Autor |
Wiadomość |
NoobSaibotek
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z kontowni Płeć:
|
Wysłany:
Śro 17:46, 29 Lip 2009 |
|
Mi się zdaje, że Hudy napisał tak, bo chciał po prostu napisać coś innego niż inni i sobie wymyślił o szpiegu.
PS: Ja też go lubie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Hudy
Naczelnik
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa Płeć:
|
Wysłany:
Śro 18:12, 29 Lip 2009 |
|
to niestety xle Ci sie wydaje poniewaz to co ja napisałem to czysta prawda
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Michu wojak
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ustroń
|
Wysłany:
Śro 18:21, 29 Lip 2009 |
|
Hudy napisał: |
to niestety xle Ci sie wydaje poniewaz to co ja napisałem to czysta prawda |
Szpieg, jasne... Szpiegiem trzeba w zasadzie cały czas sterować, więc nie można sobie pozwolić na armię szpiegów. Może na 10-15, ale moim zdaniem to maksimum. A piechurów, pikinierów, strzelców, wiekierników itp. po prostu rzucasz do walki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hudy
Naczelnik
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa Płeć:
|
Wysłany:
Śro 18:38, 29 Lip 2009 |
|
Michu wojak napisał: |
Hudy napisał: |
to niestety xle Ci sie wydaje poniewaz to co ja napisałem to czysta prawda |
Szpieg, jasne... Szpiegiem trzeba w zasadzie cały czas sterować, więc nie można sobie pozwolić na armię szpiegów. Może na 10-15, ale moim zdaniem to maksimum. A piechurów, pikinierów, strzelców, wiekierników itp. po prostu rzucasz do walki |
Typujac szpiega bardziej skupiam sie na walce solowej gdyz temat mówi o liczbie pojedyńczj. W wiekszych walkach takze szpieg potrafi sporo ździałac chyba, ze steruje nim i armia jakiś nowicjusz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
NoobSaibotek
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z kontowni Płeć:
|
Wysłany:
Czw 16:32, 30 Lip 2009 |
|
Cytat: |
to niestety xle Ci sie wydaje poniewaz to co ja napisałem to czysta prawda |
Tak, prawda. Ale czy wierzysz w to co napisałeś? (dobrze napisałem "wierzysz"?)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mariusz
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 16:42, 09 Gru 2009 |
|
Najlepsza jednostka to oczywiście krzyzowiec!!!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Adam87
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dźwierzuty Płeć:
|
Wysłany:
Czw 19:11, 04 Lut 2010 |
|
Moim zdniem najlepszy jest pikinier, ma sporo obrony i wcale nie mało ataku Fajnie wygląda i pasuje do niego przydomek Heros
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bimbol
Straż Miejska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 890
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisarzowice Płeć:
|
Wysłany:
Nie 20:36, 25 Kwi 2010 |
|
Według mnie najlepszy jest krzyżowiec ma bardzo dużo ataku, dużo życia i obrony są The Best
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
qual1ty
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 23:17, 25 Kwi 2010 |
|
Euro ma same fajne jednostki
-Strzelec, atak i zasieg
-Pikinier, odpornosc na strzaly
-Krzyzowiec, drogi ale solidny
... i tak w kolko.
Mimo wszystko euro pierwsze skojarzenie to strzelcy, bez nich to nie to samo ^^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
encoder88
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Czestochowa
|
Wysłany:
Nie 6:43, 09 Maj 2010 |
|
popieram przedmówce.
Strzelec to moja ulubiona jednostka w Euro i w całym Tzarze zreszta, od kiedy poznałem tą gre tj jakies 8 lat temu
Na multi moje ulubione, glówne combo to 70:40 strzelcy plus pikinierzy i wlaściwie nie potrafie inaczej grać Europa.
Swoja droga, zauważyłem ze używająca wielu strzelców Europa jest znacznie bardziej skuteczna na zalesionym terenie, ponieważ:
1. trudniej jest dostać sie do strzelców (jednostki wroga musza lawirować wśród drzew, które wydłużają ich droge i osłaniają strzelców stronami, jednocześnie zapewniając dłuższy ostrzał przed konfrontacją z linią obrony) .
2.Łatwiej ich bronić i wycofać sie (do tego celu wystarcza mniejsza niż zwykle ilość pików)
3. trudniej przełamać szyk obrony i dostac sie do strzelców
4. wizualna przewaga, mianowicie w lesie wizualnie trudniej rozeznać gdzie dokładnie znajduja sie strzelcy, i ilu ich jest.
5. balisty maja wyjatkowo utrudniony dostep - rzecz która wymiata wszystko jest odcietą od pola bitwy.
Szczególnie polecam gdy gracie Euro vs Azja - nigdy nie wychodźcie na ubita ziemie - skośnoocy mają zazwyczaj wiecej drewna i chetnie zamieniają jego nadmiar w balisty, tymczasem poteżni azjatyccy konni łucznicy łatwo skracają kluczowy dla strzelców dystans - glówną ceche dla której warto ich produkować.
aha - jeszcze ostatnia rzecz - strzelcy chyba najłatwiej spośród wszystkich jednostek produkowanych w koszarach zamieniają sie w herosów na polu bitwy, bo trzymają sie daleko od pola bitwy. To sprawia ze czesto możemy otrzymać wielu "tanich" herosów, automatycznie i szybko szkolących nasze wojska podczas walk.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez encoder88 dnia Nie 6:50, 09 Maj 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
schadow
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tanawa Płeć:
|
Wysłany:
Sob 20:33, 19 Cze 2010 |
|
Tak strzelcy na 8 lvlu pod małą osłoną pików i rycerzy, wymiatają.Krzyżowcy? Nie jeżeli gramy euro na euro bo jest następna dobra jednostka-pikinier- strzał łucznika lub strzelca zabiera mu tylko 1 obrażenia i wystarczy kilka machnięć (wolnych) włócznią i konny pada. Mesjasze? Darujcie każdy kto przeszedł kampanię w Tzarze wie że tej jednostki nie da się wyprodukować...
Szpieg lubię tom jednostkę ze względu że można potrzyć się pod maga wroga. Dzięki czemu można magiem wrogiej nacji wyrządzić sporo szkód... Magiem arabów wywołuję płonący deszcz na wrogie jednostki i magów u Azjatów i euro robię podobnie tyle że innymi magiami.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
encoder88
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Czestochowa
|
Wysłany:
Sob 21:10, 19 Cze 2010 |
|
z tego co wiem szpieg nie nosi przy sobie zadnych ksiazek, tomow tym bardziej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
schadow
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tanawa Płeć:
|
Wysłany:
Nie 10:22, 20 Cze 2010 |
|
Chyba mnie nie zrozumiałeś... Chodzi o to że moim szpiegiem podszywam się pod np wrogiego maga Azjatów, który ma możliwość wytworzenia ognistego pocisku i wtedy gdy szpiegiem przyjmę jego postać mogę tą magię wykorzystać przeciwko Azjatom np: niszcząc pociskiem magów,budynki,jednostki etc...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
encoder88
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Czestochowa
|
Wysłany:
Nie 23:44, 20 Cze 2010 |
|
Cytat: |
Szpieg lubię tom jednostkę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
schadow
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tanawa Płeć:
|
Wysłany:
Pon 8:27, 21 Cze 2010 |
|
xD
Kolego, ta wypowiedz nie nic nie wnosi do dyskusji. Proszę na przyszłość o bardziej rozbudowane posty, bo nie chciałbym wstawiać ostrzeżenia.
Hudy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|