Autor |
Wiadomość |
Olad
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy Płeć:
|
Wysłany:
Pią 22:34, 10 Paź 2008 |
|
Co do azjatyckich magow to uzyteczne sa tylko Koncentracja, szal bitewny
Jesli mam oceniac magow, to warto by bylo ocenic czary wiec:
Azja:
- Szal bitewny 4/6
- Koncentracja* 4/6
- Ognisty pocisk 3/6
- Wir 2,5/6
- Petryfikacja 3/6
- Smok 6/6
Srednia - 4,25
Arab:
Deszcz ognia - 6/6
Necro. - 3,5/6
Dywan - 4/6
Magiczna wizja 3/6
Dzin - 3/6
Srednia - 3,9
Euro
Piorun - 2/6
Zamrozenie - 5/6
Niewidzialnosc - 4/6
Nietoperze - 2,5/6
Golem - 3/6
Srednia -3,3
Tak wiec Azja chyba wygrala (dziwne ;p) ale i tak wole arabow (moglem sie pomylic przy sredniej Azji i arabow ale nie chce mi sie sprawdzac)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Michu wojak
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ustroń
|
Wysłany:
Sob 10:31, 11 Paź 2008 |
|
Ale pytanie brzmi najlepsi, a więc wg ciebie azjatyccy. Nie pytałem których magów WOLICIE, tylko którzy są NAJLEPSI
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Sob 11:58, 11 Paź 2008 |
|
Olad czy ta statystyka tyczy sie patcha 1.10 czy 1.13a?? bo w magii zaszły pewne zmiany^^
Cytat: |
O Magia na 1.13a słów kilka
Moja Klasyfikacja czarów
1)zamrożenie- ma najwiekszy zasięg rażenia i unieruchamia armie przeciwnika na spory czas. Szczególnie przydatny czar na jednostki strzeleckie i kaplanów azji
2)szał bitewny- jest połączony z koncentracją i jest to najlepszy czar azji z 2 powodów. Jednoskti przeciwnika same sie wybijają co każdy oczywiście wie, lecz jest drugi wazniejszy powód^^ kosztuje 70many a polączeniu z koncentracją pozwala 2 magom praktycznie na ciagłe ich używanie
3)kula ognia- równiez dzieki koncentracji potrafi ów czar wybic sporą część jednostek przeciwnika a i ma spory zasięg
4)ognisty deszcz-czemu tak nisko?? kosi tylko gdy go rzuci 3 magów kosztuje duzo many i złota ma więcej wad iż zalet ale i tak swoje robi i jest silniejszy niz czary niżej wymienione
5)piorun-przydaje sie europejcowi czasem żeby baliste rozwalić albo herosa^^
6)niewidzialność- przydaje sie euro gdy przeciwnik ma kapłanów i choć to dziwne ale to właśnie euro ma dzięki temu "terrorystów samobujców"
7)pertyfikacja-wprawny gracz potrafi niezły uzytek zrobić z ów czaru i blokuje wyprawe krzyzową
8)wskrzeszenie- czar przydatny jedynie gdy ma sie herosa i przywództwo jak ktoś powyśli to zrozumie czemu^^
Reszta czarów(o ile o jakimś nie zapomniałem) jest mało ważna
Teraz klasyfikacja potworów:
1)smok-sieje postrach wśród jednostek w zwarciu jest szybki i może spieprzyc przed kapłanami(przynajmniej ma większe szanse niz pozostała dwójka )
2)dżin-w moim odczuciu jeśli arab gra na GM a nie robi herosów to jedyna słuszna taktyka, gdyż magie arab ma żałosną w porównaniu do innych nacji... Ponad to dżin to bardzo dobra jednostka i jeśli wjechać 30 takimi w gracza nie mającego kaplanów to jest krucho z ów graczem
3)golem-o dziwo lecz z powodów przeciwnych co dżin^^ euro ma najlepszą magie i szkoda zeby magowie sie marnowali robiąc golemy chociaż trza przyznać że są ów golemy bardzo silne a ino^^
Ogólnie Euro ma najlepszą magie Azjata niedaleko za nim i ma koncentraje a arab jeśli nie gra na herosa to msgia bladziutko wygląda a ino...
Napewno ktos sie o coś przyczepi... a i dobrze trza troche konstruktywnie to forum rozruszać a ino^^ zapraszm do komentowania mej klasyfikacji magii |
masz tu poczytaj sobie a ino:P nie mówie że to rzeczywista statystyka ale subiektywne odczucia na temat magii na 1.13a jednego z graczy^^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Olad
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy Płeć:
|
Wysłany:
Sob 12:23, 11 Paź 2008 |
|
Tak, dzis sobie dopiero patchowalem 1.13
a co do
Cytat: |
magie arab ma żałosną w porównaniu do innych nacji... |
to nie jest az tak zle Nie wiem jak w tym nowym patchu ale
jak juz napisales przy petryfikacji - dobrze uzyty czar moze zablokowac wyprawe, a dobrze uzyty deszcz ognia nie zatrzyma?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Olad dnia Sob 12:32, 11 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Sob 12:49, 11 Paź 2008 |
|
Nie, ponieważ żeby zabić krzyżowców deszczami, musieli by się oni skupić w jednym miejscu a ty musiał byś na wytrenowaną grupę zrzucić 3-4 deszcze i oni musieli by si,ę nie ruszać, co jest oczywiście niemożliwe. A petryfikacją możesz zablokować wyprawą na dobre kilka minut, unieruchamiać choćby jednego, resztę zabijając.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Olad
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy Płeć:
|
Wysłany:
Sob 12:54, 11 Paź 2008 |
|
Masz racje, ale np. duza ekipe piechty lepiej rozniesc deszczem? a nie petryfikacja
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Sob 13:24, 11 Paź 2008 |
|
Oczywiście że tak, petryfikacja absolutnie nie jest do tego . Masę piechoty najlepiej zajechać ognistymi pociskami, piechota ma najmniejsze HP, a obrona nie działa na czary, czyli to jest pogrom. Zwłaszcza dla łuczników. Szał moim skromnym zdaniem został za bardzo osłabiony, ma gówniane zastosowanie.
