Autor |
Wiadomość |
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Śro 23:43, 02 Lip 2008 |
|
Jak wszyscy wiedzą (albo i nie) ronin to najlepsza jednostka w Tzarze.
Oczywiście wiem iż tego nikt na forum nie pisze, bo tak naprawdę to jest tajemnica, ale ja ośmielę się wyjawić to wszem i wobec.
RONIN TO WSZECHSTRONNA WSPANIAŁA UNIKATOWA POTĘŻNA JEDNOSTKA!!!
Tak więc, iż nie został o dziwo żaden temat poświęcony tej wspaniałej jednostce, otwieram go uroczyście a ino.
Proszę o wpisywanie swoich taktyk używania roninów (i wcale nie trzeba się wstydzić i tak wiem że wszyscy używają roninów ) żeby dać przykład podam parę swoich taktyk
wysyłamy 50 roninów przeciwko wyprawie krzyżowej... to nic że się nie uda... próbujemy ponownie... po 30 próbie wyprawa krzyżowa(16) zostaje zniszczona... a co to oznacza?? Iż lada moment nadjedzie druga wyprawa(20)
Ronini bardzo przydają się grając w sojuszu z arabami...
Po co wydawać cenne drewno na kukły dla sojusznika kiedy można na chwilę włączyć z sojusznikiem "wojnę" wysłać 50-100 roninów i szkolić janczarów... efekty lepsze niż na kukłach . potem wciskamy znów pokój i wytrenowanymi janczarami można ruszyć do boju polecam tą taktykę
Kiedy sojusznik arab ma maga wtedy nasi ronini mogą nam się przysłużyć w dwojaki sposób.
Kiedy wróg atakuje rzucamy "deszczyk" na roninów i co?? okazuje się że przez te kilka sekund między rzuceniem czaru a jego zadziałaniem wojska przeciwnika już rozbiły grupkę roninów na którą miał spaść deszcz. wspaniała zasadzka^^
Sposób numer 2: ta sama sytuacja tylko czekamy trochę dłużej aż nam wybiją większość roninów wokół maga i wtedy dajemy wskrzeszenie aby otrzymać drugą najlepszą (po roninach rzecz jasna) jednostkę w grze: szkielet. nie będę uzasadniał czemu szkielet to druga najlepsza jednostka w grze... wychodzę z założenia iż wszyscy podzielają mój pogląd
Można też te 2 taktyki połączyć i najpierw rzucić deszcz na swoich roninów a potem dać wskrzeszenie... takiego połączenia żadna armia by nie pokonała (chyba że wyprawa krzyżowa+kapłan)
Oto kilka moich taktyk wykorzystania roninów zachęcam wszystkich do wpisywania tu swoich taktyk użycia tej unikatowej jednostki...
Aaa... I jeszcze jedno... proszę pisać poważnie
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Li Mu Bai dnia Nie 15:32, 15 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Czw 4:44, 03 Lip 2008 |
|
dobre...pozniej postaram sie tez dopisac jakies innowacyjne techniki
na powaznie:
wczoraj na wlasnej skorze przekonalem sie o ich mocy...
od 11min jakims trafem przestalem wydobywac zloto...za pozno zauwazylem i mialem 760 O.o czyli brakowalo 40 do zbadania rydwanu...mimo prosb sojusznicy nie dali tych 40
tak wiec trzon swojej armii opralem na nich + lukach z domieszka samuraji...efekt byl oplakany...oczywisice taki dremteam nie mial szans zbyt wiele zdzialac...a jeszcze zaatakowaly mnie dwie osoby...mialem 15-20 koszar wszystko zawalone roninami(wczesny etap gry) przeciwnik nie mial zbyt wiele wojska...ale i tak starczylo...ronin wychodzacy z koszar zanim sie zorientowal ,ze jest na polu walki juz padal
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Tronk
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo Płeć:
|
Wysłany:
Czw 14:31, 03 Lip 2008 |
|
Ardwin napisał: |
ronin wychodzacy z koszar zanim sie zorientowal ,ze jest na polu walki juz padal |
LI MU BAI ma rację !@! Ronin nie zawinił to Ty zawiniłeś xD
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tronk dnia Czw 14:31, 03 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
kiamil
Dołączył: 23 Lip 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 19:53, 03 Lip 2008 |
|
Najlepsza jednostka to nidźwidź!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qarter
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bystrzyca Kłodzka Płeć:
|
Wysłany:
Pią 8:44, 04 Lip 2008 |
|
Kiamil prosże nie spamuj, twój post nie ma nic wspolnego z tym tematem. Jeszcze raz cos takiego zobacze a bedzie ostrzeżenie. Narazie słowne.
