Autor |
Wiadomość |
Medavoj
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 15:15, 27 Lut 2009 |
|
Cóż kiedy po raz pierwszy usłyszałem że wojska arabów są słabe na początku uznałem to za bzdurę (Co ten Li wygaduje;)) ale teraz jak na to patrze to rzeczywiście miał racje kiedyś jak grałem azją znacznie łatwiej było odeprzeć atak w 14 minucie niż arabami macie jakieś pomysły jak zaradzić temu aby nie zostać zjechanym w 14 minucie? Bo fakt potem już jak ma się wszystkie gildie to arabi są mocni ale na razie start jest dla mnie przytłaczający
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Haos
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Korfantow Płeć:
|
Wysłany:
Pią 15:21, 27 Lut 2009 |
|
jest opcja zrob limit 200/250 do 14 min i raczej sie obronisz postaraj sie miec drugia gildie do 14 min (GW) i jak tylko wybudujesz to opracowujesz najemnikow i stawiasz kilka gospod ;] a pozniej reszte xD jak chlop Cie atakuje to masz pewnosc ze cos znajdziesz w gospodach acha i arab dysponuje wieeeeelkimi zasobami zlota wiec i nawet na poczatku stac ciena jakies silniejsze jednostki z gospod za zloto ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Pią 16:14, 27 Lut 2009 |
|
Prosiłem błagałem nie słucha... Arab jest tylko dla pro i to nie jest nacja do nauki. słaby euros zjedzie słabego araba ale pro arab zjedzie pro eurosa.
Faktem jest że arab do 17 minuty ma przesrane
Arab nie ma na początku więcej złota tylko ma go dłuzej. musi szybko postawić drugą gildie najlepiej okolice 11-13 minuty. Ważne aby przed 14 minutą mieć warsztat i przynajmniej 2 balisty.
jedna opcja to robienie limitu 200 na 14:00 dla mnie mało opłacalna bo cierpi eko. zazwyczaj w 14 minucie moja armia nie przekracza 150 limitu a i tak sobie daje rade.
druga opcja to zrobienie pare pik satrap piechurów około 50-100 łuków konnch i najemnicy>jeżdziectwo>janczarzy w GW. dopóki nie ma janczarów jedziemy na gospodach zależnie co nam potrzebne a gdy mamy janczarów to już jest o wiele łatwiej.
trzecia opcja to opóźnienie budowy koszar aby postawić meczet w 10 minucie opracowanie dżihadu i błogo. pomimo późniejszej budowy koszar woja mamy pod podstatkiem dzięki wyznawcom allaha. oszczędzamy złoto i w 16 minucie stawiamy GW a wtedy jest już z górki
prawdziwy problem dla arab to ciężki limit azji (samki konne samki łuki konne) bo zwykła armia pada "aż miło" ale i na to jest sposób
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dandi
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Pią 16:17, 27 Lut 2009 |
|
Jaki wykład:P
A ja CI powiem ze pro euro zjedzie pro araba:) tylko trza kombinowac.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
King Paweł
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 16:30, 27 Lut 2009 |
|
Arabowie to bardzo dobra nacja do rusha, szczególnie przeciwko azjacie. Atak w 14 minucie satrapami, pikami i łukami konnymi zabija azjatę, albo sprawia, iż traci on tyle armii, iż jest na stranej pozycji. Wiem o tym zarówno ja jak i ty Li
Co do opóźniania budowy koszar, to ja zawsze mam kamień na drugą i 3 gildie
Arab faktycznie ma cienko w minutach kiedy nie ma jeszcze wszystkiego opracowanego jednak bronić może się zawsze dobrze. Moje ataki padały nawet na słabych graczach, ale i ataki pro przeciwników padają pod arabskimi murami dzięki najemnikom
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
GodSmack
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 17:41, 27 Lut 2009 |
|
Wiem ja go jade w 14 minucie 200/200 i dlatego to przezywa a go jade zwykłymi łucznikami i piechurami jak na 1.11 Arabów zostaw profesionalistą.....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Medavoj
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 21:18, 27 Lut 2009 |
|
GodSmack napisał: |
Wiem ja go jade w 14 minucie 200/200 i dlatego to przezywa a go jade zwykłymi łucznikami i piechurami jak na 1.11 Arabów zostaw profesionalistą..... |
Odezwał sięprofesjonalista o-0
Jeszcze raz mnie wkurzysz i wstawię repka z dzisiejszej gry(God mnie błagał żebym nie wstawiałale jeszcze siezastanowie;P) jak cie takie 2 noobki araby z takim noobkiem europejczykiem jadą bo jakoś dzisiaj się przez mroka obronę w 15 minucie nie przebiłeś(mrok grał arabami..) a zjechaliśmy cię w 20+ minucie 50 ryckami i kilkoma piechorami i jańczarzami nawet łuków nie użyliśmy ale ty jak zwykle masz się za pro gracza a jestem pewien że zarówno King Paweł jak i Dandi i Li i Haos z pewnością dali by nam popalić więc skończ się przechwalać że grasz z nami 4vs1 i nas jedziesz bo jakoś dziś po takim meczu śpiewałeś inaczej ;P
P.S Panowie jeśli Fifi wygra Ligę to ja kończę z tzarem(fifi powiedział że n
ie ma na niego mocnych ;P)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rekty
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki Płeć:
|
Wysłany:
Pią 21:21, 27 Lut 2009 |
|
Medavoj napisał: |
GodSmack napisał: |
Wiem ja go jade w 14 minucie 200/200 i dlatego to przezywa a go jade zwykłymi łucznikami i piechurami jak na 1.11 Arabów zostaw profesionalistą..... |
Odezwał sięprofesjonalista o-0
Jeszcze raz mnie wkurzysz i wstawię repka z dzisiejszej gry(God mnie błagał żebym nie wstawiałale jeszcze siezastanowie;P) jak cie takie 2 noobki araby z takim noobkiem europejczykiem jadą bo jakoś dzisiaj się przez mroka obronę w 15 minucie nie przebiłeś(mrok grał arabami..) a zjechaliśmy cię w 20+ minucie 50 ryckami i kilkoma piechorami i jańczarzami nawet łuków nie użyliśmy ale ty jak zwykle masz się za pro gracza a jestem pewien że zarówno King Paweł jak i Dandi i Li i Haos z pewnością dali by nam popalić więc skończ się przechwalać że grasz z nami 4vs1 i nas jedziesz bo jakoś dziś po takim meczu śpiewałeś inaczej ;P
P.S Panowie jeśli Fifi wygra Ligę to ja kończę z tzarem(fifi powiedział że n
ie ma na niego mocnych ;P) |
Fifiego nie ma juz z nami czytaj uwazniej forum.