Deszcz ognia sieje śmierć, ale kiedy chociaż 2 magów rzuci go w jedno miejsce, co jest, dość trudne.
Najlepiej wypada zamrożenie, ale mag najczęściej przed lub po jego rzuceniu umiera. I kosztuje 100 many. Oczywiście kiedy mamy też wojsko pod ręką, jeśli nie mamy czar jest ŻAŁOSNY. Nie nadaje się do walki partyzanckiej, podobnie jak słaby piorun.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piorun dnia Sob 13:29, 11 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Haos
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Korfantow Płeć:
|
Wysłany:
Sob 15:11, 11 Paź 2008 |
|
dlaczego slaby piorun rzucajac zamrozenie na kaplanow kaplani odrazu gina a jak grasz przeciw herosowi lub innym magom to piorun jest najlepszy na takie jednostki zadaj jakies 150 obrazen i ma duzy zasieg co do magii to patch robi swoje na 1.10 deszcz = masakra 1.13a zmarozenie = wygrana xD tyle odemnie a trzeba nabic kilka postow xD
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gaara
Naczelnik
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk Płeć:
|
Wysłany:
Wto 9:31, 14 Paź 2008 |
|
Trochę zeszliście z tematu dyskutując o magii wszystkich nacji. ; )
A co do Azjatów trochę nie doceniacie szału. Wprawdzie nie trwa długo i ma dużego promienia działania, ale rzucony na odpowiednie jednostki robi spore zamieszanie.
Oglądnijcie scenę z tego filmiku [link widoczny dla zalogowanych], gdzie w 6 minucie galeony posiadające duży atak niszczą się w moment pod wpływem czaru.
Na korzyść działa nie tylko walka jednostek przeciwnika między sobą, ale i ściągnięcie na nich wszystkich jego łuczników.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dr. Mario
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 10:14, 14 Paź 2008 |
|
Szałem można walnąc w jakieś drogie wojsko- np. janczarów; ale najskuteczniej jest rzucic go w gromade strzelców.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Michu wojak
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ustroń
|
Wysłany:
Nie 12:20, 19 Paź 2008 |
|
Albo na arabskiego maga, który właśnie zebrał się na rzucanie ognistego deszczu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ShadowDG
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DG Płeć:
|
Wysłany:
Śro 15:58, 11 Mar 2009 |
|
Azjatyccy magowie są najlepsi
Ich kula ognia jest bardzo pomocna do osłabiania oddziałów wroga i niszczenia słabych jednostek.
Szał bojowy to po prostu marzenie Wpuszczasz szał w wojsko wroga i cieszysz się z masakry jaką szerzysz, a raczej jaką sieją Twoi wrogowie
Pertyfikacja jest w zasadzie bezużyteczna wg mnie chyba że zależy Ci na uratowaniu życia jakiejś jednostki w boju ;P
Wir wodny jest dość skuteczny ale na większe floty i raczej używać większą ilością magów.
Smok to było najlepsze zaklęcie/stworzenie jakie mogli wywołać magowie, ale po patchowaniu znacznie osłabł. W każdym bądź razie armia 200/300 smoków lecąca na Twój zamek robi wrażenie ;P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Śro 16:12, 11 Mar 2009 |
|
Jeśli już to najlepsi są chyba jednak euro, niewidzialność + zamrożenie robi pogrom, naprawdę.
Magowie Azji są wytrzepiści z ta koncentracją i ognistym pociskiem... zabija na hita wszystko z wyjątkiem ciężkiej konnicy a zasięg ma tak duży, że magowie mogą solować się nawet z kapłanami(tzn. obaj zginą xd).
A najgorsi wiadomo arabów nic super mocnego. Ale tutaj rzadko idzie się w magów tylko w warsztat bo wtedy to ma się niezaprzeczalnie najlepszą magię.
Podsumowując Azja na miejscu średnio 2., lecz bardzo wiele zależy od mapy i przeciwników.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Michu wojak
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ustroń
|
Wysłany:
Śro 21:47, 11 Mar 2009 |
|
Masz rację z tym warsztatem, ale nie zgodzę się, że magowie Euro są najlepsi. Wg. mnie są najgorsi. Zamrożenie jest dobre, ale... nie do końca.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Śro 22:42, 11 Mar 2009 |
|
W czym są wiec gorsi od magów Arabskich? Skoro uważasz, że są najgorsi, to ich zamrożenie przegrywa nawet z ognistym deszczem..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|