Co do roninow, to roninii to badziewie w grze multiplayer. Kto ich teraz robi? Łucznicy kosztuja o 5 mniej zarcia, i troszke drewna, i sa lepsi. W grze z komputerem to moze mozna ich uzywac, ale komp to nie multiplayer.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Pią 12:50, 04 Lip 2008 |
|
ronin to dobra jednostka jesli gramy bez zasad...naprawde
dzieki nim 7 kompow rozwalam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rekty
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki Płeć:
|
Wysłany:
Sob 15:58, 05 Lip 2008 |
|
Ardwin napisał: |
na powaznie:
od 11min jakims trafem przestalem wydobywac zloto...za pozno zauwazylem i mialem 760 O.o czyli brakowalo 40 do zbadania rydwanu...mimo prosb sojusznicy nie dali tych 40
|
mala uwaga... odkrycie rydwanu kosztuje 500 golda;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Michu wojak
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ustroń
|
Wysłany:
Nie 9:20, 06 Lip 2008 |
|
Ronini najlepsi? He, he. Ronin nie ma szans z żadną inną jednostką w grze walczącą na białą broń.
Cytat: |
wysyłamy 50 roninów przeciwko wyprawie krzyżowej... to nic że się nie uda... próbujemy ponownie... po 30 próbie wyprawa krzyżowa(16) zostaje zniszczona... a co to oznacza?? Iż lada moment nadjedzie druga wyprawa(20) |
No właśnie. Co jest tańsze. Stworzyć 1500 roninów, czy wyprawę krzyżową 16? To jest przyklad badziewności roninów. Na komputer nawet trudno się gra samymi roninami i łucznikami. Nie chcę nawet myśleć jak to wychodzi z doświadczonym graczem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Pon 17:01, 07 Lip 2008 |
|
Rekty napisał: |
Ardwin napisał: |
na powaznie:
od 11min jakims trafem przestalem wydobywac zloto...za pozno zauwazylem i mialem 760 O.o czyli brakowalo 40 do zbadania rydwanu...mimo prosb sojusznicy nie dali tych 40
|
mala uwaga... odkrycie rydwanu kosztuje 500 golda;] |
500? chyba na Twojej wersji u mnie 800^^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gruta
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódz Płeć:
|
Wysłany:
Wto 20:10, 08 Lip 2008 |
|
Ronin po nowym patchu nie jest taki szajski jest tani 45 żywności i ma60 hp 7 ataku i 1 obrony na początku lubię robic ich sporo jako mięso armatnie :d
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Halo55
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka Płeć:
|
Wysłany:
Sob 20:26, 16 Sie 2008 |
|
A dlamnie jest najlepszy (tylko na kodach XD)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dr. Mario
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 21:31, 16 Sie 2008 |
|
Ronin na 1.13 to dobra piechota i mozna go ze spokojem uzywac na tym patchu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Nie 12:32, 17 Sie 2008 |
|
Właściwie to nie wiem po co linear w 1.13 jeszcze bardziej wzmocnił ów genialna jednostkę... Ronin stał się teraz niezastąpioną jednostką do treningu janczarów^^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Nie 22:43, 21 Wrz 2008 |
|
eeee ja sie tak nie bawie... Miały byc wywiady, kwiety a tu lipa...
Naprawde nikt nie ma żadnych innowacyjnych technik uzycia roninów?? czy chowacie ów taktyki dla siebie w tajemnicy zeby swiat sie nie dowiedział i nie odkrył waszych sekretów...
Ale zeby nie było ja nie będe taki i dodam kolejna ową taktyke użycia tych niezastąpionych jednostek a ino
Ostatnio coraz wiecej gramy magią i jak sobie tak rozkminiałem to doszedłem do wniosku że w magii azjatyckiej ronin to podstawa^^ użyć go w dwojaki sposób mozna a ino...
pierwszy to osłona dla kuli ognia^^ po co narażać biednych magów i połysać ich na przód jak można całkiem bezboleśnie trzymać ich za roninami i puszczać śmiercionosne kulki... Swoją drogą to szkoda że za zabijanie swoich nie expi sie:/ tak to łatwo możnaby stworzyć armie herosów magów oczywiście przy "pomocy" roninów^^
Sposób drugi- inspiracji do ów taktyki dostarczyły mi również ostatnie gry gdzie coraz więcej osób tworzy różnego rodzaju obwarowania... jedni budują masę wież inni kilka ale obmurowanych, jescze inni tworzą swojego rodzaju rabirynty z murów. Niestety owe wszystkie a ino taktyki maja wielką wade!! te iż gdyz aby mury/wieże można zniszczyć^^ a ja w całej swej okazałej gnusności wymysliłem sposób na niezniszczalny mór.. otóż wystarczy ustawić z 20 roninów w rządku wżiąść kilku magów i rzucic czar "pertyfikacja" i choćby skały srały to przeciwnik nie jest w stanie ów muru zniszczyć a otrzymujemy pewną obrone niskim kosztem... co więcej przez taki mór nie przeskoczy ninja ani katapulty nie poradzą nic...
Tak wiec nie wstydźcie sie i podzielcie sie swymi technikami drodzy unserzy a ino^^
Ps. ostatnio jeden gracz zaijał krowy wieśniakami... Jakby grał azją zapewne chetnie robiłby to samo tyle ze urzywałby do tego roninów^^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Pon 13:39, 22 Wrz 2008 |
|
Ronini & łucznicy to mistrzowie szybkiego rusha . Dzięki nim możemy uderzyć we wroga nawet 140 jednostkami i rozwalić go w takiej 12 minucie .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|