a co do przezycia w 14 minucie zawsze mozesz robic balisty i labirynt z muru zeby wojsko przeciwnika sie rozdzielaly ;d ja tak robilem ale teraz o tym jakos ze tak powiem zapomnialem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Sob 1:45, 28 Lut 2009 |
|
Nie martwcie sie wątpie aby fifi awansował do pierwszej ligi w ogóle.
[quote=King paweł]Arabowie to bardzo dobra nacja do rusha, szczególnie przeciwko azjacie. Atak w 14 minucie satrapami, pikami i łukami konnymi zabija azjatę, albo sprawia, iż traci on tyle armii, iż jest na stranej pozycji. Wiem o tym zarówno ja jak i ty Li [/quote]
Tu sie mylisz. Taka armia pada od masówki łuków konnych azji które są niepomiernie silniejsze od arabskich. do tego dochodzi trenowany samuraj któremu satrapa niewiele czyni. taka armia azji jest droga ale się opłaca gdyż daje kolosalną przewage nad arabem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dr. Mario
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 12:48, 28 Lut 2009 |
|
Ale taki rush na jedną kartę- kasując wszystkie krowy i atakując bez przerwy aż do końca fooda w 14 może spokojnie pojechać azjatę.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Pon 20:06, 02 Mar 2009 |
|
A nie miło było by czasem przetestować inne taktyki ? Ja tam często stawiam jako pierwszą GM, bo szybko mamy magów oraz możemy wystawić szybko herosa. Przecież sami powiedzieliście, że złota mamy więcej od ponad 30 minuty...aż do zazwyczaj końca gry . Czy aż tak potrzebna nam ta gildia?
Zapewniam was, że mając deszcz, nekromancję, mocnego herosa to rush pojedziemy z palcem w 4 literach... Dżiny też są dobre, bo przecież nikt ani by nie pomyślał stawiać jako pierwszą Katedrę/Meczet...
Radzę wam to przetestować. Oczywiście, będąc jedynym Arabem na grze +4 graczy nie robimy tego, nie robimy też tego w pojedynkach, chyba że dokładnie sprawdzaliśmy czy może się to opłacić.
Oczywiście nie chcę wprowadzać tu jakichś nowych taktyk bez praktycznego sprawdzania w dzisiejszej grze. Ale domyślam się, że skorzystanie z takiej taktyki od czasu do czasu może być wysoce skuteczne.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Medavoj
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 21:37, 23 Mar 2009 |
|
Nekromancja jest bardzo opłacalna w momencie jak zaczyna się ,,Sajgon" tzn nawalają się wszyscy cały czas bez przerwy limit za limitem wtedy te kościotrupy robią mimo wszystko swoje
Co do Dżinów to potężna jednostka w pierwszym ataku bo ja ktoś je zobaczy natychmiast stawia Katedrę/meczet i wtedy już są bezużyteczne
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Virtual
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 22:58, 23 Mar 2009 |
|
@trupki
Wcale nie, wole wynająć w gospodach lub wyprodukować w koszarach lepsze jednostki, niż kościotrupy, one tylko w takich bitwach Limit by zżerały.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mazur3k
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 522
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: HollyŁódź Płeć:
|
Wysłany:
Wto 0:50, 24 Mar 2009 |
|
Medavoj napisał: |
Nekromancja jest bardzo opłacalna w momencie jak zaczyna się ,,Sajgon" tzn nawalają się wszyscy cały czas bez przerwy limit za limitem wtedy te kościotrupy robią mimo wszystko swoje |
Kościotrupy nie tworzy się z myślą o niszczeniu nimi wojska przeciwnika, tylko po to, aby ściągały na siebie ataki kapłana. Dzięki temu jest mniejsze prawdopodobieństwo utraty maga.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Medavoj
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 22:03, 24 Mar 2009 |
|
każdy ma swoją teorię
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|