobki araby z takim noobkiem europejczykiem jadą bo jakoś dzisiaj się przez mroka obronę w 15 minucie nie przebiłeś(mrok grał arabami..) a zjechaliśmy cię w 20+ minucie 50 ryckami i kilkoma piechorami i jańczarzami nawet łuków nie użyliśmy ale ty jak zwykle masz się za pro gracza a jestem pewien że zarówno King Paweł jak i Dandi i Li i Haos z pewnością dali by nam popalić więc skończ się przechwalać że grasz z nami 4vs1 i nas jedziesz bo jakoś dziś po takim meczu śpiewałeś inaczej ;P

P.S Panowie jeśli Fifi wygra Ligę to ja kończę z tzarem(fifi powiedział że n
ie ma na niego mocnych ;P)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Rekty



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 931 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:21, 27 Lut 2009 Powrót do góry

Medavoj napisał:
GodSmack napisał:
Wiem ja go jade w 14 minucie 200/200 i dlatego to przezywa a go jade zwykłymi łucznikami i piechurami jak na 1.11 Arabów zostaw profesionalistą.....


Odezwał sięprofesjonalista o-0

Jeszcze raz mnie wkurzysz i wstawię repka z dzisiejszej gry(God mnie błagał żebym nie wstawiałale jeszcze siezastanowie;P) jak cie takie 2 noobki araby z takim noobkiem europejczykiem jadą bo jakoś dzisiaj się przez mroka obronę w 15 minucie nie przebiłeś(mrok grał arabami..) a zjechaliśmy cię w 20+ minucie 50 ryckami i kilkoma piechorami i jańczarzami nawet łuków nie użyliśmy ale ty jak zwykle masz się za pro gracza a jestem pewien że zarówno King Paweł jak i Dandi i Li i Haos z pewnością dali by nam popalić więc skończ się przechwalać że grasz z nami 4vs1 i nas jedziesz bo jakoś dziś po takim meczu śpiewałeś inaczej ;P

P.S Panowie jeśli Fifi wygra Ligę to ja kończę z tzarem(fifi powiedział że n
ie ma na niego mocnych ;P)



Fifiego nie ma juz z nami Wink czytaj uwazniej forum.


a co do przezycia w 14 minucie zawsze mozesz robic balisty i labirynt z muru zeby wojsko przeciwnika sie rozdzielaly ;d ja tak robilem ale teraz o tym jakos ze tak powiem zapomnialem Very HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Li Mu Bai



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 1:45, 28 Lut 2009 Powrót do góry

Nie martwcie sie wątpie aby fifi awansował do pierwszej ligi w ogóle.

[quote=King paweł]Arabowie to bardzo dobra nacja do rusha, szczególnie przeciwko azjacie. Atak w 14 minucie satrapami, pikami i łukami konnymi zabija azjatę, albo sprawia, iż traci on tyle armii, iż jest na stranej pozycji. Wiem o tym zarówno ja jak i ty Li [/quote]

Tu sie mylisz. Taka armia pada od masówki łuków konnych azji które są niepomiernie silniejsze od arabskich. do tego dochodzi trenowany samuraj któremu satrapa niewiele czyni. taka armia azji jest droga ale się opłaca gdyż daje kolosalną przewage nad arabem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dr. Mario



Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:48, 28 Lut 2009 Powrót do góry

Ale taki rush na jedną kartę- kasując wszystkie krowy i atakując bez przerwy aż do końca fooda w 14 może spokojnie pojechać azjatę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:06, 02 Mar 2009 Powrót do góry

A nie miło było by czasem przetestować inne taktyki Wink? Ja tam często stawiam jako pierwszą GM, bo szybko mamy magów oraz możemy wystawić szybko herosa. Przecież sami powiedzieliście, że złota mamy więcej od ponad 30 minuty...aż do zazwyczaj końca gry Wink. Czy aż tak potrzebna nam ta gildia?

Zapewniam was, że mając deszcz, nekromancję, mocnego herosa to rush pojedziemy z palcem w 4 literach... Dżiny też są dobre, bo przecież nikt ani by nie pomyślał stawiać jako pierwszą Katedrę/Meczet...

Radzę wam to przetestować. Oczywiście, będąc jedynym Arabem na grze +4 graczy nie robimy tego, nie robimy też tego w pojedynkach, chyba że dokładnie sprawdzaliśmy czy może się to opłacić.

Oczywiście nie chcę wprowadzać tu jakichś nowych taktyk bez praktycznego sprawdzania w dzisiejszej grze. Ale domyślam się, że skorzystanie z takiej taktyki od czasu do czasu może być wysoce skuteczne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Medavoj



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 453 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:37, 23 Mar 2009 Powrót do góry

Nekromancja jest bardzo opłacalna w momencie jak zaczyna się ,,Sajgon" tzn nawalają się wszyscy cały czas bez przerwy limit za limitem wtedy te kościotrupy robią mimo wszystko swoje Wink

Co do Dżinów to potężna jednostka w pierwszym ataku bo ja ktoś je zobaczy natychmiast stawia Katedrę/meczet i wtedy już są bezużyteczne Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Virtual



Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 250 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:58, 23 Mar 2009 Powrót do góry

@trupki

Wcale nie, wole wynająć w gospodach lub wyprodukować w koszarach lepsze jednostki, niż kościotrupy, one tylko w takich bitwach Limit by zżerały.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mazur3k



Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 522 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: HollyŁódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:50, 24 Mar 2009 Powrót do góry

Medavoj napisał:
Nekromancja jest bardzo opłacalna w momencie jak zaczyna się ,,Sajgon" tzn nawalają się wszyscy cały czas bez przerwy limit za limitem wtedy te kościotrupy robią mimo wszystko swoje


Kościotrupy nie tworzy się z myślą o niszczeniu nimi wojska przeciwnika, tylko po to, aby ściągały na siebie ataki kapłana. Dzięki temu jest mniejsze prawdopodobieństwo utraty maga.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Medavoj



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 453 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:03, 24 Mar 2009 Powrót do góry

każdy ma swoją teorię Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)