Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Co najlepsze w magach azji? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Którzy magowie są najlepsi?

Azja
42%
 42%  [ 22 ]
Arabowie
34%
 34%  [ 18 ]
Europa
23%
 23%  [ 12 ]
Wszystkich Głosów : 52


Autor Wiadomość
Davax



Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 104 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:47, 08 Kwi 2010 Powrót do góry

Chodziło mi oto że przygotowujesz się do finalnego ataku. Wszystko przygotowane armia pod wrogim miastem. Masz 10 magów wysyłasz ich z niewidzialnością do wroga.
Atak ruszył twoi żołnierze biegną i wkraczają z zasięg łuczników wroga, który myśli że z łatwością obronią miasto. Już mają puszczać cięciwy a na niebie pokazuje się spadająca niebieska kula. Która zamraża wszystko. W odziałach wroga duży zamęt. Nieliczni ocalali uciekają by utworzyć drugą linie obrony.

A atakujący całym impetem wbija się we wrogie miasto. W pierwszym etapie zniszczył większość armi wroga z minimalnymi stratami własnymi.




PS. piorun od razu przeżuć do innego działu. Bo to już nie azja Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ardwin



Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 18:33, 08 Kwi 2010 Powrót do góry

bo zamro jest najlepsze do silnego wojska<strzelcy> a nie byle mięcha, nie to co taki deszcz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KamilNoob



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: polski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:20, 08 Kwi 2010 Powrót do góry

Jeśli chodzi o taki atak to napewno przyniesie liczne straty lecz znowu nie tak duże jak atak ognistym deszczem, za pomocą księgi robimy niewidzialność i już serwujemy go naszym wrogą Very Happy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
EmIgRaNcIk



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krapkowice,Edinburgh
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:35, 16 Maj 2010 Powrót do góry

Przydatny post


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arashi



Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Tzara
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:26, 17 Maj 2010 Powrót do góry

Dobrzę, podsumuję zaklęcia Azji, oraz taktyki z nimi związane:

AZJA

-Ognisty Pocisk- Dość użyteczne zaklęcie, niszczące wszystko na swej drodze. Jedynym minusem jest trochę mała odległość. Confused Wyobraźcie sobie: Środek Bitwy. Twoja armia jest u podnóża zamku wroga. Twoi magowie, okrążają zamek i jednym kliknięciem myszki robimy masakrę. Laughing Udzerzenie ok. 30 Ognistych Pocisków robi duże szkody na polach i uszkadzają zamek. Nawet jeśli nie masz szans zniszczyć wroga, to jego gospodarka zostaje mocno uszkodzona. Zanim zdąży stworzyć jakąkolwiek linię obrony, twoja armia już stoi u jego bram. Laughing

-Petryfikacja- Zaklęcie, które zamienia w kamień jednostkę przeciwnika. Atak ten najlepiej wykorzystać, kiedy wróg ma pod dowódctwem jakąś potężną jednostkę, taką, którą trudno unieszkodliwić. Wtedy ten atak spisuje się najlepiej. Very Happy

-Wir Wodny- Nasz mag tworzy wielki wir, wprowadzający zamęt we flocie przeciwnika. Jego prawdziwą siłę znam jedynie z teorii, sam nigdy tego zaklęcia nie używałem. Confused Mimo to, znakomicie nadaje się do ochrony od strony morza. Smile

-Szał Bitewny- Zaklęcie znakomite do obrony przed najeźdcą. Jednak, ograniczeniem jest krótki czas trwania tego transu magicznego. Confused

-Przywoływanie Smoków- Tak jak Europejczycy przywołują nietoperze i golemy, a Arabowie dżiny i latające dywany, tak Azjatyccy magowie przywołują smoki. Very Happy Zwierzę to ma 300 punktów życia i ok 25 ataku. W walce smok-golem golem nie ma szans mimo, że ma 500 punktów życia. Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arashi dnia Pon 18:27, 17 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Danielos von Krausos



Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:54, 17 Maj 2010 Powrót do góry

Niezwykle odkrywcze jest to, co piszesz.

Przy tym wydaje mi się, że pisane raczej pod single player.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kosetka
Naczelnik


Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 6:30, 18 Maj 2010 Powrót do góry

ognisty pocisk z mp jest najlepszym zakleciem. Wystarczy jakas mieso armia+rydwany, przywodztwo i jednostka z ognistym pociskiem (mag azjatycki czy tez luk konny z magią ;p). Po kilku pociskach (to zalezy od jakos armii wroga) mamy cala armie na 11lvlu, a magow czy tez te jednostki z zakleciem na hmm... ponad 18lvl powinien miec ;d

a wir wodny jest tragicznym zakleciem. nie da sie go rzucic dokladnie w miejsce gdzie jest statek, tylko trzeba obok. Do tego jego trasa jest losowa i moze sie tak zdarzyc, ze statek stoi w miejscu, a wir go oni razu nie trafil oraz dosyc male obrazenia zadaje. Nie znam dokladnych danych, ale ze zniszczeniem Galeonu nie poradziloby sobie chyba nawet 7wirkow ;d

petryfikacja - to jest extra zajebi.te zaklecie na 1.11 i w takcie hiszpan. Potrafia zaczarowac Twojego jednego krzyzowca i pozniej go pilnuja i co jakis czas ponownie rzucaja na niego zaklecie. Opanowali to do perfekcji, jak kiedys jeszcze z nimi gralem to taka mysl mnie nachodzila, czy oni nie maja jakichs programow (czy tez moze budzik), ktory im dzwoni co jakis czas, zeby rzucic ponownie ten czar ^^


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
encoder88



Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 30 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Wto 14:43, 18 Maj 2010 Powrót do góry

Cytat:
mimo, że ma 500 punktów życia.

golem ma 400hp.
i w ogole usmialem sie z Twojego postu Razz jak dawno jeszcze nie mialem okazji się tak uśmiać Laughing

co do tematu ...
wir jest beznadziejny, strata many. na statki lepiej rzucac szal bitewny.

szal bitewny - najlepszy na szczegolnie wyherosowane armie euro i arabow. czasami daja nawet szanse rozbicia glownej kolumny i przedluzenia gry o kilka minut. Rolling Eyes czasami dobrze rzucic to szybko na kaplanow wroga. szczegolnie gdy korzysta z mag. stworzen. kapcie ze wzg. na duza sile i zasieg rozwala mag. stworzenia wroga, a jego armia ich samych. latwe w teorii, trudne acz wykonalne w praktyce.

ognista kula - czar o niesamowitym zasiegu dzialania - ekstremalnie wygodny do uzytku. czasami mozna nim nawet siegnac kapcia czego nie powiedzialbym o ognistym deszczu. z dwojga zlego ognista kula spala potencjalnie mniejsze ilosci twoich żołdaków niż deszcz.

smok - główna zaleta smoka to szybkość i um. lotu. mozna przeleciec nad wrogiemnp azji i zniszczyć ich balisty (czy tez cala armie gdyz azja nie ma kapci). lub tez strzelcow euro itd itp. w walce na zamki mozna latwo i przyjemnie wygrac gre. mury , baszty, linie obrony - zaden problem (except kapeć)

i ostatnia sprawa - podejscie magami azji przy walce od flanki, i rzucenie masowo kul ognia, "wzdluz" linii wrogich pikow euro - BEZCENNE.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)